ORPG // Can we fix this, together?

Hylianator
Re: ORPG // Can we fix this, together?

Bericht door Hylianator » 30 jul 2020, 12:31

Declan.
Een zucht verlaat mijn mond en ik kijk hoe ze gaat zitten bij het meertje. Het had zo anders kunnen lopen, maar alles ging dan ook zo snel. Ik kon het niet meer bijhouden allemaal. Mason verteld wat hij ziet. Ik duw zijn wandelwagen rustig dichterbij Aimee en maak hem dan toch weer los waarna ik hem eruit haal. Samen met hem ga ik zitten en trek ik mijn schoenen uit. Mijn voeten en een stukje van mijn benen laat ik in het water zakken. “Papa boos.” Zegt hij waardoor ik naar hem kijk. Ik had hem op mijn schoot neergezet, maar hij kijkt om naar mij. “Hmm.” Zeg ik enkel en geef een kusje op zijn wang. Hij lijkt wat verbaasd te kijken en giechelt dan. Mijn lippen zet ik tegen zijn wang aan en blaas ertegen, zodat je een scheetachtig geluid krijgt. Mason moet daar ontzettend hard van lachen, wat er voor zorgt dat ik het nog een keer doe. Die lach van hem zorgt ervoor dat ik zelf ook moet lachen. Wat een heerlijk kind is het toch ook. “Papa blij!” Zegt hij enthousiast wanneer ik gestopt was met blazen tegen zijn wang. Ik knuffel hem en laat mijn vingers over zijn hoofd door zijn haren heen gaan.
81797FE0-7106-4F46-9DBB-ABFC93B719DA.jpeg
81797FE0-7106-4F46-9DBB-ABFC93B719DA.jpeg (161.51 KiB) 92 keer bekeken
Treat people with kindness. 🌻

Avox

Bericht door Avox » 30 jul 2020, 18:59

Aimee.
Ik merk aan mezelf dat ik erg last heb van mijn hormonen, meer dan normaal. Zou ik zo ongesteld moeten worden? Ik snap het niet, ik snap ook niet dat ik net zo heftig reageerde. Ja, uit bescherming voor Mason maar normaal ben ik ook niet zo...Heftig. Ik hoor Mason zeggen dat Declan boos is, dat verklaart ook waarom hij me niet troostte toen ik begon te huilen, wel zacht eigenlijk maar hij is een vampier, hij hoort alles. Ik merk dat ik ook misselijk begin te worden, waar heb ik toch last van? “Mama” hoor ik Mason zeggen, langzaam ging ik zitten en leg even mijn handen op mijn voorhoofd. Ik sta op en ren snel naar de bosjes, aangezien ik niet wou dat Mason het zag. Ik begin vrijwel direct wel over te geven, waardoor ik rillingen krijg en mijn temperatuur aanvoelbaar omhoog schiet, ook begin ik licht te zweten. Ik tuf nog de vieze smaak uit mijn mond waarna ik weer naar Declan en Mason loop, “mama auw?” hoor ik Mason dan vragen.
56B1144D-87F5-4BCC-876C-34CB20D3BF7E.jpeg
56B1144D-87F5-4BCC-876C-34CB20D3BF7E.jpeg (408.81 KiB) 86 keer bekeken
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Hylianator

Bericht door Hylianator » 31 jul 2020, 10:36

Declan.
Het was lastig om lang boos te blijven op Aimee. Ik houd van haar, maar deze actie vond ik gewoonweg erg raar. Ze wilde hybrid worden en de enige die dat kan doen heeft ze weggejaagd. Een zucht verlaat mijn lippen als ik toch een soort afstand tussen ons voel. Meteen kijk ik om als ze ineens opstaat en wegrent. Wat ging ze doen? Als ik een kots geluid hoor, frons ik even en sta op met Mason. Rustig loop ik naar haar toe wanneer ze naar ons toe loopt. “Gaat het?” Vraag ik haar en kijk even naar Mason. “Mama is misselijk denk ik.” Zeg ik tegen hem. Hij kijkt naar mij om en steekt zijn handjes uit naar Aimee. “Knuffelen met mama, is zielig.” Zegt hij en kijkt dan naar Aimee toe. Ik geef hem rustig aan Aimee en meteen slaat hij zijn armpjes om haar nek heen. Mijn blik gaat naar Aimee toe en ik druk een kusje op haar slaap. “Ieeeeeuw.” Hoor ik Mason waardoor ik moet grinniken. “Sorry dat ik boos op je was.. Ik snapte er gewoon helemaal niks meer van.” Vertel ik haar en bijt zachtjes op mijn lip.
8C41E852-C56C-4854-B17A-5A3B92AC8945.jpeg
8C41E852-C56C-4854-B17A-5A3B92AC8945.jpeg (24.73 KiB) 75 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 31 jul 2020, 11:40

Aimee.
Ik wrijf vermoeid over mijn gezicht met mijn hand en zucht zachtjes. Mijn ogen gaan weer naar Mason, die mij wou knuffelen. Ik houd Mason goed vast en laat hem ook niet los, mijn hand had ik op zijn ruggetje terwijl mijn arm onder zijn billen zat ter ondersteuning. Mijn ogen gaan naar Declan als ik hem tegen me hoor praten, voor het eerst weer nadat die dame weg is gegaan. “Ik snap het zelf niet eens” geef ik dan eerlijk toe. Ik merk aan Mason zijn armpjes dat hij moe was waardoor ik naar hem kijk, hij was in slaap gevallen op mijn schouder. Zachtjes druk ik een kusje op zijn voorhoofd en zucht diep. “Ik weet niet wat er gebeurde. Oprecht niet. Het is met of mijn weerwolf het overnam of zo.. Je zal me wel voor gek verklaren waarschijnlijk” zeg ik zuchtend terwijl ik naar Masons kinderwagen loop en hem voorzichtig in doe. “Alles draait” zeg ik dan een beetje verward als ik merk dat ik Mason dubbel begin te zien en het een beetje begin te draaien. Ik zak door mijn benen en leg even mijn hoofd tegen het kinderwagen aan, zo bleef ik even zitten tot dat de duizeligheid weer weg ging. Langzaam sta ik weer op, “ik zal wel wat verkeerds hebben gegeten vanmiddag” zeg ik dan zuchtend.
2190860F-00B5-4BED-8842-A688089FD41F.jpeg
2190860F-00B5-4BED-8842-A688089FD41F.jpeg (1020.65 KiB) 74 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 31 jul 2020, 14:45

Declan.
Mijn ogen kijken naar Aimee, terwijl ik zachtjes op mijn lip bijt. Misschien was er meer aan de hand dan we denken. “Hm.” Zeg ik enkel en knik dan. “Ik verklaar niemand voor gek, ook jou niet.. Het was gewoon even niet te begrijpen wat er gebeurde.” Zeg ik dan en bekijk Mason even. Hij was in slaap gevallen en dat zag er zo schattig uit. Soms wou ik dat ik dat kon, gewoon overal in slaap vallen en je geen zorgen maken. Als ze aangeeft dat alles draait, stap ik op haar af en wil mijn arm om haar heen doen maar ze zakt al door haar benen heen. “Heb je niet iets genomen waar een weerwolf niet tegen kan? Of misschien was het die heks die bij Octavia was, als wraak of zo? Ik weet het ook niet zo goed.” Zeg ik dan en til haar rustig overeind, waarna ik haar ondersteun. “We gaan naar huis, misschien is het wel te warm voor je, en heb je misschien een zonnesteek of zo.” Ik til haar een stukje op, zodat ik haar kan dragen en pak met een hand Mason zijn wandelwagen vast en duw hem mee terwijl ik naar ons huis loop.
CB5F9D0F-3445-48E4-A9F1-49EBAF34290E.jpeg
CB5F9D0F-3445-48E4-A9F1-49EBAF34290E.jpeg (85.3 KiB) 71 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 31 jul 2020, 15:01

Aimee.
“Hm” mompel ik zacht als hij zegt dat hij me niet voor gek verklaart, hij is wel boos op me dat weet ik zeker ondanks dat hij zijn excuses heeft aangeboden. Ik schud mijn hoofd, “nee babe, niet dat ik me kan herinneren of kan heugen dat die heks achter me aan zit nu” leg ik zuchtend uit. Ik wou normaal gaan lopen maar Declan tilde me op, “ik kan wel lopen” zeg ik zacht tegen hem waarna ik er voor zorg dat hij me weer los laat en ik normaal naar huis kan lopen. “Ik ben alleen erg misselijk en daardoor voel ik erg warm aan, ik denk oprecht gewoon dat iets me niet lekker valt in mijn maag en ik daar zo op reageer” leg ik uit aan Declan en glimlach even naar hem. Ik druk een klein, voorzichtig kusje op zijn wang. Gelukkig was het park niet ver van het bos, oftewel ons huis, vandaan. “Ik ga zo wel even in een warm bad” zeg ik dan met een glimlach, mijn ogen gaan naar kleine Mason en ik haal weer diep adem. Ik heb hem nu in gevaar gebracht.. Dat ga ik mezelf echt nooit meer vergeven.
C2C4B5FA-2D81-4941-84BB-DFC7B7A1C6FE.jpeg
C2C4B5FA-2D81-4941-84BB-DFC7B7A1C6FE.jpeg (206.43 KiB) 66 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 01 aug 2020, 18:32

Declan.
Als Aimee zich los maakt uit mijn greep, pak ik beide handvatten van de wandelwagen vast en duw ik met gemak Mason vooruit. Toch zocht ik er iets achter om te denken dat er iets anders aan de hand is met Aimee. Misschien was er wel niks, maar je weet het nooit. “Dat is goed.” Geef ik als antwoord op het feit dat ze in bad wilt. Even glimlach ik om het kusje dat ik krijg en kijk even naar haar om. Ons huis komt steeds dichterbij en een tevreden zucht verlaat mijn lippen. Het is niet dat ik moe ben, dat is voor mij namelijk niet mogelijk. Wel ben ik van mening dat mijn lichaam niet geheel optimaal functioneert. Het zal we niks zijn. Ik duw Mason de brug op en maak ons huis open. Vervolgens zet ik de wandelwagen opzij en maak hem voorzichtig los waarna ik hem zachtjes uit de wagen til. Hij blijft doorslapen waardoor ik hem naar zijn kamer toe breng en hem op bed leg. Als ik hem nu zou omkleden zou hij wakker worden. Zacht druk ik een kusje op zijn voorhoofd waarna ik zijn kamer uit ga. Mijn blik blijft even bij Aimee hangen.

Avox

Bericht door Avox » 01 aug 2020, 19:21

Aimee.
Ik bleef verder stil, ik was te diep met nadenken hoe we dit nu kunnen oplossen, hoe stom ik wel niet ben geweest. Ik heb mijn eigen zoon in gevaar gebracht, waardoor ik toch een paar tranen weer laat ontsnappen. Ik haal diep adem en loop naar de badkamer, ik had niet in de gaten dat Declan me aanstaarde net. Eenmaal in de badkamer kleed ik me uit en zet het bad aan. Ik wacht tot het water warm genoeg is waarna ik de stop erin doe en een bruisbal in gooi. Vervolgens loop ik naar de WC, om mijn behoeftes te doen maar bedenk me dan iets.. Zou ik zwanger zijn? Ik loop naar de lade van de wastafel em haal daar een test uit, deze had ik een keer gekocht omdat ik voor flinke tijd terug dacht dat ik zwanger was maar uiteindelijk ongesteld werd. Ik doe de test zoals het hoort en leg deze dan op de wastafel. Vervolgens trek ik de WC door en grijp de test waarna ik het bad in stap. Ik zet de kraan uit en blijf staren naar de test, voor de uitslag. Er kwam iets voor te staan; ‘Zwanger 8-9 weken’.
7ADCC95A-D468-4012-B947-DB0A3ADC4345.png
7ADCC95A-D468-4012-B947-DB0A3ADC4345.png (1.92 MiB) 58 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 aug 2020, 13:52

Declan.
Aimee leek er niet geheel bij te zijn. Misschien leek dat maar zo en had ik het totaal verkeerd gezien. Een zucht verlaat mijn lippen en ik loop naar de woonkamer, waar ik het speelgoed van Mason begin op te ruimen. De kleine heeft zoveel speelgoed, al kan hij zich ook prima vermaken met wat papier en potloden. Dat vind ik zo heerlijk aan hem. Hij is niet heel erg kieskeurig en kan zich dus gelukkig met zoveel dingen blij maken. Als de woonkamer netjes is, loop ik naar de keuken. Ik had toch best wat honger gekregen. Ik trek de koelkastdeur open en pak er een kleine zak bloed uit. Deze maak ik open en drink er rustig van. Mijn ogen verkleuren, maar deze doe ik dicht. Mason vond het nooit zo leuk wanneer hij mijn verkleurde ogen zag, dus probeer ik het altijd wat voor hem te verbergen. De eerste keer dat hij het zag begon hij te huilen. Extreem hard te huilen. Ik voelde mij toen schuldig en was bang dat hij mij niet meer aan zou durven kijken, dat hij dacht dat ik een monster zou zijn.
67AC0653-9B6E-484D-83D5-676FD1220C94.jpeg
67AC0653-9B6E-484D-83D5-676FD1220C94.jpeg (61.95 KiB) 51 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 aug 2020, 15:16

Aimee.
Ik weet niet goed wat ik met deze informatie moet.. Of ik nu blij moet zijn of juist bezorgd.. Blijkbaar maken Declan en ik ‘speciale’ kinderen aangezien de Originals ze willen hebben. Wat als ze alleen maar meer in gevaar lopen. Ik leg de test op het rand van het bad en trek mijn knieën naar me toe, nu is het ook maar goed dat ik niet veranderd ben anders was het kindje sowieso overleden. Maar dat ik al zo lang zwanger ben? Zonder dat ik het door had? Ik merkte wel de laatste paar dagen dat ik prikkelbaarder was maar ik dacht dat ik ook ongesteld zou worden aangezien ik altijd al erg onregelmatig ben. God, nu moet ik het ook nog Declan vertellen.. Hij wou twee kinderen dat heeft hij wel vaker gezegd, maar zou hij er nog steeds blij mee zijn? “Declan” roep ik dan waarna ik de test weer pak zodat hij in eerste ogenblik niet meteen ziet, “wil je bij me komen?” vraag ik dan aan hem.
3BC5F997-1087-4F69-82C8-A6D915805A0E.jpeg
3BC5F997-1087-4F69-82C8-A6D915805A0E.jpeg (14.13 KiB) 49 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 aug 2020, 10:17

Declan.
In vampiersnelheid was ik alles aan het schoonmaken. Zo fijn dat ik dat zo snel kan, dan was het zo gebeurd. Ondertussen dacht ik na over wat er met Aimee zou kunnen zijn. Misschien had die heks er toch iets mee te maken en heb ik er gewoon domweg niks aan gedaan. Een zucht verlaat mijn lippen. Met mijn gehoor houd ik Mason in de gaten, hoe zijn hart klopt, hoe hij ademt, hoe zijn bloed stroomt. Als hem iets zou gebeuren zou ik mezelf dat nooit vergeven. Kort bijt ik op mijn lip en kijk op wanneer ik Aimee hoor. “Kom eraan!” In een flits ruim ik de schoonmaakspullen op en sta ik in de badkamer. Rustig loop ik naar het bad toe en ga op de rand zitten. “Hmm wat is er schoonheid?” Vraag ik haar. Misschien was ze weer niet zo lekker en wilde ze een emmer of zo hebben. Dat kon zo geregeld worden. Maar misschien was er wel iets heel anders aan de hand. Daarom bekijk ik haar gezicht wat onderzoekend. Het was niet dat ze er slecht uit ziet. Daarom zet ik een bedenkelijk gezicht op. Wat wilde ze mij vertellen?
CFCEB9A4-E01F-439F-8000-40B301169D42.jpeg
CFCEB9A4-E01F-439F-8000-40B301169D42.jpeg (70.17 KiB) 42 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 aug 2020, 17:51

Aimee.
Hoe zal ik het hem vertellen? Zou ik hem eerst vragen of hij een tweede kind wilt? Of zou ik het hem gewoon direct vertellen? Vertel ik het subtiel of direct to the point? Gegeven moment kwam hij aangelopen en vraagt hij wat er is. Ik haal diep adem en kijk even naar mijn hand, “ik weet niet of je hier blij mee bent?” vraag ik voorzichtig waarna ik hem de test overhandig. Ik was zelf nog in twijfel of ik hier wel blij mee was, blij dat het nog een kindje is en dat het weer met Declan is maar ook verdrietig dat er weer een kindje in gevaar komt door ons. “Daarom ben ik zo prikkelbaar, daarom namen mijn emoties me net over” leg ik uit en zucht even waarna ik mijn hand door mijn haren laat gaan, “daarom moest ik net ook overgeven. Ik ben al 8 of 9 weken zwanger” leg ik verder uit, “heb het eerder niet in de gaten gehad omdat je mijn ongesteldheid kent, die is gigantisch onregelmatig” ging ik verder met mijn uitleg. “Als ik nu was veranderd naar een hybrid dan was het kindje overleden” voeg ik er zachtjes aan toe.
2DB32CE8-DDD8-4D72-87B6-D542B3D23D43.jpeg
2DB32CE8-DDD8-4D72-87B6-D542B3D23D43.jpeg (654.03 KiB) 41 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 aug 2020, 19:00

Declan.
Een kleine frons ontstaat tussen mijn wenkbrauwen als ze soort van vraagt of ik ergens blij mee ben. Ik had nog totaal geen idee wat ze mij wilde vertellen of wilde laten zien. Ze overhandigt mij iets wat lijkt op een test. Nog even dringt het niet tot me door tot ik lees wat er op de test staat. Meteen kijk ik op naar haar met een brede glimlach. Eigenlijk wilde ik haar aanvliegen, knuffelen. Maar ze zit in bad. Ach wat kan het me ook. Ik buig me voorover en knuffel haar waarna ik kusjes tussen haar haren geef. “Ohhh.. Nog een kleintje, je maakt mij zo gelukkig.” Zeg ik zachtjes en blijf haar knuffelen. “Gelukkig ben je niet veranderd in een hybrid of weerwolf vandaag..” Zeg ik dan zachtjes en geef weer wat kusjes in haar haren. Al weet ik niet of zij er wel zo blij mee is. Mijn ogen sluit ik tevreden en blijf haar knuffelen, niet te hard, ik wilde haar immers geen pijn doen. Ik voelde een warmte door mij heen gloeien, door mijn buik om precies te zijn. “Mason wordt een grote broer..” Fluister ik.
E37000E9-F6D1-4817-A880-8390FF969650.jpeg
E37000E9-F6D1-4817-A880-8390FF969650.jpeg (51.14 KiB) 39 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 aug 2020, 19:14

Aimee.
Declan leek het eerst niet niet te begrijpen wat ik bedoelde, maar al snel zag ik een glimlach op zijn lippen verschijnen. Ik zag een enige twijfel maar al snel greep hij me vast. Om hem wat makkelijker te maken ga ik op mijn knieën zitten, zodat ik wat hoger zit en sla mijn armen ook om hem heen. “Maar..” zeg ik dan zacht waarna ik Declan aan kijk, “deze baby komt dan ook in gevaar” voeg ik er zacht aan toe. “Ik ben blij dat ik zwanger ben, dat zeker en dat Mason een oudere broer word.. Alleen ben ik bang dat ze beide wat gaat overkomen” ratel ik dan een beetje in paniek uit, ik merk dat de hormonen weer dansen door mijn lijf. Ik houd Declan daardoor nog steviger vast en haal een beetje bibberig adem, “we kunnen ze ook niet vermoorden want dan is er de kans dat er meer vampiers gedood worden waaronder jij misschien. We kunnen niks tegen ze doen door ze tegen te houden. Misschien kunnen de heksen ons helpen maar daar blijft het bij” leg ik snikkend uit.

Foto komt later

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 aug 2020, 22:15

Declan.
Wanneer ze ‘maar’ zegt, kijk ik op naar haar. Zou ze er niet blij mee zijn? Kort bijt ik op mijn lip en bestudeer haar gezicht. Ik luister naar haar geratel en leg mijn hand op haar wang. “Maak je geen zorgen.. We hebben beveiliging, Mason is ook nog niks gebeurd.. We zorgen ervoor dat ze niet in gevaar komen en anders doen we er alles aan om ze eruit te krijgen.” Vertel ik haar zachtjes en druk een kusje op haar voorhoofd. Even knik ik als ze dat zegt. “We hoeven ze niet te vermoorden, we moeten ons gezin veilig houden.” Zeg ik vastberaden. Dat moet goed komen. Eigenlijk was ik heel erg benieuwd hoe Mason erop zou reageren. Zou hij blij zijn dat hij een grote broer wordt of zou hij juist gaan huilen, bang dat we hem niet genoeg aandacht geven? Een glimlach siert mijn lippen als ik denk aan de baby die groeit in Aimee haar buik. Ergens hoopte ik dat het een meisje zou zijn, dan is Mason echt de grote broer.
DB09E1DD-6B3B-4C7B-AA3E-94687F5F0BE4.jpeg
DB09E1DD-6B3B-4C7B-AA3E-94687F5F0BE4.jpeg (73.17 KiB) 32 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 03 aug 2020, 22:27

Aimee.
Ik haal diep adem als ik Declan hoor praten, hij wist me 9 van de 10 keer altijd te kalmeren. Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan, maar moest al snel glimlachen als ik het geluk op zijn gezicht zie. “Nu word het leeftijdsverschil nog groter” zeg ik dan zacht grinnikend, ik ben nu 23.. Bijna 24 zelfs en ‘lichamelijk’ is Declan nog steeds 21, geestelijk is hij volgens mij 186 als ik het goed heb. Ik trek de stop uit het bad en stap voorzichtig het bad uit, ik wou even knuffelen met Declan en stiekem wel meer dan dat. Snel doe ik een badhanddoek om mezelf heen en knuffel Declan hierdoor wat makkelijker, “ik hou van je” fluister ik zacht in zijn oor. Het verbaast me eigenlijk wel dat hij me nog niet ten huwelijk heeft gevraagd, zou hij dat pas doen als hij zeker weet dat ik voor eeuwig bij hem blijf? “Ik ga wil even tandenpoetsen, aangezien ik net heb overgegeven vind ik dat idee wat frisser en ik zal weer beginnen aan vitamines voor zwangerschap” leg ik uit waarna ik naar het kastje loop en het, nog dichte potje, er weer bij haal. We hadden destijds te veel gekocht waardoor deze al die tijd geseald is gebleven.
6F5286C6-9E14-4C57-B186-F10B112C3585.jpeg
6F5286C6-9E14-4C57-B186-F10B112C3585.jpeg (475.18 KiB) 31 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 05 aug 2020, 12:51

Declan.
Mijn ogen kijken in die van haar terwijl ik glimlach. “Ach, in feite ben ik veeeeeel ouder dan jij bent, maar die 3/4 jaartjes in uiterlijk maakt mij niet zo uit.. Jij bent prachtig en dat zal je blijven, ook als je ietsje ouder wordt.” Vertel ik haar en druk een kusje op haar lippen. “Je bent perfect zoals je bent.” Fluister ik dan en kijk naar hoe ze uit bad komt. We krijgen gewoon weer een kleintje. Zelf denk ik dat Mason helemaal verrast is en helemaal blij als hij te horen krijgt dat hij een grote broer wordt. Ergens hoopte ik dan dat het een meisje zou zijn, dat zou ik het leukste vinden. Mijn armen doe ik ook om haar heen als ze mij knuffelt. “Hmm ik ook van jou.” Zeg ik zacht en druk een kus op haar voorhoofd. Best gek, als Mason straks groter wordt en hij besluit geen vampier te worden, dan groeit hij ons straks voorbij. Als ze dat verteld knik ik en laat haar los. “Doe je ding.” Zeg ik haar en laat mijn hand even over haar rug heen gaan waarna ik kijk naar wat ze allemaal pakt en doet. Een glimlach siert mijn lippen. “Ik zal nog even eten maken voor jou en Mason, waar heb je trek in?” Vraag ik haar en kijk via de spiegel naar haar.
2D5E8529-E24F-4CCD-906F-AD44C594225A.jpeg
2D5E8529-E24F-4CCD-906F-AD44C594225A.jpeg (73.74 KiB) 15 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 05 aug 2020, 16:19

Aimee.
Ik pruil lichtjes maar glimlach al snel weer waarna ik knik, “maar dit word wel de laatste” zeg ik dan grinnikend en wijs naar mijn buik. Ik had altijd gezegd dat ik niet meer als drie kinderen wou. Ons huis is gebouwd naar twee kinderen en een logeerkamer voor gasten, wat je dan eventueel een derde kinderkamer van kan maken maar zoals ik al zei, heb ik liever geen kind bij. Vampiers kunnen zwanger worden, maar die kans is heel erg klein en anders krijgen we helemaal een gek leeftijdsverschil. “Hm ik had eigenlijk zin in een biefstuk maar die zou ik wel niet krijgen” zeg ik grinnikend en steek mijn tong uit, ondertussen was ik mijn tandpasta op de tandenborstel aan het doen om zo mijn mond te poetsen. “Ik weet het niet zo goed.. Verras ons anders maar chefkok Declan” zeg ik dan met een grijns waarna ik een kus op zijn wang druk. Ik begin mijn tanden te poetsen waardoor ik ook niks meer kon zeggen. Gegeven moment had ik mijn tanden goed schoon en weer een frisse smaak in mijn mond, direct spoel ik mijn mond weer en maak de tandenborstel weer schoon. Ik neem de speciale vitamines voor een zwangere vrouw in. Vervolgens maak ik de badkamer schoon en droog met de handdoek die ik net om me heen had, waarna ik mijn lingerieset weer aan trek. Mijn kleding dump ik in de wasmand in de badkamer, daarna loop ik naar de kledingkasten en haal daar een simpel zwart jurkje uit die ik snel aan trek. Zacht neuriënd loop ik naar Mason’s slaapkamer, waar hij al wakker was en een beetje met zijn knuffel aan het spelen was, “laten we eens een hapje gaan eten, papa is al wat aan het maken” zeg ik tegen Mason waarna hij op staat en aangeeft dat ik hem moet tillen. Grinnikend schud ik mijn hoofd, hij kan prima lopen maar hij vind het leuker om getild te worden. “Vooruit dan” zeg ik dan maar waarna ik Mason op til en met hem naar beneden ga.
194DA22B-749E-4699-9623-E397DAE603AB.jpeg
194DA22B-749E-4699-9623-E397DAE603AB.jpeg (661.14 KiB) 12 keer bekeken

Plaats reactie