JDBO ft Stillkidrauhl

Kidrauhl
JDBO ft Stillkidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 19:55

ik: Justin Drew Bieber - 21.
jij: Meisje + begint.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Stillkidrauhl

Re: JDBO ft Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 20:04

Emily Carter Jackson
335DD6FA-3E84-48AD-88C1-E1D3FEF2A682.jpeg
335DD6FA-3E84-48AD-88C1-E1D3FEF2A682.jpeg (37.22 KiB) 852 keer bekeken
Emily

Voor de zoveelste keer sta ik op het podium van één van de meest bekendste stripclub. Na jarenlang onder het dak van mijn ouders geleefd te hebben, waar ik om alles wat hun dwars zat geslagen werd, ben ik het huis uit gezet en hier beland. Hier beland omdat dit de enige manier is om goed verdiend te krijgen. Justin, mijn beste vriend, was de enige die ik had in Canada. Hij was de enige die mijn rug had in Canada en mij steunde. Meestal logeerde ik bij hem, omdat ik liever niet thuis was. Totdat hij vertrok en mij achterliet met mijn ouders. Direct laat ik de gedachtes van me afglijden en loop ik een klein rondje om de paal heen. Meestal sta ik op het podium, soms loop ik rond en bedien ik mannen, neem ik plaats op hun schoot en geef ik ze alles wat ze willen. Heel soms willen ze een kamer en krijgen ze daar of een handjevol of een blowjob. Seks is nog niet voorgekomen.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 20:17

Zoals elke vrijdagavond waren de jongens en ik te vinden in een stripclub, ná een van onze belangrijkste deals. We moesten het natuurlijk wel vieren en er was maar een manier om dat te vieren... Een stripclub. Normaal gesproken hadden wij onze vaste, maar sinds een andere benden ons huis had overvallen, moesten we verhuizen en woonden wij niet meer zo dichtbij die stripclub. Ik stapte uit en sloeg mijn deur dicht, waarna ik naar de ingang liep. Ik zat in Amerika’s bekendste bende, wat zo zijn voor en nadelen had. Zo had ik ontzettend veel geld, zat dames aan mijn zijde en somehow toch wel het leventje dat ik altijd al had gewild. Vroeger hadden mijn ouders nooit genoeg geld en toen ik een manier had gevonden om ontzettend veel geld te maken, met weinig werk, was ik natuurlijk meteen verkocht. Alleen had dat ook een ontzettend grote nadeel.. En dat was mijn leventje in Canada achterlaten. Het was moeilijk, zekers omdat ik zowel mijn familie als mijn allerbeste vriendin achter had gelaten, maar daar probeerde ik zo min mogelijk aan te denken. Ik focuste mij gewoon op mijn leven hier. De jongens en ik waren al snel binnen en keken direct om ons heen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 20:32

Terwijl ik de paal met één hand vasthou, loop ik er een rondje omheen. Een ondeugende blik kan je van mijn gezicht aflezen terwijl ik aan het dansen ben. Ik hang meerdere malen een de paal en maak de meest mooie bewegingen om de paal heen. Dit doe ik alleen maar zodat er meer geld op het podium gegooid wordt en ik daardoor meer verdien.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 20:37

Nadat de jongens en ik goed hadden rondgekeken, waren we al snel te vinden aan de bar. Er liepen hier prachtige meiden rond, wat een goed ding was. Je kon zelfs een kamer huren en daar wat dingen met ze doen. Alleen dat was iets dat ik nooit deed; betalen voor de seks. Ik wou mij juist gewild voelen, ik wou dat het meisje met mij naar bed ging voor mij. Niet voor het geld. Ik bestelde voor iedereen hun vaste drankjes en natuurlijk ook wat shotjes. Het huis was op loopafstand, dus we konden gerust dronken worden. Al snel hadden we de shotjes en alles, die ik in een keer achterover gooide.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 20:43

Een zachte zucht rolt over mijn lippen als ik van mijn baas het podium moet verlaten en hij mij een drankje overhandigd. Als teken dat ik rond moet lopen en de mannen moet gaan vermaken. Ik neem een slok van mijn drankje en begin dan rustig te lopen. Ik wordt letterlijk van alle kanten bekeken en sommige mannen beginnen zelfs te fluiten. Op mijn hoge hakken loop ik naar een jongen die alleen zit. ‘Hey handsome.’ Ik neem plaats op zijn schoot. Na weken dit werk doen, ben ik het al wel gewend geraakt om dit allemaal te accepteren.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 20:46

Nadat de shotjes op was, was het nog even wachten op de andere drankjes. Zelf had ik natuurlijk, zoals gewoonlijk, een glas whiskey genomen. Ik was dol op sterke drank en dan voornamelijk whiskey. Meestal mixte ik het met red bull of cola, maar voor vandaag had ik wel zin om dronken te worden. Of hoogstens aangeschoten dan. Ik keek op toen een van de strippers eraan kwam met de drankjes en voor ik het wist werd er plaats genomen op mijn schoot. Ondanks ik wist dat dit hun werk was en dat het voor de meisjes hier dan ook echt niks meer betekende, deed het natuurlijk wel wat met mij. ‘Well hello beautiful.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 20:58

Ik kijk even naar de jongens die direct grijnzend naar de jongen kijken bij wie ik op de schoot zit. De jongens die waarschijnlijk zijn vrienden zijn en het geweldig vinden dat een meisje op dit moment half naakt zit. Ik drink mijn drinken rustig op en kijk de jongen dan even goed aan. Ik trek toch even mijn wenkbrauw op als het een heel bekend gezicht is. Justin? Mijn Justin. Ik bedoel, mijn beste vriend. De jongen die mij een aantal maanden geleden alleen in Canada heeft achter gelaten.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 21:03

Ik nam mijn glas whiskey aan en nam er een hevige slok van, waarna ik even over mijn lippen likte en het meisje op mijn schoot uitgebreid bekeek. Dat mocht toch? Het was tenslotte haar werk, ook om zo erbij te lopen. Dan was het toch logisch dat mannen zo naar haar keken. Ik kon het niet laten om mijn blik voornamelijk even naar haar borsten te laten gaan, die er prachtig uit zagen in deze beha. Vervolgens liet ik mijn blik even naar haar gezicht gaan. Ik fronste even klein, aangezien ze mij gewoon echt heel bekend voorkwam, maar ik echt geen idee had van wat. Ik wendde ook maar meteen mijn blik af. ‘So.. Are you trying to seduce me to sleep with you?’ Mompelde ik toch even zacht grinnikend. Niet dat ik het erg vond dat ze zo op mijn schoot zat.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 21:07

Emily

Diep van binnen begin ik te koken. Hoe durft hij mij achter te laten en hier in Amerika stripclubs te bezoeken? Ik was hier nooit terecht gekomen als hij bij me was gebleven en daarom wil ik ook niks met hem te maken hebben. Hoewel ik wel zeker weet dat hij ook niks met mij te maken wilt hebben. Hij heeft me met een reden achtergelaten en zou het zo weer overdoen. Ik hou mijn hoofd een klein stukje schuin als hij dat vraagt en dat ook voor mij duidelijk maakt dat hij niet weet wie ik ben. ‘Just doing my work.’ Ik sta rustig op. Dat is dus iets wat er niet op het werkvloer gezegd mag worden. Mannen horen zich gewild te voelen en we horen mannen juist in ons bed te krijgen. Je wilt niet weten hoeveel geld we daarmee verdienen. Ik neem plaats op één van de andere jongens ze schoot.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 21:12

‘Hmm, I feel so wanted now.’ Grapte ik. Mij boeide het niet veel, ook al wist ik dat zij juist hun best moesten doen om mannen in bed te krijgen en dat ging niet zo. Je moest er wel voor zorgen dat zij zich gewild voelde, alsof het meisje er net zo veel zin in had. Ik keek kort naar Chaz, toen zij op zijn schoot plaats nam en grinnikte toch even zacht. Ik dronk mijn glas whiskey op, waarna ik nog eentje bestelde. Voor vanavond wou ik echt even dronken worden, even alles vergeten. De enige reden waarom ik nuchter zou blijven, was als we een deal hadden of als ik met een mooie meid naar bed ging. Verder dronk ik het liefst even alles weg, of gebruikte ik drugs. Dit leventje leek heel leuk en al en opzicht was dat het ook wel, maar soms miste ik alles in Canada gewoon zo erg..

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 21:15

Mijn armen laat ik om de jongen ze nek heen glijden terwijl ik hem aankijk. ‘You look super hot.’ Fluister ik zacht in zijn oor. Ondanks ik aan het koken ben en nergens zin in heb, moet ik mijn werk blijven doen. Ik hoor elke dag 3 mannen in een kamer te scoren, gebeurd dat niet? Dan word ik ontslagen en nemen ze makkelijk iemand anders aan die dat dan wel lukt. Tot nu toe is het altijd gelukt. Justin is de laatste persoon met wie ik ooit een bed zou willen of kunnen delen. Vooral nu. Nu haat ik hem en voel ik alle pijn die ik paar maanden terug voelde toen hij vertrok.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 21:19

Ik keek even naar Chaz, die erop in ging en ook al snel zijn armen rondom haar middel liet glijden. Het was een super knap meisje, dus natuurlijk ging hij er op in. Chaz boeide het niet veel of hij voor seks moest betalen of niet, seks was seks vond hij. Maar ik moest toegeven dat ik wel een beetje een ego had en natuurlijk streelde het mijn ego wel als een meisje met mij naar bed wou voor mij, in plaats van voor het geld. ‘Go for it man.’ Grinnikte ik, toch met een lichte grijns. Ik ging er vanavond zelf niet voor. Mijn goal voor vanavond was gewoon stom dronken worden.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 21:23

Het duurt niet lang totdat ik met de jongen naar een privé kamer vertrek. ‘Emily.’ Zeg ik even, om mezelf voor te stellen en natuurlijk ook omdat ik wil weten hoe hij heet. Zachtjes duw ik hem op het bed en neem ik tussen zijn benen plaats. Mijn handen bind ik in een hoge paardenstaart. ‘Heb je een voorkeur?’ Wilt hij handwerk? Of wilt hij liever dat ik hem ga pijpen?

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 21:29

Chaz.
Voor even verstijfde ik, toen ik het meisje haar naam hoorde. Ik schudde kort mijn hoofd, het zou toch niet? Justin zijn oude beste vriendin? Ik kende haar wel, maar niet zó goed. We waren vaak samen, maar meestal waren zij en Justin alleen samen. Ze waren zó close, haast onafscheidelijk. Iets waar ik mij heel soms een beetje aan irriteerde, aangezien hij ook mijn beste vriend was. Ze kwam mij al bekend voor, maar ik dacht er niet veel van. Misschien een oude bedpartner of iets.. ‘Euhm.. Chaz.’ Zei ik ietwat ongemakkelijk, niet wetende of ik nu door moest gaan. Of moest ik de mood killen, door vragen te stellen? Dat zou het zo ongemakkelijk maken...

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 21:32

Ik kijk hem wat doordringend aan, als het voor mijn gevoel iets te lang duurt. Ik wil gewoon zijn naam weten, hem zijn zin geven en vervolgens mijn geld krijgen. Meer wil ik niet. Even hou ik mijn hoofd een klein stukje schuin als hij me verteld hoe hij heet. Chaz, Chaz, Chaz.. was dat niet een hele goede vriend van Justin? Direct laat ik de gedachtes van me afglijden. Ik wil helemaal niet aan Justin denken. Dat hij hier nu is maakt mij boos, dat hij me niet eens herkend maakt mij nog bozer en verdrietiger. Ik open Chaz ze hulp alvast rustig.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 21:37

Chaz.
Ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang en pakte voorzichtig haar handen vast. Als dit Justin zijn beste vriendin was, kon ik het echt niet maken om ook maar iets met haar te doen. Als hij daar achter zou komen, zou hij mij echt in elkaar slaan. Ze hadden elkaar nu al zo’n drie jaar niet gesproken en ik wist hoe kapot hij daarvan was. Nu nog steeds. Zij was echt zijn alles toentertijd en ondanks ze geen contact meer hadden, betekende zij nog steeds zoveel voor hem. Al sprak hij amper over haar en had hij een hele “I don’t care”-attitude over deze situatie. ‘Do you ehm.. By any chance, know eh.. Justin? Justin Bieber?’ Vroeg ik toch maar voor de zekerheid.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 21:45

Ik kijk Chaz aan als hij mijn handen vastpakt, waardoor ik zijn broek niet kan uittrekken. Langzaam trek ik mijn handen los als hij mij het volgende vraagt en sta vervolgens rustig op. ‘Ja, maar hij kent mij niet. Funny huh.’ Mompel ik even en kijk hem aan. ‘Maar ik neem aan dat jij een vriend van hem bent? Nu niks meer wilt doen en de kamer kan vertrekken?’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 dec 2019, 21:49

Chaz.
Ik keek haar even vragend aan. ‘What do you mean?’ Nja, hij herkende haar zojuist niet, maar goed, dat kon ik volkomen begrijpen. Ze was enorm veranderd, al kon dat ook heel goed door de hoeveelheid make-up komen. ‘Don’t you recognize me? The guy who was constantly jealous of you, stealing Justin away from me?’ Het was maar een grapje uiteraard, al was ik wel altijd enorm jaloers geweest. Maar ik grapte altijd dat zij mijn Justin van mij stal. Al was ik heel blij dat hij toen zo een goede vriendin als haar had. ‘Well.. Unless I want Justin to kill me, I can’t do shit now. So leaving is probably the best thing for me to do.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 dec 2019, 21:51

‘Precies zoals ik het zeg, hij herkend me niet.’ Zeg ik simpel tegen hem en haal de elastiek weer uit mijn lange bruine haren. Nu ik toch niks met hem ga doen, kan mijn haar weer los. ‘Ha-ha.’ Mompel ik even sarcastisch en rol met mijn ogen. ‘Then leave.’ Dan hoef ik ook niks met hem te maken hebben.

Plaats reactie