orpg' Know the enemy

irauhl

Re: orpg' Know the enemy

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 18:19

'School? Hmh..', mompelde Tyler zacht, terwijl hij wat dichter tegen Emma aan kroop. 'Ik heb geen zin.', voegde hij er mompelend aan toe, waarna Tyler zacht een paar kusjes in Emma haar nek drukte. 'Hm.. Ik hou van je, je ruikt heerlijk.', fluisterde hij zacht.
Better make up your mind, what do you mean?

Inuka

Bericht door Inuka » 02 dec 2019, 23:16

Emma streelde zachtjes door Tyler zijn haren. "Ik weet het. Ik heb ook geen zin, maar je zal toch moeten." Emma drukte een kus op zijn voorhoofd. "Ik ook van jou." In een soepele beweging rolde ze met hem, zodat ze boven hem hing, met haar benen aan weerszijde van Tyler. Emma legde haar hand op zijn wang en drukte een kus op zijn lippen.

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 23:19

'Ja ik weet het.', mompelde Tyler zacht. Hij drukte nog een paar kusjes op Emma haar wang en opende daarna zijn ogen. Toen hij daarna op zijn rug gerold werd en Emma bovenop hem belandde keek hij haar even aan. 'Well.. Hello.' Tyler glimlachte even om de lieve kus, waarna hij zijn armen rond haar nek hing. 'Meer..', mompelde Tyler zacht, waarna hij zijn lippen op de hare drukte.

Inuka

Bericht door Inuka » 02 dec 2019, 23:23

Emma grinnikte om Tyler zijn reactie en trok kort haar wenkbrauwen op. "Ongeduldig?" Fluisterde ze nog plagend voordat Tyler zijn lippen weer aan die van haar geplakt zaten. Em zoende Tyler teder tetwijl ze met de zachte haartjes in zijn nek speelde. Hmm, dit was perfect wakker worden.

irauhl

Bericht door irauhl » 02 dec 2019, 23:25

Tyler knikte. 'Altijd.', mompelde hij zacht. Daarna begon hij Emma liefdevol te zoenen. Hij bleef haar ondertussen nog altijd vast houden en was dan ook niet van plan om haar los te laten. Zo wilde hij iedere dag wel wakker worden. Dit was toch heerlijk zo?

Inuka

Bericht door Inuka » 03 dec 2019, 17:44

Emma glimlachte klein tegen zijn lippen aan onder de zoen. Tyler maakte haar gewoon zo gelukkig. Emma trok iets terug en keek glimlachend naar Tyler. Ze streelde met haar duim over zijn wang en fluisterde. "Ik weet niet wat ik zonder je zou moeten. Je red me zelfs van een ochtendhumeur."

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 18:28

Tyler liet Emma haar lippen na een tijdje los, maar kon het niet laten om nog een paar kusjes op haar lippen te drukken. 'Hm.. Ik hou ook van jou.', zei hij knipogend. 'En ik ben ongelooflijk blij met jou in mijn leven.', voegde hij daar zacht aan toe, terwijl hij haar aan bleef kijken.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 dec 2019, 18:35

Nog na al die tijd met Tyler lieten zijn complimentjes haar wangen nog altijd rood kleuren. Ze glimlachte naar hem en drukte nog snel een paar kusjes op zijn lippen voordat ze echt overeind kwam. "Honger." Kondigde ze aan met een grijnsje, waarna ze Tyler zacht in zijn zij prikte. "Hopelijk hebben ze niet alles al opgegeten beneden."

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 18:36

Tyler grijnsde even. 'Oke jagertje van me, we gaan eten.', zei hij lachend. 'Vast niet. En anders halen we voordat we naar school gaan wel wat bij de bakker.' Tyler duwde zich overeind en verliet daarna het bed. Hij woelde even plagend door Emma haar haren heen, waarna hij zijn kleren bij elkaar zocht en die aan trok.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 dec 2019, 18:53

"Ooh ja, ik ga mijn haren gewoon zo laten. Een prachtige 'woke up like this' look." Zei ze hem grijzend terwijl ze van het bed af kwam en naar de kast toe liep. Emma viste er een strakke spijkerbroek, een dunne trui en een van Tyler zijn ondergoed setjes uit. "Ben benieuwd of ze ons gemist hebben vanochtend. Siem is vast helemaal uit zijn doen zonder ons."

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 19:07

'Ja, doe dat maar. Het staat je onwijs sexy.', zei Tyler lachend. Hij trok zijn jeans aan, gevolgd door een shirt en een spijkerjasje. 'Vast niet. Al blijft hij het leuk vinden om me uit mijn tent te lokken. Dus bij nader inzien heeft hij ons misschien een beetje gemist.', zei Tyler grijnzend. Hij bracht daarna zijn haren een beetje in model en spoot daarna Emma haar parfum op.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 dec 2019, 21:39

Emma trok haar kleren aan. Ze woelde nog eens goed door haar haren en stak toch een paar plukjes terug en haar kapsel. "Arme jongen, het leven heeft geen uitdaging meer zonder jou." Emma spoot wat deo onder haar oksels en dook de badkamer in om haar tandjes te poetsen.

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 22:59

Tyler schoot in de lach. 'Hm, vast wel. Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor.', zei Tyler grijnzend. Hij schudde daarna even kort zijn hoofd, waarna Tyler de badkamer in liep om ook zijn tanden te poetsen. 'Ik heb honger.', mompelde Tyler ondertussen.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 dec 2019, 23:08

Emma spoelde haar mond en gooide een handdoek naar Tyler voor als hij klaar was met het tandenpoetsen. "Hongerrrr." Gromde ze grijnzend waarna ze een kusje in zijn nek drukte. Glimlachend liep Em haar kamer uit en liep ze de trap af. Emma dook de keuken in, opzoek naar wat brood en wat lekkers voor erop.

irauhl

Bericht door irauhl » 04 dec 2019, 22:30

Tyler keek even opzij en ving de handdoek. 'Thanks.', mompelde hij al poetsend naar Emma, waarna hij zijn mond even spoelde en zijn mond afdroogde. 'He, wacht op mij.', zei hij grijnzend. Tyler gooide de handdoek in de wasmand en rende toen achter Emma aan de trap af naar beneden. Hij liep vervolgens de keuken in en sloeg zijn armen van achter om Emma heen. 'Honger..', fluisterde hij zacht, waarna Tyler een paar kusjes in zijn nek drukte.

Inuka

Bericht door Inuka » 04 dec 2019, 23:15

Emma pakte de zak boterhammen erbij en een pot pasta. Ze smeerde alvast wat voor haarzelf en glimlachte toen ze Tyler de keuken in hoorde komen. "Lust meneer een boterhammetje?" Vroeg ze hem glimlachend en sloot kort haar ogen terwijl ze genoot van de kusjes.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 08:35

Tyler trok Emma zacht tegen zich aan en drukte nog een paar kusjes in haar nek. 'Hm.. Meneer lust er wel zes.', mompelde hij zacht, waarna hij Emma even plagend in haar oorlel beet.

Inuka

Bericht door Inuka » 05 dec 2019, 11:40

Em leunde iets tegen hem in en smeerde de boterhammetjes rustig verder. "6? Toe maar hoor. Heb ik je zo moe gemaakt na gisteren?" Vroeg ze hem met een klein grijnsje. "Allemaal chocopasta?" Vroeg ze toch voor de zekerheid terwijl ze plagend haar kont iets naar achter drukte.

irauhl

Bericht door irauhl » 05 dec 2019, 16:18

‘Ik kan er wel zes op, maar twee is goed hoor.’, zei Tyler grijnzend. ‘Doe maar 1 met kaas ofzo.’, voegde hij er aan toe, terwijl hij het koffiezetapparaat aanzette. ‘Wil je ook koffie of heb je liever thee?’, vroeg hij aan haar, terwijl zijn blik even afdwaalde naar haar komt. ‘Pas op hoor.’ Tyler kneep er even in en drukte toen nog een kus op Emma haar wang.

Inuka

Bericht door Inuka » 05 dec 2019, 16:31

Emma smeerde voor haarzelf twee boterhammetjes pasta en eentje voor Tyler, waarna ze de boter en kaas erbij pakte om nog eentje met kaas voor hem te smeren. "Koffie graag. Anders overleef ik de schooldag vandaag niet." Zei ze hem met een grijnsje. Nog even, dat moest ze er iedere keer in haar hoofd bijzeggen. Grijzend keek ze om toen Tyler in haar kont kneep. "Pas jij maar op. Ik onthoud alles."

Plaats reactie