orpg' The sun, the moon and the truth..

irauhl

Re: orpg' The sun, the moon and the truth..

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:07

‘Dat zou er anders uit zien, maar oke..’ Ze had het sowieso gezien. Dat wist hij zeker. En ze zei er gewoon niets over. Echter kon Tyler aan haar hartslag horen dat de dame loog omdat haar hartslag oversprong. ‘Oke dan..’ Tyler zuchtte even en liep daarna de kantine maar gewoon uit. Hij kon er beter maar niets over zeggen. Dat was het beste.
Better make up your mind, what do you mean?

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 15:11

Ik zie Melissa ergens op een bankje zitten. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. Melissa zie ik fronsen. '' Waarom eet je een Mars? Je vind dat niet eens lekker'' Zegt ze dan. '' Ja nou.. Ik dacht jij hebt er vast zin in?'' Ik geef het aan haar. '' Nadat je zelf een hap hebt genomen?'' Vraagt ze lachend. Maar eet het dan wel. '' Alles oke met Tyler?''Ik knik. '' Ja ik geloof het wel'' Meer dan oke zelfs maar laat ik dat maar voor mezelf houden.
''Ohana means family, Family means nobody gets left behind or forgotten''

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:18

Tyler liep rustig naar buiten toe, waar hij een sigaret op stak. Hij hoopte maar dat Alyssa dit voor zich zou houden. Anders kon bet nog wel eens fout met hem aflopen. Tyler nam een flinke hijs van zijn sigaret, waarna hij ergens in het gras neerplofte, tegen een boom aan. Hij hoopte dat dit alles snel voorbij zou zijn.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 15:21

Jackson zie ik zo snel nergens nu. Tyler is niet terug gekomen naar hier. Nu moeten we nog gaan kajakken. Daar heb ik ook niet zo'n zin in. '' Heb je het toch voor elkaar gekregen. Twee jongens die om je vochten'' Zeg ik tegen Melissa. Ze haalt haar schouders op. '' Het is voor eht eerst dat Jackson jaloers was'' Zegt ze

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:26

Tyler rookte rustig zijn sigaret op, waarna hij zich begaf naar Alyssa en Melissa. ‘Gaat het weer een beetje?’, vroeg hij aan Melissa. Tyler wilde gewoon zeker weten dat het goed met haar ging. Anders ging hij zich zorgen maken. Hij kon er ook niets aan doen dat hij zo bezorgd en beschermend was, dat zat gewoon in zijn natuur.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 15:29

Wanneer Tyler bij ons komt en naar Melissa vraagt knikt ze. '' Ja dankjewel'' Antwoord ze. Ik kijk naa Tyler en zie inderdaad echt niks aan zijn gezicht. Zie je nou wel dat ik niet verkeerd heb gekeken. Er is gewoon niks te zien. Alsof er nooit iets is gebeurd. Jackson is verderop en die ziet er wel anders uit. Hij zit op een stoel en er word voor hem gezorgd. Door een docent en weet ik veel wie.

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:34

Tyler knikte even. ‘Oke.. Gelukkig maar. Kan ik nog iets voor je doen? Wat te drinken halen of zo? Of heb je niets nodig?’ Tyler wilde gewoon dat ze zich weer oke zou voelen. De jongeman ging zitten en liet zijn blik kort afdwalen naar Jackson die tegen de docent praatte. Hij kon precies horen wat er werd gezegd en erg positief was het niet. De docent kwam dan ook al gauw deze kant opgelopen.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 15:37

'' Nee ik heb genoeg'' Zegt Melissa. Ik pak mijn telefoon wanneer deze af gaat. Het is mijn moeder die wat berichten stuurt. Hoe het is en natuurlijk wat foto's van Colin. Ik glimlach om de foto's. Colin is enorm schattig. Tenminste dat vind ik. '' Zo.. Jullie hebben wat uit te leggen'' Zegt de docent wanneer hij bij ons is. Ik doe mijn telefoon weg en kijk hem aan. '' Ik.. Hij daagde mij uit'' Zeg ik dan tegen de docent. Dat is het enige excuus. '' Hm ja dat van jou kan ik nog door de vingers zien maar Tyler'' Hij richt zich tot hem. '' Zo te zien ben jij er goed vanaf gekomen. ''

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:41

Tyler keek naar de docent en zuchtte even. ‘Er was niets aan de hand. Jackson werd ineens boos en heeft me zo’n vier keer geraakt. Ik heb hem maar 1 keer geraakt.’, zei Tyler tegen de man. ‘Hier zitten consequenties aan meneer Hale. Ik kan dit niet zomaar ongestraft laten. Zodra we op school zijn zul je van mij je straf horen. En deze zal niet mild zijn.’, zei de docent op een strenge toon tegen Tyler. ‘Ik sloeg hem helemaal niet zo hard.. En hij begon, niet ik.’, ging Tyler er meteen tegen in.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 15:43

Ik kijk kort naar Tyler. Erg ongeloofwaardig voor de docent aangezien er aan Tyler helemaal niks te zien is.. Ik bemoei me er ook niet mee. De docent houd het bij die woorden en loop dan weer weg. '' Niet erg geloofwaardig hé, als je nergens een schram hebt'' Zeg ik tegen Tyler. Ik wil hem toch laten weten dat ik het een raar idee vind.

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:49

Tyler zuchtte toen de docent het daar bij liet en weg liep. ‘Lekker dan..’, mompelde hij in zichzelf, waarna hij zich omdraaide. Tyler’s blik ging even naar Alyssa. ‘Wat? Ik kan er toch niets aan doen dat hij niet zo hard kan slaan?’, zei Tyler ietwat spottend. Nu kreeg hij ook nog eens de schuld. Heel fijn.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 15:51

'' Oh is dat het?'' Maak dat de kat wijs.. Hij bloedde eerst en daarna was alles weg. Dat is niet omdat Jackson niet hard kan slaan. Ik zucht diep en pak weer mijn telefoon om mijn moeder berichten terug te sturen. Ik heb nu wel even de tijd voordat we weer weg zouden moet om te kajakken.

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 15:57

‘Ja weet ik veel. Als ik een heks was geweest die op magische wijze wonden kon helen, dan had ik bet je wel verteld hoor.’, zei Tyler op een spottende toon terwijl hij plaats nam op een van de boomstammen.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 16:02

Grappig.. Dat soort dingen bestaan niet want dan was het een betere wereld geweest zonder veel zieken. Uiteindelijk moeten we gaan kajakken en dat is ook wat we gaan doen. Na ongeveer een kwartiertje lopen komen we aan bij een rivier waar allemaal kajakken staan.

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 16:09

Tyler schudde kort zijn hoofd en stond op toen ze zich naar de kajakplaats moesten begeven. Tyler liep met iedereen mee en keek ondertussen om zich heen. ‘Goed. Maak allemaal maar duo’s. Ik heb ook kajak’s waar jullie alleen in kunnen. Dus jullie mogen kiezen.’, zei de docent toen. Tyler keek even kort om zich heen. Tja. Alyssa wilde vast niet met hem in 1 kajak. En Melissa zou vast met Jackson of Alyssa gaan. Dus hij kon beter alleen gaan..

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 16:39

Duo's of alleen. Ik zucht zacht en Melissa zie ik al naar Jackson gaan. Serieus.. Dat vind ik jammer.. Zelfs na wat hij zojuist gedaan heeft. Hij was er totaal niet voor haar. Maar alleen.. Ik ga liever niet alleen. Ik doe mij n haar maar weer opnieuw in een staart. ik kijk kort naar Tyler. Wat doet hij? Alleen of niet..

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 16:45

Tyler liep naar de kajaks toe en pakte alvast een peddel. Hij kon Alyssa ruiken.. Daardoor raakte hij dan ook even afgeleid en keek hij even kort achterom naar de jongedame. En daardoor zag hij dat ze naar hem keek. ‘Wat is er?’, vroeg hij ietwat onschuldig aan haar. Waarschijnlijk snapte ze er niets van en dat kon Tyler begrijpen. Echter zou het alles behalve veilig zijn om het haar te vertellen en dat zou hij dus ook niet doen.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 04 dec 2019, 23:36

"Oh niets " antwoord ik op Tyler en ik pak een peddel en loop naar een kajak toe. Dan maar alleen denk ik. Maar wat als ik in het water omval? Niemand die me dan in de gaten heeft. Nee kom op, ik kan dit best alleen. Ik stap in de kajak en val nu al bijna om doordat het heen en weer gaat. Ik slaak een klein gilletje en sta stokstijf stil. Ik haal diep adem als het stopt met schommelen. "Oke.. nugaan zitten " mompel ik tegen mezelf en ga heel langzaam zitten.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 08:32

Tyler luisterde naar Alyssa haar hartslag, die even kort oversprong bij het woordje ''niets''. Tyler schudde grijnzend zijn hoofd en keek de dam even na. Kajaks waren ongelooflijk wankel en het zou Tyler dan ook niets verbazen dat er een aantal mensen nat zouden worden. Tyler liep naar een kajak toe en pakte deze, waarna hij deze het water in duwde. Daarna na hij et een soepele beweging plaats op de kajak. Tyler keek even op toen hij iemand hoorde gillen. Alyssa.. Hij wilde haar wel helpen, maar zo te zien lukte het wel.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 05 dec 2019, 14:49

Ik zit.. Ik begin rustig te peddelen. Als het maar geen wilde rivier is.. Alsjeblieft niet.. Ik zie Melissa en Jackson samen al gaan. Ik peddel er rustig achteraan en de rest. Ik kan zwemmen dat is het niet. Maar de kou.. Dat is voornamelijk wat ik het ergste ga vinden. En ik hoop dat de stroming niet te hard is als ik eruit zou vallen. Verstand op nul. Ik begin sneller te peddelen met het water mee en probeer in de kajak te blijven zitten. Spetters water maken mijn kleren wat natter en af en toe komen er wat spetters in mijn gezicht.

Plaats reactie