Orpg - This is family business

Avox
Re: Orpg - This is family business

Bericht door Avox » 19 jun 2020, 08:41

Een geamuseerde glimlach verschijnt er op de dame haar lippen als Raphael verteld wat haar straf zou zijn, als ze haar drankje verkeerd doet. “Hm ik ben benieuwd of je me zo gaat behandelen” gaf ze dan als antwoord waarna ze zelf ook dichterbij kwam, hierdoor is de afstand tussen hen hoofden nog heel nihil. Raphael ging weer rechtop in zijn stoel zitten maar Camila bleef zo staan. Om zijn vraag moet ze even lachen, “wat denk je zelf? Ik weet niet wat er in mijn strafblad staat en jullie zijn blijkbaar allemaal te lui om er naar te gaan kijken. De dingen die er niet op staan, blijven dan geheim. Straks gaan jullie het tegen me gebruiken en kan ik de gevangenis in. Mooi even niet” zegt Camila met een grijns op haar lippen. “Oh ik wil er wel voor maken dat ik voor je ben gekomen” de dame moest toch wel op een speelse manier grijnzen. “Mijn vorige werkgever was wel wat zachtzinnige dan jij. Misschien is dat ook een reden dat hij is opgepakt. Hij was slordig en vertelde nog aan zijn kapper al zijn praktijken. Iemand heeft hem gesnitched en ja, toen werd hij opgepakt” legt Camila uit, “en ik was het niet voor je daar twijfels over gaat krijgen. Ik heb veel van hem geleerd, waaronder drankjes voorbereiden” Camila laat een hand door haar haren gaan. “Vanwaar ineens zoveel interesse in mij?” vraagt ze dan met een opgetrokken wenkbrauw. “Ik vind jou interessant omdat je knapste van alle broers bent en ook de hardste en ik “val” voor “badboys” “ legt Camila uit met een grijns, bij de aanhalingstekens deed ze met haar vingers dat die daar horen te staan. “Oh ja tuurlijk. Kinderkleding gaat bij mij het beste doen” speelt Camila zijn spel mee.
F8D4FCCA-5B3E-4983-A6BB-925AA00FB742.jpeg
F8D4FCCA-5B3E-4983-A6BB-925AA00FB742.jpeg (801.66 KiB) 83 keer bekeken
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Inuka

Bericht door Inuka » 19 jun 2020, 20:10

Raphael.
Ergens was het wel verfrissend dat er iemand niet bang wegkeek als hij een dreigement uitsprak. Ze ging er juist op in en op een vrij speelse manier. Was het een uitdaging of was ze met hem aan het flirten? "Daar is maar een manier om achter te komen, maar ik waarschuw je, ik ben niet heel vriendelijk tegen de mensen die me teleur stellen." Zei hij haar schouderophalend en keek opzij wanneer hij Alec iets te luid hoort lachen in de groep. Amara zat er rustig bij en scrolde wat op haar telefoon, het leek alsof de de playlist aan het opstellen was. Met een tevreden glimlachje keek hij terug en schudde Raph zijn hoofd als Camila hem lui noemt. "Je weet niet wat er in je strafblad staat?" Vroeg hij haar grijnzend. Dit ging een goede gok worden, maar Raph durfde hem wel te wagen. Hij pakte zijn telefoon erbij, hield hem zodat Camila het niet kon zien, en opende een willekeurige chat. "Eens zien, diefstal..." Begon hij en mompelde vrijwel onverstaanbaar nog wat gokjes terwijl hij gewoon wat appjes las, alsof hij een langer bericht aan het lezen was. Het was allemaal een gokje, maar het feit dat ze hier stond konden de dingen op haar strafblad niet heel heftig zijn. "Jij was een lastige tiener." Gokte hij en probeerde er nonchalant over te doen. Hij wilde niet te ver gaan in zijn gokken, maar wat hij nu had gezegd gold voor vrijwel iedereen die hier in de club binnen was. "Slordig inderdaad, maar wat doet je zeggen dat ik niet zo zachtzinnig ben? Ik vermaak mijn personeel in een club, dat zegt niets over mijn werk." Zei hij haar met een grijnsje. Ooh, iedereen wist dat hij iets in de drugshandel deed, maar het was zoveel meer. Al hoefde dat niet op straat te liggen. "Waarom jou?" Zei hij en schudde lachend zijn hoofd. "Omdat dat mijn zusje is, en zei niet weet hoe ze drankjes moet maken." Zei Raph terwijl hij met zijn hoofd gebaarde naar Amara en Amber. "En ik heb geen interesse in mannen." Zo moeilijk was het toch niet. "En je bent het enige nieuwe gezicht hierbinnen. Ik ben graag op de hoogte van wie mijn eten en drinken bereid of had je liever wat anders gehoord?"

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 29 jun 2020, 14:06

Camila moet weer grijnzen om de opmerking van Raphael, de jonge man heeft lef dat staat vast. Hij denkt natuurlijk dat Camila weerloos is, dat hij haar met gemak aan kan en dat ze geen weerstand gaat bieden. Ze besluit niks meer te zeggen, ze leunt haar hoofd op de rug van haar hand en kijk geïnteresseerd naar wat Raphael aan het doen is. Iets in haar zegt dat hij haar strafblad niet heeft, Alexander kon er ook niet zo aan komen. Een paar dingen wat hij vertelt heeft hij goed maar andere dingen zijn weer fout, “ik ben geen tiener geweest dus kan dan moeilijk een lastige tiener zijn” gaf Camila kort als antwoord met een opgetrokken wenkbrauw, Camila moest heel snel volwassen worden en is dat ook geworden. Ze heeft nooit last van puberkwalen gehad of te veel hormonen of iets, haar borten en heupen groeide is, haar haren werden wat dikker en haar gezicht werd vrouwelijker. Ze werd ongesteld en was seksueel actief maar verder heeft ze de puberteit overgeslagen. “Hoe je jou zakenmannen behandelde en daarna je personeel, laat me niet blijken dat je zachtzinnig bent” zegt ze met een uitdagende grijns op haar lippen. Ze wou dat ze Matthias nummer had om hem te melden dat ze Raphael aan het uitdagen was, want ze moest hem er dan bij halen zei hij. Zachtjes moet Camila lachen, “wie zegt dat ik het op zo’n manier bedoel?” vraagt ze op dezelfde manier terug hoe Raphael het aan haar zei.
4BBF468C-F569-4CE4-965D-9813F0D42214.jpeg
4BBF468C-F569-4CE4-965D-9813F0D42214.jpeg (876.08 KiB) 67 keer bekeken

Inuka

Bericht door Inuka » 29 jun 2020, 16:49

Raphael.
Toch wat verbaasd keek Raph op toen ze inging op zijn opmerking. Hij hield zijn blik echter neutraal. Lastig zo een bijdehante dame. Hij was nu in ieder geval er zeker van dat het uitdagen is en niet flirten. Als ze met hem flirtte was ze er veel opener op ingegaan. "Hmm prima." Mompelde Raph waarna hij zijn telefoon weg stopte en zijn drankje weer van de bar pakte. Hij zou wel een achtergrond check doen, aangezien hij al wist dat zijn broertje dat nooit had gecontroleerd. Hij vertrouwde zijn personeel teveel. "Ik ben niet gediend van streken. Alles wat ze kregen hadden ze verdient." Zei hij rustig en keek onbewust naar zijn knokkels die nog wat rood waren. "Als enkel die acties mij tekenen als een persoon dan is er maar weinig inhoud." Raph nam een grote slok van zijn drinken en zette het glas weer neer. "Maar vraag het met aan mijn personeel, ik ben een schatje." Zei hij en keek haar recht aan, al werd het steeds wat lastiger om een neutrale blik te houden. Wat wilde ze van me? Dat ik zou toegeven waar ik mijn centjes mee verdiende? Dat had ik nog nooit iemand direct vertelt, ze wisten het vaak echter al wel. "Ken de mensen die je eten en drinken verzorgen." Herhaalde Raph weer. "Zeker als je incapabele broer ze heeft aangenomen." Raph raakte licht geïrriteerd van het gesprek. Hij kon uitdaging maar kort hebben en aangezien hij er niet fel in kon gaan met Alec zijn personeel kropte de irritatie wat op. "Je wikkelt Matthias misschien makkelijk om je vingers, maar we zijn niet allemaal zo makkelijk." Zei hij met een grijnsje voortkomend uit zijn irritatie.

Avox

Bericht door Avox » 30 jun 2020, 15:10

Camila draait met haar ogen, ze is nog steeds best geïnteresseerd in hem maar begint ook geïrriteerd door hem te raken. Een grijns vormt mijn lippen om zijn opmerkingen, “ik wil het je personeel wel vragen, maar die gaan net met je naar bed” zegt ze enkel, beetje flirterig maar ook mysterieus. Ze drinkt het laatste beetje van haar glas op waarna ze haar glas schoonmaakt. Meteen begint Camila te fronsen, zit hij haar nu te beledigen? “Wie zegt dat ik van makkelijk houd?” vraagt de dame aan Raphael. In een makkelijke beweging weet ze haar zelf over de bar te krijgen waardoor ze vlak voor hem staat. “Ik hou van een man met uitdaging, een met pit en niet een waarbij ik met een vingerknip al mee het bed in krijg” zegt ze dan, geïrriteerd om het feit dat hij denkt dat ze makkelijk is. Ze maakt de knoop die ze had gemaakt in haar blouse los, waardoor ze met een open blouse en haar BH voor Raphael staat. In een snelle beweging maakt ze ook weer een nieuwe knoop zodat haar blouse weer goed om haar lichaam zat en haar borsten nog aanwezig waren. In een snelle oogwenk bekijkt ze Raphael, hij is geïrriteerd.. Wat ze zelf ook is. Het enige wat ze wilt was met hem praten en eventueel seks te hebben, maar hij moet zo diep in haar leven gaan zitten. “Camila Bianchi, 24 jaar. Mishandelt geweest van kleins af aan tot mijn zestiende en toen op straat gaan leven” zegt ze dan, hij wou toch weten wie zijn drankjes en eten serveert? Hiermee wilt ze ook laten weten dat hij aardig wat uit de kast moet halen als hij haar iets aan wilt doen. Ze leunt naar voren toe waarna haar lippen bij zijn oren komt, “gewerkt voor een drugskartel als bezorger en onderhandelaar” fluistert ze zacht in zijn oren, haar lichaam was tegen de zijne aan gekomen. Met een grijns pakt ze een dienblad en loopt ze weg van hem, hij kan achter haar aan gaan als teken dat hij verder wilt of hij kan haar laten gaan.

Inuka

Bericht door Inuka » 30 jun 2020, 17:16

Raphael
Raph kon niet plaatsen waarom ze hem irriteerde. Er waren maar weinig mensen die dat in hem naar boven brachten. Impliceerde ze nou dat hij met al mijn werknemers sliep? Had ze echt dat beeld van hem? Ergens amuseerde dat hem wel. Dat Alec dat nou deed maakte het niet dat hij dat deed. Niet dat Raph niet van het gezelschap hield, maar niet binnen zijn eigen organisatie. Hij hield wijselijk zijn mond en keek hoe Camila ineens voor hem stond. Raph zijn blik gleed naar beneden wanneer ze haar blouse losmaakte. Hij was een man, geen monster, hij kon het niet helpen. "Uitdaging he?" Mompelde hij hoofdschuddend. "Eerst zien dan geloven." Zei hij haar met een grijnsje.
Toch wat verbaasd luistert hij naar haar woorden als ze begint over haar leven, dat had hij niet verwacht. Dat scheelde hem wel het werk. Zoals hij al eerder had gezegd was dit veel interessanter. Hij bleef stil zitten terwijl ze dichterbij kwam en keek grijnzend over haar schouder als ze vertelt wat voor een werk ze had gedaan. De aanraking ontging hem niet, maar hij was afgeleid van haar woorden. Raph bleef stil en nam de informatie tot zich. Kort keek hij haar na toen ze wegliep, hij had vragen op haar woorden, maar zijn trots hield hem tegen gelijk achter haar aan te gaan. Het is allemaal een spel. Raph zette zijn elleboog op de bar en keek naar Camila van een afstandje, voordat hij uiteindelijk toch van de barkruk af kwam en in haar richting in liep. Hij leunde tegen een stoel aan van een tafeltje verder en sloeg zijn armen over elkaar. "Ik mag hopen dat mishandelaars het hebben bekocht." Zei hij en keek rond de zaal. Het begon al laat te worden, dan kon hij alleen al zien aan hoe overduidelijk en ongegeneerd Alexander naar een van Amara haar vriendinnen loerde.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 30 jun 2020, 23:47

“De man hoort mij uit te dagen, ik niet de man” riep ze nog naar Raphael met een speelse grijns op haar lippen. Iedereen was toch druk bezig met wat anders en de muziek stond te hard dat Alexander of Matthias het kon horen. Camila liep rustig met de dienblad de tafels langs om alle glazen op te halen die de gasten hebben achter gelaten hier. Eerst instantie ging Raphael niet meteen achter haar aan, dus dacht ze dat hij er klaar mee was met haar spelletjes. Gegeven moment hoort ze zijn stem waardoor ze toch moet grijnzen. Ze stond eerst met haar rug naar hem toe, ze zet een paar lege glazen op het dienblad en draait dan naar Raphael toe, “laten we zeggen dat ze gegeven moment op een andere manier adem haalde” gaf Camila als antwoord, haar vorige werkgever was kwaad geworden toen hij hoorde wat haar allemaal is misdaan, hij heeft het in details te horen gekregen destijds. Hij heeft een team gestuurd om alle adoptieouders die me hebben mishandelt of hebben gebruikt te vermoorden, op een niet snelle manier.. Ze leunt naar hem toe en kwam wederom weer tegen hem aan, maar deze keer om een glas te pakken die was neergezet op een tafel waar Camila net niet bij kon. Ja had wel gekund als ze er om heen was gelopen maar dit maakt het veel leuker en speelser, wie weet krijgt ze Raphael wel zo ver.

Inuka

Bericht door Inuka » 01 jul 2020, 00:29

Raphael.
Dat was makkelijk, de verantwoordelijkheid bij de man leggen. Het was niet dat Raph haar perse in bed wilde hebben. Ze mocht er zeker wezen en hij vond haar wel interessant, maar Alec zou hem echt wat doen. Al maakte dat het eigenlijk spannender. Daarbij was ze geen personeel van hem, dus hij brak geen van zijn eigen regels. Ach, het kon ook allemaal geen kwaad en hoe lang geleden was het wel niet dat hij er 'moeite' voor moest doen. Raph bleef tegen de stoel aan leunen en keek de club verder rond om te zien wie er nog waren. Het waren altijd dezelfde die tot laat in de avond bleven. Matthias was enkel nergens te bekennen, maar die zou nog wel chagrijnig zijn. Raph luisterde naar haar woorden en grijnsde klein. "Mooi, verdiend." Had hij er enkel op te zeggen. Raph pakte zijn telefoon erbij toen die afging en bekeek een aantal appjes. Voornamelijk van vertrouwelingen die af en toe appte. Zeker op zo een avond ging dat hard, aangezien iedereen aan de alcohol zat. Raph kijkt op als hij Camila tegen zich aan voelt en trekt een wenkbrauw op. "Je speelt met vuur. Als Alec je zo dicht bij me ziet flipt hij misschien nog.' Zei hij haar met een grijns op zijn gezicht. Raphael wachtte tot ze weer overeind kwam en liet zijn blik over haar lichaam gaan. "Je oud werkgever klinkt als een behulpzame man." Begon Raph, maar hij bedoelde het niet perse positief. Het was nobel van de man dat hij ze terug had gepakt voor de mishandeling, maar tegelijk klonk het alsof de man teveel banden probeerde te leggen met zijn personeel. "Je was hem vast erg dierbaar als hij dat voor je over had."

Avox

Bericht door Avox » 01 jul 2020, 01:00

Camila zet haar hand in haar zij en kijkt Raphael aan met een kleine grijns, “is het verboden dan? De regels zijn me haar fijn uitgelegd maar ik kan me niet herinneren dat me daar iets over verteld werd” zegt Camila dan die een bedenkelijke gezicht trekt. “Daarbij heeft hij meer oog op de dame in het rood verder op” voegt ze er aan toe en ze knikt hun richting in. “Ik doe gewoon mijn werk” zegt ze dan met een speelse grijns. Wederom pakt ze op dezelfde manier de laatste glas die op de tafel stond achter hem. “Mijn oude werkgever was een man van 58 die me meer zag als zijn dochter” legt Camila verder uit, voor hij denkt dat ze seks met hem heeft gehad ervoor. “Natuurlijk. Als ik krijg wat ik wil bedank ik iemand daar voor. Ligt er wel aan wat er voor me gedaan is” legt ze uit met een speelse grijns waarna ze haar vingers even over zijn borstkast laat gaan. Amber was inmiddels van de bar weg gesneaked, dus de bar stond nu compleet leeg. Camila liep weg met aan de ene hand het volle dienblad terwijl haar andere hand over zijn borstkast bleef glijden tot ze te ver van hem weg was gelopen dat ze niet meer bij kon. Ze gaat weer achter de bar staan en stopt alle glazen in de gootsteen en maakt ze in een snelle tempo helemaal schoon en droogt ze ook snel af. Ze laat een hand door haar haren gaan waarna ze iets schud met haar hoofd door haar lokken weer normaal in model te laten vallen, plus het ziet er vaak sexy uit als een vrouw dat doet.

Inuka

Bericht door Inuka » 01 jul 2020, 09:29

Raphael.
Raph lachte zacht en schudde zijn hoofd toen hij Camila hoorde. "Gek, je zou zeggen dat hij het er al in had gezet." Zei Raph grijnzend. "Dan zal het wel een regel zijn die hij expliciet alleen mij oplegt. Blijkbaar verpest ik zijn personeel met mijn zijn." Het was pas een keer gebeurd, maar Alec was er alles behalve blij mee. Hij deed alsof de werkneemster hem had verraden en heulde met de vijand. Alsof Raph een vijand was. "Alec kan niet zo goed tegen de drank." Zei Raph en schudde zuchtend zijn hoofd om zijn broertje. Soms leek het alsof Matthias ouders was dan Alexander. "Wat is er met hem gebeurd? Is hij de werkgever die is opgepakt?" Vroeg Raph wanneer ze zegt dat hij haar zag als een dochter. Raph vroeg het niet specifiek om informatie te vergaren, maar het hielp hem wel als hij ooit wilde uitvinden wie haar werkgever was. News travels fast. Wanneer Raph haar speelse opmerking hoort trek hij grijnzend een wenkbrauw op. "En wat wil je dan?" Zei hij haar met een uitdagende ondertoon in zijn stem. Het was duidelijk dat ze zocht naar meer, maar hij wilde het haar niet te makkelijk maken. Als zij het hard to get speelde, dan kon hij dat ook. Onbewust spande Raph zijn spieren aan als hij haar hand over zijn borst voelt gaan. Haar aantrekkingskracht werd steeds onvermijdelijker. Raph wilde direct weer achter haar aan lopen, maar werd afgeleid wanneer hij Amara's stem oppikt onder de muziek door. Ze trok Alec aan zijn oor mee naar de gang terwijl ze gefrusteerd hem voor vanalles uitmaakte. Raph kon wel raden waarom. Hoofdschuddend liep hij naar de bar en pakte hij zijn telefoon erbij om Math te appen dat Alec Mar weer had uitgelokt en dat het misschien een nieuw record in tijd is. Mar was normaal ontzettend vrolijk en rustig, maar als het aankwam op omgaan met haar broers had ze duidelijk lessen van haar moeder geleerd. "Arme Alec, dat zal morgen pijn doen." Grinnikte hij.

Avox

Bericht door Avox » 01 jul 2020, 10:07

Camila kijkt naar Raphael als hij gegeven moment bij haar kwam zitten, wat even duurde. Zo kon ze wel zijn vragen beter beantwoorden, “wie weet. Ik kan me niet heugen dat het me is verteld of misschien wou ik het niet horen” zegt ze met een speelse grijns op haar lippen. Ze maakt snel de bar helemaal schoon en zorgt ervoor dat alle flessen weer netjes, met de etiket naar voren staan. Daarna gaat ze weer tegenover Raphael staan en leunt ze over de bar zodat ze met haar gezicht dichterbij was. “Hij was de werkgever die inderdaad is opgepakt” gaf ze als antwoord op zijn vraag. Dit was niet Camila’s schuld, dat was puur zijn eigen schuld. Camila heeft hem uit haar eigen veiligheid ook niet opgezocht, omdat ze bang was zelf ook in de gevangenis te komen. De dame heeft meer in haar smiezen dan de broers Moretti van haar denken en wat van haar bekend is, maar ze heeft nooit iemand verraden of in de val gelokt. “En wat ik wil?” herhaalt de dame zijn vraag, “dat is een goede vraag, wat denk je dat ik wil Raphael?” vraagt ze dan met een speelse grijns en ze kon het niet helpen door haar vingers weer over zijn borstkast te laten gaan. Net voelde het al fijn en gespierd aan, dat ze het niet kon helpen om er weer aan te gaan zitten. “Wat wil jij?” vraagt ze dan met een grijns, “ik kan je weer een rum cola maken maar ik kan je ook wat anders geven”, ze wilt gewoon seks met Raphael en niet omdat ze een oversekst iemand is, meer omdat ze dat al een tijd niet heeft gehad en Raphael haar gewoon erg aantrekt.

Inuka

Bericht door Inuka » 01 jul 2020, 13:51

Raphael.
De alcohol zat er inmiddels wel goed in. Niet teveel, Raph was totaal niet dronken, maar het effect van de alcohol was wel te voelen. Maar de vermoeidheid en de verveeldheid die hij weg probeerde te drinken waren enkel vergeten, maar niet verdwenen. Raph bekeek snel de appjes die hij had, verwijderde er een paar en stopte daarna zijn telefoon weer weg. "Ach, van Alec zijn regels moet je je vooral niets aantrekken." Zei hij grijnzend en richtte zijn aandacht weer naar Camila. "Hopelijk vind hij het niet erg dan dat je nu opeens ergens anders werkt." Dacht Raph hardop terwijl hij een hand door zijn haren haalde. "Vraag mij maar niet wat vrouwen denken, dat heb ik in al deze tijd nooit begrepen." Zei hij haar lachend. Het speelse in haar woorden was duidelijk. Ach, wat maakte het hem uit? Alec was toch te dronken om er iets aan te doen en sinds wanneer maakte hij zich zorgen over wat zijn broertjes van hem dachten? "Run en cola klinkt goed, maar niet de rum van hier." Zei hij grijnzend en gebaarde naar boven. "Ik heb nog wel een betere fles boven staan, alleen niemand om hem voor me in te schenken."

Avox

Bericht door Avox » 01 jul 2020, 14:08

Camila moest even lachen, “nou ik zou dat onthouden” zegt ze dan op zijn opmerking dat ze zich niks hoeft aan te trekken van Alexanders regels. Een kleine grijns vormt haar lippen, “waar zou ik anders gaan werken dan?” vraagt ze met wederom een grijns op haar lippen. Ze bleef nog steeds met haar vingers over zijn borstkast gaan aangezien het te fijn voelt om het niet te doen. Haar ogen gaan naar die van Raphael waar ze even in blijft staren. Ze moest even grijnzen om zijn opmerking, Camila is niet echt een standaard dame, “als je goed nadenkt weet je wel wat ik wil” zegt ze dan met een geamuseerde grijns waarna ze seint naar haar vingers die maar over zijn borstkast blijven gaan. Als hij voorstelt om toch rum cola te drinken, was Camila eerst een beetje in de war al toont ze dat niet. Snapt hij daadwerkelijk de hints niet? Als ze hoort dat hij de rum van boven wilt, moet ze toch weer grijnzen. “Laat ik daar nou toevallig heel goed in zijn” zegt ze dan met een grijns op haar lippen. Snel kijkt ze de bar over, alles was al gedaan behalve de kassa maar aangezien Amber al weg is gesneaked geeft Camila haar gewoon de schuld, zij weet niet hoe de kassa leeg moet worden gehaald. Camila gaat met haar kont op de bar zitten, draait haar zelf om en glijd weer van de bar voor de voeten van Raphael, waardoor hun afstand weer heel nihil is en ze deze keer elkaar net niet aanraken, “ik volg je wel” zegt ze met een grijns op haar lippen.

Inuka

Bericht door Inuka » 01 jul 2020, 22:19

Raphael.
Wanneer Camila zegt dat ze het zal onthouden kijk Raph toch kort even om naar de tafel waar Amara en Alec net zaten. Hij had inderdaad een slechte invloed op Alec zijn personeel. Daar had je familie voor, toch? "Niet ieder drugskartel is even vergevingsgezind op personeel dat overloopt." Zei hij schouderophalend. Het was nou eenmaal een onderwereld die draaide op vertrouwen en Raph kon zich niet inbeelden wie haar baas geweest was. Camila was in ieder geval duidelijk wat ze wilde, maar Raph hield ook wel van een spelletje. "Perfect." Zei hij grijnzend toen ze door had wat hij bedoelde. "Deze kant op." Zei hij haar terwijl hij gebaarde naar een zijingang van de club. Kort keek Raph nog om en seinde hij naar een aantal van zijn vertrouwelingen dat hij ervandoor was. Wat er simpelweg op neer komt dat ze rustig aan het feestje konden afbreken en ook konden gaan. Alec leidde de tent dan misschien wel, maar Raph had overal een vinger in de pap, zoals zijn vader hem dat had geleerd. Raph ging via de zijingang, want hij wilde niet door de nachtclub van Math lopen, zeker niet met het risico om gezien te worden door Math. Die ging er dan gelijk weer een punt van maken. Raph opende met zijn telefoon de deur naar een lift die direct naar de appartementen ging. Hij drukte op de knop en de liftdeur ging open. "Na jou." Zei hij met een grijnsje en stapte na Camila in.

Avox

Bericht door Avox » 01 jul 2020, 22:59

Camila moet even grinniken, “moet er nog wel een drugskartel zijn” zegt ze met een opgetrokken wenkbrauw. “Daarbij ben ik een barista in een club, wie zegt dat ik ben over gestapt naar een andere drugskartel” voegt ze er aan toe met een grijns. Haar hand glijd door haar haren heen en ze loopt rustig achter Raphael aan. Even gaat haar blik nog naar Alexander, of hij door had dat Camila nu weg ging met Raphael maar dat leek niet zo te zijn. Een kleine frons vormt haar wenkbrauwen als ze ziet dat ze via een andere weg gaan dan hoe ze hier gekomen zijn, wat maakt het haar eigenlijk ook uit. Eenmaal bij de liften, merkt Camila meteen dat de lichten hier wat feller waren waardoor ze Raphael nog beter kon zien en hij haar dus beter kon bekijken als hij daar behoefte aan had. Een grijns vormt haar lippen waarna ze de lift in stapt en haarzelf bekijkt in de spiegel die zich hier bevond. Ze zag er nog steeds goed uit als in haar make-up zat nog goed, haar haren zaten nog perfect en haar kleding, ja daar hoeft ze straks niet druk om te maken.. Hoopt ze dan. Ze trekt de knoop wel weer uit haar blouse waarna ze hem weer opnieuw knoopt, hij zat net een beetje gek maar toen moest ze het ook met minder licht doen.

Inuka

Bericht door Inuka » 01 jul 2020, 23:59

Raphael.
Raph keek grijzend naar Camila opzij. Inderdaad, er was geen drugskartel. Hij kon er niet op ingaan in zijn poging nooit toe te geven dat het uberhaubt bestaat. De dame was nog mooier dan in de club, nu dat hij haar goed kon bekijken in het fellere licht. Hij liet zijn blik ongegeneerd over haar lichaam glijden. Als niemand toekeek voelde Rpah zich sowieso al meer op zijn gemak. Het strenge en krachtige postuur wat hij altijd aan hield kon hier een klein beetje zakken, ook al hield hij zijn houding nog prima aan. Eenmaal in de lift komt Raph achter haar staan en legt zijn handen op haar heupen. Hij kijkt over jaar schouder naar de spiegel, van waar hij toekijkt hoe ze haar blouse weer goed doet. "Jammer, zo los is veel leuker." Zei hij grijzend terwijl hij dichter tegen haar aan kwam staan, net voordat de liftdeur weer open ging. Grijzend liet hij haar los en liep Raph over de gang, naar het appartement van hem en zijn broers. "Ik moet je waarschuwen, ik deel een woonkamer met je baas." Zei hij grijzend terwijl hij de deur van slot haalt en hem over houdt voor Camila. Het appartement was groot genoeg voor de drie broers om langs elkaar af te leven en ze deelde ook eigenlijk enkel een woonkamer en keuken. Raph sloot de deur achter Camila en liep naar een open kast vol met een divers assortiment aan drank. "Leef je uit." Zei Raph terwijl hij zijn zwarte jasje uit trok en over de rug van de bank hing.

Avox

Bericht door Avox » 02 jul 2020, 01:11

De dame keek via de spiegel naar Raphael wanneer hij achter haar stond, “ik kan hem altijd nog uit doen” zegt ze met een uitdagende grijns. Dat hij zo dicht bij haar staat, gaf haar tintelingen in een goede zin. Helaas gingen de liftdeuren alweer open en konden ze verder lopen. Zachtjes moet ze grinniken om zijn opmerking, “nu ben ik bang zeg” zegt ze sarcastisch met een kleine grinnik in haar stem. Ze kon het niet laten om een vluchtige blik door het appartement te laten gaan. Het was groot, mooi ook, haar appartement past hier wel vijf keer in waarschijnlijk. “Ik denk dat mijn appartement net zo groot is als jullie washok” zegt ze droog. Haar blik glijd naar de kast met drank waar Raphael gegeven moment bij staat, “hm” mompelt ze dan waarna haar ogen glijden over de flessen. “Nog steeds een rum cola? Of heb je zin in wat spannenders?” vraagt ze met een grijns terwijl ze de rum al pakt, hij zei beneden al dat hij een rum cola wou dus gaat ze daar nu ook vanuit. Aan het merk te zien is dit een hele dure rum. “Of wil je de rum zonder cola?” vraagt ze daarna met een grijns. Ze pakt een glas die ze ook in de kast hadden staan, van die speciale drankglazen zijn dat dus het was voor Camila niet raar dat ze daar stonden. Ze houd de fles in haar ene hand en de glas in haar andere hand terwijl ze voor Raphael gaat staan. Haar handen met de objecten liet ze best laag als een kleine hint naar haar blouseknoop.
B971F3C1-B1D0-46D4-8D87-F7258750FAA7.png
B971F3C1-B1D0-46D4-8D87-F7258750FAA7.png (247.47 KiB) 19 keer bekeken

Inuka

Bericht door Inuka » 02 jul 2020, 22:59

Raphael.
"Bang van Alec, ineens ben ik een stuk minder onder de indruk." Grinnikte Raph terwijl hij zijn horloge los maakte en bij zijn jasje op de bank legde. Grijnzend keek Raph op als hij hoort wat ze zegt over haar eigen appartement. "Ach, het is een van de voordelen van een goed lopende club runnen." Zei hij lachend terwijl hij met zijn kont tegen de leuning van de bank aan hing. Camilla ging duidelijk meteen voor de goede rum. En groot gelijk ook, dat was by far de beste die hier stond. "Iets spannends?" Zei hij haar met een uitdagende grijns op zijn gezicht. "Zonder cola." Zei hij nog en kwam los van de bank en voor haar bleef staan. Raph kwam uit zichzelf dichterbij dan hij heel de avond was gekomen. Zijn blik gleed over haar lichaam terwijl hij zijn hand op haar heup legde en haar dichter bij zich trok. De rum was hij even vergeten terwijl hij zijn andere hand in haar zij legde en zijn vingers net onder de rand van haar blouse liet glijden. "

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 03 jul 2020, 00:04

Zachtjes begint Camila te lachen, sowieso dat ze meer onder de indruk raakt van Raphael dan van Alexander. Van alle broers kan zij het minste met Alexander, denkt ze terwijl dat haar baas is. “Ik kan het serveren met alleen een schort aan bijvoorbeeld, spannends” zegt ze dan met een geamuseerde en speelse glimlach op haar lippen. Als hij verteld dat hij alleen de rum wilt, dus geen cola schenkt Camila dit voor hem in. Ze merkte eerst niet dat Raphael dichterbij was gekomen en ze kon net op tijd de rumfles neerzetten voor ze deze anders liet vallen. Het glas met de rum zelf had ze nog in haar handen maar daar ging haar aandacht even niet naar. Met een speelse grijns kijkt ze toe hoe hij haar aanraakt, wat allemaal wel voorzichtig ging. Haar vrije hand glijd zelf over de knoopjes van zijn donkere overhemd en ze maakt een van de bovenste knoopjes alvast los, “oeps” zegt ze met een speelse grijns op haar lippen. Ze hoopt nu oprecht dat Alexander niet het idee krijgt om ineens naar boven te komen en alles te verpesten voor hen, stiekem hoopt ze gewoon dat hij haar mee neemt naar zijn slaapkamer zodat ze daar gewoon weg geen last van gaan krijgen. Haar vingers glijden langzaam over zijn borstkast naar het volgende knoopje van zijn overhemd.
C1C33E4C-B12E-46BC-AE81-3BDACFBC46AE.jpeg
C1C33E4C-B12E-46BC-AE81-3BDACFBC46AE.jpeg (423.86 KiB) 10 keer bekeken

Inuka

Bericht door Inuka » 03 jul 2020, 00:47

Raphael.
Raph kon zich wel voorstellen hoe dat eruit zag. Hij had alleen geen geduld om het beeld waar te maken van Camilla in een schort, en dan ook alleen een schort. "Die onthoud ik." Zei hij haar grijzend. Raph was rustig begonnen, maar merkte als snel dat Camilla ook geen geduld had. Mooi, dan hoefde hij zich niet in te houden. Niet dat hij dat lang zou volhouden, als het eenmaal los was hield niets hem meer tegen. Grijzend keek hij toe hoe ze de bovenste knoop van zijn overhemd opende. Hier in de kamer vond Raph eigenlijk maar niets. Hij legde zijn handen onder haar billen en tilde haar gemakkelijk op, waarna hij met haar richting zijn kamer liep. Behendig duwde hij de deur achter zich dicht met zijn voet, en liep hij met Camilla verder de kamer in. Zo behendig als hij haar op had getild, zo makkelijk zette hij haar ook weer neer. "Ik wil geen stof meer zien." Zei hij grijzend en trok de knoop in haar blouse los. Met de blouse open liet hij zijn blik over haar heerlijke lichaam glijden.

Plaats reactie