ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 27 jul 2020, 08:13

Vince leek... onzeker? Zijn houding en hoe hij wat zenuwachtig aan zijn shirt leek te zitten. Ik probeerde er niet teveel op te letten, maar zo had ik Vince gewoon nog nooit eerder gezien. Als hij bij Harm was was het gewoon een giftige jongen. "Ik beter verbaal?" Vroeg ik hem toch wel verbaasd. "Dat valt ook wel mee." Voor mijn gevoel was ik dat absoluut niet, maar oefening baart kunst en ik had dan al decennia de tijd gehad om te oefenen. "Maar wat is er anders dan een normale relatie? Ja, je wordt niet ouder, maar dat merkt ze veel later pas, dat is nu geen zorg. Je bent kouder dan een normale jongen. Dat is een kwestie van veel koffie drinken, dan voel je iets warmer aan. En je drinkt bloed. Doe dat gewoon niet in haar buurt." Somde ik rustig op. "En qua relatieadvies ben je mij denk ik ook aan het verkeerde adres. Mijn relatie met Alexa verloopt ook niet geheel soepel." Zuchtte ik zacht met de herinnering aan al mijn falen. "Ik heb haar iets laten vergeten en daar ben ik niet trots op."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 jul 2020, 18:19

“Ja, jij weet altijd wat je moet zeggen en ik ben gewoon heel klungelig met woorden.” Vertel ik hem en haal een hand door mijn haren heen. “Anders dan een normale relatie.” Herhaal ik hem. “Ik vind haar leuk, ik word dan veel zenuwachtiger in haar buurt en heb het gevoel dat ze het merkt, ik heb nog nooit zulke gevoelens voor iemand gehad.” Zeg ik dan en kijk naar hem op. Hij verteld van alles en ik knik even. Hij was veel beter in relatie advies geven dan Harm. Dat is iets wat ik dan wel zeker wist. Net als ik dat denkt verteld hij dat ik aan het verkeerde adres ben. “Nou ik heb meer aan deze tips dan aan Harms gelach.” Zeg ik dan en grinnik even wat. Meteen kijk ik op naar hem. “Je hebt haar iets laten vergeten?” Vraag ik wat verbaasd. “Waarom en wat?” Vraag ik hem dan. Misschien was ik nieuwsgierig maar ik wilde weten wat hij nou fout kon doen.

Inuka

Bericht door Inuka » 27 jul 2020, 19:38

Het verbaasd me best wel dat Vince zo positief over me leek te zijn. Dit gesprek in deze sfeer had ik nooit verwacht. "Het zou raar zijn als je niet zenuwachtig was rondom haar. Je vindt haar leuk, dat hoort erbij." Zei ik hem en draaide rustig wat met het glas. Bloed was dikker dan water en bleef zo heerlijk aan de wand van het glas plakken. Ergens ontweek ik Vince zijn blik gewoon. Ik kon hem niet serieus aankijken na alles wat er gebeurd was. Zeker niet als het ook nog om Alexa ging. "Harm weet zelf niets van relaties. De jongen heeft nog nooit meer om een ander gegeven dan om zichzelf." Zuchtte ik toch wat teleurgesteld. Ik mocht Harm oprecht graag, maar het jong was hopeloos. Zacht suste ik hem tot stilte. Niet de hele club hoefde te weten van wat ik had gedaan. We mochten niet spelen met de mensen en hoewel ik een tripje naar de kelder verdiende,ik lokte het niet graag uit. "Alles, ik heb haar alles van me laten vergeten." Zei ik hem zacht en sloeg mijn blik naar de grond. "Ik uh... Ik raakte in paniek. Er is geen toekomst voor ons twee." Ze ik hem zacht, schuldig. "Ik word haar dood." Waarom vertelde ik dit aan hem? Misschien zat het me al te lang dwars.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 jul 2020, 20:13

Wat hij zegt klopt wel. Het zou erg vreemd zijn als ik niet zenuwachtig zou zijn. Maar aan de andere kant wilde ik gewoon sterk in mijn schoenen staan, zoals de meeste mannen dat doen en kunnen. Hoe zij een vrouw zo snel om hun vinger winden vind ik nogal bijzonder. “Ja nja bij elk berichtje denk ik.. Kan ik dit wel sturen? Is dit niet raar..” Een zuchtje verlaat mijn mond en ik kijk op naar hem. Hij kijkt mij echter niet aan. Dat maakt me wel een beetje onzeker. Ook al wilde ik dat absoluut niet zijn of laten zien. “Hij is nu best serieus met een meisje bezig, volgens mij zien ze elkaar best wel vaak.” Vertel ik hem dan en haal kort mijn schouders op. “Nu zie ik hem daardoor wel minder, maar dat geeft niet.” Soms twijfelde ik of Harm überhaupt een goede invloed op mij heeft of niet. Hij sust mij tot stilte, we zijn natuurlijk niet helemaal op de juiste plek om zulke dingen te bespreken. “Soms doe je dingen die je niet had gewild, maar dat maakt je geen slecht persoon, ik weet zeker dat ze het leuk vindt om bij jou in de buurt te zijn, anders had ze je allang afgestoten.” Vertel ik hem als hij uitgepraat is. “Jij gaat niet de reden zijn dat zij dood gaat, jij beschermt haar voor alles, je beschermde haar voor.. Nou ja.. Ons.” Zeg ik hem en bijt op mijn lip. Dat was nou eenmaal een gevoelig onderwerp.
Treat people with kindness. 🌻

Inuka

Bericht door Inuka » 27 jul 2020, 20:59

Ergens was het wel aandoenlijk dat Vince zo onzeker was. Soms vergat ik hoe oud ik wel niet ben in vergelijking met de 'nieuwkomers.' Bij die gedachten zag ik gelijk het beeld van mijn oude grijze vader voor me, alsof ik het zelf was vergeleken met Vince. "Je moet niet zoveel appen, maar gewoon naar haar toe gaan." Zei ik hem. Van dat geapp was ik sowieso al niet. "Over berichtjes kan je te lang nadenken, te lang piekeren." Fronsend kijk ik op als hij zegt dat Harm serieus bezig is met een meisje. "Ik geloof er niets van. Ik geef het een week." Zei ik hem enigszins streng. Harm was te snel verveeld met zijn bedpartners, dat kon niet te lang goed gaan. Ik luisterde naar zijn woorden,maar schudde mijn hoofd. De laatste slok gooide ik achterover, waarna ik op stond. Raad voor mijn situatie had ik niet nodig. Hij begreep niet hoe gevaarlijk ik dacht dat ik was. "Ik ben geen slecht persoon, ik ben een schimmel in haar leven die aan alles zal teren." Zei ik hem somber. "Maar ik kan niet van haar weg blijven." Zei ik hem nog voordat ik naar de keuken liep om het glas schoon te maken.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 jul 2020, 21:08

Hij had wel gelijk. Als je naar iemand toe gaat is het veel persoonlijker. Maar eigenlijk durfde ik dat ook niet. Veel te bang dat ik haar iets zou aandoen of het niet goed zou doen. “Ja misschien heb je wel gelijk.” Geef ik dan als antwoord en bijt op mijn lip. Over berichten kun je inderdaad veel te lang nadenken. “Misschien is het wel beter als ik bij haar langs ga, maar ben ik dan niet te opdringerig naar haar toe? Moet ik haar dan eerst een bericht sturen om te kijken of ze überhaupt wel kan? De laatste keer dat ik wilde komen was ze ziek..” Ratel ik aan een stuk door. Een zucht verlaat mijn mond. Misschien moest ik maar niet aan een meisje beginnen. Dat dat beter was voor mij. Toch moet ik lachen om Finn. “Nee hij is echt al een aantal avonden bij haar, normaal is hij ze na een keer zat.” Zeg ik hem en kijk op naar Finn. “Nou nou niet zo negatief over jezelf, ik weet zeker dat ze je leuk vindt.” Zeg ik. “Een leuke schimmel.” Kort grinnik ik om mijn eigen antwoord. “Je kan niet van haar wegblijven?” Vraag ik hem enigszins verbaasd.

Inuka

Bericht door Inuka » 27 jul 2020, 22:26

Kort trok ik een wenkbrauw op. "Misschien heb ik gelijk? Ik heb altijd gelijk." Zei ik hem met een duidelijk sarcastische ondertoon. "Je vraagt gewoon of ze misschien wat mee wil eten?" Zei ik hem. Zelf zou ik dat niet durven, maar advies geven was natuurlijk makkelijker dan het echt op te volgen. Vince had echt een oogje op haar. Zo had ik hem nog nooit meegemaakt. Als hij altijd zo was kon ik hem nog wel uitstaan. "Interessant, zou Harm ziek zijn?" Dacht ik hardop. Dat was inderdaad niets voor hem. "Arme meid." Zei ik met een klein vermaakt grijnsje op mijn gezicht. Wie het met hem uit kon houden moest wel een steekje los hebben zitten. Zuchtend zet ik mijn glas in de gootsteen en zet mijn beide handen tegen het aanrecht. Wataeom deed ik mezelf dit aan? Vince hoefde dit allemaal niet te weten. Wat als hij het tegen me ging gebruiken? Maar... Nu wist hij het toch al. "Sinds ze me kent heeft ze haar handen al verbrand en een blauw oog en misschien wel een hersenschudding. Het gaat er niet om of ze me leuk vind. Het gaat erom dat ik letterlijk haar dood wordt." Gromde ik zacht. "Ik kom haar overal tegen en ik weet niet of ik het zelf opzoek of dat zij mij opzoekt, maar ze is overal."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 jul 2020, 22:41

Even dacht ik dat hij serieus was maar zijn sarcasme neemt de overhand, waardoor ik toch moet lachen. “Hm, dat kan ik wel doen ja, wie weet vindt ze dat wel leuk.” Zeg ik knikkend en kijk naar hem op. Waarom kom ik zelf niet op dat soort ideeën? Een dankbare glimlach vormt mijn lippen naar hem. Ook al vond ik hem soms raar, hij is wel aardig. “Harm heeft altijd ineens van die aparte dingen, het zal vast snel over zijn.” Zeg ik nonchalant en haal mijn schouders nogmaals op. Mijn ogen gingen naar het boek dat ik net las en Finn van mij had afgepakt. Ik kijk weer op naar hem als hij begint te praten en luister naar hem. “Hm..” Zeg ik bedenkelijk en probeer de juiste woorden te vinden. “En toch blijft ze bij je.” Zeg ik hem en geef hem een glimlachje. “Misschien geeft het lot jullie een duwtje in de juiste richting om elkaar tegen te komen.” Hoor mij nou eens praten.. Over het lot en meisjes. Niks voor mij. Maar misschien heeft dit meisje een nieuw pad voor mij geopend. Iets wat ik eigenlijk heel erg prettig vind en nooit heb ervaren.

Inuka

Bericht door Inuka » 27 jul 2020, 22:55

Diep haalde ik weer adem, waarna ik weer wat overeind kom en de kraan opendraai. Rustig spoelde ik het glas af en zette ik het in de vaatwasser. Bloedvlekken gingen nou eenmaal lastig van alles af. Daarbij wilde niemand hier in een constante kleffe bloedlucht rondhangen. "Ik zal Harm er eens mee gaan pesten. Die heeft hij nog te goed." Ik voegde er maar niet bij toe dat Vince dat ergens ook nog te goed had. Vermoeid haal ik mijn handen door mijn gezicht. Het bloed had misschien mijn fysieke vermoeidheid weggenomen, maar mijn mentale gezondheid bleef een dingetje. "Omdat ik die herinnering heb ontnomen." Zuchtte ik over het verbranden van haar handen. "Als het lot een goede band met me had dan had ik al lang grijs en verrimpelt in de grond gelegen." Zei ik hem en zette een kleine grijns op. "Maar er is niets meer aan te doen. Dit keer ontneem ik haar haar herinneringen niet weg. Ik... ik heb het teveel naar mijn zin." En als we elkaar iedereen keer weer vonden, dan was het een verspilling van ieders tijd. "Hopelijk heeft het lot een betere toekomst in gedachten dan hoe de afgelopen dagen zijn verlopen qua ongelukken."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 jul 2020, 23:11

Even grinnik ik als hij dat zegt. “Tja, hij zal het niet zo waarderen denk ik.” Maar hij had het verdiend. En ik overigens ook. Maar ik wilde Finn niet uit de tent lokken op het moment. Misschien moest ik mij maar gedeisd houden. “Misschien moet jij ook eens wat rust nemen.” Vertel ik hem en knik erbij. Het was misschien voor hem niet helemaal prettig om alles zo met zich mee te moeten nemen. Ik weet dat hij niet zo’n prater is en vind het daarom best bijzonder dat hij tegen mij praat. “Misschien wel.. Maar geniet er ook een beetje van.” Zeg ik dan wat voorzichtig. Voor je het weer slaat zijn humeur ineens om. Wat natuurlijk tot van alles kan leiden en ik wilde niet weer in die kelder terecht komen. Als hij zegt dat hij het teveel naar zijn zin heeft moet ik glimlachen. Het was toch wel leuk om hem zo te horen. “Het komt goed Finn, jij kan dit wel.” Zeg ik gemeend en knik er even bij. Finn is naar mijn idee een hele slimme jongen die weet wat hij doet en wilt. Hij kan veel hebben, tot je te ver gaat. “Maar bedankt voor je tips, ik ga er zeker wat mee doen.” Vertel ik hem dankbaar en bekijk zijn gezicht even.

Inuka

Bericht door Inuka » 28 jul 2020, 22:34

Dat Harm dat niet zou waarderen, dat wist ik ook wel. Maar zijn huisgenootjes moest eens leren waar de grenzen lagen. Het beste om hem dat te laten zien is door het hem te laten ervaren. "Rust?" Vraag ik hem toch wat verbaasd. "Ik heb tientallen jaren iedere week hetzelfde gedaan. Ik denk dat ik genoeg rust heb gehad." Zei ik hem toch wat eigenwijs. "Dat komt vast wel goed." Zei ik hem met een zwakke glimlach. Wat Vince zei was nog meer waar dan ik zelf door had. Ik vergat te vaak ervan te genieten, maar dat bedacht ik me pas later. "Succes." Zei ik hem oprechter dan ik van mijzelf verwacht had. Misschien was dit wel het moment om Vince op het goede pad te krijgen. "Het komt vast wel goed." Voegde ik er nog aan toe, waarna ik me uitrekte en richting de kamer liep. Kort keek ik nog om naar Vince, maar ik zei geen gedag. Niet omdat ik dat niet wou, maar ik vergat het gewoon. Rustig liep ik het clubgebouw uit, weer richting Alexa haar kamer. Ik kon haar niet te lang alleen laten met mijn bloed in haar lichaam.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 jul 2020, 00:52

Toch moet ik grinniken om zijn reactie. “Ja rust, je bent ineens druk bezig met Alexa, dat vreet ook ineens je energie voor iemand die lang rust heeft gehad, die is dat niet meer gewend.” Zeg ik grijnzend en kijk zijn kant op. Een zucht verlaat mijn mond als hij mij succes wenst. “Ja dankje, ik zal het nodig hebben.” Zeg ik dan en bijt op mijn lip. Het was niet dat ik het niet wilde, ik ben er gewoon enorm zenuwachtig voor. Maar dat zou wel goed komen als ik mijn best deed en luisterde naar de tips van Finn. Doordat hij wegliep kreeg ik de indruk dat hij niet terug zou komen, dus pak ik mijn telefoon erbij om van alles te bekijken.

Alexa.
Ondertussen was ik wakker geworden en gek genoeg voelde ik me echt veel beter dan ooit. Dat was dan ook de reden dat ik was opgestaan en naar de badkamer toe was gelopen. Eenmaal daar doe ik het licht aan en zet de kraan van de wasbak open. Nu zou ik kunnen zien hoe erg mijn gezicht eraan toe is. Mijn handen doe ik onder de kraan maar met dat ik er naar kijk, zie ik dat de brandwond verdwenen is, waardoor ik mijn hand even goed bekijk. Vervolgens kijk ik op in de spiegel en zie niks geen schram of blauwe plek in mijn gezicht, waardoor ik lichtelijk in paniek raak. “Wat maar.. Hoe.. Ik..” Stamel ik en doe de kraan dicht. Of die spiegel was niet goed, of ik hallucineer of ik droom. Iets van dit maar dit klopte niet in ieder geval.

Inuka

Bericht door Inuka » 29 jul 2020, 10:56

Nu dat mijn bloedlevels weer een beetje op peil waren, was het veel rustiger om over de campus te lopen. De mensen waren geen snacks meer, maar gewoon mede scholieren. Met een zwakke glimlach liep ik dan ook rustig door naar het gebouw waar Alexa haar kamer zat.

Nick
Met een grote sprint had ik mijn middag werkzaamheden afgerond en was ik ruim eerder klaar. Ik denk dat mijn baas wel door had dat ik graag weg wilde, want volgens mij had hij me gewoon naar huis gestuurd terwijl er nog werk was. Maar ik was niet gebleven om dat te controleren. Met een bosje bloemen voor Alexa liep ik over de campus. De dame van de receptie had me een bezoekerspas gegeven en de goede kant op gestuurd. Eindelijk was ik met een goede reden op de campus. Met een oprechte glimlach liep ik het gebouw binnen, richting het kamernummer wat de receptioniste voor me op een briefje had geschreven. Diep haalde ik adem toen ik voor de deur stond en klopte aan.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 jul 2020, 13:04

Alexa.
Hoe kon het dat mijn hele blauwe oog was verdwenen? Sterker nog, hoe kon mijn verbrande hand zo verdwenen zijn? Ik bijt op mijn lip en was mijn handen en gezicht. Het voelde echt koud dus het was geen droom. Rustig droog ik mijn handen en gezicht af waarna ik opkijk als ik de bel hoor. Een zucht verlaat mijn mond. Misschien dat Finn mij kon vertellen hoe dit kon? Met gepaste snelheid loop ik naar de voordeur en maak deze open. “Ik snap er niks van mijn blau—“ Meteen kijk ik op als ik Nick zie. Shit. Hij zou komen en denken dat ik een blauw oog heb. “Ik..” Stamel ik. Nu kwam ik over als iemand die leugens had verspreid. Hier word ik emotioneel van. “Nick..” Zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. “Ik kan het niet uitleggen? Al mijn verwondingen zijn verdwenen en ik weet niet hoe.” Zeg ik hem en laat als bewijs mijn hand zien. Daar zat eerder natuurlijk een brandwond op die hij zelf toen heeft gekoeld. Tranen komen in mijn ogen. “Ik ben geen leugenaar ik had echt een blauw oog en ik weet niet hoe dit kan..” Zeg ik hem en sla mijn ogen neer. Hij zou mij wel raar vinden nu.

Inuka

Bericht door Inuka » 29 jul 2020, 13:34

Nick.
Nog snel haalde ik een hand door mijn haren heen, voordat de deur open ging. Glimlachend keek ik naar haar op en hield ik de bloemen achter mijn rug. Fronsend kijk ik naar haar als ze tegen me begint te praten, zonder dat ik echt begreep waarover ze het had. "Hai." Zei ik haar toch wat twijfelend. Ze wist toch dat ik zou komen? "Gaat het?" Vroeg ik haar toch wat verbaasd toen ze begon te stamelen over haar verwondingen. Wat was hier aan de hand? Fronsend kijk ik naar haar hand. Ik wilde haar hand vast pakken, maar ik had de bloemen nog vast. Die verrassing was niet belangrijk nu. Haar brandwonden waren helemaal verdwenen. "Hoe kan dat?" Vroeg ik haar oprecht verbaasd. Als ik zie dat ze emotioneel begint te worden sta ik naar binnen en leg ik de bloemen op een tafeltje, zonder er iets over te zeggen. Meteen draai ik me naar haar terug en leg ik mijn hand op haar schouder. "Geen zorgen, ik geloof je." Zei ik haar oprecht. "Kom, ga even zitten." Zeg ik haar bezorgd en ik trek haar voorzichtig mee naar de bank.

Finn.
Hoewel ik me zorgen maakte om Alexa was ik niet gehaast. Ze sliep en in haar eigen kamer kon haar niet veel overkomen. Toen ik Lizz op een afstandje zag was ik al helemaal gerust gesteld. Dan was er ook niemand bij haar die haar iets kon doen. Met mijn handen in mijn zakken liep ik het gebouw binnen, richting de trappen.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 jul 2020, 14:03

Mijn blik gaat weer op naar hem en ik probeer me in te houden om niet in huilen uit te barsten. Er gebeuren zulke rare dingen die ik niet kan verklaren. Als hij naar binnen stapt, bijt ik op mijn lip. Hij had bloemen met zich mee genomen, nu had ik dat moment ook nog verpest. De deur sluit ik nog en kijk naar hem. “Ik weet niet hoe het kan, het.. Je hebt zelf die wonden gezien toch? Ik ben niet gek aan het worden of zo..” Ik laat mij mee trekken naar de bank en ga er dan op zitten. “Ik snap er niks van.. Ik heb een klap op mijn hoofd gehad, ik had een blauw oog, Finn zei nog dat het duidelijk te zien is, we hebben het net nog gehad over mijn verbrande hand en ineens is alles weg.. Ik ben niet meer duizelig of moe, ik voel me top fit.” Vertel ik hem allemaal in een keer, waarna mijn blik valt op de bos bloemen. “En nu heb ik de verassing van je mooie bos bloemen nog verpest ook..” Zeg ik waarna ik opzij kijk naar hem. Ik voelde me schuldig, maar heel naar tegelijkertijd. Niet naar als in ziek, maar ik voelde me een naar persoon. Er is altijd iets aan de hand sinds ik op deze school zit en mensen zullen mij voor gek verklaren.

Inuka

Bericht door Inuka » 29 jul 2020, 16:59

Nick.
Ze lijkt zo van slag van dit alles. Ik kon haar ook geen ongelijk geven. Hoe was ze in hemels naam zo snel genezen? Ik wist dat er rare dingen op deze school gebeurde, maar Alexa kon daar niets mee te maken hebben. "Ja, ik heb de wonden zeker gezien. Je had je handen echt goed verbrand Alexa." Verzekerde ik haar. "Ik ben blij dat je je goed voelt, maar dit is wel heel raar." Zei ik haar en kwam bij haar op de bank zitten. Kort kijk ik om naar de bloemen. "Maak je daar geen zorgen over. Het zijn maar bloemen." Zei ik haar oprecht en pakte haar handen vast. "Er zal vast een logsiche verklaring voor zijn, al kan ik er nu geen bedenken." Zei ik haar eerlijk.

Finn.
Op mijn gemak liep ik de trappen op naar boven, maar versnelde mijn pas toen ik ver weg een bekende stem hoorde. Alexa was wakker? Maar Lizz en haar scharrel waren buiten? Fronsend liep ik met een versnelde pas door de gangen, opweg naar haar kamer. Ik bleef voor de deur staan en luisterde naar wat er binnen gezegd werd. Een jongen? De stem kwam me bekend voor, maar van waar? Ik klopte op de deur en haalde diep adem. Het was vast niets.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 jul 2020, 17:20

Dat hij verteld dat de wonden echt waren, geeft mij een gerustgesteld gevoel. “Ik ben blij dat je het gezien hebt.. Anders dan zou je mij waarschijnlijk voor gek verklaren.” Vertel ik hem eerlijk en kijk opzij naar hem. Kort knik ik, zelf ben ik ook blij dat ik mij goed voel. Als ik mij nog voelde zoals eerst, dan had ik hier nu niet gezeten, maar nog steeds in bed gelegen. “Wel een lief gebaar dat je ze hebt meegenomen.” Zeg ik met een glimlach. “Ik kan er ook geen verklaring voor geven..” Wanneer ik geklop op de deur hoor, kijk ik op en sta ook meteen op waardoor ik Nick zijn handen los laat. Rustig loop ik naar de deur en maak deze open. “Hey Finn..” Zeg ik en bijt even op mijn lip. Ik doe de deur verder open en stap opzij. “Ik ben blij dat je er bent ik heb iets vreemds.” Vertel ik hem dan en slik. Hoe kon dit gebeurd zijn? Wat ik wel weet is dat ik mij hier totaal niet comfortabel bij voel. Op geen enkel opzicht. Nu hoop ik maar dat Finn mij gelooft en niet voor gek zou verklaren. Mijn gedachte gaan even naar de bloemen, dat moet ook raar overkomen voor Finn. Terwijl ik ze heb gekregen en het gewoon aardig bedoeld is lijkt mij.

Inuka

Bericht door Inuka » 30 jul 2020, 11:56

Nick.
Nee, er was geen logische verklaring voor wat er was gebeurd. Geen logische verklaring die ik haar kon vertellen. Ze leek oprecht geschokt, wat mijn genoeg vertelde over wat ze wist van de school. Maar hoe kon het haar overkomen als ze er niets van wist? "Geen zorgen, ik verklaarde je al voor gek nadat je met de brandwonden terug kwam." Verzekerde ik haar met een glimlachje. Ze kon het grappen wel hebben toch, misschien in deze staat niet, maar ik kon het niet laten. Fronsend kijk ik op als er op de deur wordt geklopt. Alexa deed open en ik probeerde langs haar af naar de bezoeker te kijken. De jongen, keek vrijwel direct mijn kant op.

Finn.
Als ze deur open gaat probeer ik mijn glimlach op mijn gezicht te houden, terwijl ik direct over Alexa haar schouder de ruimte in kijk. Ik zie een jongen zitten die ik herkende. De bakkersjongen? Wat deed hij hier? De bloemen waren mij geeneens meteen opgevallen. "Iets vreemds?" Vroeg ik haar en richtte mijn blik weer op Alexa. Mijn bloed had wonderen verricht. Ik vergat bijna verbaasd te reageren. Voorzichtig legde ik mijn hand op haar wang en gleed met mijn duim over haar wang. "Huh, wat... Ik dacht even dat je er make up overheen had gedaan." Probeerde ik het nog goed te praten en streelde voorzichtig met mijn duim over waar ooit de contour van de blauwe plek had gezeten. "Hoe voel je je?" Vroeg ik haar. Hoe moest ik reageren? Hier had ik me niet goed op voorbereid. Bij het horen van de jongen zijn stem was ik blind naar binnen gegaan, zonder mijn verhaal voor te bereiden. Beginnersfout.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 30 jul 2020, 12:41

Eigenlijk had ik gehoopt dat Finn misschien het verlossende woord had, maar hij leek eerder geïnteresseerd te zijn in Nick. Dit zou een awkward situatie kunnen worden. Aangezien ik gezoend heb met Finn, maar met Nick een hele leuke date heb gehad. “Nee ik heb er geen make-up op gedaan, mijn hand is ook helemaal genezen.” Zeg ik en laat als bewijs mijn hand even zien. Zijn hand op mijn wang voelt vertrouwd, het voelt alsof hij gemaakt is voor mijn wang. “Ik voel me echt super goed, ik heb gene hoofdpijn meer, ik ben niet meer duizelig, heb niet meer het idee dat ik steeds moet overgeven..” Vertel ik hem en stap dan opzij zodat hij naar binnen kan. Mijn blik gaat even naar de bloemen, die ik vervolgens oppak van tafel. “Ze zijn heel mooi Nick.. Dankjewel.” Zeg ik hem dankbaar. “Ik ga ze even in het water zetten, voordat ze straks dood zijn.” Ik moest mijzelf heel even terug trekken om te bedenken hoe dit kan. Of ik niet gek aan het worden ben. Met de bloemen loop ik naar de keuken en pak een mesje waar ik vervolgens de uiteindes mee afsnijd. Ondertussen zoek ik naar een soort vaas. Ik kan er een vinden in een van de kastjes en zet de bloemen erin met wat water als ze allemaal gesneden zijn.

Plaats reactie