orpg' The sun, the moon and the truth..

irauhl

Re: orpg' The sun, the moon and the truth..

Bericht door irauhl » 31 dec 2019, 12:51

‘Ze zijn niet gewoon aan het praten. Maar als jij jezelf dat wilt blijven vertellen moet je het zelf weten. Hij is gewoon een player, een eikel en hij speelt met je gevoelens.’ Tyler keek Melissa aan. ‘Je bent inderdaad meer waard dan dat. Hij heeft alleen maar oog voor de rest van de wereld.’, voegde Tyler er aan toe.
Better make up your mind, what do you mean?

TheIsland

Bericht door TheIsland » 31 dec 2019, 12:55

'' Hou toch eens op, beide'' Zegt ze en trekt haar hand los. '' Ik dacht ik kom hier gezellig zitten.. maar jullie klagen alleen maar over Jackson'' Moppert ze. '' Ik weet best dat hij jullie niet ligt'' Ze staat dan op. '' Mel'' Zeg ik maar ze loopt alweer weg. '' Ik ben zo terug'' Zeg ik tegen Tyler en sta op. Ik loop achter Melissa aan en in de gang pak ik zacht haar arm beet. '' Mel, wacht nou'' Ze stopt met lopen en kijkt me aan. '' Als jij denkt gelukkig met hem te zijn, dan houd ik erover op, oke? Maar aljsblieft, stel jezelf de vraag of hij echt degene is die hij zegt die hij is''
''Ohana means family, Family means nobody gets left behind or forgotten''

irauhl

Bericht door irauhl » 31 dec 2019, 12:57

Tyler rolde kort met zijn ogen. ‘Daar gaat het niet om. Maar zelfs een blinde kan nog zien dat hij je loopt te belazeren waar je bijstaat.’, zei Tyler toen. Toen Melissa weg liep knikte hij even naar Alyssa. Daarna ging Tyler rustig verder met eten. Het maakte hem echt niets uit, ze moest het zelf maar weten.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 31 dec 2019, 13:02

Ik snap het ook wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als Melissa constant Tyler naar beneden toe zou halen. Dan zou ik ook weglopen. '' Oké? Alsjeblieft?'' Vraag ik aan haar. Ze knikt. '' Oké'' Ze trekt me in een omhelzing en ik knuffel haar even. '' Ik heb echt het beste met je voor'' Zeg ik zacht tegen haar. Maar ik houd er nu over op. Tenzij ik echt merk dat hij vreemdgaat.

irauhl

Bericht door irauhl » 31 dec 2019, 13:05

Tyler keek nog even naar de dames, waarna hij zijn telefoon pakte. Tyler checkte zijn berichtjes even en ging daarna verder met eten. Hij zuchtte even toen Lauren aan kwam lopen met haar vriendinnen. ‘Ga weg.’, mompelde Tyler naar haar, waarna hij nog een slok van zijn smoothie nam. ‘We gaan hier alleen maar zitten hoor.’, zei ze eigenwijs terwijl ze haar vingers langs zijn rug liet glijden en daarna op Alyssa haar plek ging zitten. ‘Nou veel plezier dan.’ Tyler stond op en pakte Alyssa en zijn eigen spullen, waarna hij verhuisde naar een ander tafeltje.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 31 dec 2019, 13:08

'' Kom nou gezellig bij ons zitten, anders zit je alleen'' Zeg ik tegen haar en trek haar zachtjes met me mee. '' Vanavond gaan we aan het ijs en wijn oké?'' Melissa grijnst. '' Deal'' Ik hoef vanavond niet op te passen dus dan kan ik een avondje met Melissa zijn. Ik loop weer de kantine in en zie dat het tafeltje waar we zaten, nu Lauren zit. '' Tsja.. Van haar kom je niet af totdat Tyler zwicht'' Zegt Melissa zacht. Ik zie Tyler ergens anders zitten en loop naar het tafeltje, waar ik ga zitten

irauhl

Bericht door irauhl » 31 dec 2019, 13:14

Tyler keek even op toen Alyssa aan kwam lopen met Lauren. ‘Lau.. Ik bedoelde het echt niet raar. Ik vind gewoon dat je beter verdiend. Ik zal er verder niets meer over zeggen. Nogmaals mijn excuses.’, zei hij tegen haar, waarna hij nog wat van zijn smoothie dronk. Dat Tyler een hekel had aan Jackson had er verder niets mee te maken.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 05 jan 2020, 21:40

Melissa kijkt naar Tyler en ze haalt alleen maar even haar schouders op. Tja Tyler kent ze nog niet zo lang. Dus daar heeft ze meer tijd voor nodig om het te vergeven. Ik kijk kort naar Jackson die verderop is en in een eisje haar oor wat staat te fluisteren. Ik zucht zachtjes

irauhl

Bericht door irauhl » 05 jan 2020, 21:59

Tyler keek nog even kort opzij naar Jackson die meteen weer aan het flirten was. Hij schudde kort zijn hoofd en stond toen op. Nu zou hij er wat van gaan zeggen. Tyler was er klaar mee. Hij liep vervolgens naar Jackson toe en duwde hem naar achteren. 'Ben je serieus? Melissa is stapelgek op je en je behandeld haar als een stuk vlees. Wat is er in godsnaam mis met jou?', mompelde Tyler naar hem. 'Als je haar niet interessant vind, hou haar dan niet aan het lijntje.'

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 jan 2020, 11:46

'' Tyler..'' Zeg ik als hij op staat en erheen gaat. Oh nee.. Hij moet zich er niet zo mee bemoeien. Ik zie hoe hij Jackson een duw geeft. Ik bescherm Jackson niet maar ze liggen elkaar net. Met kamp was het ook al dat ze niet van elkaar af konden blijven. Ik zie aan Jackson dat hij weer kwaad begint te worden. '' Waar bemoei je je mee man!'' Ik sta op van de stoel maar Melissa pakt mijn arm beet. '' Nee laat ze nou maar even'' Ik kijk naar Melissa. '' Totdat weer iemand een blauw oog heeft?'' Vraag ik aan haar.

irauhl

Bericht door irauhl » 06 jan 2020, 12:31

Tyler keek Jackson aan met een strakke blik op zijn gezicht. 'Je loopt constant met andere meisjes te flirten, denk je dat dat leuk is voor Melissa? Waarom ben je met haar als je geen fuck om haar geeft?!' Tyler gaf Jackson opnieuw een harde duw en bleef hem aankijken. 'Je bent echt een eikel man.. Kijk nou naar haar. Ze is gek op je. En er is niemand die dat snapt, aar ze houdt van je. Het enige waar jij om geeft is jezelf. Je zal nooit meer iemand vinden die zo gek op je is als Melissa.'

TheIsland

Bericht door TheIsland » 10 jan 2020, 21:13

Ik kijk naar Tyler die door gaat met Jackson confronteren.. Ik zucht zacht. Jackosn geeft Tyler een harde duw terug. '' Rot op man! Bemoei je met je eigen relatie!'' Zegt hij. '' Want zo goed loopt die ook niet, Lauren die staat goed tussen jullie in!'' Jackson laat niet zomaar over zich heen lopen.

irauhl

Bericht door irauhl » 10 jan 2020, 21:26

Tyler schoot in de lach. 'Ja, natuurlijk. Ik heb geen relatie Jackson. Maar jij wel. Dus gedraag je er dan ook naar.', zei hij tegen Jackson. 'Lauren staat helemaal nergens tussen in, want Lauren is niets.' Tyler duwde Jackson hard naar achteren en keek hem strak aan. 'Je bent echt een klootzak. Je doet haar ongelooflijk veel pijn. Als je haar niet wilt, maak het dan gewoon uit.'

TheIsland

Bericht door TheIsland » 10 jan 2020, 21:29

'' Nee heb je geen relatie?'' Zegt hij dan en grijnst. Hij kijkt mijn kant op. '' Misschien moet je dat haar dan vertellen, want ze denkt er vast anders over'' Melissa die loopt uiteindelijk de kantine uit want die heeft er geen zin meer in. Ik pak mijn spullen en loop dan achter Melissa aan. Geen relatie. Nee oké officieel niet nee maar.. toch..

irauhl

Bericht door irauhl » 10 jan 2020, 21:43

Tyler schudde oog rollend zijn hoofd. 'Ik zou als ik jou was, maar wat meer tijd in Melissa stoppen in plaats van die andere mutsen waar je constant achteraan loopt Jackson.', zei hij toen tegen hem. Hij had nog geen officiële relatie met Alyssa. Dus Tyler snapte niet waar Jackson op uit was. Het betekende niet dat hij haar niet leuk vond.. Integendeel. Tyler was gek op haar, maar hij wilde gewoon iets speciaals voor haar doen en haar eerst mee nemen op een date. Dat was toch niet zo gek?

TheIsland

Bericht door TheIsland » 10 jan 2020, 21:54

'' Jongens!'' Moppert Melissa dan. '' Ach.. macho gedrag'' Zeg ik tegen Melissa en ik loop met haar richting het lokaal toe waar we straks weer les gaan hebben. Jackson probeert te stoken tussen mij en Tyler door die ene opmerking.

irauhl

Bericht door irauhl » 10 jan 2020, 22:07

Tyler keek nog even naar Jackson en sloeg hem toen hard met zijn vuist in zijn gezicht. 'Je bent echt een eikel Jackson.', mompelde Tyler toen, waarna hij de kantine uit liep. Tyler ging vervolgens naar buiten toe en stak daar een sigaret op.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 27 jan 2020, 12:14

Ik hou zelf ook niet zo van de macho gedrag. Doe maar normaal dan ben je al gek genoeg. Dat je een klap uitdeelt als dat nodig is dan snap ik dat. Maar haantjes gedrag dat vind ik niks. Eenmaal in het lokaal gaan we ergens zitten

Plaats reactie