ORPG | Will I get through to you?

ShakenAngel
Re: ORPG | Will I get through to you?

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 20:47

Het is alleen maar lachwekkender als Rhys denkt dat er iets mis is en zachtjes grinnik ik door. Totdat ik zijn onzekerheid zie. “Ja, ja natuurlijk” zeg ik. Hier lig ik dan, volledig bloot, met een stijve die nog wel een aantal uren volhoudt. “Maar dat was ik een paar weken terug ook hoor, lieve Rhys” zeg ik met een glimlach. “Het seintje van mijn hersenen werkt alleen niet goed meer” zeg ik zacht en kijk hem aan. “Je wind me wel op,” zeg ik dan serieus. Ik zie dat hij er mee zit, dat hij dit niet veroorzaakt heeft.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 20:51

"Dat weet ik," zeg ik zacht. "En ik vind het ook totaal niet erg dat jouw opwinding niet zichtbaar wordt daarzo, maar ik dacht dat ik nu echt het onmogelijke voor elkaar had gekregen en dan heb ik dat niet eens zelf gedaan.." mompel ik zacht. Dat is het meer. Ik vind het helemaal prima dat Caleb uit zichzelf niet stijf kan worden door een defect in zijn hersenen of wat het ook mag zijn, maar ik leefde daarstraks wel met het idee dat ik dit voor elkaar gekregen had, dat ik hem overeind had gekregen. Zo'n zelfde soort moment als toen hij dacht dat hij me nooit zou kunnen plezieren en dat de eerste keer direct al lukte, zo'n moment. Ik dacht echt dat ik weer het onmogelijke geflikt had, dus dan is dit even een domper.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 20:55

“Hey...” zeg ik zacht en doe een poging zijn hand vast te pakken. “Je maakt me ontzettend opgewonden, wel of geen stijve” zeg ik en kijk hem aan. “Je moest eens weten hoe opgewonden je me maakt... Als je zo voor me danst, maar ook als je ‘s morgens uit bed komt met je boxer zo laag...” zeg ik zachtjes. “Het is niet jouw schuld dat het niet meer werkt” ik hoop dat ik hem een beetje gerust kan stellen, ik wil niet dat onze avond verpest wordt hierdoor.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 21:00

"Dat weet ik," zeg ik nadrukkelijk maar op geen enkele manier kort af of bozig. "En ik heb er ook vrede mee. Maar het is alsof je een tien krijgt voor een toets en later blijkt dat die tien niet van jou is maar van een ander," probeer ik duidelijk te maken. Als hij geen stijve had gehad, was er niets aan de hand geweest. Ik zie zijn opwinding aan zoveel andere dingen, maar ik dacht gewoon dat ik dit gedaan had en nu blijkt dat ik dit niet gedaan heb, dat dit niet door mij veroorzaakt is. Alsof je denkt dat door jouw toedoen iemand gered is van iets naars, maar eigenlijk was dat nare ook zonder jou niet gebeurd. Alsof je hoort dat je de loterij gewonnen hebt maar later blijkt dat ze het laatste nummertje verwisseld hebben en je toch niets wint. Het is deze boner van hem die het even pijnlijk maakt. Op het moment dat we met elkaar bezig waren en ik zijn stijve zag, werd ik gebeld met de mededeling dat ik de loterij gewonnen had en nu, nu Caleb vertelt dat dit door de pillen kwam en niet door mij, nu heb ik het nieuwe telefoontje gekregen om te vertellen dat ik de loterij toch niet gewonnen heb. Dat is even pijnlijk.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 21:06

“Sorry” zeg ik zachtjes en besluit dan maar weer over zijn been te strelen als ik niet bij zijn hand kan. “Ik had er ook niet bij stil gestaan dat Thomas me die pillen gaf, voor heel even had ik ook de illusie dat het door jou kwam. En in mijn beleving kwam het ook door jou” ik probeer hem aan te kijken. “Maar misschien kunnen we de pillen een andere keer gebruiken, hmm? Als ik niet moe ben, en we er uitgebreid van kunnen genieten samen?” Stel ik voor. Dan kunnen we wel echt seks hebben... Misschien.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 21:13

"Het is oké, ik ben ook niet boos of zo, alleen even teleurgesteld in het feit dat ik geen superkrachten heb," zeg ik zacht waarna ik zwak glimlach. Ik streel zacht over de hand die over mijn been streelt en kijk Caleb aan. "Goed idee... Kun je dan ook klaarkomen? Kan ik je een hoogtepunt bezorgen?" vraag ik zacht terwijl ik over zijn hand blijf strelen met mijn vingertoppen en hem aan blijf kijken. "Dan zorg ik voor condooms en glijmiddel. De eerste keer moet zo soepel mogelijk gaan, om flashbacks naar trauma's te voorkomen en zo.. Maar ik zou dat wel eens willen, echt seks hebben met je... En het is wat ongunstig door mijn trauma's, maar ik ben toch echt wel een bottom.." merk ik op waarna ik zacht lach. Daarnaast zou het ook niet verantwoordelijk zijn om Caleb bottom te laten zijn want hij voelt daar niets of in ieder geval te weinig.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 21:18

“Ik denk dat je wel superkrachten hebt” zeg ik met een grijns. Ik bedoel, hij heeft mijn koude en dode hart laten ontwaken. Daar heb je superkrachten voor nodig. “Ik weet het niet” zeg ik eerlijk en een beetje zachtjes. Nu lukte het niet vanwege de vermoeidheid maar ik weet niet hoe dat gaat als ik fit ben. Ohja, zijn trauma’s. Weet hij zeker dat hij wel wil dan? Ik grinnik even als hij zegt dat hij een bottom is. “Mooizo,” zeg ik en kijk hem speels aan. “Want die rol is niet voor mij weggelegd” ik glimlach naar hem. Al zal het waarschijnlijk wel zo gaan zijn dat ik dan onderop lig en hij alsnog bovenop zit maar dat zijn details. Ik zou het graag een keer willen proberen met hem.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 21:30

"Ohja? Wat zijn mijn superkrachten dan?" vraag ik zacht. Ik kijk Caleb aan en blijf over zijn hand strelen. "Hmm, en je ziet er ook niet echt uit als een bottom? Of was je dat stiekem wel?" vraag ik zacht waarna ik scheef glimlach. De bottom is degene die ontvangt, dus ook al ligt Caleb onderop, hij is de top en zo zie ik hem ook wel, ook op die foto's van voor het ongeluk. Ik zou hem op basis van zijn voorkomen bestempelen als top, maar hij kan natuurlijk vol verrassingen zitten. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 21:51

Ik moet lachen als hij over het uiterlijk van een bottom begint en schud mijn hoofd. “Dit is discriminatie op basis van uiterlijk” zeg ik streng zonder hem gelijk te geven. Hij heeft het wel goed trouwens. Ik ben absoluut een top. Sterker nog, ik heb nog nooit ontvangen. Dat is ook absoluut waar mijn interesse niet ligt. Nog nooit heb ik dat verlangen gehad, misschien zelfs een lichte afkeur naar die positie.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 21:56

Ik schiet in de lach en kom plagend boven hem hangen. "Maar ik heb wel gelijk, of niet? Geef maar toe?" plaag ik terwijl ik op zijn schoot kom zitten. Eigenlijk vind ik het gek dat ik een bottom ben, na alles wat me overkomen is. Het heeft ook wel even geduurd voordat ik dat accepteerde, voordat ik überhaupt accepteerde dat ik seksuele verlangens mag hebben. Misschien heb ik wel een lichte afkeur voor de positie als top door mijn verleden, bedenk ik me nu spontaan. De top was immers al het kwaad. Maar goed, niet verder daarover. Ik schuur plagend wat over zijn kruis en grijns zwak. "Net zoals je best wel een billenman bent, ik zie het gewoon aan je. Je blik gaat het eerst naar mijn heupen en omlaag, dan pas naar de rest," plaag ik hem.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 21:59

Ik kijk hem geamuseerd aan als hij zo boven me komt hangen. “Je hebt het helemaal mis” zeg ik eigenwijs met een plagende blik in mijn ogen. “Ja en terecht toch!” Zeg ik wat verontwaardigt met een grijns. “Je bent gewoon echt goed geschapen, en je hebt lekkere billen” zeg ik nuchter. “Je bent mijn verloofd, ik mag kijken waar en wanneer ik wil” zeg ik dan eigenwijs en kijk in zijn prachtige groene ogen. Hij moest eens weten. Hij is zoveel meer voor me dan alleen maar een lust object. Ik kan oprecht zeggen dat hij mijn leven is. Hij is de enige reden dat ik nog leef.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 22:04

"Oh, helemaal niet... Een aangezien in de bottom ben, ben ik volgens haters de meest vrouwelijke van ons twee en vrouwen hebben altijd gelijk en daarmee heb ik dus gelijk," lach ik, slim gebruikmakend van de stereotypen die heersen over homo's. Ik moet harder lachen om zijn verontwaardigde woorden en voel mijn wangen rood worden door zijn woorden. Mijn blik gaat snel naar mijn zaakje. Ben ik echt goed geschapen? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Damn, wat laat me dat goed voelen! En ik heb lekkere billen?! Dat laat me nog roder worden. Ik grijns knullig en knik op zijn woorden. "Dat klopt, jij mag altijd kijken, maar ik mag ook altijd naar jou kijken," fluister ik zacht, wat in verlegenheid gebracht door zijn complimenten.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 22:09

Ik moet lachen om zijn beredenering van niks maar wordt daarna intens gelukkig als ik zie wat mijn complimenten met hem doen. En het waren niet eens zulke bijzondere woorden. Dit wil ik vaker zien! Hij is ongelooflijk schattig en aantrekkelijk nu. Liefkozend vertel ik hem stukje voor stukje hoe perfect ik zijn lichaam vind. Ik denk niet dat iemand hem dit ooit verteld heeft. Wat prachtig dat ik deze eer krijg! Ik sluit af bij zijn ogen. “En dan die prachtige groene ogen die een heel leven verborgen houden achter een onschuldige blik...” ik kijk hem aan met een verliefde blik.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 22:17

Als mijn wangen uiteindelijk niet meer roder kunnen worden dan dat ze al zijn, wordt mijn onderlip slachtoffer van verlegen lipbijten en mijn ogen schieten vol van emotie. Het is geen huilen, helemaal niet, maar mijn ogen worden wel wat waterig. Verlegen glijdt mijn blik over mijn eigen lichaam, Calebs woorden volgend. Als Caleb te hoog komt en ik het van mezelf niet meer kan zien, kijk ik naar hem, naar dat stukje lichaam dat hij op dat moment benoemt. Zo kom ik uiteindelijk ook uit bij zijn ogen. Ik kijk hem met knalrode wangen aan, een verlegen blik in mijn waterige ogen en verlegen lipbijtend. Deze woorden doen me echt heel veel, ik voel me zweven. Ineens lijkt mijn lichaam perfect te zijn, prachtig zoals het is, alsof Caleb alle lelijke woorden over mijn lichaam langzaam wegwist en er nieuwe goede woorden neerzet. Uiteindelijk kan ik niet anders dan mijn lippen hopeloos verliefd op die van hem drukken. Bij het sluiten van mijn ogen glijdt het overschot aan water in mijn ogen als twee tranen over mijn wangen, maar verder huil ik niet. Juist niet, ik ben intens gelukkig en voel me helemaal zweven en gloeien. Dat gloeien is deels door het hevige blozen, maar buiten dat, ik voel me over mijn hele lichaam intens fijn en warm.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 22:21

“Oh lieverd niet huilen” zeg ik zachtjes voordat hij me zoent. “Je bent zo prachtig, je hebt geen idee” mompel ik tegen zijn lippen aan en zoen hem dan lief terug. Het doet me goed te weten dat dit zoveel met hem doet. Het is alleen nog maar beter nu ik weet dat hij dit waarschijnlijk nooit gehoord heeft. Dat er altijd lelijk is gedaan tegen hem. Bah. Niet aan denken. Vreselijk.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 22:34

"Ik huil niet, ik had water teveel in mijn ogen," mompel ik zacht en ik glimlach even tegen zijn lippen aan. "Torn mijn wangen niet meer roder konden worden.." fluister ik daarna. Het was een natuurlijke reactie. Ik zoen hem liefdevol en druk me helemaal tegen hem aan. Mijn wangen zijn nog altijd vuurrood. Dit doet me zo goed, ik wil meer. Ik wil keer op keer zijn complimenten horen. Alleen van hem kan ik ze aannemen, al is het maar net. Ik geloof hem, hij is de enige die ik geloof.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 22:38

Wat een schattig smoesje! “Vuurtorentje” mompel ik liefkozend tegen zijn lippen en zoen hem dan weer lief. Hij is het toppunt van schattigheid, van leukheid. Alles aan hem is perfect. Na een intieme zoen laat ik zijn lippen los. “Zullen we gaan slapen mijn knappe prins?” Vraag ik en kijk hem lief aan.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 23:07

"Hou op," mompel ik zacht tegen zijn lippen aan als hij me een vuurtorentje noemt. Ik zoen verliefd verder totdat hij de zoen stopt. "Hmm.. Nu overdrijf je," fluister ik zacht terwijl ik de lampen uitdoe en lekker knus naast hem kom liggen. Ik trek de dekens weer over ons heen en druk nog een kus op zijn wang. "Slaap lekker, lieve Caleb..."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 jan 2020, 07:07

Ik grinnik even als hij zegt te overdrijven en leg dan mijn hoofd tegen hem aan als hij bij me kruipt. “Welterusten lieveling” zeg ik zacht en zodra ik mijn ogen sluit val ik diep in slaap. Ik ben echt moe.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 jan 2020, 07:53

Ik glimlach zwak, kijk nog even naar hoe Caleb in slaap valt en val uiteindelijk ook in slaap. Calebs complimenten klinken nog na in mijn hoofd, wat me tevreden laat glimlachen. De eerste dag van onze vakantie is al meer dan geslaagd, daar ben ik blij mee.

Plaats reactie