ORPG || You put a knife in my back so I put a bullet in your heart

ShakenAngel
ORPG || You put a knife in my back so I put a bullet in your heart

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 14:48

Met Avox.

Finn Haley Evans - 25
91FE0BF1-A3AE-4AB9-883D-474F4385A788.jpeg
91FE0BF1-A3AE-4AB9-883D-474F4385A788.jpeg (57.99 KiB) 361 keer bekeken

Avox
Re: ORPG || You put a knife in my back so I put a bullet in your heart

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 15:34

Emilia Victoria Grando - 25
55548E41-31D5-4794-BB29-789768B497B6.jpeg
Emilia
55548E41-31D5-4794-BB29-789768B497B6.jpeg (722.68 KiB) 371 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Avox op 18 mar 2020, 20:01, 3 keer totaal gewijzigd.
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Avox
Re: ORPG || You put a knife in my back so I put a bullet in your heartaac

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 16:43

Emilia.
“Je weet nog hoe hij er uit ziet? Je weet wat je moet doen toch? Als het fout gaat benoem je gewoon het codewoord” hoor ik mijn collega’s vragen waardoor er een zucht tussen mijn lippen glijd. “Ik doe dit niet voor het eerst” mopper ik een beetje, “nee maar dit is wel een van de beruchtste bende ooit. We proberen de leider al heel lang in de gevangenis te krijgen maar zonder resultaat” vertelt mijn baas dan tegen mij waardoor ik zucht. “Het komt goed geloof me” zeg ik dan met volvertrouwen en ik leg mijn hand op zijn arm. Ik pak mijn tasje waar mijn portemonnee, sleutels en mijn telefoon zit. “Ik ga er van door, jullie horen wel van me” meld ik dan waarna ik me omdraai en weg loop. Je kon het getik van mijn lange laarzen heel goed horen op deze vloer. Normaal gesproken draag ik geen schoenen met hak, maar aangezien ik iemands aandacht moet trekken, leek het me voor vanavond wel erg handig. Ik heb namelijk lange zwarte laarzen aan die over mijn knie gingen, daaronder een donkerblauwe skinnyjeans en daarop een zwart, loszittend hempje van blousestof waar een aardige V-hals in zit om het allemaal verleidelijker te maken. Ik had een uber bestelt die me gaat brengen naar de vaste discotheek waar deze beruchte bende naar toe gaat, tenminste na veel onderzoek dan. Zuchtend stap ik de uber in en vertel de locatie waar ik naar toe wil. Nu gaat het beginnen, nu moet mijn pokerface op zetten en me aan mijn nieuwe naam houden; Victoria Bardez. Ik weet wat voor gevaarlijke undercoverzaak dit is en dat het spelen is met mijn leven, maar ik wil, net als mijn team, deze bende opgedoekt hebben. Een zucht verlaat mijn lippen als we aangekomen zijn, ik betaal netjes de uber contant** en ik stap uit zijn auto, showtime.
372A799C-067E-48B2-AA3A-8A317D4CF049.jpeg
Emilia
372A799C-067E-48B2-AA3A-8A317D4CF049.jpeg (899.18 KiB) 360 keer bekeken
** Weet niet eens zeker of je een uber contact kan geven?

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 17:08

In een hoek van mijn favoriete club zit ik op een bank samen met wat vrienden van me. We spelen wat poker op de tafel in ons midden terwijl er af en toe een ober langs komt met drankjes. Cocktails voornamelijk, voor de dames die zich altijd wel rond ons begeven. Ik scan de ruimte even kort voordat ik een aantal fiches inleg en naar de persoon tegenover me kijk. Ik bluf, zou hij er in trappen? We zijn hier vaak, dit is zo’n beetje de enige plek die veilig is. Alle mensen die hier werken zijn min of meer verbonden met, of werken voor mij. Dat maakt ook dat niet zomaar iedereen hier binnen wordt gelaten. Alleen vaste klanten, genodigden of mensen die op wat voor manier dan ook voor mij werken. Vanaf hier worden veel drugs gesmokkeld. Cocaïne voornamelijk. Er is een grote markt voor, als je weet wat je doet. Al meerdere keren zijn er pionnen gesneuveld omdat we ontdekt zijn door de politie maar tot nu toe ben ik altijd nog uit hun handen weten te blijven. Want als ze mij ooit te pakken krijgen, kom ik nooit meer vrij. Ik neem een flinke teug van mijn sigaret en kijk op als er een beveiliger naar me toe komt lopen. Ik wenk dat ze hem er langs moeten laten en vraag wat er aan de hand is. “Er staat een dame aan de deur, ze wil naar binnen maar ik vertrouw het niet” legt hij uit. Ik frons en neem een laatste teug van mijn sigaret voordat ik hem uitdruk en met hem mee loop naar de ingang van het gebouw. Helemaal aan de andere kant, verstopt tussen steegjes en bedrijven. Ik check het pistool wat achterin mijn broekriem gestoken zit en haal nuchter een hand door mijn haren als we bij de ingang aankomen.
B75F97E3-4E7A-4763-888C-7557E94756F8.jpeg
B75F97E3-4E7A-4763-888C-7557E94756F8.jpeg (68.29 KiB) 349 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 17:30

Emilia.
Ik kijk even om me heen, wat een vreemde buurt ook.. en een vreemde steeg. Ja, eigenlijk had ik het ook niet anders verwacht. Ik haal even diep adem en loop dan door naar de ingang, waar twee grote kerels stonden om er mensen in of uit te laten. “Stop” hoor ik ineens waardoor ik stop met lopen en hem vragend aan kijk. “Dit is een privé club” zegt een van de twee kerels waarbij ik raar kijk, “ik had via, via gehoord dat dit een te gekke discotheek moet zijn, heb niks over een club gehoord” gaf ik als antwoord en zet expres mijn Spaanse accent op tijdens het praten. Ik heb Spaans geleerd, wat ook moest voor mijn opleiding en mijn vader komt uit Spanje, dat verklaart mijn huidskleur. “Ik wil naar binnen, ik ben benieuwd of de verhalen waar zijn” zeg ik dan en sla eigenwijs mijn armen over elkaar heen. “Mevrouw, of u kunt nu weggaan, of ik smijt u weg” zegt een van de twee mannen erg ongeduldig. Ik hou voet bij stuk en bleef gewoon staan. “Vraag de baas anders gewoon. Het is niet dat ze niet knap is, misschien vind de baas haar wel erg interessant” zegt die andere bewaker die de hele tijd zijn mond heeft gehouden. Zuchtend loopt de man weg, niet veel later kwam hij terug met iemand anders. Aan de eerdere foto’s en dossiers die ik heb gezien, weet ik dat dit John Mclean is, de leider van de bende en blijkbaar ook van deze club. Hij ziet er in het echt wel knapper uit dan op de foto’s. “Dit is de dame waar ik het over had” hoor ik de ene man weer zeggen waardoor ik zucht. “Ik wil gewoon naar binnen en een drankje doen. Ik heb gehoord dat dit een discotheek was. Maar deze mannen hier laten me niet naar binnen” zeg ik dan, nog steeds met mijn Spaanse accent die ik voor de zekerheid maar de hele tijd blijf gebruiken. “Detroit dacht dat u haar wel interessant ging vinden” hoor ik die ene vent mompelen, ik doe net als of ik dat niet gehoord heb en blijf heel eigenwijs met mijn armen over elkaar hier staan. Wachtend tot ik naar binnen mag.
48BC4B1C-B095-4016-8218-60FA03E243F1.jpeg
Emilia
48BC4B1C-B095-4016-8218-60FA03E243F1.jpeg (649.98 KiB) 343 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 17:49

Met mijn onderarmen omhoog tegen de deurstijl geleund bekijk ik de jongedame voor mijn neus. Ze is werkelijk beeldschoon. Mijn blik glijd dan ook automatisch door naar haar decolleté en zo over de rest van haar lichaam. Ze heeft een goed figuur. Dat moet ik haar wel geven. Een moment twijfel ik. We hebben regels. Geen onbekenden binnen laten. Maar ze is mooi, en aan haar accent te horen komt ze niet direct uit de buurt. “Wat is je naam?” Vraag ik, haar woorden verder negerend. Ze lijkt me onschuldig. Maar waarom is ze alleen? Meiden die op stap gaan zijn vaak in groepjes van minimaal drie. Zij is alleen. Dat is vreemd. Ik besluit nog heel even de kat uit de boom te kijken. Dit zal niet de eerste keer zijn dat de politie iemand intern probeert te krijgen voor informatie. Er is de mogelijkheid dat dat deze keer ook het geval is. Maar toch is er iets aan haar wat me over gaat halen haar wel binnen te laten. Ik voel het gewoon. En juist omdat ze maar alleen is. Mocht het zo zijn dat ze iets wil uithalen of proberen is ze zo van de aardbodem verdwenen, zo makkelijk zijn we dan ook weer.
D76C7624-E09F-4390-B687-266B246856ED.jpeg
D76C7624-E09F-4390-B687-266B246856ED.jpeg (74.16 KiB) 337 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 18:30

Emilia.
Mijn blik gaat weer naar de leider, die overduidelijk me van top tot teen aan het bekijken was. Achteraf gezien, was het niet zo slim om in mijn eentje te gaan. Ik kan wel een smoes verzinnen dat ik eerst met iemand mee ging, maar dat deze persoon uit eindelijk niet kon en ik toch wel wou gaan. Maar dat vertel ik alleen wanneer ze er naar vragen. “Mijn naam is Victoria. Victoria Bardez” gaf ik dan als antwoord als ik zijn vraag hoor wat mijn naam is, nog steeds en constant met mijn Spaanse accent. “Mag ik alsjeblieft naar binnen?” vraag ik dan smekend en ik glimlach lief naar hem. Dit voelt best onwennig voor mij, zo lief en aanhankelijk doen. Maar ja, het moet maar. Ik loop dan toch gewoon op hem af en bekijk hem even van top tot teen, om heel geïnteresseerd over te komen. “Ik beloof je dat je er geen spijt van hebt” fluister ik dan zacht terwijl ik mijn vingers over zijn borstkast laat glijden. Dat word straks heel grappig als ik weer “normaal” moet praten, zonder dat accent. Ik heb zo’n vermoeden dat deze accent blijft staan voor altijd, vooral omdat ik een Spaanse afkomst heb. “We moeten u eerst nakijken” hoor ik ineens een van de twee kerels zeggen, ik kijk een beetje verward, ik doe net als of ik niet begrijp wat ze bedoelen, “fouilleren word het ook wel genoemd” zegt dezelfde man weer. “Of wil je dat zelf doen baas?” vraagt de andere kerel aan hem. Direct kijk ik hem aan waarna ik mijn armen in de lucht hou.
5E142153-15B1-4865-85CB-DF6B9ACAB832.jpeg
Emilia
5E142153-15B1-4865-85CB-DF6B9ACAB832.jpeg (611.35 KiB) 330 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 18:46

“Victoria...” herhaal ik zachtjes en tuit mijn lippen even bedenkelijk. Dan laat ik één van mijn armen zakken en ga ik met mijn hand door mijn haren heen. Als ze zo dichtbij komt krijg ik even twijfels. Ze wil te graag. Waarom komt iemand hier alleen? En wil diegene ook nog eens heel graag naar binnen? Het klopt gewoon niet... “Be my guest...” mompel ik tegen Detroit en wuif mijn hand even dat hij het mag doen. Als deze avond gaat zoals ik wil kan ik mijn handen nog genoeg aan haar laten zitten deze avond. Ik stap uit de deuropening, één stap de straat op en kijk even onderzoekend rond of ik iets zie. Dan laat ik de jongedame voor me uit het gebouw in stappen. Ik kan het niet helpen ook even haar achterkant te bekijken. Damn... “Dit mag niet mee naar binnen” legt Detroit uit die haar tasje leegschud in een daarvoor bestemd bakje. Geen telefoon, geen ander spul wat eventueel verwondingen kan veroorzaken, geen deo spuitbusje, geen lipstick, en ook geen pillen. Zelfs niet iets onschuldigs als paracetamol. Eigenlijk wordt je volledig gestript van al je persoonlijke eigendommen. Behalve je kleding natuurlijk. Maar tijdens het fouilleren wordt er geen stukje overgeslagen, om te voorkomen dat er toch wat verstopt zit in een bh ofzo. Ik ga met voor mijn borst gekruiste armen met mijn rug tegen de deur aan staan dat als ze een poging wil doen om weer weg te komen die geheid gaat mislukken. Eenmaal binnen is binnen. Dan is er geen weg meer terug.
748912D2-84B3-451E-B548-E3FED5C63DEC.jpeg
748912D2-84B3-451E-B548-E3FED5C63DEC.jpeg (184.71 KiB) 327 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 21:04

Emilia.
Ik werd een beetje ongeduldig, maar dat liet ik niet blijken. Als John dan zegt dat die ene vent het mag doen, draai ik me om naar deze meneer die, als ik het goed heb, Detroit heet. Hij seint dat ik naar binnen moest lopen, John gaf dit ook al aan dus ik loop rustig naar binnen toe. Detroit pakt mijn tasje af en haalt deze leeg, “ahw dus ik kan zijn nummer er niet in zetten” zeg ik dan, nog steeds met accent en ik sein naar John waarna ik lief glimlach. Detroit geeft aan hoe ik moet staan en ik ga rustig in deze houding staan. Hij begon eerst bij mijn laarzen en gaat langzaam omhoog. Vervolgens voelt hij bij mijn billen en heupen. Hij gaat een stukje achter mijn broek langs de broeksrand heen, ik denk om te voelen of daar messen in zitten. Vervolgens doorzoekt hij al mijn broekszakken, maar daar kon hij ook niks vinden. Hij deed mijn shirtje ineens een stukje omhoog en kijkt snel of hij een zendertje zag denk ik, die ik bewust niet om heb gedaan omdat ik al wel dacht dat ik gefouilleerd werd. Hij laat zijn handen over mijn buik en rug glijden naar mijn bh-bandje waar hij langs heen glijd. Vervolgens voelt hij bij mijn borsten waardoor ik hem geërgerd aan kijk, maar het kon hem vrij weinig schelen. Hij haalt zijn handen daar weg en voelt even mijn armen, al zijn die bloot en kon je ook wel zien dat daar niks zat. Hij ging met zijn vingers door mijn haren heen en knikt dan, “ze is schoon” zegt Detroit dan en hij gaf aan dat ik weer normaal mocht staan. Ik zorg er voor dat alles weer goed zat en haal even diep adem waarna ik mijn portomunnee aan pak, die ook helemaal gecontroleerd was. Gelukkig, hebben ze allemaal nieuwe pasjes voor me aangemaakt en nieuwe bankrekeningnummer. Alles staat nu op mijn nieuwe naam, ik heb ook een ander huisadres.. oh ja, ik moet niet vergeten daar naar toe te gaan na vanavond als ik niet met hem mee ga.
520F533D-13D2-479B-B7DC-A23BAAF52D7F.jpeg
Emilia
520F533D-13D2-479B-B7DC-A23BAAF52D7F.jpeg (737.84 KiB) 295 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 21:20

Ik knijp mijn ogen tot spleetjes als ze zegt mijn nummer niet te kunnen opslaan. Eigenlijk gaan alle alarmbellen al rinkelen. Maar toch lijk ik een zwak voor haar te hebben. Ik knik dankbaar naar Detroit als hij klaar is met haar af voelen en houd mijn hand op voor de jongedame zodat ze die aan kan nemen en ik haar mee kan nemen naar onze tafel. Na een paar passen laat ik haar hand los en leg ik mijn arm rond haar middel, op die manier trek ik haar dicht tegen me aan. “Dus, wat doet een schone dame zoals jezelf in haar eentje in dit gebied van de stad?” Vraag ik nieuwsgierig en pak ondertussen een cocktail van een langslopende ober met dienblad af die ik haar aan geef. “En je komt hier ook niet vandaan, lijkt me” merk ik dan ook op. Het is wel even een stukje lopen naar mijn vaste tafel.
711089D1-84B3-418B-B5BA-6DB9F844A3AA.jpeg
711089D1-84B3-418B-B5BA-6DB9F844A3AA.jpeg (43.12 KiB) 288 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 21:49

Emilia.
Aan zijn houding te zien, vertrouwt hij mij niet echt. Aan de ene kant begrijp ik dat wel want het is ook raar dat ik hier in mijn eentje ben, aan de andere kant heb ik hem nog geen reden gegeven dat hij achterdochtig moet zijn. Rustig pak ik zijn hand aan zodra hij deze geeft en ik loop met hem mee verder de discotheek in. Ik kijk even waar we naar toe lopen en zeg expres een glimlach op mijn gezicht als teken dat ik blij ben dat ik naar binnen mocht en dat ik mijn ogen uit kijk, om te laten zien dat ik het hier leuk vind. Ik wil niet te erg rond gaan kijken, want dat gaat ook opvallen. Mijn blik gaat naar John als ik zijn vragen hoor, ugh waarom nou. “Nou het was ook de bedoeling dat ik met iemand anders meer hier heen ging, zij kende deze plek via, via en wou hier ook heel graag een keer heen. Alleen ze heeft me een beetje in de kou laten staan zeg maar en aangezien ik er al was en ik weet hoe enthousiast ze hier over was, heb ik toch besloten dat ik wel naar binnen wou” leg ik, nog steeds met mijn accent, uit aan John en ik glimlach er bij. “Ik woon hier nu.. iets korter als een half jaar volgens mij?” zeg ik dan bedenkelijk, ik merk al snel aan me zelf dat ik nu de hele tijd met mijn Spaanse accent praat dus ik hoefde me niet meer echt op te focussen dat ik het niet doe, want doe het al automatisch. Het klopt trouwens ook, dat ik hier nog niet zo lang woon. Ik ben overgeplaatst van een andere stad naar deze. “Ik kende deze meid via mijn werk. Ik werk voor een webshop, maar doe daar de administratie voor thuis. Twee keer per maand ga ik naar het kantoor toe om rapportages te maken en via daar ken in haar” ging ik dan door. Als je me zou op zoeken, zul je dat ook allemaal vinden. Tijdens het praten had ik de cocktailglas aangepakt en neem ik er een slok van door middel van het rietje wat er bij in zat.
BD5BC5EA-E537-49C4-8350-CF65FCA1457D.jpeg
Emilia
BD5BC5EA-E537-49C4-8350-CF65FCA1457D.jpeg (791.89 KiB) 279 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 22:01

“Via, via hmm...” merk ik binnensmonds op en kijk even aandachtig rond door de ruimte. Controlerend of er niet nóg iets vreemds aan de hand is. Al is dat bijna niet mogelijk. Deze plek is zo goed verstopt en geheim gehouden, en daarnaast zou ik het meteen horen als er verdachte situaties zijn. Maar toch is het een standaard tik van me dat te doen. “Nou, dat is een goede vriendin dan...” merk ik wat cynisch op en manoeuvreer ons door de ruimtes heen. Ik ga expres wat extra ruimtes door en neem een omweg om haar onbewust wat te desoriënteren. Voor het geval er kwade bedoelingen achter zitten. “Voor een paar maanden ken je de taal behoorlijk goed” merk ik op en houdt een deur voor haar open die richting de grote danszaal gaat. Die moeten we oversteken om bij mijn tafel te komen. Ik besluit nu haar hand vast te pakken omdat dat nu het drukker is makkelijker loopt. Onderweg begroet ik wat mensen. Voornamelijk klanten, maar ook wat beginnende pionnen die de zekerheid dat ze worden gezien nodig hebben.
D16B3A84-F3A5-43F4-B801-01E496ECB6BF.jpeg
D16B3A84-F3A5-43F4-B801-01E496ECB6BF.jpeg (40.86 KiB) 278 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 22:19

Emilia.
Mijn blik gaat even naar John als ik hem wat hoor mompelen, alleen ik kon niet goed verstaan wat hij precies zei. Ik schenk er geen aandacht meer aan en loop gewoon met John mee naar waar we ook heen lopen. Ik merk meteen dat dit een grote discotheek is met meerdere zalen blijkbaar want we gaan elke keer ergens anders heen. Ik hef mijn schouders op als ik zijn opmerking hoor, “dat is het nadeel als je met je collega’s wat gaat doen” zeg ik dan langzaam en ik sla even mijn ogen neer waarna ik diep zucht. Gelukkig, kon ik heel goed acteren en had ik een goede pokerface, ik dacht gewoon aan iets wat me ooit gekwetst heeft en doordat ik deze gevoelens roep, kijk ik ook meteen gekwetst. Als hij dan zegt dat ik na een paar maanden goed de taal ken, knik ik bevestigend. “Me vader is Spaans maar ik ben een Nederlandse moeder. We woonde in Spanje maar me moeder heeft me daar ook Nederlands geleerd omdat we ooit naar Nederland zouden verhuizen. Alleen de “we” veranderde naar “ik” aangezien mijn ouders zijn overleden” leg ik uit en ik kijk even pijnlijk. Het klopt ook dat mijn ouders zijn overleden, ze zijn beide ooit vermoord en we weten tot de dag van vandaag nog steeds niet door wie of waarom. Dat is ook de reden dat ik bij de FBI ging als rechercheur en nu dus undercover. Tijdens het lopen tussen alle menigte, houd ik mijn drankje dicht bij me want a. Ik had geen zin in geknoei en b. Ik had geen zin in een pilletje in mijn drinken.
BF471609-A614-4ED3-B936-2438486796D4.jpeg
Emilia
BF471609-A614-4ED3-B936-2438486796D4.jpeg (542.42 KiB) 273 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 22:31

“Hey niet zo sip...” merk ik op met een charmante knipoog en grijns. Ze is veel te mooi om verdrietig te zijn. We lopen verder en zijn bijna bij de tafel als ze me verteld dat haar ouders overleden zijn. Ineens krijg ik een soort van schuld gevoel, schuldig dat er zo moeilijk werd gedaan haar binnen te laten. “Oh, dat spijt me...” zeg ik zachtjes. Ze is dus een wees? Even schiet het door mijn hoofd dat ze dan wel makkelijker als pion gebruikt kan worden. Ik bedoel, voor het geval ze gepakt zou worden zou niemand haar missen. Oké, misschien wat vrienden en verdere familie enzo. Maar geen ouders die meteen naar haar op zoek gaan etcetera. Hmm. Daar kan ik wel eens werk van maken. “Heren,” zeg ik om het potje poker te onderbreken als we bij de tafel aankomen. “Ik stel jullie voor aan Victoria” ik leg mijn arm weer even rond haar middel en trek haar op die manier zittend mee op de bank, naast mij op mijn vaste plek. Ze zit nu ingesloten tussen de muur en mij dus mocht ze ineens besluiten weg te willen zal dat lastig gaan. Ik leg mijn arm achter haar schouders over de rugleuning heen en pak dan mijn pistool uit mijn broekriem die ik op tafel leg. Mede omdat het oncomfortabel zit, maar ook als waarschuwing voor haar dat ze geen gekke dingen in haar hoofd hoeft te halen.
2472BB89-A2F0-49A4-AB80-5CA407E4CD75.jpeg
2472BB89-A2F0-49A4-AB80-5CA407E4CD75.jpeg (58.79 KiB) 270 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 23:05

Emilia.
Even kijk ik John aan als hij zegt dat ik niet zo sip moet doen, “sorry..” zeg ik zacht en haal even diep adem. Ik schud even mijn hoofd als teken dat ik mijn sipheid weg probeer te schudden en zet dan weer een glimlach op mijn lippen. Even kijk ik John weer aan als hij zegt dat het hem spijt, aangezien we het net over mijn ouders hadden die zijn overleden. “Maakt niet uit” mompel ik zacht en ik kijk even waar we naar toe lopen. Als we gegeven moment bij een tafel staan met allemaal heren en een paar dames, stelt John me voor. Ik glimlach naar ze en loop met hem mee waar hij me ook wilt hebben. Rustig ga ik zitten en kijk even naar de tafel wat ze aan het doen zijn, het was pokeren. Ik ben heel goed in pokeren en ben er ook verslaafd aan, dus eigenlijk is het beter dat ik hier niet naar ga kijken vooral niet mee ga bemoeien. Mijn blik glijd even naar John die zijn wapen achter hem vandaan haalt en dan op tafel legt. Ik kijk er, expres, een beetje angstig naar zodat ik niet te verdacht over kom. Ik heb genoeg wapens gezien en ging er ook vanuit dat hij een bij zich droeg, maar ik ben nu een onschuldig meisje die gewoon dronken wilt worden en bij een jongen, in dit geval John, in bed wilt belanden. Wat een mindset ook.. Even kijk ik naar de dames en zag meteen al een paar jaloerse blikken naar me, als blikken konden doden was ik nu 4 keer gedood. Ik houd mijn cocktail weer hij me en neem er weer slokken van terwijl ik weer naar John kijk. Eigenlijk hoor ik hem vragen te stellen, maar aangezien hij me net al verdacht vond lijkt me dat niet verstandig. Ik glimlach daarom alleen dankbaar naar hem, voor het feit dat hij me binnen liet en kijk dan weer naar het pokeren.
E44FEE6D-7D6A-44FF-A633-24AFE3AE8CC3.jpeg
Emilia
E44FEE6D-7D6A-44FF-A633-24AFE3AE8CC3.jpeg (630.13 KiB) 255 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 03 mar 2020, 23:17

Zodra mijn pistool op tafel komt die ik Victoria’s angstige blik. “Oh rustig maar hoor...” zeg ik en strijk een lokje haren achter haar oor. “Het moet erg bond worden, wil je daar last van gaan krijgen” merk ik wat speels op en wenk even naar het wapen. In theorie hoeft ze nergens bang voor te zijn. Het is niet zo dat ik zomaar schiet. Ik schiet sowieso niet graag. Dat geeft weer zo’n boel gezeik met het laten verdwijnen van het lichaam, dat is gewoon niet handig. “Gast!” Roep ik verontwaardigt als blijkt dat ik ineens een hele hoop inzet verlies tegenover mijn beste vriend. “Had je maar niet weg moeten lopen” zegt hij lachend en kijkt me eigenwijs aan. “Ik pak jou nog wel...” merk ik arrogant op en dan wordt er een nieuwe ronde poker gestart. Mijn blik valt even kort op de andere dames die rond de tafel hangen. Allemaal meiden zoals Victoria, denk ik. Erbij willen horen.
5F009D7D-62C8-4180-B1EE-EF933E12437B.jpeg
5F009D7D-62C8-4180-B1EE-EF933E12437B.jpeg (70.82 KiB) 250 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 mar 2020, 23:41

Emilia.
Mijn blik verzacht wat als John zegt dat ik me niet druk hoef te maken, ik knik dan langzaam en kijk even naar het pokeren. Als ik dan zijn speelse opmerking hoor, kijk ik John weer aan. Ik weet niet of hij dit nu op seksueel gebied bedoelt of op een dreigende manier. Toch siert er een speels glimlachje mijn lippen, “je mag vanavond ook wat anders gebruiken om het bond te maken” fluister ik dan speels naar hem en ik laat dan toch even mijn vingers langs zijn arm glijden, die erg gespierd aan voelt. Even kijk ik op als hij ‘gast’ roept en zag dus dat hij aardig wat verloren is. Ik wou me er zo graag mee bemoeien, maar ik moest me gewoon erg in houden om het niet te doen. Er waren verschillende trucjes bij pokeren dat er voor zorgt dat je altijd wint. Deze trucjes viel niet onder “vals spelen” maar als je ze kent, is het wel erg handig. Je wint er dan heel veel geld mee. Ik drink rustig mijn cocktail op en kijk even toe hoe de dealer nieuwe kaarten uitdeelt aan iedereen en iedereen dus een inzet moet doen. Zonder dat ik het echt door had, was mijn cocktail al weer leeg. Ik wou het lege glas op tafel zetten, maar dat lijkt me erg irritant voor de heren dus heb ik besloten om op de grond neer te zetten, waardoor ik soort van moest bukken aangezien dit vrij hoge stoelen waren. Wanneer ik weer omhoog kom, zag ik nog net een van de heren naar mijn kont kijken en een beetje goedkeurend knikken naar John.
14F1F118-6369-4EFF-BBDA-85781576732D.jpeg
Emilia
14F1F118-6369-4EFF-BBDA-85781576732D.jpeg (459.22 KiB) 232 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 04 mar 2020, 07:47

Ik trek een wenkbrauw op na haar opmerking en grijns scheef haar kant op. Ik zie hoe ze haar vingertoppen over mijn arm heen laat gaan om me te verleiden. Hmm, zie je, ze wil erbij horen. Ze wil het bed in met me vanwege mijn reputatie, en zodat die van haar een boost krijgt. “Uitstekend plan...” mompel ik zacht en laat mijn arm die achter haar op de leuning lag nu over haar schouders heen zakken zodat ik haar dichter naar me toe kan trekken. Als ze haar glas op de grond zet, wuif ik meteen naar een ober en zet ik een nieuwe cocktail voor haar neer. Als ik haar een beetje goed dronken kan krijgen is het allemaal makkelijker morgenvroeg als ze weer naar huis moet. Ik zet een nieuwe ronde in en bijt geconcentreerd wat op mijn lip terwijl ik een inschatting van de rest probeer te maken.
69121E93-DFEB-46D1-82E3-0830832EED47.jpeg
69121E93-DFEB-46D1-82E3-0830832EED47.jpeg (63.72 KiB) 228 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 04 mar 2020, 08:53

Emilia.
Een glimlach vormt mijn lippen als John bevestigd dat het een goed plan is, gelukkig ben ik wel aantrekkelijk genoeg voor hem om met mij naar bed te gaan. Ik volg even zijn beweging en voel dat een heel klein schokje door mijn lichaam gaan als hij me zo aan raakt. Wauw, was dat bij mij van binnen of was hij statisch geladen? Mijn ene glas was nog maar met leeg en ik kreeg direct een nieuwe van de ober, ik glimlach even naar hem en naar John waarna ik het glas pak en weer van het rietje begin te drinken. Net als John, kijk ik geïnteresseerd naar. Mijn handen tintelen om me hier mee te bemoeien, ik haal daarom ook diep adem. “Stop” zeg ik zacht en buig wat meer naar hem toe waarna ik in zijn oor bepaalde tactieken begin te fluisteren wat bij iedereen altijd werkt. “Ik heb een pokerverslaving gehad” mompel ik dan zacht en ik glimlach weer naar hem. “Mijn verslaving was zo erg dat ik uit onze plaatselijke casino in Spanje uit werd gezet” zeg ik dan zacht en haal even diep adem.
56762734-48A9-4D02-BC75-926D9B2285A3.jpeg
Emilia
56762734-48A9-4D02-BC75-926D9B2285A3.jpeg (575.11 KiB) 222 keer bekeken

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 04 mar 2020, 09:17

Ik steek een nieuwe sigaret op, die helpen me altijd met nadenken. Net als ik in wil leggen houd Victoria me tegen. Met opgetrokken wenkbrauw luister ik naar wat ze in mijn oor fluistert. “Dame...” merk ik lachend en hoofdschuddend op om het spelletje mee te spelen. Als de tafel denkt dat ik haar belachelijk maak kan ik makkelijk bluffen. “Het is niet jouw plaats om je met het spel te bemoeien” zeg ik op een autoritaire toon. Toch doe ik wat ze me adviseerde, en laat ik haar dat ook onopgemerkt zien. Ik glimlach dankbaar en als ik mijn inzet neergelegd heb buig ik naar haar toe. Ik druk een kus tegen haar slaap en fluister een zachte “dankjewel”. Ze is slim, dat heb ik al wel gemerkt. Dus ik gok dat ze dit spelletje prima mee kan spelen om de rest voor de gek te houden. Maar wat doet een schone jongedame als haar in hemelsnaam met een gokverslaving?

Plaats reactie