orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

irauhl

Re: orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 22:58

Tyler opende zijn ogen na een tijdje weer en keek even opzij naar Valentijn. 'Nou, voor jou is een echt bed ook goed. Om Mila hoef je het niet te doen, want die kan altijd nog in haar eigen bedje liggen. Je moet dit voor jezelf doen.', zei Tyler zacht tegen Valentijn. Hij moest toch gewoon lekker kunnen slapen?
Better make up your mind, what do you mean?

qwerty22033
Re: orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

Bericht door qwerty22033 » 03 dec 2019, 23:05

Valentijn mopperde wat maar zei niet serieus iets. Hij wilde Mila gewoon bij zich houden dus dan moest hij wel echt naar bed. Zonder Mila zou hij sowieso weer erg onrustig worden, dat voelde hij gewoon al aan. En hij deed momenteel niets puur voor zichzelf. Daar was hij niet voor in de juiste stemming.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 23:23

Tyler glimlachte eventjes door Valentino's gemopper. Hij streelde hem nog zacht door zijn haren en maakte zich toen los van zijn beste vriend. 'Goed, dan gaan we boven op bed liggen. Als je dat goed vind..', stelde Tyler voor aan Valentijn. 'Wil je haar pyjama aan doen of zal ik dat doen?', vroeg Tyler toen aan Val.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 03 dec 2019, 23:48

"Prima," mompelde Valentijn zacht. Hij zou wel doen wat Tyler deed, dat was waarschijnlijk het beste. "Uhm, ik weet niet of ik dat wel kan... doe jij maar, straks doe ik het fout." Valentijn had het nog niet zo met aan- en uitkleden en luiers verschonen. Dat had hij nog nooit gedaan en hij was bang dat hij het fout zou doen. Het leek hem gewoon complex.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 22:29

Tyler glimlachte even. 'Natuurlijk kun je dat wel. En anders help ik je.', zei Tyler met een lieve glimlach. 'Tenzij je het niet wilt doen, dan doe ik het. Maar je mag het gerust proberen. Mila zal echt niet boos op je worden en ik ook niet.', zei Tyler met een lieve glimlach tegen Valentijn. Veel kon je niet echt fout doen, toch? Het waren maar kleren..

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 04 dec 2019, 22:51

"Uhm, nou, hmm.. doe jij toch maar," mompelde Valentino bedenkelijk. Hij was ineens toch wel erg onzeker over de vraag of hij dat wel kon, kleertjes uittrekken en een pyjama aantrekken. Hij zou zich er gewoon niet aan wagen, dat was vast het beste.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 08:34

Tyler grijnsde eventjes. 'Je kunt het echt niet fout doen hoor.. Je trekt bij jezelf toch ook je kleren uit en aan?' Tyler stond ondertussen op en bracht alle vaat even naar de keuken, waar hij alles neerzette in de vaatwasser. Daarna liep Tyler terug de woonkamer in. 'Maar goed, als je 't niet wilt doen, dan doe ik het.', zei hij toen. Dat was niet erg. Tyler deed het namelijk normaal gesproken ook. Dus zo'n ramp was dat niet.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 18:47

"Ja, nee, ik wil dit gewoon niet doen. Ga me nou niet pushen, Ty, stop," beet Valentijn zijn beste vriend toe toen Tyler door bleef gaan. Hij voelde zich gewoon niet zeker genoeg, hij kon dit nog niet, hij was er nog iet klaar voor dus dan ging hij dat ook niet doen. Punt uit. Dat moest Tyler snappen.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 20:16

'Ik push je helemaal niet.. Rustig maar.', zei Tyler tegen Valentijn. Hij wilde zijn beste vriend helemaal niet pushen en dat deed hij ook niet. Het was alleen maar een voorstel. En Valentijn hoefde het ook zeker niet te doen als hij dat niet wilde.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 20:40

Valentino mopperde nog wat en gaf Mila aan Tyler over. "Ik moet nog even naar de wc," bromde hij waarna hij de woonkamer verliet en zichzelf weer opsloot in de toiletruimte. Weer zat hij op de wc zonder werkelijk zijn behoefte te moeten doen. Hij werd gek van zichzelf en moest weer even tot rust zien te komen op een of andere manier.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 21:01

Tyler knikte eventjes. 'Oke.. Neem je tijd.', zei Tyler zacht, terwijl hij Mila van hem over nam. Tyler keek Valentijn even na en zuchtte zacht. Daarna dwaalde zijn blik af naar Mila. 'Kom maar kleine, we gaan even je pyjama aan doen.' ,zei hij tegen haar, terwijl Tyler met haar de woonkamer uit liep en naar boven toe ging.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 21:45

Toen Valentijn zichzelf weer tot orde geroepen had, gingen zijn gedachten weer naar Milan toe. Dat kon hij gewoon niet tegenhouden. Hij trok voor het idee het toilet even door, zuchtte diep en liep daarna naar boven toe. Hij had Tyler immers naar boven horen lopen. Morgen zou Tyler bellen en dan zou Valentijn Milan mogen zien en knuffelen, dan zou alles wel weer goedkomen.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 22:41

Tyler was naar Mila haar slaapkamer gegaan, waar hij haar neer had gelegd. Hij trok haar kleertjes bij haar uit en trok daarna haar pyjama bij haar aan, nadat hij haar een schone luier had gegeven. Tyler trok alles nog even recht en tilde haar daarna op. 'Zo, nu mag je lekker slapen in Ome Valentijn's armen als hij dat nog wil.', zei Tyler zacht tegen haar. 'Maar dat wil 'ie vast wel.', voegde Tyler daar met een glimlach aan toe, terwijl hij haar slaapkamer uit liep.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 22:50

"Dat wil ik inderdaad nog wel, nog steeds, " mompelde Valentijn zacht. Hij was de slaapkamer ingelopen en had Tyler horen praten. Met een zucht trok hij zijn trui uit, legde het kledingstuk weg en woelde door zijn haren. "Tegen knuffelen met Mila zeg ik nooit nee." Hij gaapte eens, deed zijn sokken uit en slofte daarna naar het bed toe.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 22:53

Eenmaal in zijn eigen slaapkamer keek hij op bij het horen van Valentino's stem. 'Oh hai.', zei hij met een glimlachje. 'Moet ik nog een kop kruidenthee voor je zetten of heb je even niets nodig?', vroeg Tyler aan hem, terwijl hij naar het bed toe liep. Zodra Valentijn eenmaal goed zat of lag, overhandigde hij Mila aan hem.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 23:06

Valentino ging op bed zitten en verstopte zijn voeten en onderbenen onder de deken zodat hij geen koude voeten zou krijgen. Hij had een hekel aan koude voeten voor het slapen gaan, dat kreeg je dan met geen mogelijkheid meer warm. Hij nam Mila over en legde haar tegen zijn borst aan. Het voelde wat apart, zo zonder bovenkleding, maar Mila leek het allemaal prima te vinden. Het had vast wat vertrouwds, Mila had immers vaak genoeg zo met Tyler gelegen. "Hm, nee, ik heb niets meer nodig." Hij ging voorzichtig liggen, draaide zichzelf op zijn zij en hield Mila dicht tegen zich aan. Hmm.. hij drukte een kusje in haar haartjes en glimlachte zwak. Hij vond het fijn om met haar te knuffelen en haar als het ware veilig en beschermend bij zich te houden. Het gaf hem iets om over na te denken en mee bezig te zijn.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 23:14

Tyler was op de rand van het bed gaan zitten en keek even naar hoe Valentijn voorzichtig ging liggen met Mila in zijn armen. Mila kroop direct lekker tegen hem aan en brabbelde wat. Het kleine dametje legde haar handje tegen Valentijns borst en keek hem nog even gebiologeerd aan voordat ze haar oogjes sloot.
Tyler glimlachte even bij het aanzicht en liet zijn blik toen afdwalen naar Valentijn. 'Mag ik bij je komen liggen of wil je eventjes alleen zijn?', vroeg hij toen zacht aan zijn beste vriend. Als Valentijn even rust wilde, dan begreep Tyler dat volkomen. Hij zou hem dan ook gewoon even alleen laten, dat was meer dan prima.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 23:32

Valentijn had zijn blik op Mila gefocust en glimlachte zwak toen ze met grote oogjes terugkeek. Ze leek zo tevreden op dit moment. Ze was ook zo zorgeloos, voor haar was haar leventje perfect, van de allerkleinste dingetjes keek ze al zo tevreden en gelukkig. "Slaap lekker Mila," fluisterde hij zacht.
"Het is jouw bed, ikkan moeilijk zeggen dat je er niet bij mag," merkte Valentino mompelend op, op deze manier duidelijk makend dat Tyler er wel bij mocht komen liggen.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 23:40

Mila brabbelde nog wat en dommelde eigenlijk vrij snel in slaap tegen Valentino's warme borst aan. 'Hm, ik gun je mijn bed van harte.', zei Tyler zacht, waarna hij toch maar naast Valentijn in bed kroop, nadat hij zich had uitgekleed tot op zijn boxer. 'Maar ik vind het lief van je dat ik er bij mag komen liggen.', voegde hij daar aan toe met een lichte grijns op zijn gezicht. Tyler trok de dekens over zich heen en haalde toen even diep adem. Hij was ontzettend moe.. pff.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 dec 2019, 23:59

Valentijn bleef naar Mila kijken en had dus nog geen moment naar Tyler gekeken. "Hmm, het is jouw bed," mompelde hij weer zacht. Hij streelde zacht over Mila's ruggetje en drukte nog een kusje in haar haar. Zijn oogleden werden steeds zwaarder en hij realiseerde zich hoe moe hij was. Het duurde ook niet lang voordat Valentijn wegzakte in een lichte slaap.

Plaats reactie