ORPG | Will I get through to you?

ShakenAngel
Re: ORPG | Will I get through to you?

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 17:14

Oh dit is echt perfect! Mijn uitzicht is perfect, zijn lichaam is perfect, hoe hij zo beweegt is perfect! Ik zou graag meer willen, niet nu, maar ooit. Ooit wil ik alles. Met hem. Ik kreun zachtjes als ik daaraan denk in combinatie met wat ik voel. Hoe geweldig zou dat zijn? Fanatiek, voor zover ik dat kan, ga ik door en ik negeer dat ik buiten adem raak. Ondanks het extra zuurstof. Mijn lichaam is gewoon niks gewend en dit kost super veel inspanning.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 17:49

Ik hou mijn heupbewegingen rustig en merk daardoor ook dat Caleb zelf best fanatiek probeert te zijn. Ik stop mijn mondwerk even om te kunnen kijken of alles nog goed gaat bij hem en glimlach als ik zie dat hij wat rode wangen heeft, waarschijnlijk omdat hij zelf zo fanatiek wil zijn en hij toch iets buiten adem raakt. Maar goed dat hij extra zuurstof heeft. Ik ga fanatiek verder met mondwerk en versnel mijn heupbewegingen iets om hem te helpen. Ik wil namelijk dat hij dit een beetje redelijk volhoudt en dat gaat niet als hij zichzelf helemaal kapotwerkt hiervoor, dat is het niet waard. Het doet me wel goed om te zien hoeveel hij aan het genieten is. Zou ik hem tot een hoogtepunt kunnen brengen? Ik voel bij mezelf dat ik al aardig ver ben. Ik kreun geregeld en sluit genietend mijn ogen. Aan Thomas die in de kamer naast ons ligt denk ik al lang niet meer.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 18:25

Oké, ik hoop dat Rhys bijna zo ver is want ik houd het niet lang meer vol. Mijn ademhaling is wat ongecontroleerd en snel en mijn spieren beginnen langzaamaan moe te worden. Als ik zijn kreunen van de vorige keer vergelijk met nu dan lijkt het wel alsof hij bijna zover is. Ik zet nog fanatieker in, in de hoop hem over dat laatste randje heen te helpen en hem een verdient hoogtepunt te geven.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 18:30

Ik wil niet dat Caleb zichzelf teveel uitput dus als ik merk dat hij weer fanatieker wordt, beweeg ik mijn heupen nog wat sneller zodat ik hem wat werk uit handen neem. Nog een tijdje lukt het om het mondwerk voort te zetten maar al snel raak ik teveel afgeleid. Ik ga over op het kussen van zijn intieme gebied en trek hem rustig af. Dat alles terwijl ik steeds meer kreuntjes laat horen en ze steeds wat moeilijker klinken. En dan ineens, zonder aankondiging, is het daar weer. Een aantal luidere kreunen verlaten mijn lippen. Ze worden iets gesmoord door zijn huid, maar niet veel. MIjn hand rond zijn vriend komt stil te liggen en mijn heupen schokken wat ongecontroleerd.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 18:35

Aah yes! Daar is het! Een trots gevoel bekruip me als ik besef dat ik dit voor elkaar heb gekregen. En dat voelt zo enorm goed. Zachtjes beweeg ik mijn hand en vingers nog wat over de gevoelige plekjes zodat ik niet ineens stop na zijn hoogtepunt. Hij is zo ongelooflijk sexy! Niet te bevatten... Als hij uit geschokt is laat ik mijn hand zakken en ook mijn hoofd valt in het kussen. Buiten adem lig ik met gesloten ogen na te genieten. Niet eens meer denkend aan mijn eigen hoogtepunt. Eerst even op adem komen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 18:41

Ik vind het heerlijk hoe Caleb me aan blijft raken om er zeker van te zijn dat hij het maximale eruit haalt voor mij. Als het hoogtepunt voorbij is en ik de controle over mijn spieren terug heb, beweeg ik mijn heupen nog losjes wat terwijl ik, door de manier waarop ik lig, wat tegen zijn edele delen uithijg en nageniet. Als ik weer een beetje op adem ben, begin ik zijn intieme gebied weer te kussen om zo langzaam weer naar mondwerk toe te werken. Ik kan namelijk horen dat Caleb nog wat meer tijd nodig heeft om op adem te komen en ik wil hem die tijd geven, anders kan hij zijn eigen hoogtepunt niet aan. Mijn heupen blijven losjes bewegen, puur omdat ik weet dat dat Calebs uitzicht is momenteel en hij dit vast niet erg vindt.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 19:10

Ik lig met mijn ogen dicht, ik ben echt bekaf. Ik voel ook maar half dat Rhys weer begonnen is daar beneden. Na een tijdje kijk ik op. Het beeld wat ik zie is prachtig maar geeft me nu minder gevoel dan dat het een paar minuten geleden gaf. “Rhys...” breng ik zacht uit en kijk hem aan. Ik neem een diepe teug adem en zucht die dan zachtjes weer uit. Ik wil niet stoppen, maar ik moet.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 19:14

Ik stop mijn handelingen even als ik mijn naam hoor en draai me op mijn rug, mijn voeten naast zijn hoofd en mijn hoofd naast zijn voeten. "Wat is er lief?" vraag ik zacht terwijl ik met mijn hand rustig verder ga nu ik met mijn mond gestopt ben. Ik merk dat hij nog wat ademtekort lijkt te hebben, maar mijn handelingen zijn erg rustig, dus dat zal het niet zijn, toch? Ik laat mijn vrije vingers zacht over zijn buik kriebelen en wacht zijn antwoord rustig af.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 19:21

“Stop...” zeg ik zachtjes, haast smekend. Mijn stem is schor en ook nog licht buiten adem. Mijn ogen zijn weer dicht gevallen om me te kunnen concentreren op mijn ademhaling, hopend dat hij genoeg heeft aan dat ene woord want meer krijg ik er op dit moment niet uit. Ik moet stoppen nu. Hij moet stoppen nu. Het is goed zo.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 19:26

Ik frons even als ik hem hoor smeken en kom voorzichtig omhoog zodat ik zit. Waarom moet ik stoppen? Waarom is hij zo buiten adem? Voelt hij dit al zo intens? Doe ik het niet goed? Ik heb hier toch ook geen ervaring in.. OF ja, wel, helaas, maar niet die ervaring, niet de ervaring dat ik het wil doen, dat het me erom gaat dat het fijn is. Was het niet fijn? Ik trek mijn benen op, sla mijn armen eromheen en kijk wat moeilijk lipbijtend naar Caleb. Ik zet hem wat omhoog, want dat helpt vaak met ademhalen, en kijk dan weer onzeker naar hem. Ondanks dat hij zo aan het vechten is met zijn ademhaling, staat die kleine daar nog steeds vrolijk omhoog. Wat is er eigenlijk gaande hier? Ligt dit nou aan mij of is hij overgevoelig en daardoor al buiten adem? Ik kan het hem ook niet vragen want hij krijgt niets over zijn lippen.. Ik kom van bed af en zet de zwoele en sensuele muziek maar uit.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 19:32

Ik open mijn ogen als hij van het bed af komt. “Niet weggaan,” zeg ik zachtjes en kijk hem na. Ik zie dat ik hem gekwetst heb, althans, hij ziet er teleurgesteld uit. Omdat ik hem liet stoppen? Nee toch? “Kom eens hier lief” zeg ik zachtjes, in de hoop dat hij bij me komt liggen. Ook met zijn sperma nog op mijn borst.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 19:40

Ik wil net mijn onderbroek pakken en aandoen als ik Caleb hoor. Oh.. Ik laat mijn boxer weer op de grond vallen en kom bij hem zitten, naast hem in kleermakerszit. Stilletjes glijden mijn vingers over zijn borst, door het rommeltje dat ik gemaakt heb op zijn borst. Ik pak een tissue uit de tissuedoos op het nachtkastje en maak dan voorzichtig zijn borst schoon, zwijgend, wachtend totdat hij weer wat zegt.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 19:43

Ik glimlach naar hem als hij bij me komt en kijk even naar zijn vingers die door het slijmerige spul gaan. Gedver. Het laat me wel even grinniken wat ervoor zorgt dat ik wat begin te hoesten. Ondertussen staat mijn zaakje ook nog steeds fier overeind. Klaar om gebruikt te worden. “I-ik ben uitgeput...” zeg ik zachtjes en leg mijn hand op zijn bovenbeen waar ik nu goed bij kan.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 19:47

Als mijn vingers en Calebs borst weer goed schoon zijn, gooi ik de tissue weg in het prullenbakje dat onder het nachtkastje staat. "Van wat? Van mij plezieren?" vraag ik zacht terwijl mijn vingers weer over zijn borst glijden. Ik kijk naar zijn hand op mijn bovenbeen en glimlach zwak. "Ik zou je graag willen plezieren, nu het kan, maar als je het niet meer aankan, snap ik dat.." Jammer is het wel en stiekem ben ik nog steeds bang dat ik gewoon slecht was, maar ik begrijp Caleb ook wel. Ik begrijp alleen niet waarom het dan nog zo fier omhoog staat terwijl hij lichamelijk gewoon kapot is. Meestal gaan die twee toch samen, waarom nu niet? Hoe kan hij lichamelijk kapot zijn en toch daar beneden in de stemming zijn?

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 19:54

“Alles...” zeg ik zachtjes en laat mijn vinger subtiel wat met de haartjes op zijn been spelen. Ik zie dat ik hem ermee teleurstel. Behoorlijk ook. Maar er komt vast wel weer een volgende keer. “Een andere keer, oké?” Stel ik voor en zucht weer even wat lucht uit. Het duurt lang voordat ik op adem ben. Hij lijkt al weer helemaal de oude.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 20:00

Ik knik zwak en geniet van zijn gekriebel. Door de haartjes op mijn been voel ik zijn gekriebel extra goed, het is fijn. "Ik weet niet of het me nog eens lukt om hem overeind te krijgen bij jou... Misschien was dit een eenmalig iets van je lichaam," zeg ik zacht. Ik draai mezelf een halve slag, leg zijn hand weer goed op mijn bovenbeen neer en kijk naar zijn zaakje. "Heeft Thomas stimulerende pilletjes in zijn collectie?" vraag ik dan voorzichtig. "Ik weet dat het zaakje vaak een eigen willetje heeft, maar dit is zo'n contrast.. Jij bent echt helemaal kapot en hij daarzo staat nog steeds fier overeind. Wat als hij je per ongeluk een pilletje gegeven heeft of zo," mompel ik zacht. "En ik zie ook nog geen teken van zakken, jij wel?" Ik geef hem met mijn vingertoppen een heel zacht duwtje, maar dat helpt natuurlijk niets.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 20:20

“Hmm” antwoord ik wat vaagjes. Ik heb niet eens meer de energie om fatsoenlijk te reageren. Ik wil eigenlijk alleen nog maar slapen. “Geen idee,” antwoord ik op zijn eerste vraag en draai mijn hoofd wat zijn kant op. Dan begin ik met nadenken. De pillen die ik vanavond kreeg van Thomas in combinatie met het zuurstof slangetje in mijn neus. Zou er iets uit de tests zijn gekomen wat hij niet direct aan ons wilde vertellen? “Niet doen...” klaag ik met toch wel een stiekem lachje als Rhys zo in mijn zaakje port. Fuck. Dan ineens valt het kwartje. Ik heb dit eerder gehad. Mijn ogen springen open en geschokt kijk ik Rhys aan waarna mijn wangen knalrood kleuren. Ik weet waarom ik stijf ben. En dat heeft niks met opwinding te maken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 20:26

Ik glimlach zwak als ik merk dat Caleb echt te moe is om nog een fatsoenlijk gesprek te voeren. Ik lach wat als ik hem hoor klagen maar tegelijkertijd ook wat hoor lachen. Heel onschuldig glijden mijn vingers nog wat over zijn zaakje. Het is wel ontzettend sexy hoor... Jammer dat ik hem niet op een hoogtepunt mag brengen want dat had ik nou wel graag mee willen maken. Ik laat het zaakje met rust, klim over Caleb heen naar de andere kant van het bed en kom tegen hem aan liggen. Als ik de deken over ons heen trek, zie ik zijn geschrokken blik en knalrode wangen. "Wat?" vraag ik nieuwsgierig terwijl ik mijn hand zacht tegen zijn rode wangen aanleg en er met mijn duim zacht overheen streel.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 20:32

Ik bijt op mijn lip en kijk Rhys een poosje aan, zoekend naar de juiste woorden. Dan begin ik te lachen, nog steeds buiten adem, maar ik lach. “Ik heb,” ik lach weer “inderdaad,” weer lachend “Thomas, hij...” oké, even een pauze om mezelf uit te lachen. “Eikel!” Roep ik lachend en harder dan nodig zodat ik zeker weet dat Thomas het hoort. Als ik bijgekomen ben kijk ik Rhys aan. “Die pillen die hij me gaf, vlak voordat hij ons welterusten wenste,” zeg ik en grinnik nog even. “Die waren voor mijn hart, een steuntje in de rug na de reis enzo” zeg ik, nog steeds giebelend. “Maar die hebben bijwerkingen” zeg ik dan en begin weer te lachen. Het lachen kost ook ontzettend veel moeite maar dit is toch te grappig!?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 20:42

Ik schrik even van dit plotselinge lachen van Caleb. Ligt het aan mij of is dit eng? Ik kom wat meer overeind, geschrokken, en leg mijn hand tegen zijn voorhoofd. Is hij verder oké? Moet ik Thomas halen? Ik word niet wijs uit zijn woorden. Iets met Thomas... Ik schrik van zijn geroep. Wie is een eikel? Ik? Misschien is hij toch oververhit... Ik haal de deken weer van hem af, controleer zijn zuurstofslangetje en het apparaat waar de zuurstof vandaan komt. Alles lijkt in orde te zijn en Caleb voelt niet oververhit. Wat is dit voor iets? Zo ken ik Caleb niet. Dan ineens is hij weer rustig. Ik kijk hem onderzoekend aan en luister naar zijn woorden, die dit keer wel logisch aan elkaar te koppelen zijn. "Oh.." mompel ik als de aap uit de mouw komt. Ik kijk naar zijn stijve en knik. "Maar in het begin was je wel opgewonden door mij, toch?" vraag ik zacht. In het begin was het toch ook opwinding in heel zijn lijf? Misschien was dat niet datgene wat de stijve veroorzaakte, maar het zat wel in zijn lichaam, toch? Ik heb hem toch wel opgewonden? Of helemaal niet? Ik weet even niet wat ik van de situatie moet vinden, het is wennen, denk ik.

Plaats reactie