JDBO| ft. Jolien

Plaats reactie
Kidrauhl
JDBO| ft. Jolien

Bericht door Kidrauhl » 11 okt 2019, 22:45

Ik: Justin Drew Bieber - 19.
Jij: Meisje en begint.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Jolien
Re: JDBO| ft. Jolien

Bericht door Jolien » 11 okt 2019, 22:51

Aubree McCain - 19
Ik sleur mijn licht roze koffertje achter me aan richting mijn kamertje op college. Vanaf vandaag ga ik een best grote stap in mijn leven zetten...ik ga op college. Kamer 204, daar moet ik zijn. Ik loop langs enkele kamers en al snel vind ik mijn kamer. Hij staat op een kiertje. Lichtelijk onzeker klop ik aan op de deur. Een nogal stoer meisje kijk me aan. "Hoi....ik ben Aubree...je nieuwe roomie." Zeg ik toch zachtjes omdat ik nogal geschrokken ben van haar stoere uiterlijk. Het meisje, dat zich voorstelt als Amy is het tegenovergestelde dan mij. Ik zie er, volgens iedereen die me kent, lief en schattig uit. Zo ziet Amy er niet uit. Ze lijkt me iemand die lid is van een rockband. Amy kijkt me even raar aan maar al snel heet ze me welkom. Terwijl ik mijn koffer uitpak, maken we kennis met elkaar en eigenlijk is ze nog best lief en vriendelijk. Mijn collectie boeken leg ik op mijn nachtkastje neer. Amy vertelt me dat ze zometeen met haar vrienden afgesproken heeft en ze vraagt me of ik zin had om mee te gaan. Ik weet niet of zij en haar vriendengroep echt mijn ding gingen zijn maar ach ja...waarom ook niet. "Ja lijkt me gezellig." Zeg ik vriendelijk met een kleine Glimlach.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 11 okt 2019, 23:38

Justin.
Samen met wat vrienden, zat ik in het koffiezaakje die bij de campus hoorde. Dit was de plek waar wij altijd rondhingen, als we niet op iemands kamer zaten dan.. Meestal zaten we buiten te chillen, aangezien binnen niet gerookt mocht worden en het buiten gewoon fijner was, vond ik. Mijn beste vriendin Amy en wat van haar vriendinnen konden zo ieder moment komen. Ik nam een slokje van mijn beker koffie en keek kort de vriendengroep rond, waarna ik Luke aankeek, die een verhaal vertelde over een feestje waar hij ooit naar toe was gegaan.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Jolien

Bericht door Jolien » 12 okt 2019, 09:53

Aubree
Ik liep met Amy en haar vriendinnen mee naar een bepaald koffietentje. Volgens haar zitten ze hier heel vaak om gewoon wat te chillen of om samen huiswerk te maken maar dat gebeurt volgens mij niet al te vaak. Al snel waren we in de koffiezaak. Het was er echt knus ingericht en het rook er heerlijk naar verse koffie. Hier ga ik veel tijd doorbrengen en wat huiswerk maken, denk ik bij mezelf. Ik geef de jongens die er al zijn een hand en stel me beleefd voor. Met de meiden had ik onderweg al kennisgemaakt. Justin kende ik al. Hij is nu een soort van aan het worden. Er was enkel naast hem plaats en ging voorzichtig naast hem zitten. Ik bekijk de kaart waar alle koffies staan omschreven. "Alles lijkt hier lekker." Zeg ik en grinnik lief.

Plaats reactie