ORPG// My life is different than yours.

Plaats reactie
Hylianator
ORPG// My life is different than yours.

Bericht door Hylianator » 27 mei 2020, 21:29

Met BeyondTwoSouls. 🌻

Jake Springstone. 22.
1F1D17D1-889B-411D-BDBA-FF3F29F9407B.jpeg
1F1D17D1-889B-411D-BDBA-FF3F29F9407B.jpeg (470.05 KiB) 147 keer bekeken
Treat people with kindness. 🌻

BeyondTwoSouls
Re: ORPG// My life is different than yours.

Bericht door BeyondTwoSouls » 27 mei 2020, 21:42

Yui Evans. 21
https://i.pinimg.com/564x/c3/85/42/c385 ... 56aa9b.jpg
c38542bbe10ea9e572a7deb7dd56aa9b.jpg
c38542bbe10ea9e572a7deb7dd56aa9b.jpg (47.16 KiB) 141 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mei 2020, 21:56

Jake.
Eindelijk had ik een paar dagen vrij van optredens en kon ik in principe doen wat ik wilde. Ik kan naar feestjes gaan, relaxen en eindelijk eens goed slapen. Artiest zijn is leuk, maar het heeft ook veel nadelen. Mijn manager wilde dan ook een assistent aannemen. Dat had hij besproken met mij, het werd hem veel op zijn schouders. Er zijn dan ook veel dingen die geregeld moeten worden. Zolang deze persoon mijn leven aankan en alles wat erbij komt kijken. Mijn manager, Kane, was dan ook een van mijn beste managers. Eerder had ik jonge guppies die net begonnen waren en alles door de war liep. Natuurlijk moeten ook zij ervaring op doen, maar sommige dingen waren te logisch voor woorden. Dan gingen zelfs die fout. Eindelijk had ik een goede gevonden, al werd het hem even te veel en wilde hij er iemand bij. Als het goed is zou deze persoon vandaag komen. Ik neem nooit informatie aan op papier van de persoon die komt, ik houd meer van persoonlijk contact en ga er dus blind in. Dan kon ik op dat moment pas een beeld vormen van de persoon. Ik wist dus ook niet of het een vrouw of man was. “Ze komt er zo aan, zorg ervoor dat je klaar bent.” Zegt Kane. Nu wist ik het wel, het was een vrouw. “Ik ben klaar..” Zeg ik en kijk naar mijn kleding. Oké misschien moest ik toch wel even wat anders aan trekken. Kane liet het merken door een blik over mijn kleding heen te laten gaan. “Ja ja, ik kleed me aan.” Zeg ik dan en sta op om vervolgens wat nettere kleding te pakken en mijzelf om te kleden. Als het goed is had Kane al contact gehad met deze dame. Ik werp een blik in de spiegel en zie dat mijn haren wat wild zitten, waardoor ik er een hand door heen haal en het een beetje in model breng. “Ja klaar?” Vraagt Kane, waardoor ik omkijk naar hem en een grinnik uit mijn mond laat komen. “Yes sir.” Zeg ik en knipoog naar hem. Ik ben toch wel benieuwd naar deze dame.

BeyondTwoSouls

Bericht door BeyondTwoSouls » 27 mei 2020, 22:30

Yui.
Ik parkeerde de auto en haalde even diep adem. Het was niet alsof ik nooit eerder had gewerkt als assistent, maar dit was toch wel van een andere orde. Stress had ik niet echt, misschien was het eerder nieuwsgierigheid. Iedereen kende Jake Springstone wel omwille van zijn reputatie, maar hoe zou hij zijn in het echt? Social media had veel te zeggen over hem, en hij was wel een paar keer trending geweest op twitter, maar in hoeverre viel dat te geloven? Ik stapte uit en bekeek het gebouw dat zich voor me bevond. Het was redelijk makkelijk geweest om te vinden, het flitsende gebouw. Het kon niet anders dat een wereldberoemde artiest zoals hij een mooie woonplaats had. Het was heel wat anders dan haar knusse appartementje midden in hartje New York. Ik zou het wel overleven om hier even te wonen, dacht ik terwijl ik mijn koffer uitlaadde. Het was deel van de job, hier wonen en Jake helpen met al zijn taken. De dagen zouden wel wat drukker worden, aan zijn planning te zien. Zowel Kane, Jake's manager, als Jake zelf zouden hier nu moeten zijn. Mijn ogen gleden kort over mijn outfit: een simpele donkerblauwe blouse en jeansbroek. Simpel, maar stijlvol. Ik liep naar het elektrische hek en duwde kort op de intercom. "Hallo?" klonk de stem, die ze herkende als die van Kane. "Hoi, Yui hier, we hadden afgesproken om 14u?" antwoordde ik. "Yeepz, je bent hier juist, kom maar binnen." Het hek ging open met een laag gezoem en ik liep snel naar binnen, het uitzicht bewonderend. Het zou niet zo erg zijn om in deze omgeving te werken, dat was zeker. Ik duwde de voordeur voorzichtig open en glimlachte vriendelijk naar de twee mannen die in de woonkamer stonden. Daar was hij dus, in levende lijve, en hij stelde zeker niet teleur. "Hi, ik ben Yui, de nieuwe assistente," zei ik terwijl ik mijn hand uitstak naar hem.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mei 2020, 23:00

Jake.
De bel gaat over en meteen kijk ik om. Kane beantwoord de bel waardoor ik grinnik. Hij heeft altijd wel zijn eigen gekke woorden en dingen die hij zegt of gebruikt in zijn zinnen. Dat is ook iets wat ik zo leuk vind aan hem. Hij is lekker zichzelf en wilt niet zo'n 'groot' verschil tussen ons in hebben. Al waren er ook echt dingen die ik bijvoorbeeld niet mocht. Voor sommige foto's op bijvoorbeeld Instagram moest ik toestemming vragen. Hoe krom ik dat ook eigenlijk vond, was het wel begrijpelijk. Als ik alles zou posten, zou het misschien mijn reputatie kunnen aantasten. Wanneer ik de stem van de dame hoor, krijg ik meteen al een soort beeld van haar. Dat wilde ik uit mijn hoofd schudden. Soms heb je zo'n ander gezicht voor je dan je uiteindelijk krijgt te zien. Haar naam is Yui, wat ik kon horen over de intercom. Interessante naam, komt niet vaak voor. Zou ze ergens anders vandaan komen dan uit Amerika? Dat ging ik gauw genoeg zien. Wanneer ze dan ook binnen komt, kan ik niet anders doen dan haar hele lichaam even te bekijken. Rustig stap ik op haar af, maar ze stak haar hand al naar mij uit, waarschijnlijk hadden we dezelfde intenties. Daardoor grinnik ik toch even en pak haar hand dan aan, waarna ik deze schud. "Hi Yui, ik ben Jake." Zeg ik. Natuurlijk wist ze dit al, maar toch vond ik het altijd netjes om mijzelf voor te stellen. Een glimlach siert mijn lippen waarna ik haar hand los laat. "Lust je wat te drinken?" Vraag ik haar en kijk in haar ogen. Ze had een bepaalde uitstraling die mij wel beviel. Sommige mensen zien mij als een bedreiging, maar dat gevoel kreeg ik bij haar niet, gelukkig. Mijn handen steek ik rustig in mijn zakken, wachtend op antwoord.

BeyondTwoSouls

Bericht door BeyondTwoSouls » 27 mei 2020, 23:21

Jake kwam heel rustig over, nonchalant. Ik voelde me meteen heel wat meer op mijn gemak. Zijn hand voelde koel aan en ik maakte oogcontact. Wel, ik snapte direct waarom zoveel meisjes hem leuk vonden. Zijn uitelijk was helemaal niet mis. Jake zag er volwassen uit, maar had toch nog die speelse blik en ondeugende glimlach. Dat en hij beschikte ook nogs eens over een pak talent voor muziek, het werkte als lokaas voor al zijn fans. Het viel me op hoe Jake zijn ogen even bestuderend over me liet glijden. Ik vroeg me af wat hij dacht. Waarschijnlijk ging hij om met een boel bekende mensen in zijn vrije tijd, dus daarmee vergeleken zou ze wel maar standaard zijn. Ik knikte toen hij vroeg of ze iets wilde drinken. "Zou ik wat water mogen?" vroeg ik wat onwennig. Het was vreemd om te beseffen dat ik vanaf nu hier ook woonde. Kane draaide zich om. "Ik moet zo naar een vergadering, maar ik denk dat Jake je wel zal rondleiden en je een slaapkamer laat kiezen." meldde hij. "Kiezen?" antwoordde ik verward. Dit was onverwacht. Het maakte haar niet zoveel uit waar ze zou slapen. Plots schoot me iets te binnen. "Oh, bijna vergeten, ik heb nog iets mee." Ik haalde de fles wijn en doos zelfgebakken koekjes uit mijn tas. "Het is niet veel, maar ik zou het verkeerd vinden om met niets hier aan te komen." gaf ik toe met een grijns.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mei 2020, 23:41

Jake.
Meteen kon ik zien dat ze wat ontspande. Lichaamstaal lezen ben ik goed in, dat is ook wel iets wat je over de jaren heen leert. Of je moet er gewoon gelijk een oog voor hebben. "Water, casual." Zeg ik en knik even naar haar. Als ik hoor wat Kane zegt, moet ik wel een beetje grijnzen. We zouden zo meteen al alleen zijn. Nou ja, hier en daar loopt een schoonmaker, maar deze zijn van andere afkomst waardoor ze ons toch niet begrijpen. Als ik vraag of ze mijn raam dicht willen doen nadat ze hem schoon hebben gemaakt, staat hij ook nog altijd open. Ze zeggen dan wel ja en amen, maar ze doen het niet. "Ja, kiezen.. Ik heb een aantal kamers met verschillende groottes en indeling, ook een met een eigen badkamer er aan.. Dus je hebt zat keuze." Zeg ik en wenk dat ze mee moet lopen naar de keuken, zodat ik drinken kon inschenken. Rustig loop ik er heen en pak twee glazen uit de kast. Deze zet ik op het aanrechtblad neer. Deze keuken had ook nog een kookeiland met een soort bar er bij, waar je aan kon zitten. Het was best leuk als er vrienden van mij over de vloer komen. Uit de koelkast pak ik een koude kan met water, waarna ik onze glazen inschenk en de kan weer wegzet. Rustig pak ik de glazen op en draai me naar haar toe, waarna ik haar kleding even inspecteer. Ziet er gewoon redelijk uit. Ik bedoel, ik zat net nog in een joggingbroek en heb mij omgekleed omdat Kane me daar soort van subtiel op wees. Het glas houd ik naar haar uit zodat ze deze kon aanpakken. "Dus, Yui.. Ik ga eerlijk met je zijn." Begin ik en kijk in haar ogen. "Ik heb van te voren niks over je gelezen, niks geen informatie.. Omdat ik de persoon in het 'echt' wil leren kennen." Vertel ik. Papier werk vind ik zo enorm saai. "Vertel mij eens.. Wat vind je echt leuk?" Vraag ik haar, benieuwd naar wat ze ging antwoorden.

BeyondTwoSouls

Bericht door BeyondTwoSouls » 28 mei 2020, 00:02

Yui.
Ik lachte even door zijn antwoord op mijn water. Wat had hij verwacht, dat ik meteen shotjes zou beginnen achterover te slaan van zodra ik binnenliep? Dat zou niet goed overkomen, toch? Ik hield wel van drinken, maar in het algemeen dronk ik altijd met mate. Het was ook belangrijk dat ik altijd klaar stond voor mijn cliënt. Kane haalde wat documenten uit zijn tas en gaf die aan me. "Hier heb je nog wat info over je taken en planning, de rest stuur ik je online door," legde hij rustig uit. Ik knikte en stak mijn duim op. "Top, dan zie ik je wel nog eens?" vroeg ik met een glimlach. Kane knikte en grijnsde. "Zeker weten, veel succes met Jake en Jake, behave." zei hij terwijl hij een gebaar maakte naar Jake dat hij zou vertrekken. Ik knikte bij Jake's uitleg over de slaapkamers. Misschien was beter als ik toch voor een iets kleinere kamer ging, het zou vast niet snel wennen om in een grote slaapkamer te blijven. Ik volgde hem naar de keuken en ging rustig zitten op een barkrukje. Een kookeiland, leuk. De keuken zag er leuk uit, groot vooral. Het zou wel handig zijn als ik iets zou moeten koken voor Jake. "Kook je vaak?," vroeg ik nieuwsgierig. Ik nam het glas water aan. "Dankje." Ik keek even in het rond en bestudeerde de ruimte wat verder. Het was er heel proper, het kon dan ook niet anders dan dat er regelmatig werd gekuist. Ik nam een slok water en lachte door zijn woorden. Dat was ongebruikelijk. De meeste werkgevers zouden meteen in de papieren duiken om hun assistent zo goed mogelijk te leren kennen. Het gaf niet. "Wat vind ik leuk?" Ik legde mijn hoofd op mijn hand en knikte. "Kunst, ik hou heel erg van tekenen en schilderen, dus je zult me wel af en toe bezig zien," legde ik uit. "Daarnaast sport ik graag, ik zou graag ooit starten met kickboksen," voegde ze eraan toe. Het was leuk hoe Jake rechtuit vroeg naar haar interesses, niet veel mensen waren zo direct. Ze nam nog een slokje van het koele water en keek hem vragend aan. "Met wat hou jij je vooral bezig als je niet aan het werken bent?"

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 00:24

Jake.
Een grijns vormt mijn lippen als ik de reactie van Kane hoor. "Ik gedraag me altijd, dat weet je nou toch wel." Zeg ik en knipoog. Ik vond het wel leuk dat mensen zo tegen mij praten, al kon niemand mij 'echt'vertellen wat ik wel en niet moest doen. Mijn blik wendt ik naar Yui en kijk naar hoe ze gaat zitten op de barkruk. Ik ga tegenover haar staan, leunend op het kookeiland, terwijl ik geïnteresseerd naar haar kijk. "Je zou denken dat ik daar mensen voor heb." Zeg ik haar en lik even langs mijn lippen. "Maar ik houd van koken.." Zeg ik dan en geef haar een glimlach, terwijl ik haar gezicht nog eens bekijk. Rustig neem ik een slok van mijn water en zet het glas dan neer op het eiland. Het is hier gelukkig altijd netjes en verzorgd, als er iets is waar ik niet tegen kan, was het rommel. Zo ben ik ook gewoon opgevoed, altijd je eigen 'rommel' opruimen. Een glimlach vormt mijn lippen als ze mij verteld wat ze leuk vindt. Gelukkig niet zo'n casual antwoord op mijn vraag. "Hm kunst, dat is ook wel interessant." Geef ik toe en kijk in haar ogen. "Ik ben wel benieuwd wat voor kunst je maakt." Zeg ik dan. Eigenlijk zie ik artiest zijn ook een beetje als kunst. Je moet je eigen liedjes kunnen schrijven en de muziek erbij kunnen maken. Weer glimlach ik door haar vraag. Ze stelde ook geïnteresseerde vragen aan mij, dat vind ik al een pluspunt. "Basically ben ik vaak bezig met basketbal." Zeg ik en knik erbij. "In mijn tuin heb ik een basketbalkorf, waar ik soms mijn energie ook in kwijt kan als ik het niet kwijt kan in mijn muziek." Zeg ik haar en neem weer een slokje van mijn drinken. "Het is ook wel eens lekker om gewoon wat frustratie kwijt te kunnen, dan is een bal in een korf gooien een fijne manier." Vertel ik haar eerlijk. Ik was wel benieuwd of ze dat kon begrijpen of dat ze het maar idioot vond.

BeyondTwoSouls

Bericht door BeyondTwoSouls » 28 mei 2020, 09:52

Yui.
Hij had geen mensen om voor hem te koken. Dat was uniek voor een artiest zoals hij. De meesten hadden wel een kok die voor hen kookte en eventueel een dieet plande. Dat Jake voor zichzelf kookte vond ik wel leuk. Hij kwam over als een heel zelfstandige man. Ik knikte en luisterde aandachtig. "Wat eet je zowel graag?" vroeg ik nieuwsgierig. Kane had me al verteld dat ik af en toe zou moeten koken voor Jake, wanneer hij het wat druk had met andere zaken. Een perfecte kok was ik zeker niet, maar daarvoor bestonden online receptjes. En ik kon wel wat japanse gerechtjes maken die ik van mijn vader had geleerd. Ik keek Jake aan. Hij maakte best wel veel oogcontact, het was aantrekkelijk. Niet dat ik er veel aan had als zijn assistente. Het zou niet verbazend zijn mocht er af en toe een vrouw rondlopen in het huis. Ik lachte even. "Je mag heus wel eens mijn schetsboeken bekijken, maar het niet zo veel voor," gaf ik toe. Ik was niet het persoon dat graag toonde wat ik tekende, daar was ik niet zelfzeker genoeg voor. Maar stiekem droomde ik wel van een eigen galerij. Het feit dat ik geen kunstscholing had gehad, weerhield me daar echter van. Er waren genoeg andere artiesten met een voltijdse opleiding die het meer verdienden. "Dat is fijn," knikte ik toen hij vertelde over basketbal. Hij moest wel af en toe met iets anders bezig zijn, met zijn leven. Hopelijk kon ik wat helpen zijn leven wat rustiger te maken. "Als je ooit een basketbalmaatje nodig hebt, I would love to try," glimlachte ze. "Heb je een vriendin?," vroeg ik nieuwsgierig. Ik lachte om zijn gezichtsuitdrukking. "He, ik wil gewoon niet verbaasd zijn als hier plots een vrouw rondloopt," legde ik uit. Door het contract kon ik toch niets vertellen aan de buitenwereld over zijn leven, dus dacht ik wel dat het okay was om te vragen.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 16:53

Jake.
Ze lijkt onder de indruk van het feit dat ik zelf kook, waardoor ik toch eventjes moet grinniken. Als ze haar vraag stelt, hoef ik helemaal niet lang na te denken. "Ik houd van pasta.. Dat vind ik het aller lekkerste en je kunt er in principe zoveel mee." Zeg ik en knik er dan bij. "Al vind ik veel andere gerechten ook wel erg lekker, maar soms moet je even wat 'vastigheid' hebben die je altijd hebt en dan pak ik pasta." Eigenlijk eet ik elke week wel een keer pasta, minstens. Mijn blik rust op haar gezicht als ze zegt dat ik wel eens in haar schetsboek mag kijken. Meteen krijg ik een glimlach op mijn gezicht. "Ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal tekent, wat je leuk vindt en wat voor stijl je hebt." Ze lijkt me een persoon die echt realistisch kan tekenen, maar toch ook moest ik denken aan anime bij haar. Misschien was dat in hokjes plaatsen en wil ik dat absoluut niet doen, dus schud ik de gedachte meteen van mijn brein af. Het basketballen.. Als ze dat leuk vindt, kan ze zeker wel mee doen. Alsof ze mijn gedachte kon lezen, begint ze daar over. Een scheve grijns krijg ik op mijn gezicht terwijl ik in haar ogen blijf kijken. "I'd love to see." Zeg ik haar iets wat uitdagend terug. Mijn glas drink ik leeg en met dat ik wil doorslikken, moet ik grinniken van haar vraag waardoor ik soort van hoest. Mijn arm doe ik voor mijn mond, aangezien ik mijn glas nog vast heb. Als ik uiteindelijk mijn water heb doorgeslikt, kijk ik haar aan. "Wil je dit soort vragen stellen wanneer mijn mond leeg is, mevrouw?" Vraag ik haar, op een speelse manier. Mijn glas zet ik neer en lik even langs mijn lippen. "Om je vraag te beantwoorden, ik heb geen vriendin, relatie.. What so ever." Zeg ik dan en kijk op naar haar ogen. "De enige vrouwen die hier.. Nu.. Rondlopen, zijn de schoonmaaksters." Dit zei ik met de nadruk op nu, waardoor ik toch even moet grijnzen. "Kom, we gaan eens een mooie kamer voor je uitzoeken, dat heb je wel verdiend nadat je al zo'n.." Even kijk ik op de klok. "20 minuten met mij zit opgescheept." Sommige mensen waren mij al snel zat, waardoor ze zich wilde terugtrekken in hun eigen kamer of waar ze het dan ook prettig vonden. Dus wilde ik dat zij ook de mogelijkheid heeft om even rust te hebben. Mijn glas ruim ik meteen op in de vaatwasser.

BeyondTwoSouls

Bericht door BeyondTwoSouls » 28 mei 2020, 22:45

Yui.
"Pasta...staat genoteerd" knikte ik met een glimlachje. Met pasta kon je inderdaad veel en er waren weinig mensen die het niet lustten. "Is er iets wat je niet graag eet?" voegde ik eraan toe om toch wat een beeld te kunnen krijgen van wat ik zoal kon bereiden de volgende maanden. Ik knikte door zijn interesse in de schetsboeken en haalde een hand door mijn haar. Ik was het niet zo gewend om tekeningen aan mensen te tonen, maar eigenlijk kon het ook geen kwaad. Ik maakte wel wat van alles, maar voornamelijk tekende ik mythische wezens en hybrids. Jake begon over het feit dat ik hem wel mocht joinen bij het basketballen en ik trok een wenkbrauw op. "You better watch out," grapte ze terwijl ze met haar nagels licht tokkelde op het marmer van het kookeiland. Ze had wel een paar jaar basket gespeeld, wat haar niet persé goed maakte, maar het maakte haar ook niet slecht. Ik begon te lachen toen hij zich bijna verslikte in het glas water en schudde grinnikend mijn hoofd. "Sorry." Ik knikte en dacht na. Het zou haar helemaal niet verbazen mocht ze midden in de nacht een halfnaakte vrouw tegenkomen in de keuken. Ik keek Jake aan en knikte toen hij voorstelde om de kamer te gaan bekijken, waarna ik zelf ook mijn glas in de vaatwasser plaatste. "20 minuten, hoh, voelde als een uur," grapte ze voordat ze hem volgde naar de woonkamer, waar ze haar koffer nam.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 23:02

Jake.
Iets wat ik niet lust? Even moet ik daarover nadenken maar eigenlijk lust ik alles wel. “Hm.. Ik ben niet zo moeilijk qua eten, ik vind alles eigenlijk wel lekker.” Zeg ik dan en bevestig mezelf door te knikken. “Oh nee wacht, champignons, dat vind ik niet te eten.” Als ik dat heb uitgesproken, trek ik er een zuur gezicht bij. De structuur alleen al walg ik van, laat staan de smaak die eraan zit. “Verder eet ik echt alles.” Zeg ik knikkend en haal een hand door mijn haren heen, aangezien er al weer een pluk haar voor mijn gezicht bungelde. “Hmm, je hebt het wel tegen een thuis pro basketballer hè.” Zeg ik haar, waarna ik omkijk naar haar gezicht en na een korte tijd grijns. Een bekende basketballer waar ik bevriend mee ben, heeft mij het een en ander geleerd toen hij zag dat ik een korf had. Dus sommige trucjes kende ik en sommige dingen moet ik nog steeds echt leren. Ik loop rustig naar de trap, waar ik op loop zodat we naar de 1e verdieping konden, waar alle slaapkamers en badkamers zich bevinden. “Oké, dit is dus de mainhall, via deze trap ga je naar de 1e etage en daar zijn alle kamers.” Als eerste loop ik naar mijn kamer toe, wanneer ik de trap op ben gekomen. “Dit is mijn kamer.” Zeg ik en maak de deur open. Mijn kamer is groot, maar industrieel ingericht, met warme kleuren. “Dit heb ik zelf ingericht.. Veel mensen geloven dat niet maar het is echt zo.” Zeg ik en kijk even om naar haar voor een reactie.

BeyondTwoSouls

Bericht door BeyondTwoSouls » 28 mei 2020, 23:14

Yui.
De verbouwereerde blik op mijn gezicht kon ik niet tegenhouden toen hij zei dat hij niet van champignons hield. Hoezo? Champignons waren heerlijk om saus van te maken of gewoon in saus. "Hoe durf je?," grapte ik waarna ik hem even vals-kwaad aankeek. Ik lachte kort toen hij het had over zijn basketbalkunsten en ik schudde mijn hoofd. "Dat zien we dan wel," antwoordde ik. Ik had het wel naar mijn zin bij hem, hij was een redelijk makkelijk persoon om mee om te gaan, anders dan verwacht. Ik sleurde mijn koffer mee naar de kamer boven en verbaasd bestudeerde zijn slaapkamer. Het was mooi ingericht en paste dan ook goed bij zijn persoonlijkheid, voor zover ze wist. Ik knikte. "I like it," gaf ik toe met een glimlachje. "Je zou ingenieur moeten worden," voegde ik eraan toe, half grappend, half serieus.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 23:23

Jake.
Het moment dat ze naar mijn idee best serieus klonk, kijk ik wat ‘geschrokken’ naar haar toe. Hoe ik durfde? Al snel krijg ik in de gaten dat het een grapje is, waardoor ik zelf toch begin te grinniken. “Ja, ik houd echt niet van de smaak, het is vies..” Mompel ik dan een beetje en haal nonchalant mijn schouders wat op. Hoe kon ik het ook zo gemakkelijk maken voor iemand om grapjes uit te halen? Omdat ik het zelf ook deed. Ik wilde graag dat mensen zich op zich gemak voelde bij mij. Al had ik ook een hele andere kant, waar ik soms wel eens spijt van heb. Als ze zegt dat ze het leuk vindt, glimlach ik trots. “Hm ja toch? Het was wel even zoeken maar ik ben blij met het resultaat.” Zeg ik en kijk zelf ook even mijn kamer rond. “Oké, op naar een kamer voor jou, ik heb er 3 waar je uit kunt kiezen.. Zoals ik eerder zei is er een met een badkamer en de andere 2 niet, maar dan hebben we de badkamer nog die hier in de hal zit.” Vertel ik haar en loop rustig naar de eerste kamer toe. Eigenlijk waren ze allemaal best basic, ze hadden een groot bed en een kast, een bureau met stoel en een vloerkleedje. Ik wilde niet nog 3 kamers helemaal inrichten zoals ik het zou willen in dit soort gevallen, anders gingen die meubels er waarschijnlijk toch uit. “Dit is de eerste kamer.” Zeg ik en doe de deur open waarna ik opzij stap zodat ze zelf kon kijken.

Plaats reactie