ORPG// I can't believe that you love me.

Avox
ORPG// I can't believe that you love me.

Bericht door Avox » 13 mar 2020, 23:23

Met Hylianator ♥

Nikee Melony Hades // 21
Nikee....PNG
Nikee
Nikee....PNG (673.68 KiB) 335 keer bekeken
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Hylianator
Re: ORPG// I can't believe that you love me.

Bericht door Hylianator » 13 mar 2020, 23:37

Yess 💃🏼

Ethan Ace Woods// 27

Afbeelding
Treat people with kindness. 🌻

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 mar 2020, 00:07

Ethan.
Vandaag had ik een drukke dag gehad op de shoot en kon wel weer goede afleiding gebruiken. Ik was moe en had niet veel zin om een hele hoop overhoop te gaan halen bij mij thuis. Mijn vrienden wilden vanavond naar de kroeg gaan, om wat te drinken en daar had ik mee ingestemd. Een aantal mensen hadden mij herkend. Ik was dan ook beroemd geworden toen ik in een reclame shot van Chanel mee had gedaan. Daarna kreeg ik de vraag om een aantal keren voor hun een shoot te doen. Ik kreeg positieve reacties op mijn social media, omdat mijn volgers aantallen stegen en mijn privé berichten overladen werd door vrouwen, maar ook zelfs door mannen. Al was ik daar nooit op ingegaan verder. Toen we met elkaar in de kroeg zaten hadden we wat biertjes gedaan en een aantal vrouwen bekeken en over hen gediscussieerd. Eigenlijk iets typisch voor mannen. Maar ik was niet zo. Ik wilde niks ‘vast’. Geen verplichte afspraken, geen gezeur en drama. Daar houd ik gewoon niet van en daarin ben ik misschien anders dan mijn vrienden. Een van mijn vrienden, Matteo, stelt voor om naar een uitgaansgelegenheid te gaan. Al had ik daar in het begin niet zoveel zin in, ben ik toch mee gegaan. Toen we daar aan kwamen, had ik mijn jas opgehangen en keek ik al snel rond hoe de ruimte eruit zag. De muziek dreunt in mijn oren en ik scan de mensen die hier stonden. Wat mijn vrienden niet wisten, is dat ik mijzelf als sugar daddy aanbied op een website. Al had ik wel enige eisen. Daar was vroeger wel eens wat uitgekomen, maar met dat meisje heb ik geen contact meer. Haar naam herinner ik me nog heel goed. Een van mijn maten tikt mij aan en ik kijk om. Hij maakt een gebaar voor wat te drinken en knik instemmend in. “Doe maar wat sterks.” Zeg ik hem maar hij lacht en zegt “Loop even mee man, anders moet ik voor iedereen wat gaan dragen.” Even grijns ik en duw hem vooruit naar de bar toe. Als we daar aankomen, zie ik dat er best wat mensen om heen staan. Sommigen die willen bestellen, sommige die gewoon staan te kletsen. Als ik opkijk, zie ik een bekend gezicht. Nou ja, ze was veranderd, maar de blik in haar ogen was hetzelfde gebleven. Al vroeg ik mij af of ze mij nog wel herkend.
Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 14 mar 2020, 00:37

Nikee.
Het was erg druk vanavond, drukker dan normaal en er waren meer vrouwen aanwezig vandaag. Ik kan niet mijn vinger op leggen waarom om eerlijk te zijn, maar het maakt niet uit. Hoe drukker, hoe beter de omzet, hoe hoger mijn loon en hoe meer fooi ik krijg. Voorzichtig buig ik naar voren om aan te horen wat een dame bestelt voor drinken, vier verschillende cocktails... natuurlijk ook degene met de meeste drank. Een zucht verlaat mijn lippen en ik pak alle attributen wat ik er voor nodig ben. Gelukkig stond ik niet alleen vanavond, Jackson was er ook bij, zoon van de eigenaar en ik denk de enige vriend die ik heb in mijn leven. Hij was druk met bier tappen en aan het flirten met dames, hij flirtte ook best vaak met mij maar door mijn verlegen- en onzekerheid reageerde ik er niet echt op. Ik begin te shake met de cocktailmaker en doe er allerlei trucjes mee waardoor de mensen er om heen beginnen te klappen. Ik vond het fijn dat er een bar om heen zat, dat zorgt er voor dat ik me wat meer op mijn gemak voel en dit soort dingen sneller doe. Als de eerste klaar is, zet ik deze apart en ga rustig verder met de volgende. Dit waren de duurste cocktails die op de lijst stonden, dus ik wou ze wel goed maken. Als ik ze allemaal klaar heb, geef ik het dienblad door aan de dame en neem het geld en de fooi die ze geeft aan. Het geld doe ik in de kassa en de fooi in het “Nikee” fooienpotje. Mijn blik gaat maar een jonge man, ik weet niet of hij de volgende was maar de jonge man achter hem trok eigenlijk meer mijn aandacht, aangezien hij me aan het aangapen was. Ik kijk van hem weer naar de jongen voor me, die zijn bestelling begon te doen. Aangezien het aardig wat was, schrijf ik het even op en knik dan als teken dat ik luister. Ik pak alle attributen wat ik nodig ben en begin vanaf het begin van de bestelling.
—-
3099F14A-C2C7-43D3-9CF4-C18E750BBDDC.jpeg
3099F14A-C2C7-43D3-9CF4-C18E750BBDDC.jpeg (78.95 KiB) 323 keer bekeken
Eerste foto is tevens wat ze nu aan heeft :P Dus een zwarte top en een zwarte broek e.c.t

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 mar 2020, 00:53

Ethan.
Matteo noemde de bestelling op en ze deed haar ding met de drankjes. Ik herken nog precies hoe ze alles doet. Hoe ze toen haar haren altijd wat onzeker voor haar gezicht liet vallen. Dit was ze, zonder enkele twijfel is dit Nikee. Ze ziet er prachtig uit. Ik herinner me dat ze toen ook geen seks wilde, terwijl dat ook wel een beetje de reden was waarvoor ik haar liet komen. Ik was te erg aan het staren. Als ze mij nog zou herkennen, zou ze mij toch een klootzak vinden. Ik ga wat naast Matteo staan en kan haar zo nog wat beter bekijken. Ze ziet er echt goed uit. Veel beter dan een aantal jaren terug. Ze was nu natuurlijk ook een stukje ouder geworden, wat goed aan haar lichaam is te zien. Ik kan het niet laten om haar borsten te bekijken, haar topje zat zo dat het net wat bedekt was, maar het leid mij af van de werkelijkheid. Ik weet nog hoe ze zo schattig giechelde als ik met mijn vingers over haar arm kriebelde, als ze naast mij lag. Dat geluid zou nu vast nog wel hetzelfde klinken. Matteo pakt een aantal glazen. “Yo, betaal jij vanavond? Dan stuur je aan het einde maar een tikkie aan iedereen.” Zegt hij en loopt zonder dat ik antwoord kan geven weg met de glazen. Even rol ik mijn ogen en wacht tot ze de overige glazen klaar heeft gemaakt. Ik kon mijn ogen echt niet van haar lichaam afhouden. Ze was zo ‘volwassen’ geworden in haar bouw. Ik besluit af te wachten of ze mij zou aanspreken met mijn naam, of ze mij überhaupt nog herkent. Al was de blik die ze mij net gaf niet dodelijk. Sommige vrouwen geven mij echt een blik waarbij ik zo kon neervallen. Maar ik was nou eenmaal gewoon wat kieskeurig.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 14 mar 2020, 01:07

Nikee.
Zodra ik alles klaar had van de ene partij drankjes, als in het dienblad stond vol, geef ik deze door aan de jonge man voor me en ik glimlach naar hem. Rustig ging ik verder met de andere drankjes en zag dat die ene jonge man tegen de andere praatte en daarna rustig door liep, hij zal wel de drankjes betalen dan. “Sorry Nikee ik moet er even voor” hoor ik Jackson ineens zeggen waarna hij voor me uit strekt waardoor ik iets terug deins. “Niet zo verlegen doen, je ziet er prachtig uit” hoor ik hem in mijn oor fluisteren waardoor ik toch iets begon te blozen. Ik focus me snel weer op de drankjes. Als ik ze eenmaal klaar had, zet ik ze op het andere dienblad en zag nu pas dat deze ene jongen me aan stond te gapen. Zat er iets verkeerd? Snel bekijk ik me zelf maar zag niet snel wat geks aan me, “wilt u direct betalen of moet ik het op een rekening zetten dat u of iemand anders het aan het einde van de avond betaalt?” vraag ik dan aan de jongen voor me, ik was iets naar voren gebogen zodat hij me kon horen en ik hem kon horen zodra hij antwoord gaf. Iets vaags kwam me bekend voor aan hem, maar ik kan niet echt plaatsen wat het is. “Nikee je moet op schieten, het word namelijk te druk nu” hoor ik Jackson zeggen waardoor ik op kijk naar de bar en de mensen die er voor stonden.
38E0D267-FAEC-4C1F-9BFF-90C332998D0C.jpeg
38E0D267-FAEC-4C1F-9BFF-90C332998D0C.jpeg (488.04 KiB) 318 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 mar 2020, 01:17

Ethan.
De jongen die erbij was, fluisterde iets in haar oor. Ik kon het natuurlijk niet verstaan. Maar ze kreeg er rode wangen van. Meteen kijk ik op naar deze jongeman en voelde iets wat leek op jaloezie? Terwijl ik haar voorheen niet eens wilde. Toen was ik in zo’n fase dat ik haar er zonder pardon uit had gezet. Ze zette de drankjes neer en ik glimlach naar haar. Ze komt wat naar mij toe met haar lichaam wat over de bar en ik kan het niet laten om wat naar haar oor toe te bewegen. “Zet het maar op de rekening op de naam Woods.. Bedankt beautiful.” Zeg ik haar in haar oor, pak de glazen en draai me om, om naar mijn vrienden toe te lopen. Ik vraag me af of ze nog een sugar daddy zou hebben of niet.. Het is nu niet het moment om daar over na te denken. Ik zou vanavond vast nog meer drank bij haar halen. Eenmaal bij mijn vrienden, zet ik de glazen neer en kijk even rond. “Die achter de balie, mark my words.. Wordt van mij.” Zeg ik met een grijns. Tuurlijk was het stoerdoenerij, maar ik wilde niet dat er iemand anders met haar er vandoor ging. “Heb je gezien met wat voor kerel ze achter de bar staat?” Vraagt Matteo en begint te lachen. “Je maakt geen kans, Ethan.” Zegt hij vervolgens en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. “Ik wed je voor 100, dat ik haar nummer heb vanavond.” Zeg ik hem en grijns. Een 100tje kon ik wel missen. En het was leuk als ik er een zou krijgen ook. Dit kon nog wel eens een hele leuke avond gaan worden. Ethan lacht en knikt vervolgens. “Je hebt een deal, Woods.” Zegt hij met een grijns en neemt een slok van zijn drinken.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 14 mar 2020, 07:37

Nikee.
Ik kijk de jonge man aan als hij begint te praten, Woods.. Hmm, zegt ze zo niks eigenlijk. Ik voel mijn wangen iets branden als ik door heb hoe dicht hij wel niet bij me staat. Gelukkig, ging hij alweer weg waardoor de connectie als ware verbroken word. Ik haal even diep adem en ga dan bezig met de andere drankjes.
Een paar uur en vele drankjes later, laat ik een hand door mijn haren glijden. De piek was er nu wel vanaf, dus Jackson en ik konden een beetje ademhalen wat dat betreft. Ik was rustig de bar aan het schoonmaken, tot ik Jackson ineens naast me zie staan. “Heb je al wat meer geld kunnen krijgen?” vraagt hij dan en ik schud mijn hoofd. “Niemand wil een meid die haar eigen studie niet eens meer kan herinneren, laat staan de stage die ik er hij heb gehad” zeg ik zacht en ik hoor Jackson zuchten. “Ik heb alleen dit baantje en dit baantje verdient niet genoeg om toekomstplannen mee te hebben” leg ik uit en Jackson knikt langzaam. “Ik zal mijn vader vragen of hij nog connecties heeft” zegt Jackson dan en ik knik. Hij werd afgeleid door een groep meiden die bij de bar staan. Ik haal even diep adem en ga dan rustig verder met het schoonmaken. Voor een tijd terug, heb ik in een zwaar ongeluk gehad. Na wat mij vertelt is, liep ik over het zebrapad en was er een automobilist die mij niet zag en me letterlijk overreed. Ik had een zware hersenschudding, ik kan ook bijna niks meer van mijn jeugd herinneren. In het begin kon ik ook niet lopen, maar dat is gelukkig weer helemaal herstelt. Ik weet wel dat ik flink had gespaard en nu letterlijk alles op is door alle ziekenhuis kosten. Ik was er ook nog eens twee littekens rijker op, aangezien ik mijn heup had gebroken en ze die operatief moesten herstellen en mijn sleutelbeen was gebroken, daar heb ik nu allerlei pinnen in zitten. Heel gedoe dus. Mijn blik laat ik even over de discotheek gaan, heel veel waren nu aan het dansen. Her en der zag je een groepje staan die aan het praten waren. Ik maak mijn handen schoon aan de handdoek wat hier ligt en gooi deze daarna over mijn schouders.
406BEE94-703B-49D5-A29E-29F98607CFBB.jpeg
406BEE94-703B-49D5-A29E-29F98607CFBB.jpeg (558.05 KiB) 309 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 mar 2020, 12:36

Ethan.
De hele avond was het druk geweest, overal. Er was bijna geen mogelijkheid om fatsoenlijk te kunnen dansen, dus we stonden bij een tafeltje. Daar konden we onze glazen kwijt en vanaf hier kon ik de bar goed in de gaten houden. Matteo gelooft er nog steeds niet in dat ik het nummer van Nikee ga scoren. Al wist ik natuurlijk haar naam en veel van toen nog, het was lastig in te schatten wat haar situatie is. Wanneer het weer wat rustiger wordt en mijn drankje bijna leeg is, loop ik met het glas haar kant op. Rustig ga ik op een barkruk zitten en vang hun gesprek op. Ze had dus nog geen stabiele situatie. Even grijns ik naar mijn glas toe. Dat was een goed teken. Maar de jongen die er bij staat, gooit voor mij wat roet in mijn eten. Zijn vader, voor connecties? Even heb ik daar mijn bedenkingen bij. Daarstraks voelde ik ook al een soort jaloezie, die voel ik nu weer opkomen. Even zucht ik en probeer de negatieve gedachtes weg te laten. Rustig drink ik mijn glas leeg en zet deze op de bar neer. Vervolgens kijk ik naar Nikee in de hoop dat zij mij zou helpen in plaats van de jongen die hier stond. Ze wilden dus fooi. Dat kon ik ze wel geven. Of in ieder geval kon ik dat aan Nikee geven. Ik steek mijn hand even op als teken dat ik wil bestellen. Zacht pak ik mijn portemonnee erbij en glimlach naar haar.
Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 14 mar 2020, 16:08

Nikee.
Ik kijk op als ik iemand voor me zag staan die weer een nieuwe biertjes wil. Rustig tap ik er een paar en pak het geld aan en het fooi wat hij me geeft. Ik geef het dienblad en stop alles ik de kassa en mijn fooienpot. Al snel kwamen er weer mensen aan waardoor ik moest zuchten. Mijn blik gaat naar een jonge man die ik net ook al had gezien.. Woods volgens mij? “Wilt u een nieuwe?” vraag ik dan en wijs naar zijn glas. “Of wilt u de rekening betalen?” vraag ik daarna. Ondertussen maak ik een paar glazen schoon die Jackson snel heeft opgehaald uit de zaal. Achteraf gezien, hadden er wel meer mensen mogen komen om te helpen, maar dan had ik niet zoveel fooi gehad als nu. Het duurde niet lang tot alle glazen weer schoon waren en ik ze weer in de kast kon zetten. Ik droog mijn handen af aan de handdoek en haal een hand door mijn haren heen. Even valt mijn blik op de tijd, nog ongeveer twee uur en dan kon ik naar huis. Weer lekker slapen en voorbereiden op de volgende nacht hier wezen, aangezien ik hier elke nacht zo’n beetje ben op zondagnacht soms na. Hangt er van af hoe druk het is anders word ik als nog opgeroepen, het was nu vrijdag dus dat betekend morgen gewoon werken.
80D785DC-E1D6-4048-8C75-12644A31A960.jpeg
80D785DC-E1D6-4048-8C75-12644A31A960.jpeg (647.46 KiB) 301 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 mar 2020, 18:29

Ethan.
Ik glimlach naar haar en laat mijn hand even door mijn haar heen gaan. “Ik wilde graag wat bestellen, mijn vrienden zijn toch druk bezig.” Grinnik ik en kijk weer naar haar. “Mag ik een Gin Tonic?” Even lik ik langs mijn lippen heen en bekijk haar. “U? Zeg maar je hoor..” Zeg ik zacht lachend en schuif mijn lege glas aan de kant. Ik kon het niet laten om haar lichaam nog eens goed te bekijken. Ik had haar natuurlijk een hele tijd niet gezien, dus ik nam het er goed van. Mijn portemonnee leg ik op de bar neer wacht tot ze mijn drankje klaar heeft gemaakt. Ik open mijn portemonnee en haal er een briefje van 100 uit, die ik opgevouwen aan haar aanbied. Misschien wat veel, maar ik kon het gemakkelijk missen. Soms wist ik gewoon niet wat ik met mijn geld moest. Ik kijk op naar haar ogen, zulke prachtige ogen. Mijn portemonnee stop ik weer weg. Ik wist dat ze het terug zou geven, omdat ze het misschien te veel zou vinden. Dus was ik haar voor door hem gelijk weg te stoppen. Ik zet mijn glas op een onderzettertje neer en kijk even rond. “Het was wel druk net hm.” Zeg ik haar en richt mijn blik weer op haar. Zij, die er zo goed uit ziet..
Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 14 mar 2020, 19:09

Aimee.
Ik kijk omhoog en knik dan als teken dat ik hem gehoord heb. Ik pak zijn lege glas die ik alvast bij de gootsteen leg en pak een nieuwe glas. Ik doe er de hoeveelheid gin doen wat er in moet en de tonic frisdrank. Ik doe er ijs bij in en een schijfje limoen aan de zijkant, sommige vinden dit wel lekker om er bij in te doen. Met een glimlach geef ik hem zijn glas, “sorry macht ter gewoonte” leg ik uit met een glimlach. Vaag kijk ik naar het geld wat hij geeft en vouw het open, “oh nee dit is te veel” zeg ik dan en wou het weer terug geven. Hij deed zijn portemonnee weer in zijn broekzak waardoor ik een beetje met zijn geld nog in me handen sta. “Ik kan dit echt niet aan nemen.. uh..” zeg ik dan en ik kijk moeilijk want ik wist zijn naam niet, alleen zijn achternaam. “En als je het niet wilt aannemen doe ik deze 100 in de kassa en beschouw ik de rekening als betaald” voeg ik er aan toe als ik me bedenk dat de rekening al bijna 100,- euro was aangezien ze alleen maar dure drankjes kopen.
C7C60CD3-FD85-4F37-B7E1-644605FFF1F7.jpeg
C7C60CD3-FD85-4F37-B7E1-644605FFF1F7.jpeg (291.67 KiB) 297 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 mar 2020, 19:32

Ethan.
Ik kijk naar haar als ze zegt dat het te veel is. Dit is precies wat ik verwacht had dat ze zou doen. Matteo komt bij mij staan en grijnst. “En? Al gefixt?” Vraagt hij en ik schud mijn hoofd even lachend. “Zei het je toch broer.” Zegt hij en ik rol kort mijn ogen. “Rustig aan hm.” Ik was lichtelijk aangeschoten door de drank wat we al genuttigd hadden. Ik richt me weer op Nikee en glimlach naar haar. “Nee, ik betaal de rekening zo dadelijk.” Zeg ik en kijk naar het glas wat voor mij staat. Ik kijk naar het schijfje limoen erbij. Dit maakte ze vroeger ook wel eens voor mij, precies dezelfde manier. Dit is precies hoe ik het nu nog steeds drink. Ik kijk op naar haar. “Dit is precies hoe ik hem lekker vind.” Knik ik naar haar en glimlach. “Wat is je naam?” Vraag ik haar subtiel en Matteo lacht waarna hij weg loopt. “Let niet op hem, hij is dronken.” Verzin ik maar. Ze mocht natuurlijk niet weten dat ik uit was op haar nummer. Ik knoop het bovenste knoopje van mijn blouse los en pak vervolgens mijn glas vast. Rustig neem ik er een slok uit en zet hem dan weer rustig neer. Het was een heerlijk drankje, maar ik had niet anders verwacht van haar. Toen ze bij mij was, had ik haar precies verteld hoe ze dit drankje moest maken. Ik wist dat ze een ongeluk had gehad en ze nu haar geheugen kwijt was geraakt. Het had volop op internet gestaan, met haar naam erbij. Maar ik wist dat ze niet hield van in de spotlight te staan, dus dit zou ze ook niet leuk hebben gevonden.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 15 mar 2020, 01:09

Nikee.
Even gaat mijn blik naar de andere jonge man die er bij kwam staan. Lichtjes frons ik als ze hebben over iets fixen ofzo? Ik schenk er niet veel aandacht aan. Ik pak de jonge man zijn hand maar en doe het briefje van 100,- er in. Ik ga expres een stap achteruit en houd mijn handen omhoog als teken dat ik het niet wil. Ik kan toch niet zomaar een briefje van 100,- aan nemen, al kan ik de huur van mijn appartement wel mee betalen. Een zucht vliegt tussen mijn lippen vandaan en ik schud de gedachten weer van me af. “Mijn naam is Nikee” zeg ik dan, mijn blik ging naar een dame die naast hem kwam staan met de vraag naar cocktails. “Oh my god, je bent Ethan Woods” hoor ik die dame ineens zeggen, bijna gillen zelfs. Ik reageerde niet echt op want was te druk met de cocktails maken. Ergens, klinkt me die naam bekend. Hij zal wel een beroemdheid zijn waar je de laatste tijd veel van hoort en ik zal wel iets van hebben ontvangen. Ik kijk naar mijn cocktailshaker en begon weet trucjes te doen, gewoon omdat ik het leuk vind en dus vaak extra fooi van krijg. Als ik alle drankjes klaar heb, doe ik ze op een dienblad en geef ze deze aan de dame, die nog zwijmelend naar Ethan staat te staren. Ik pak ondertussen het geld aan en de fooi wat ze geeft. Ik pak mijn fooienpot en stop daar het fooi in, de rest deed ik in de kassa.
CF758E75-D662-46F1-A7F3-FD773595BADC.jpeg
CF758E75-D662-46F1-A7F3-FD773595BADC.jpeg (563.88 KiB) 292 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 15 mar 2020, 01:50

Ethan.
Wanneer ik voel dat ze mijn hand pakt en het briefje van 100 er in terug doet, kijk ik op naar haar. Ze is niks verandert. Eerder wilde ze al geen geld van mij aannemen. Even zucht ik daar om en kijk naar het briefje in mijn hand. “Hey, doe er gewoon wat leuks mee.” Zeg ik haar en leg het briefje wat meer op de bar neer, waar ze de glazen hadden staan. Ik wilde graag dat ze het aan zou nemen. Wanneer ze zegt hoe ze heet, glimlach ik naar haar, ik wist haar naam en hoe ze ongeveer in elkaar steekt. Net wanneer ik mijzelf wil voorstellen, hoor ik naast mij een meisje mijn naam al noemen. “Ja.. Ethan Woods dus.” Zeg ik tegen Nikee en kijk vervolgens om naar het meisje dat inmiddels dicht naast mij staat. Even glimlach ik kort naar haar, maar dat is niet waar ik mijn aandacht aan wilde besteden. Al kon ik een slechte reputatie krijgen als ik mijn ‘fans’ niet gaf wat ze wilde. Daarom kijk ik weer om naar het meisje en knik. “Dat ben ik.” Zeg ik haar. Ik wilde Nikee niet het gevoel geven dat ik een of andere player was. Dat was absoluut niet mijn plan en niet mijn bedoeling. Daarom richt ik mijn blik weer terug naar Nikee en kijk hoe ze de drankjes maakt. Het was indrukwekkend hoeveel ze had geleerd van dit baantje. Ze zou wel moeten ook. “Je bent goed in drankjes maken.” Geef ik haar als compliment en glimlach naar haar.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 15 mar 2020, 02:13

Nikee.
Ik kijk even Ethan aan als hij zegt dat ik er wat leuks mee moest doen en hij heel eigenwijs het briefje van 100,- weer terug legt. Ik wou in discussie met hem gaan, ik had mijn mond er al voor geopend maar ik zag Jacksons blik vanuit me ooghoek zachtjes zijn hoofd schudden als in, ik mag niet met hem in discussie gaan, zijn vader is anders bang dat hij dan klanten verliest. Ik haal diep adem en kijk Ethan dan aan, “dankjewel, kan ik weer huur voor betalen” zeg ik dan maar eerlijk. Hij geeft niet zomaar een briefje van 100,- dus hij zal het gesprek van net wel hebben vernomen over dat ik arm ben. Mijn blik ging van de meid naar Ethan maar ik gaf er geen aandacht verder aan. Ik doe het briefje van 100,- in mijn potje en zet de fooienpot weer aan de kant. Een glimlach siert mijn lippen als ik zijn compliment hoor, “dankjewel” zeg ik dan en kijk naar mijn attributen die ik net had gebruikt. Ik begin alles schoon te maken en daarna af te drogen, “je moet wel je best blijven doen als dit je enige baantje is” leg ik langzaam uit en zucht. “Want je staat zeker met me te praten uit medelijden voor het ongeluk enzo” zeg ik zacht en kijk even naar de bar zelf, waar ik snel met een doek overheen ga.
75B8F6B4-ED27-41C8-B07D-C71C44A4AA82.jpeg
75B8F6B4-ED27-41C8-B07D-C71C44A4AA82.jpeg (389.15 KiB) 286 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 15 mar 2020, 02:32

Ethan.
Ik glimlach als ze dan uiteindelijk het briefje toch accepteert. “Hm.. Kun je die niet betalen?” Vraag ik haar en drink weer uit mijn glas. Het meisje naast mij was nog even blijven zwijmelen, waarna ze naar haar vriendinnen was gelopen. Daar had ik geen last meer van, al wist ik niet of ze straks terug zou komen met al haar vriendinnen. Complimentjes, daar gaat ze goed op, dat was eerder ook al. Al kon ze toen ook wel verlegen worden van complimenten die ik gaf. Toen gaf ik ze enkel omdat ik haar in bed wilde krijgen. “Ga je nog naar school hiernaast?” Vraag ik haar. Als ze dit als ‘enige’ baantje had, kon ik mij wel inbeelden dat ze dan nog iets er naast had om te doen. Ik kijk op als ik haar hoor over het ongeluk. Moest ik nu dom spelen, of mee spelen? “Heb je een ongeluk gehad?” Even blijf ik stil. “Wat heftig.” Zeg ik haar. “Ik praatte enkel met je omdat ik je mooi vind.” Geef ik dan eerlijk toe. In hoeverre dat dat eerlijk was. Al vind ik dat zeker, ik wilde weer met haar in contact komen. Ik wilde haar complimentjes geven. Nu ik zeker wist dat ze niet meer wist wie ik was, kon ik ‘opnieuw’ beginnen met haar. Al besef ik mij zeker dat ik moet oppassen met wat ik zeg. Ik weet het een en ander van haar, maar zij mocht dat niet weten. Daarom moet ik gaan nadenken voordat ik iets zeg. “Mag ik misschien nog even een water van jou..?” Vraag ik haar vervolgens.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 15 mar 2020, 08:45

Nikee.
“Nee die kan ik niet betalen nee. Ligt er aan hoeveel fooi ik op een avond krijg. Vaak kan ik me zelf er nog uit lullen maar ja gegeven moment is bij de huurbaas ook de maat vol” leg ik rustig uit en zucht even diep. Even kijk ik op als de dame weg ging en volg haar beweging, ze was naar haar vriendinnen gelopen en aan het wijzen naar Ethan waardoor haar vriendinnen ook gek worden en meteen hier naar toe wouden lopen, alleen de meid hield haar tegen en ze wezen naar mij. Ik sla even mijn ogen neer, ik wist niet veel meer van vroeger.. hooguit 8% er van maar ik wist nog wel hoe mijn ouders zijn overleden en hoe erg gepest ik werd toen ik kleiner was.. iets wat me altijd zou blijven achtervolgen. Mijn blik gaat weer naar Ethan, “nee want naar school gaan kost geld. Voor mijn ongeluk ben ik wel naar school geweest.. tenminste ik kreeg allerlei berichten op what’s app van één van mijn leraren. Maar ik wist er niks meer vanaf welke opleiding en wat ik heb geleerd, dat ik heb besloten om weg te gaan” leg ik uit. Ik had een hele oude telefoon, een blackberry maar dan in het wit. Ik had facebook en what’s app en dat was het wel zo’n beetje. Even gaan mijn ogen weer naar Ethan, “ik ben aangereden door een auto en een paar meter weg gekatapult. Ik werd wakker in het ziekenhuis met een zware hersenschudding, wond op mijn hoofd, kon niet meer lopen en had twee andere littekens er bij” leg ik droog uit als of het niks is. Ondertussen help ik een andere klant die zijn rekening wou betalen, ik neem het geld aan en geef het wisselgeld aan hem. Kreeg geen fooi, maar had nu zoveel dat ik me daar even geen druk om maak. Als hij zegt dat ik mooi ben, kijk ik hem aan en voel mijn wangen weer rood worden. Hij vindt mij mooi? Hij.. een of ander model is hij volgens mij. Hij kan elke meid hier krijgen door alleen in zijn vinger te knippen en hij is hier bij mij nu? Ik pak een glas en een waterfles uit de koeling, rustig schenk ik het in en geef het dan aan hem.
99DEB98A-9428-485F-B7F6-CE44C9CA1127.jpeg
99DEB98A-9428-485F-B7F6-CE44C9CA1127.jpeg (680.07 KiB) 282 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 15 mar 2020, 09:15

Ethan.
Ze geeft wel direct eerlijk antwoord. Dat vind ik prettig aan iemand. Geen gedraai erom heen maar recht voor je raap vertellen hoe het zit. Al ben ik nu voor haar een vreemde, verteld ze wel alles. Ik zou bijna weer mijn portemonnee trekken, om geld te geven waar ze niet haar huur van zou betalen, maar echt iets leuks mee zou doen. Maar ik weet als ik dat nu doe, dat ze het niet gaat waarderen. “Wat naar dat je jezelf er soms uit moet praten..” Zeg ik, ik kan me zoiets niet voorstellen. Ik woon in een groot huis, waar ik alles heb wat mijn hartje begeert. Een zwembad, een jacuzzi, een king sized bed, noem het maar op of ik heb het. Toen ze uitlegde dat naar school gaan geld kost, leek me dat een logische verklaring. Ik wilde vragen naar haar ouders maar had vernomen dat ze op zichzelf woont, dus met die vraag wilde ik haar niet belasten. Als ze verteld wat er gebeurd is, kijk ik haar aan. Ik wist wat er gebeurd was, maar wilde dat niet laten weten. Wat ik niet wist is wat ze er exact aan overgehouden had. “Jezus wat erg Nikee..” Zeg ik haar. “Je bent er wel weer redelijk boven op gekomen, als ik dat zo mag zeggen.” Ik zie het water wat ze inschenkt en drink mijn drankje helemaal leeg, zodat ze dat glas weer mee kon pakken en kon schoonmaken. Het water was nu wel even lekker. Ik bekijk haar en beeld me in hoe dat geweest moest zijn. Zij, die niet meer kon lopen. Ik wilde meer met haar praten, maar dat werd lastig hier. “Heb je niet een keertje pauze?” Vraag ik haar en neem een slok van mijn water.

Afbeelding

Avox

Bericht door Avox » 15 mar 2020, 09:31

Nikee.
Een zwakke glimlach vormt mijn lippen, “tja. Niemand wil een dame die niet meer herinnert wat voor opleiding ze gedaan heeft. Voor in supermarkt was ik te oud.. Ik wil niet de prostitutie in of mijn lichaam in die verre verkopen” leg ik uit en zucht even waarna ik zijn oude glas pak en begin schoon te maken. “Ik hoor veel mensen vragen of ik geen model ben” zeg ik dan zacht, “maar dat kan ik toch niet. Heb daar niet het goede lijf voor. Al helemaal niet met die littekens” mompel ik er achteraan. Even kijk ik op als hij zegt dat ik er goed ben uit gekomen, waardoor ik zwak glimlach en weer begin te blozen. Als hij dan vraagt of ik geen pauze heb, grinnik ik even. “Normaal gesproken wel maar met drukke da-“ maar ik kon me zin niet af maken omdat Jackson ineens naast me stond. “Ze heeft nu pauze” zegt hij dan met een grote grijns. “Je moet meer vrienden maken dan alleen ik” fluistert hij zacht in mijn oor waardoor ik zucht en knik. Hij kijkt me aan met een glimlach waarna hij een kus drukt in mijn haren en weer weg loopt. Het is dat hij mijn beste vriend is anders had ik dat niet geaccepteerd.. niet dat ik de ballen had om iets te zeggen. Ik haal uit de koelkast een kleinere flesje cola en kom dan achter de bar vandaan. Ik kon niet drinken, dat strookt niet lekker met mijn medicijnen als in: Als ik bijvoorbeeld drie glazen wijn heb gehad word ik al dronken. Daarom drink ik eigenlijk nooit, vooral niet op werk. Aangezien Ethan het heel specifiek vroeg, ging ik er van uit dat hij wou dat ik naast hem ging zitten of bij hem bleef. Ik open het cola flesje en neem er een slok van, “ik heb vaak een half uur pauze” zeg ik dan tegen hem en haal even diep adem.
F63FCDA8-F317-4AF0-ADAD-163A168C4E89.jpeg
F63FCDA8-F317-4AF0-ADAD-163A168C4E89.jpeg (618.81 KiB) 278 keer bekeken

Plaats reactie