ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 31 jul 2020, 14:15

Nick.
Het was lastig niet van Finn weg te kijken, maar hij hield mijn blik even vast voordat hij zich tot Alexa richtte. Hoe onbezwaard hij zijn hand op haar wang legde en zo dichtbij kwam verbaasde me. Had ze iets met deze jongen? We waren nog op date geweest, hoe kon dit? Maar wat me ook opviel was dat Finn meer gewoon verbaasd was dan bezorgd. Dit zou shocking moeten zijn, niet alsof iemand nieuwe kleren aan had. Als ik Alexa hoor kijk ik weg van Finn. "Geen probleem, is goed." Zei ik haar glimlachend, waarna mijn blik weer naar Finn ging.

Finn.
Gelukkig voelde ze zich beter. Dat haar handen genezen waren was een mooie bijkomt, maar dat had ik niet verwacht. De blauwe plek is nog te verklaren, maar haar handen was veel lastiger. "Ik ben blij dat het zo snel geneest." Herhaalde ik zacht en keek fronsend op toen ze de bakkersjongen aansprak. Bloemen? Fronsend keek ik naar Nick en sloeg ik mijn armen over elkaar. Wat was hier aan de hand? Wat kwam hij hier doen? We keken elkaar in stilte aan, met een zelfde argwanende blik. Wat was hier aan de hand.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 31 jul 2020, 14:24

Met de vaas in mijn handen loop ik terug naar de woonkamer. Mijn blik valt op de jongens, die een staarwedstrijd of iets aan het doen waren? Dit was ongemakkelijk, met Finn had ik gezoend, maar met Nick een hele leuke date gehad. Eigenlijk had ik ook niet verwacht dat Finn en ik dat zouden doen. “Ehm..” Stamel ik een beetje. “Finn.. Dat is Nick, hij heeft mij geholpen toen mijn hand was verbrand, Nick, dit is Finn, hij heeft mij geholpen toen ik de weg niet wist en was erbij toen ik mijn blauwe oog kreeg.” Leg ik ze beide een beetje uit. Een zucht verlaat mijn lippen. Dit was ook gewoon een rare situatie. Kort bijt ik op mijn lip en ga op de bank naast Nick zitten, maar mijn blik blijft bij Finn hangen. Ik wist eigenlijk ook niet zo goed wat ik hiermee moest. “Wil een van jullie wat te drinken..?” Stel ik dan maar voor en kijk opzij naar Nick. Hij was zo lief geweest voor mij en we hebben nog leuke dingen op de planning, maar Finn was ook zo lief geweest vandaag en hij bleef constant bij mij. Even denk ik na over wat Finn had gezegd. “Het is toch niet mogelijk dat ik zo snel genees.. Zou er toch iets in die koffie hebben gezeten?” Vraag ik wat verbaasd.
Treat people with kindness. 🌻

Inuka

Bericht door Inuka » 01 aug 2020, 16:53

Nick.
De jongen had nog niets gedaan, maar ik vertrouwde hem niet. Zo vijandig als hij zich hier opstelde zei ook al genoeg over wat hij van mij vond. Als Alexa ons voorstelt zet ik toch een glimlach op en steek ik mijn hand naar hem uit. "Nick." Zeg ik hem en schud hem de hand. Finn stelt zich ook voor. Ik ga weer recht op de bank zitten en glimlach netjes naar Alexa. "Ja lekker." Zeg ik haar en kijk wat rond in de kamer. Dit was... heel ongemakkelijk. Toch kijk ik weer fronsend op als ze begint over koffie. "Er zat iets in je koffie?" Vroeg ik haar voordat Finn iets kon zeggen.

Finn.
Het was dat die Nick zijn hand uitstak, maar anders had ik mijzelf verder niet voorgesteld. Dit dringende gevoel om 'beter' te zijn borrelde in me. "Finn." Stelde ik me net zo voor en schudde hem de hand. Ik nam plaats op een stoel en probeerde niet teveel naar Nick te kijken. "Ik pak zo zelf wel wat." Zei ik haar en wilde net opstaan toen ze vroeg naar de koffie. In het moment kon ik geen antwoord bedenken, maar Nick was me al voor met zijn nutteloze woorden. "Ik had er enkel wat suiker ingedaan." Zei ik haar wanneer Nick zijn vraag had gesteld. "Ik vond er niets raars aan."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 01 aug 2020, 18:24

Mijn blik blijft bij Nick hangen. “Wat wil je voor drinken?” Vraag ik hem en glimlach. Als ik de verbaasde reactie van Nick hoor over de koffie en de opmerking van Finn erachter aan, moet ik toch een beetje grinniken. “Het was een grapje jongens.. Dat kan toch niet.” Mijn blik gaat naar Finn en geef hem een dankbare glimlach waarna ik opsta. “Ik haal het voor mij en Nick, dus kan ik het net zo goed voor jou mee nemen, wat wil je?” Vraag ik hem en glimlach. Ik wilde de sfeer niet verpesten, zeker niet tussen deze twee jongens.. Al vond ik deze combinatie erg lastig. Ze kenden elkaar niet en ik had het idee dat Finn Nick niet zo ziet zitten. Ergens begreep ik dat wel. Dit was niet ideaal. Kort bijt ik op mijn lip. Ik wilde de situatie niet nog ongemakkelijker maken dan hij al is.

Inuka

Bericht door Inuka » 02 aug 2020, 13:36

Nick.
Ik bleef rustig glimlachen en probeerde niet teveel aandacht aan Finn te geven. Het was me nog altijd onduidelijk wat ze van elkaar waren. Wat als ze enkel goede vrienden waren? Dan zat ik me hier voor niets zorgen te maken. "Iets fris alsjeblieft." Antwoordde ik haar. "Nee, suiker zal het niet geweest zijn." Zei ik haar en keek toen opzij naar Finn om te zien hoe hij reageerde. "Tenzij er wat mis wat met de koffie zelf." Mompelde ik voor Alexa onverstaanbaar. Ik vertrouwde hem gewoon niet.

Finn.
Kort keek ik om naar Alexa en wilde ertegenin gaan, maar het had geen zin om ertegenin te gaan. "Voor mij ook." Zei ik haar en ging weer zitten op de stoel. Ik keek opzij naar Nick, maar gaf niets weg over wat ik wel of niet wist over wat er was gebeurd. Ik schudde enkel mijn hoofd kort en pakte mijn telefoon er toen bij, ookal was er niets op te zien.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 aug 2020, 13:56

Dit was gewoonweg verschrikkelijk. Die twee kunnen niet mer elkaar door een deur, dat voelde ik aan de sfeer. Een zucht verlaat daarom mijn lippen en ik loop rustig naar de keuken toe waar ik 3 glazen pak en fris in schenk. Waarom zou Nick denken dat het geen suiker zou zijn? Daar kan ik Finn toch op vertrouwen..? Kort bijt ik op mijn lip en pak de drie glazen wat onhandig op. Heel voorzichtig loop ik ermee naar de woonkamer en zet de glazen neer. Ik neem weer plaats naast Nick en slik even. “Dus ehm.. Ik wil hier geen ongemakkelijke avond van maken.. En ik heb het idee dat dat wel een beetje zo is..” Mompel ik een beetje. Hier voel ik mij ook totaal niet prettig bij. “Misschien moeten we iets gaan doen om het wat minder ongemakkelijk te maken?” Stel ik voor en bijt op mijn lip. Misschien wilden ze dat wel helemaal niet en vonden ze het raar dat ik het zo voorstelde.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 aug 2020, 19:50

Nick.
Finn hield zich duidelijk wijselijk stil. "Tja, je moet iets als je een dame niet kan beschermen." Zei ik net zo zacht om maar een reactie uit te lokken. De jongen had me alleen nog maar argwanend aangekeken, maar ik wilde weten of hij dat gewoon was of dat hij me echt niet mocht. En ik kon niet ontkennen dat ik het gewoon leuk vond om mensen de kast op te jagen. "Dankjewel." Zei ik Alexa weer met een glimlach en pakte het glas van tafel om er een slok van te nemen. "Wat wilde je gaan doen dan?" Vroeg ik haar nieuwsgierig. "Je had nog beloofd dat je me de bibliotheek zou laten zien."

Finn.
Mijn telefoon stop ik terug in mijn zak. Ik was van plan rustig op Alexa te wachten, maar die Nick die had andere plannen. Kort bal ik mijn vuisten als ik hem hoor, maar alsnog hield ik me stil. Wanneer Alexa de glazen op tafel zet knik ik kort en pak ik ook mijn glas, maar in plaats van een kleine slok te nemen, gooi ik het glas zo goed als in een keer achterover. "Laat mij je niet storen." Zei ik de twee en keek even naar Alexa. "App maar als er iets is." Rustig loop ik naar de deur en stap ik de gang op. Ik ging dit niet aanzien. Of beter gezegd, niet van dichtbij. Ik zou Alexa niet uit het oog verliezen nu ze mijn bloed in haar systeem had.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 aug 2020, 21:20

Rustig pak ik mijn eigen glas en neem er een slokje van. Mijn blik valt bij Finn die zijn glas snel op heeft. Volgens mij wilde hij hier niet bij zijn. Een zuchtje verlaat mijn mond. Eigenlijk wilde ik niet dat hij ging maar voordat ik iets kon zeggen, was hij al weg. Mijn blik gaat opzij naar Nick. “De bibliotheek.. Ja, daar kunnen we zo wel naar toe.” Vertel ik hem en zet een gemaakte glimlach op. Ik wilde geen verkeerde indrukken verspreidden, maar dit was lastig. Zou Finn nu denken dat ik iets met Nick heb en daarom zomaar weg ging? Dat was niet mijn bedoeling. Een kleine zucht verlaat mijn mond weer en probeer me te focussen op Nick. “Ach, nu hoef je in ieder geval niet tegen een blauw oog aan te kijken.” Zei ik hem maar en grinnikte er even bij. Mijn glas zet ik weer neer en ga comfortabel zitten. In mijn hoofd ben ik nog steeds bezig met de vraag hoe het kan dat ik genezen ben van mijn wonden.. Dat vond ik namelijk nog steeds bijzonder en ik kon er niet over uit.

Plaats reactie