orpg' The sun, the moon and the truth..

irauhl

orpg' The sun, the moon and the truth..

Bericht door irauhl » 01 dec 2019, 23:29

Samen met TheIsland :D

Jij mag beginnen <3
Bijlagen
vysTKCg.jpg
vysTKCg.jpg (122.91 KiB) 28 keer bekeken
Better make up your mind, what do you mean?

TheIsland

Re: orpg' The sun, the moon and the truth..

Bericht door TheIsland » 01 dec 2019, 23:52

Alyssa
Het is een vroege ochtend in september, een ochtend van een nieuw schooljaar en we gaan als eerst een aantal dagen op kamp met de klas. Een soort van introductie week met elkaar. Maar vele kennen elkaar nog van vorig jaar. Ook ik ben niet vreemd op deze school en ook niet in de klas. "Dag mam " Ik druk een kus op haar wang als ik mijn rugtas goed over mijn schouder heen trek. Ik heb er best zin in, gewoon lekker weg in de natuur. Ik stap uit de rode autp van mijn moeder en sluit de autodeur. Nog voordat ik echt weg loop, kijk ik de auto binnen en schenk mijn moeder een glimlach. Ik hoor al verschillende klasgenoten en docenten verderop de parkeerplaats bij de bus. Ik loop naar de bus toe waar de docent koppen staat te tellen. "Alyssa " Ik steek mijn hand op. "Present" "Mooi loop de bus maar meteen in dan " Ik loop netjes de bus binnen. Ik ga ergens in het midden van de bus, aan de kant van het raam zitten. Mijn tas schuif ik onder mijn stoel. Ik haal een hand door mijn rode haren en pak mijn telefoon daarna uit mijn zak om even te kijken hoe laat we nou werkelijk leven en hoe lang het nog duurt voordat we gaan.
Bijlagen
tumblr_pk5vkeiJ3e1vlkwtxo6_250.png
tumblr_pk5vkeiJ3e1vlkwtxo6_250.png (100.7 KiB) 21 keer bekeken
''Ohana means family, Family means nobody gets left behind or forgotten''

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 00:04

Tyler was op het moment onderweg naar school. Hij was een aantal weken geleden hier naar toe komen verhuisd met zijn moeder en zijn zusje. Zijn ouders hadden hier vroeger gewoond, nog voordat Tyler kon praten. Echter waren ze nu weer teruggekomen en daar had Tyler in eerste instantie best van gebaald. Dit vooral omdat hij een prima leventje had. En dat werd nu helemaal weer door elkaar gehusseld omdat zijn moeder zo nodig terug wilde naar dit godvergeten dorpje. De familie woonde ook weer in hetzelfde huis, het huis wat al die tijd leeg had gestaan in hun afwezigheid. Wie wilde er dan ook midden in een bos wonen, ver weg van alles en iedereen? Voor Tyler's familie was dit echter wel handig. Dit omdat hij en zijn moeder weerwolven waren. En daardoor was het bos eigenlijk de veiligste plek om te leven. Vooral omdat ze dan lekker konden doen waar ze zelf zin in hadden en dat beviel Tyler wel. Dat was dan ook wel weer een klein voordeel aan de verhuizing.
Tyler liep zuchtend het schoolplein op en hing zijn tas wat beter over zijn schouder heen. De jongeman nam een laatste hijs van zijn sigaret en gooide deze vervolgens weg, waarna hij zijn tas in het laadruim van de bus stopte. De jongeman liep daarna de bus in. Dit was Tyler's eerste soort van schooldag op deze school en hij was benieuwd naar hoe het allemaal zou gaan verlopen. 'Ah, meneer Hale. Welkom.' De docent begroette Tyler vrolijk. Tyler knikte even kort naar de man, waarna hij wat verder liep om op zoek te gaan naar een lege plaats in de bus. Toen Tyler deze gevonden had, ging hij zitten en verliet een diepe zucht zijn mond. Dit ging nog wat worden..
Bijlagen
tumblr_ojwhymiior1sr1384o1_500.jpg
tumblr_ojwhymiior1sr1384o1_500.jpg (96.23 KiB) 20 keer bekeken

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 00:13

Alyssa
Nog even en dan zullen we gaan vertrekken. Mijn telefoon stop ik weer weg in mijn zak en ik frons als ik een jongeman de bus langs zie lopen die ik nog niet ken. Als hij werkelijk de bus binnen stapt, ben ik erg nieuwsgierig naar hem. Één van mijn soms wat onhandige eigenschappen, het brengt me wel eens in wat minder handige situaties. Hij zit niet ver van mij vandaan. Melissa komt naast mij zitten wanneer zij er is. "Pf.. wat een gedoe.. 1 tas is veel te weinig voor een aantal dagen vind je niet ?" Moppert ze een beetje. "Ook goedemorgen Mel" grinnik ik. Ik ken haar al vanaf dat ik kan zitten. Onze ouders zijn bevriend samen en zo zijn wij ook bevriend geraakt. "Ken jij hem ?" Vraag ik aan haar en knik naar de jongeman verderop. "Nee maar daar zijn deze vreselijke dagen voor toch?" Antwoord ze. "Ach het zal wel meevallen" antwoord ik. "Optimist " Ik grijns. "Pessimist" kaats ik grinnikend terug. Als ook de docent binnen in de bus is, begint de reis.
Bijlagen
tumblr_pl3593eWRE1vlkwtxo2_250.png
tumblr_pl3593eWRE1vlkwtxo2_250.png (93.94 KiB) 19 keer bekeken

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 00:18

Tyler hoopte stiekem dat ze snel zouden vertrekken, des te eerder was deze trip ook weer voorbij. Het was nooit leuk om als nieuweling ergens te moeten zijn en daar veranderde deze trip ook niets aan. Meer dan de helft van deze leerlingen kenden elkaar vast al en Tyler zag het dan ook weer gebeuren dat hij het pispaaltje zou worden van de klas. En daar had hij oprecht geen zin in. De jongeman keek even kort opzij toen hij een damesstem ''Ken jij hem?'' hoorde vragen. Echter bracht hij al snel zijn blik weer voor zich, waarna zijn ogen afdwaalden naar buiten. Tyler haalde zuchtend zijn telefoon uit zijn binnenzak en trok daarna zijn spijkerjasje uit. Hij legde het naast zich neer op de stoel en wierp een korte blik op het scherm van zijn telefoon om te kunnen kijken naar de tijd. Tyler haalde even diep adem en voelde de bus toen in beweging komen. Eindelijk!

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 00:24

De reis duurt even en Melissa is aan het bijslapen. Ik heb ondertussen mijn oortjes in en luister wat muziek terwijl ik naar buiten kijk. Zo dwalen mijn gedachten een beetje af naar van alles en nog wat. Natuurlijk zijn er klasgenoten die druk zijn in de bus maar ik kan mezelf gped afsluiten en aan Melissa te zien, zij ook. Op de wwg is niet zoveel te zien. Vooral veel auto's die allemaal zo snel mogelijk op hun werk willen zijn en daardoor soms vlak langs elkaar heen gaan

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 00:30

Toen de bus na zo'n vijf lange uren tot stilstand kwam, zuchtte Tyler opgelucht. Het was een vreselijk lange reis geweest en Tyler baalde er nu al van dat hij was gekomen. Misschien was het stiekem toch fijner geweest om thuis les te krijgen. De jongeman stond op en pakte zijn spijkerjasje, die hij aan trok. Hij wilde vervolgens de bus verlaten tot de docente een of andere microfoon pakte en door de speakers van de bus begon te praten. 'Welkom allemaal. We zijn eindelijk gearriveerd en dat betekend dat jullie zometeen jullie tenten op mogen zetten. Jullie slapen per vier in een tent, dus pak zometeen met je viertal een van de tenten uit het laadruim en zoek een mooi plekje uit op de kampeerplaats.', begon de man te vertellen terwijl Tyler zich weer op de stoel liet zakken. 'Ik heb zoveel mogelijk rekening proberen te houden met jullie voorkeur, maar ik kan niet iedereen tevreden houden..' Daarna begon de docent met het opnoemen van de personen die bij elkaar in de tenten sliepen.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 00:36

Ook ik heb mijn ogen even dicht gehad tijdens de 5 lange uren van de reis. Als de bus stopt en we er zijn stop ik mijn spullen in mijn tas. Wanneer de docent begint te praten, luister ik tot ik mijn naam hoor. Ik zit in ieder geval bij Melissa. En twee jongens. 1 naam ken ik maar de andere niet, Tyler. Zou dat de jongen zijn die ik niet herkende vanmorgen ? Al snel staan wij buiten de bus en Melissa is al aan de praat met Jackson. Degene waarmee we de tent delen. Ik pak een tent uit de laadruimte. "Iemand enig idee wie Tyler is ?" Vraag ik als ik bij de twee ga staan. Melissa haalt haar schouders op. "Jackson?" Vraag ik. "Nee Alyssa, sorry "

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 00:43

Tyler luisterde naar de docent. Melissa, Jackson en Alyssa.. Oke. Nu moest hij alleen nog de desbetreffende personen vinden. Dat was echter niet zo moeilijk. Tyler's gehoor was ongelooflijk goed en hij zou dan ook zo uit kunnen vinden bij wij hij in een tent sliep. Tyler stond dan ook rustig op en verliet de bus, waarna hij naar het laadruim toe liep en daar zijn tas pakte. Hij keek even kort om zich heen en probeerde zich toen te focussen op de stemmen van de leerlingen, op zoek naar een van de drie namen. Alyssa, Jackson of Melissa. Toen hij echter zijn eigen naam hoorde vallen, gevolgd door ''Jackson'' en ''Alyssa'' liet Tyler zijn blik afdwalen naar de drie leerlingen. Hm.. Tyler liep maar naar het drietal toe terwijl hij zijn tas over zijn schouder hing. 'Eh.. Hi.. Volgensmij zitten jullie met mij opgescheept.', zei de jongeman met een glimlachje. Lekker ongemakkelijk weer Ty. Goed gedaan.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 00:49

Daar schieten we weinig mee op als we niet weten wie hij is. Als er een jongeman naar ons komt, zie ik Melissa grijnzen. "Ik geloof dat Tyler ons heeft gevonden " zegt ze. "Hey " Zeg ik vriendelijke als ik hem daarna wen hand geef. "Ik ben Alyssa " Jackson en Melissa volgen mijn voorbeeld om zich voor te stellen aan hem. "Laten we maar een plekje zoeken, voordat alle goede plekjes zij ingepikt" stelt Jackson voor. Ik geef hem de tent en loop achter hem en Melissa aan.

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 00:56

Tyler keek even kort opzij naar een van de jongedames. Toen ze haar hand naar hem uit stak, pakte hij haar hand vast. 'Tyler.', stelde hij zichzelf even voor, waarna hij ook de hand van Jackson en Melissa even schudde. Toen Jackson voorstelde om een plekje uit te zoeken knikte Tyler even. Dat vond hij prima. Tyler liep dan ook achter het drietal aan en keek ondertussen even kort om zich heen. Toen Jackson een plekje had gevonden, gooide hij de tent op de grond en begon hij met het uitpakken. Tyler liet zijn tas van zijn schouder glijden en zette hem neer op de grond. Daarna trok hij ook zijn spijkerjasje even uit en legde hij die over zijn tas heen. Daarna hielp hij Jackson met het uitvouwen van de tent.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 11:55

De jongens beginnen al vrij snel met het opzetten van de tent. Melissa zet haar tas neer en gaat op haar jasje zitten. '' Moeten we niet even helpen?'' Vraag ik aan Melissa. '' Nee joh, met zijn vieren, lopen we elkaar alleen maar in de weg'' Ik kijk kort naar de jongens die bezig zijn. Ik pak een paar van de stokken voor de tent en zet die in elkaar. Dan doe ik tenminste nog wel iets. Ik vind het ook zo wat om het ze alleen te laten doen. De tent staat binnen een alf uur op zijn plek. Jackson en Melissa zijn de eerste die de tent binnen gaan en een plekje bemachtigen. Mij maakt het niet zoveel uit. Zelfs niet als ik naast Tyler moet liggen. Ik snap best dat het voor hem minder leuk is. Hij is nieuw en kent niemand. Ik pak mijn tas en stap de tent binnen. Jackson ligt helemaal aan rechts daarnaast Melissa. Ik leg mijn spullen naast die van Melissa neer. Veel zullen we vast niet in de tent zijn deze dagen. '' Er is niet meer veel te kiezen, Tyler'' Zeg ik vriendelijk. '' Ik hoop maar dat je het niet erg vind om naast mij te liggen de komende dagen'' Ondertussen pak ik mijn matje en slaapzak die ik netjes neer leg in de tent.

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 12:07

Tyler pakte een paar van de tentstokken en klikte die goed in elkaar. Jackson deed hetzelfde. Toen alle stokken in de tent zaten, tilden Jackson en Tyler de tent op zodat hij overeind kwam te staan. Daarna hing Tyler het doek er overheen en drukte hij samen met Jackson de haringen in de grond. Toen de tent eenmaal stond bekeek Tyler het geheel even. Dat hadden ze nog redelijk snel gedaan. Tyler liep naar zijn tas toe en pakte die van de grond, gevolgd door zijn spijkerjasje. Hij keek even op naar Alyssa toen de dame zei dat hij niet veel had om te kiezen. 'Dat geeft niets.', zei hij met een glimlachje. Tyler zou het zelfs prima vinden om buiten te slapen. Doordat hij het wolfgen in zich had, had hij het altijd warm en lag zijn lichaamstemperatuur hoger dan die van een normaal mens. En dus maakte het voor hem niet echt uit of hij nou in een tent sliep op een matje, of buiten op de koude grond. 'Hm.. Zolang je niet snurkt vind ik het prima hoor.', zei hij op een plagend toontje tegen haar. Tyler betrad vervolgens de tent en legde zijn slaapmatje neer, gevolgd door de slaapzak. Hij legde daarna zijn tas er bovenop en ging daarna de tent weer uit. De jongeman trok vervolgens zijn spijkerjasje aan en stak daarna een sigaret op. Hij was benieuwd naar wat ze zometeen zouden gaan doen.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 12:15

Melissa hoor ik zacht lachen als ze de opmerking van Tyler hoort. Ik grinnik kort. '' Ik heb nog geen klachten gehad over mijn gesnurk'' Antwoord ik. Ik stap de tent weer uit en zie dat Tyler aan het roken is. Blegh.. Iets dat ik toch wel erg vies vind. Maar ieder zijn ding. Ik kijk om me heen en de meeste zijn wel klaar met de tent. '' Goed we zijn allemaal klaar, dus laten we beginnen met het eerste onderdeel vandaag!'' Hoor ik de docent zeggen die ergens midden op het veld staat. '' We gaan geen nieuwe groepen maken, jullie blijven bij het groepje van de tent. '' Snap ik ook wel anders zullen er groepjes gaan ontstaan die elkaar allang kennen. '' Jullie krijgen een kwartiertje om jullie om te kleden in wat goed zittende kleding die vies mag worden, over een kwartier gaan we weg, voor de stormbaan, niet ver van hier''

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 12:26

Tyler glimlachte eventjes. 'Gelukkig maar. Ach, anders kun je altijd nog buiten slapen.', knipoogde hij plagend naar haar. Als de dame wel zou snurken en hij daar niet door zou kunnen slapen, dan ging hij zelf naar buiten toe. Een goede nachtrust was namelijk wel prettig. Maar zoals Alyssa al had gezegd snurkte ze niet, dus veel kon er niet mis gaan, toch?
Tyler keek om toen hij de docent hoorde roepen. Een stormbaan? Dat ging een eitje worden. Tyler gooide zijn sigaret weg en haalde daarna even een hand door zijn haren heen om ze een beetje in model te brengen. De jongeman ging de tent in en trok zijn spijkerjasje en t-shirt uit, waarna hij het op zijn matje neerlegde. Hij pakte daarna een ander shirt uit zijn tas en trok die aan. Daarna ruilde hij ook nog even zijn jeans om voor een sportbroekje. Hij pakte vervolgens nog even een hoodie mee en verliet daarna de tent weer.
Bijlagen
9a738f7e1af387817f9bcbf123011e39.gif
9a738f7e1af387817f9bcbf123011e39.gif (1.43 MiB) 8 keer bekeken

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 12:31

Stormbaan.. Ik ben helemaal niet zo goed daarin. Ik sport wel geregeld maar een stormbaan is niet wat ik dagelijks doe. Ik ga de tent maar weer in en Melissa en Jackson stappen net omgekleed de tent uit. Ik buk op mijn tas te pakken en ik zie in mijn ooghoeken hoe Tyler zichzelf ontdoet van zijn shirt. Het is alsof mijn ogen naar zijn ontblootte bovenlichaam getrokken worden. Als ik mezelf betrap op staren, voel ik mijn wangen wat rood kleuren. Ik kijk meteen weg en pak mijn kleding uit de tas. Dat had hij niet door toch? Dat ik naar hem stond te kijken? Dat zou genant zijn. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd uit en pak een t-shirt die ik dan aan doe. Een lange joggingsbroek haal ik uit mijn tas met wat schoenen die vies kunnen en mogen worden. Als ik mezelf om heb gekleed doe ik mijn andere kelding terug in de tas en doe mijn haar in een staart.

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 12:36

Toen Tyler de tent uit ging, keek hij nog even snel achterom naar Alyssa. Hij had haar niet zien kijken, maar hij had wel gehoord dat haar hartslag omhoog schoot. Eenmaal buiten de tent trok Tyler zijn hoodie aan en haalde hij even diep adem. Hij had nu al geen zin meer in dit hele kennismakingskamp gedoe. Waarom konden ze niet gewoon naar school gaan? Tyler spendeerde al genoeg van zijn tijd in de bossen. Echter zou deze stormbaan een eitje worden. Zijn conditie was op en top en de jongeman was bovennatuurlijk snel en sterk. Hij zou zich natuurlijk wel in moeten houden, want hij wilde namelijk niet door de mand vallen. Als iemand namelijk achter zijn ware zelf zou komen, dan zouden ze hem op laten nemen en dan zouden er mensen gekke testen met hem uitvoeren en daar had Tyler echt geen zin in.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 12:42

Ik zucht zacht en ga dan de tent uit. Melissa komt bij mij staan. '' Waarom moeten we altijd jongens dingen doen?'' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. '' Omdat we moeilijk elkaars haar kunnen gaan doen met zijn allen?'' Dan roept de docent ons bij elkaar en lopen we met zijn allen naar waar de stormbaan is. '' Het is de bedoeling dat je als eerst met je team aan de overkant bent'' Begint de docent te vertellen. '' Dit is niet een spel als individu'' Oh nou Jackson en Tyler zijn vast niet blij met ons in het team dan. '' Iedereen krijgt een lint met een kleur, zodat ik goed kan zien wie bij elkaar hoort en of ook iedereen als groep over de finish komt'' Ondertussen deelt hij al de linten uit.

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 12:46

Tyler keek even kort achterom naar Alyssa en Melissa. Hij grijnsde lichtjes toen hij de woorden van Melissa hoorde. 'Misschien kun je vragen of je morgen een spa-dagje mag houden. Wie weet vind 'ie het oke.', zei Jackson grijnzend. Toen de docent daarna vertelde dat ze in het geheel als team als eerste over de finish streep moesten komen, zuchtte Jackson even. 'Kunnen jullie uberhaupt rennen dames?', vroeg Jackson plagend aan het tweetal. 'Of moet ik jullie dragen?', voegde hij daar nog aan toe.
Tyler schudde even kort zijn hoofd en nam het lint aan van de docent. Hij bond het lint rondom zijn arm en liep toen alvast richting de start.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 02 dec 2019, 12:52

'' Ha-ha, Jackson'' Moppert Melissa. Ik bijt op mijn lip om niet te lachen. Melissa kan soms best zeuren om dingen. Ik pak een lint aan die ik aan mijn broek vast maak. '' Pas maar op Jackson, voordat je het weet sprint ik je voorbij'' Zeg ik tegen hem. Rennen heb ik geen problemen mee, maar het klimmen en tijgeren wel. Eenmaal bij de start van de stormbaan, kijk ik naar het hoge houten muur waar we overheen moeten klimmen, shit. Tijgeren is ook van de partij.. en nog wat minder hoge houten muurtjes waar we overheen moeten, en dat allemaal in de modder.. '' Nou Melissa, je krijgt in ieder geval je gezichtsmasker als je aan het tijgeren bent'' Grijnst Jackson.

Plaats reactie