The real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead or smiling into your eyes

Plaats reactie
TheIsland

The real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead or smiling into your eyes

Bericht door TheIsland » 06 mar 2020, 14:33

Jaja nou daar gaan we:

Jamie Henderson

Jij mag beginnen :)
Bijlagen
336175_10150515563133704_1514231537_o-e1376523376531.jpg
336175_10150515563133704_1514231537_o-e1376523376531.jpg (32.54 KiB) 166 keer bekeken
''Ohana means family, Family means nobody gets left behind or forgotten''

Avox
Re: The real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead or smiling into your eyes

Bericht door Avox » 06 mar 2020, 15:40

Amanda Catalana Baader.
FFF84DB2-3DCA-4F47-877C-F6C55D3BEEA9.jpeg
Amanda
FFF84DB2-3DCA-4F47-877C-F6C55D3BEEA9.jpeg (724.9 KiB) 158 keer bekeken
Begin komt volgende post.
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Avox
Re: The real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead or smiling into your eyes

Bericht door Avox » 06 mar 2020, 23:54

Amanda.
Zuchtend loop ik mijn auto uit en kijk even omhoog naar het grote gebouw. Vandaag had ik een interview met de beroemde miljardair meneer Henderson, of eigenlijk doe ik dit voor mijn vriendin aangezien ze ziek is op het moment. Ze heeft dit op het laatste moment geregeld dus ze zouden me vast bij haar naam noemen, Natasha McGreen. Ik zou het maar voor lief nemen, ik had verder toch geen interesse. Rustig loop ik het gebouw in en vraag eerst bij de balie waar ik moest zijn. Zij gaven aan dat ik de bovenste etage moet nemen en ik knik dankbaar. Opeens voel ik toch wel zenuwen komen... Zenuwachtig of ik alles wel goed opneem, zenuwachtig of de interview wel goed gaat verlopen. Eenmaal boven aangekomen via de lift, kijk ik weer om me heen. “Mevrouw McGreen?” hoor ik een dame vragen waardoor ik op kijk. “Meneer Henderson wacht op u” zegt ze beleefd en ze geeft aan dat ik haar moet volgen. Ik loop achter haar aan en ga geven moment voor haar uit als ze wijst welke deur het is. Netjes klop ik aan waarna ik de deur open en het kantoor in kijk, “meneer Henderson?” zeg ik toch voor de zekerheid met een vragende ondertoon. Ik loop rustig verder zijn kantoor in en haal even diep adem.
Bijlagen
E388ACDB-9991-4599-8856-8A9133AE7692.jpeg
Amanda
E388ACDB-9991-4599-8856-8A9133AE7692.jpeg (187.49 KiB) 146 keer bekeken

TheIsland

Bericht door TheIsland » 07 mar 2020, 12:31

Jamie.
Mijn vingers vliegen bijna over het toetsenbord heen wanneer ik nog wat laatste mails beantwoord. Mijn secretaresse komt nog even mijn kantoor binnen gelopen om mij te herinneren aan een afspraak met mevrouw McGreen. Ik knik naar haar wanneer zij vraagt of ik klaar ben voor de afspraak. Ik druk op verzenden van mijn e-mail en sluit daarna mijn mail af. Waarom ik precies ja hebt gezegd op een interview dat weet ik ook even niet. Maargoed het zal niet al te lang duren. Ik ruim mijn bureau op en daarna sta ik op van de stoel. Met mijn handen in mijn broekzakken kijk ik door het grote raam naar buiten. Het is een prima dag vandaag en vanaf hier kun je best mooi over de stad heen kijken. Wanneer er op mijn deur word geklopt en de deur open gaat, draai ik mezelf. Daar gaan we dan. Ik loop rustig naar haar toe en knik wanneer ze mijn naam zegt. '' Mevrouw McGreen'' Zeg ik en steek mijn hand naar haar uit om haar een hand te geven en mij voor te stellen. '' Jamie Henderson'' Mijn handdruk is stevig maar niet dat ik haar hand fijn knijp.
Bijlagen
Jamie.jpg
Jamie.jpg (13.47 KiB) 143 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 08 mar 2020, 01:50

Amanda.
Ik kijk de jonge man aan die bevestigd dat hij meneer Henderson is. Een glimlach vormt mijn lippen en ik geef hem mijn hand. “Amanda Baader. Ik val in voor mevrouw McGreen, zij is helaas ziek geworden” leg ik uit en ik pak even alle spullen bij die ze me gegeven had. “En ze vond dit te belangrijk om te laten schieten. Dit is namelijk ook voor haar eind examen” leg ik daarna uit en kijk even of ik ergens een pen had... Ben ik deze nou vergeten? Ik kijk even om me heen of ik hier ergens een pen zag, of iets om zijn antwoorden op te schrijven. Als ik een paar potloden zie liggen, wijs ik er even naar, “mag ik?” vraag ik voorzichtig. Ik dacht echt dat ik een pen had mee genomen, maar die zou wel op het keukenblad liggen, daar lagen alle spullen van mijn vriendin Natasha. Ik haal diep adem en kijk even of het recordbandje goed ingesteld staat. “Bent u er klaar voor?” vraag ik dan zodra ik alles goed had liggen om snel antwoorden door te geven.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 08 mar 2020, 16:28

Jamie.
Ik kijk haar met een verbaasde blik aan wanneer ze zich voorsteld als Amanda Baader. Dus het is niet mevrouw McGreen. Ik trek mijn wenkbrauw op wanneer ik haar zie zoeken naar iets. Ik bestudeer haar met mijn ogen en zie dat alles op haar schoot ligt maar geen pen of potlood. ''Oh wat vervelend om te horen en u studeert ook journalistiek, mevrouw Baader?'' Vraag ik aan haar en knik wanneer Amanda vraagt of zij een potlood mag lenen. Ik pak er eentje voor har en reik haar die aan. Ik leun tegen mijn bureau aan en zet mijn handen op de rand van het bureau wanneer Amanda het interview wilt beginnen. '' Wanneer u er klaar voor bent'' Knik ik op haar vraag of ik er klaar voor ben.

Avox

Bericht door Avox » 11 mar 2020, 15:50

Amanda.
Ik kijk meneer Henderson aan en schud mijn hoofd, “ik volg literatuur” zeg ik dan met een glimlach. Ik kijk hem dankbaar aan als hij me de potlood geeft en haal even diep adem. Als hij zegt dat hij er klaar voor is wanneer ik er klaar voor ben, knik ik en zorg er voor dat het bandje afgespeeld word. “U hebt gedoneerd aan heel veel goede doelen, u bent zelfs een sponsor voor kinderen die het slecht hebben in Afrika. Waarom heeft u deze doelen gekozen?” vraag ik dan de eerste vraag die ik zie. Volgens mij wou Natasha de vragen zo maken die nog niet eerder gesteld zijn. Ik bijt even moeilijk op mijn lip en haal diep adem, ik probeer te noteren wat ik belangrijk vind maar ik vond dat lastig in te schatten wat zij belangrijk vind om te weten. Naja alles word ook opgenomen dus Natascha kan het ook na luisteren.

-
Sorry dacht dat ik al op iedereen gereageerd had

TheIsland

Bericht door TheIsland » 11 mar 2020, 16:32

Jamie.
Haar vraag verbaasd mij een beetje. Ik had als eerste vraag een ander soort vraag verwacht. Iets dat over mijn werk zou gaan en niet zozeer aan wat ik uitgeef aan goede doelen en mijn intentie daarvoor. '' Misschien is het een betere vraag om te stellen, waarom niet'' Antwoord ik als eerste op de vraag. '' Maar waarom ik onder andere voor dat goede doel gekozen heb, is omdat kinderen een verantwoordelijkheid zijn van volwassenen, helaas kunnen niet alle volwassenen die verantwoordelijkheid opbrengen.'' Ik stap naar de stoel die naast haar staat en ga daar zitten. Met mijn onderarmen leun ik iets op mijn bovenbenen en ik hang wat naar voren als ik haar daarna weer aankijk. '' En kinderen zijn de toekomst. Die moeten een goede kans krijgen, ongeacht waar zij geboren zijn'' Vervolg ik mijn antwoord en wacht op haar volgende vraag. Ze lijkt wat gespannen als ik haar lichaamstaal analyseer.
Bijlagen
f90f9bb7a4429327a15c4c037ca0fc9b.jpg
f90f9bb7a4429327a15c4c037ca0fc9b.jpg (14.89 KiB) 98 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 11 mar 2020, 22:40

Amanda.
Ik kijk meneer Henderson aan als hij zijn uitleg geeft, waardoor ik toch moet glimlachen. Of hij heeft deze antwoord even uit zijn doom gezogen of hij meent het, aan zijn houding te zien meent hij het. Ik noteer wat ik belangrijk vind en bijt zacht op de achterkant van de potlood, ik lees even na wat ik zelf geschreven had.. Ik hoop zo erg dat ze er uit komt straks. “Oh waarschijnlijk is dit een vraag wat je vaker krijgt. Ik zie ook dat Natasha er geen logische volgorde van heeft gemaakt maar het is ook een klad” zeg ik dan en haal even diep adem. “U bent nog jong maar wel weg succesvol, waar haalt u uw succes vandaan?” lees ik dan voor waarna ik weer op kijk en meneer Henderson aan keek. Hoe heette hij ook al weer? Jamie was het volgens mij. Ik haal een hand door mijn haren heen en ik wacht geduldig op zijn antwoord.
DA5D30A3-6CFE-4595-B519-CC9AB9090E8B.jpeg
Amanda
DA5D30A3-6CFE-4595-B519-CC9AB9090E8B.jpeg (343.33 KiB) 85 keer bekeken

TheIsland

Bericht door TheIsland » 12 mar 2020, 10:32

Jamie.
Wanneer haar volgende vraag gesteld word blijf ik even kort stil. Dat is een vraag die ik eigenlijk altijd wel krijg. Erg orgineel is het zeker niet. '' Nou, het bedrijfsleven en heel de economie draait om mensen'' Begin ik. '' en op één of andere manier ben ik altijd goed met mensen. '' Ik ga met mijn rug tegen de rugleuning aanzitten. '' Ik zie snel genoeg wat ze motiveert, wat ze inspireert en wat zij nodig hebben om goed werk te leveren'' Ik laat mijn ogen even over haar gezicht heen glijden. '' En ja mevrouw Baader, ik weet dat veel mensen mijn succes bespotten door te zeggen dat ik gewoon geluk heb'' Vervolg ik. '' Maar hoe harder ik werk hoe meer geluk ik heb, en dat heeft dus niks met geluk te maken. Ik weet gewoon welke mensen er getalenteerd zijn en waar ik ze voor moet inzetten binnen mijn bedrijf''

Avox

Bericht door Avox » 12 mar 2020, 13:14

Amanda.
Ik glimlach zwak als ik zijn gezichtsuitdrukking zie, maar hij kan me niks maken want het zijn mijn vragen niet. Ik voel me ineens erg oncomfortabel hier.. Ik bijt weer zacht op mijn onderlip en haal diep adem waarna ik belangrijke dingen begin op te schrijven. Voor ik überhaupt iets kon zeggen, gaf hij al antwoord als of ik dat zou vragen. “Ik wou dat niet vragen of een opmerking over maken” zeg ik zacht en ik schud mijn hoofd waarna ik kijk naar het papiertje. “Bent u homo?” vraag ik dan en ik kijk even moeilijk als ik nadenk over wat ik net zei. Direct kijk ik weer naar het blaadje en haal een hand door mijn haren heen. “Sorry, Natasha kan soms opdringerig doen..” zeg ik langzaam en ik haal diep adem. “Dit is voor haar eindexamenproject” voeg ik er zacht aan toe in de hoop dat meneer Henderson het niet ging afblazen nu.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 12 mar 2020, 15:21

Jamie.
Ik geloof niet dat ze diet heel erg goed voorbereid heeft. Nu kan ik haar dat ook niet geheel kwalijk nemen want ze neemt dit over van haar vriendin. '' Uw vriendin had daar wel een opmerking over gegeven'' Antwoord ik. Journalisten hebben altijd opmerkingen om meer uit de vraag te lokken, of om je verkeerd neer te zetten in de bladen. Ik blijf stil bij haar volgende vraag en onderbreek ons oogcontact niet. Terwijl er een frons in mijn voorhoofd te zien is. Is dat een serieuze vraag. Natasha dat is het enige dat ik hoor wanneer ze vragen stelt waarvan ze denkt dat ze te opdringerig zijn of verkeerd. '' Nee ik ben geen homo, Amanda'' Ik leun weer met mijn onderarmen op mijn bovenbenen en leun weer wat voorover. '' Maar hoe zit het met wat jij eigenlijk wilt weten?'' Vraag ik. '' Wat zou jij graag van mij willen weten?''

Avox

Bericht door Avox » 12 mar 2020, 22:49

Amanda.
Ik voel mijn wangen rood worden en zucht diep, wat deed Natasha me in vredesnaam aan. Ik heb me nog nooit zo beschaamd gevoeld.. Ik hoop dat meneer Henderson nou geen hekel aan me heeft of wat dan ook. Als hij antwoord geeft dat hij geen homo is, voel ik mijn wangen weer kleuren... Vooral omdat hij mijn voornaam gebruikt. Ik noteer het dan en kijk naar de volgende vraag. “Wat ik wil weten?” vraag ik dan bijna stotterend en ik kijk hem aan in zijn gezicht. Ik bleef even stil en bestudeerde alleen zijn gezicht. Ik moest toegeven dat hij erg knap was, hij straalde macht en power uit, maar als je goed keek leek hij ook ongelukkig? “Waarom ben je ongelukkig?” vraag ik zacht. Op dat moment werd er op de deur geklopt en komt één van de mooie dames naar binnen gelopen, “sorry meneer Henderson maar uw volgende afspraak wacht” zegt ze dan. Shit was mijn tijd nu al voorbij? Ik haal diep adem en zorg ervoor dat de cassette niks meer opneemt waarna hem stop in mijn tas.
1139C05D-4AF8-4639-A304-ECC10D18A6E5.jpeg
Amanda
1139C05D-4AF8-4639-A304-ECC10D18A6E5.jpeg (571.53 KiB) 61 keer bekeken

TheIsland

Bericht door TheIsland » 13 mar 2020, 12:05

Jamie.
Hoe ze erbij zit met haar rode wangen, maakt haar erg schattig. Natuurlijk laat ik dat niet zo merken. Ik ben een zakenman en ik ben altijd zakelijk. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk graag meer over Amanda zou willen weten. Ik geef een klein knikje op haar vraag. Ongelukkig? Straal ik dat echt zo uit? Wanneer de deur dan open gaat en mijn assistente aangeeft dat mijn volgende afspraak wacht, kijk ik naar mijn assistente. '' Cancel de afspraak, wij zijn hier nog niet klaar'' Antwoord ik op de assistente. '' Ja meneer'' Is wat ze antwoord en ze verlaat mijn kantoor. Ik richt me dan weer tot Amanda. '' Ik zou graag meer over jou willen weten'' Ik maak mijn jasje open. '' Je zei dat je literatuur volgde, welke schrijver heeft je zover gekregen om literatuur te gaan volgen?''

Plaats reactie