Jdborpg}Ft. Stillkidrauhl

Jolien
Jdborpg}Ft. Stillkidrauhl

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 13:36

Ik: Aubree Mccain - 25
Jij: Justin Drew Bieber

------
Aubree
Vandaag is het mijn eerste echte werkdag ooit als docente wiskunde. Ik ben nog maar 2 maanden afgestudeerd en heb al meteen werk gevonden. Het was om te beginnen één schooljaar dat ik hier mocht werken maar hopelijk werd dit verlengt. Ik had een leuk jurkje aangedaan voor mijn eerste dag en dan van die over the knee boots eronder. Lokaal 244, daar moest ik zijn voor mijn eerste les. Een zenuwachtige zucht verlaat mijn lippen wanneer ik de klas binnenstap. Iedereen was al in het lokaal want de bel is zo'n 5 minuten geleden gegaan maar ik moest nog enkele kopieën maken. "Goedemorgen iedereen." zeg ik vriendelijk en zet mijn tas op tafel en neem mijn boeken al tevoorschijn. Ik leg ze open op de eerste pagina en kijk de klas rond. "Ik ben jullie nieuwe docente wiskunde voor dit jaar. Ik ben Aubree Mccain. De meeste docenten willen als mevrouw of meneer aangesproken worden maar jullie mogen me Aubree noemen, ik ben namelijk nog niet zo oud." zeg ik met een zachte grinnik. "Laten we er meteen invliegen. Indien er iets niet duidelijk is wat ik uitleg dan zeggen jullie het maar meteen zo kan ik het beter uitleggen." verduidelijk ik en haal een hand door mijn lange haren heen.
Bijlagen
large.jpg
large.jpg (87.64 KiB) 546 keer bekeken

Stillkidrauhl

Re: Jdborpg}Ft. Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 13:43

Justin.
Met de rest van de klas zit ik in klaslokaal 244 waar wij vandaag wiskunde zullen volgen. Zelf zit ik naast Chaz terwijl we over afgelopen weekend praten, over de meiden die wij in de club hebben ontmoet en natuurlijk de meiden die wij vanuit daar naar huis hebben genomen om seks te hebben. Ons gesprek wordt onderbroken als ik een vrouwelijke stem hoor en ik kijk op. Vanaf dat moment kan ik mijn ogen niet meer afglijden van onze.. docent? Zij is onze docent? Daar is ze te sexy voor, veel te sexy. Ik geef Chaz een tikje met mijn elleboog. ‘She’s hot man.’ Fluister ik licht grijnzend, zodat alleen hij het hoort.

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 13:54

Aubree
"Neem allemaal jullie boeken op tafel. We beginnen logischer wijs op pagina 1." Zeg ik en werp zelf een blik op mijn boek zodat ik weet waar ik moet beginnen met uitleggen. Ik kijk de klas rond en mijn oog valt op een jongen die toch mijn aandacht op een positieve manier trekt. Hij is echt aantrekkelijk. Aubree kom op zeg, het is een leerling van je...ik begin het eerste stuk uit te leggen aan de groep. Na zo'n uitleg van een halfuur verwijs ik naar pagina 5 in hun boek waar een oefening staat over de geziene leerstof. "Ik geef jullie even tijd om de oefening te maken. Ik zal zometeen rond komen om te kijken of het lukt." Zeg ik lief en neem een slokje van mijn flesje water.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 13:57

Direct pak ik mijn boek. Luisteren doe ik amper, maar naar haar? Graag. Misschien kan ik doen alsof ik er niks van begrijp en haar vragen om verlengd instructie na schooltijd. Chaz weet hoe goed ik in wiskunde ben en dat ik alleen maar hoge cijfers haal, maar kom op. Kijk naar haar. Ik blader vervolgens door naar pagina vijf en doe dan alsof ik de opdracht erg moeilijk vindt.

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:15

Aubree
Ik geef iedereen enkele minuten de tijd om de oefening te maken. Na die tijd ga ik de klas rond om mensen te helpen indien ze moeilijkheden hebben met de oefening. Ik kom bij de tafel van twee jongens, een van die twee is de aantrekkelijke jongen die mijn aandacht al getrokken had. "Zeg het eens jongens...wat is het probleem?" Vraag ik vriendelijk en kijk de aantrekkelijke jongen in de ogen. "Wat is jullie naam trouwens?" Ik ga wat voorovergebogen hangen zodat ik kan zien wat ze al genoteerd hebben in hun boek.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 14:17

Zoals ik al dacht merkt Aubree het op dat het mij niet lukt en laat ik mijn blik al snel naar haar borsten afglijden. Waarom doet ze mij dit aan? Hoewel ze het waarschijnlijk niet in de gaten heeft dat ik straks nog zonder twijfel mijn vriend ga voelen groeien. ‘Justin.’ Mompel ik afwezig en kijk haar vervolgens aan. ‘Ik snap niks.’

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:22

Aubree
"Dan gaan we het samen vanaf het begin beginnen." Zeg ik lief. Ik neem een stoel die vrij is en schuif die bij aan hun tafel zodat ik wel comfortabel zit. Langzaam begin de oefening met hem samen te maken en leg alles stap voor stap uit. Af en toe kijk ik in zijn ogen en glimlach. Damn wat is hij knap! Niet veel later hebben we de oefening klaar. "Snap je het nu beter?" Vraag ik. Een plukje van mijn haren valt voor mijn ogen en schuif die achter mijn oor.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 14:24

Ik kan het niet laten om tijdens haar uitleg naar haar te blijven kijken. Natuurlijk snap ik het, ga ik dat vertellen? Absoluut niet. Ik zou het zo niet erg vinden om na schooltijd tijd met haar door te brengen. ‘Ik snap het nog steeds niet.’ Zeg ik simpel.

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:28

Aubree
"Misschien moeten we na schooltijd het nog eens rustig samen bekijken en dan kan ik nog enkele oefeningen bijzoeken zodat we er op kunnen oefenen" leg ik hem uit. "Lukt het om straks na 15:30 uur naar hier te komen? Dan heb ik mijn laatste les net afgerond en heb ik meer tijd om alles uit te leggen." Ik kijk naar Chaz die moeite doet om zijn lach in te houden.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 14:30

Na een paar is het half vier en heb ik bij Aubree in het klaslokaal afgesproken. Ik loop het lokaal in en doe de deur met opzet achter me dicht. ‘Hey.’ Zeg ik en bekijk haar nogmaals even. Mag ik zeggen dat ik echt bof dat ik les van haar krijg en nu zelfs extra instructie?

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:37

Aubree
"Hey Justin, kom erin" zeg ik met een glimlach. "Ik ga terwijl mijn appel even opeten als het niet stoort want ik heb sinds vanmorgen nog geen tijd gehad om te eten." Lach ik. Tijdens de middagpauze moest ik nog zaken afhandelen met de directeur en nadien had ik weer les. Ik neem een hap van mijn appel en open mijn boeken.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 14:38

‘Is goed hoor.’ Ik neem plaats op een stoel en kijk even naar hoe ze haar appel eet. Ik kijk weer weg en pak een flesje water uit mijn tas.

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:41

Aubree
Ik ga naast hem zitten als mijn appel op is en kijk hem in de ogen aan. Ik leg langzaam uit hoe hij moet beginnen met de oefening. Ik maak zelf aantekeningen op een apart blad voor hem.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 14:44

Ik probeer aandachtig naar haar te luisteren. Haar horen kreunen nu zou zoveel beter klinken. Ik ga iets meer naar haar toe zitten waardoor mijn been haar been aanraakt.

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:50

Aubree
Ik bijt zachtjes op mijn lip als ik zijn been tegen de mijne voel. Zijn aanraking voelde best goed aan. "Snap je dit stukje al?" Vraag ik Glimlachend. Ergens was ik wat onzeker dat ik het gewoon niet goed kon uitleggen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 14:55

‘Ja al wat beter.’ Knik ik en laat mijn voet toch even langs haar been glijden. ‘Je hebt een fijne stem om naar te luisteren.’ Mompel ik en kijk haar aan.

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 14:59

Aubree
Ik krijg lichtjes kippenvel als ik zijn voet langs mijn been voel. "Bedankt. Ik hoop enkel dat ik het wat goed uitleg want ik wil dat iedereen slaagt dit jaar." Lach ik en haal een hand door mijn haren heen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 15:09

‘Ik zou uren naar je kunnen luisteren.’ Mompel ik en kijk haar in haar ogen aan. ‘Ik denk dat ik het wat beter snap.’

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 15:11

Aubree
"Goed om dat te horen." Zeg ik grijnzend en knipoog even naar hem. Aubree waarom flirt je nou met hem? Het is een leerling van je. Ik neem een slokje van mijn flesje water. "Je moet me beloven dat je nu een 8 gaat halen he Justin" zeg ik lachend.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 12 okt 2019, 15:13

‘Moet goed komen, als je me de aankomende week elke dag extra instructie geeft.’ Zeg ik met opzet.

Plaats reactie