ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 18:06

Met mijn handen eindelijk vrij pakte ik de zak bloed uit Anna haar handen. Het kleine gat dat er al in zat was handig. Ik zoog een goed deel uit de zak toen mijn wonden begonnen te helen en mijn verstand me weer iets bij kwam. Ik trok terug en keek naar de zak die toch wel driekwart al leeg was. Nog wat wankel stond ik op en rekte ik me uit. Mij gezonde kleurtje keerde terug en daarmee ook mijn grijns. "Hmm, day is better " zei ik grijnzend en draaide me naar Anna. "Wanneer wil je de info?" Ik weet dat ze zo snel mogelijk had gezegd, maar dan wist ik hoever ik Finn moest pushen. Met de zak liep ik naar Body, waar ik de zak voor hem omhoog hield om hem te helpen met drinken. Zo gemeen om hem met een zak bloed aan zijn lot over te laten.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 18:13

Ik bekijk hoe hij de zak leeg dronk en zijn lichaam zich herstelde. Het was alsof je naar iets bijzonders zat te kijken. Wanneer ik het wilde weten? Een grijns staat op mijn telefoon. “Wanneer jij denkt genoeg informatie te hebben van Finn, wat je kan doorspelen.” Zeg ik hem met een knik. “Dus, laat je gaan.” Mijn ogen kijken naar hem en ik doe mijn armen over elkaar.

Wanneer hij de zak leeg drinkt, voel ik mijn hartslag door mijn hele lichaam heen gaan. Samen met een jaloers gevoel. Als hij naar mij toe stapt en mij helpt met bloed drinken knijp ik mijn ogen dicht tijdens. Het voelde zo goed om dit te drinken na zoveel zwakte in mijn lichaam. Harm had wel hetzelfde ervaren. Wanneer de zak leeg is, open ik mijn ogen weer en voel mezelf zo’n stuk aansterken. Helaas zat ik nog vast en kon dus niks doen..
“Luck is believing you’re lucky.”

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 18:21

Rustig wachtte ik tot Vince de zak leeg had gedronken en kwam weer overeind. Ik knikte naar Annabella en rekte me nogmaals goed uit. "Oke, ik app je wel als ik wat te weten kom." Zei ik haar en liep richting de uitgang. "Eens zien wat Finn al die tijd heeft verborgen." Zei ik grijzend. Het klonk niet als iets wat Finn zou doen. Altijd zo rustig, dan ineens open en nu zodanig gesloten dat niemand hem meer te zien krijgt.

Finn
In de uren die voorbij waren gegaan had ik amper een bij verroert. Ik was van zitten tegen de deur, verplaatst naar zitten onder de douche om het geluid van buitenaf af te schermen. Hoelang ik hier zat wist ik niet. Moeite om me uit te kleden had ik ook niet gedaan. Met mijn kleren, schoenen en zelfs mijn telefoon en sleutels in mijn zakken zat ik in de douche. Het deed gewoon pijn. Hoe kon zoiets nou pijn doen? Er was toch geen wond. Gefrustreerd had ik wel het douchegordijn van de reling getrokken en een ravage aan weggesmeten dingen door de kamer achtergelaten. Maar het kon me allemaal niet schelen op het moment.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 18:30

Ik knik en kijk hem na, waarna ik me naar Jeanette richt. “Jammer dat we nu niks aan Alexa hebben.” Zeg ik haar en haal mijn schouders op. Mijn blik richt zich weer naar Body. “Zorg ervoor dat hij niet ontsnapt ofzo.” Wijzend naar Vince. Het mocht niet gebeuren dat hij hier weg zou komen. Dat gezegd te hebben, loop ik de trap weer op en vervolgens door naar mijn kantoor. Ik hoopte maar dat Harm met iets nuttigs zou komen. En niet dat dit alles voor niks is geweest.

Even rol ik mijn ogen als ze meldt dat Body mij niet mocht laten ontsnappen. “Alsof ik hier weg kom.” Zeg ik en ga op de stoel zitten waar Harm net zat. In mijn ooghoeken zie ik de grijns op Body zijn gezicht. “Ik schreeuw net zo lang tot Harm mij hoort als jij ook maar iets doet.” Vertel ik hem, een tikkeltje dreigend. “Gaan we dreigen Vince? Dacht dat je nog wel wist dat je hier niet gehoord kunt worden.” Zegt hij en begint te lachen.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 18:42

Finn
Met mijn hoofd tussen mijn knieën zat ik voorovergebogen op de grond, onder een koude straal water. Maar nog altijd kwam er geluid van buiten de kamer binnen. Het hielp allemaal niet. Niet tegen de afleiding, niet tegen de pijn en al helemaal niet met de situatie die ik voor mijzelf had gecreëerd. Ik had Alexa helemaal buitengesloten en haar het weer laten herinneren was geen optie, dan wist ze teveel van me. Ik had mijzelf vastgezet.

Body
Lachend liep ik rond de kamer, kijkend naar alle spullen die ik hier had om hem te martelen. Ja, Anna had Harm beloofd dat ze Vince niet zou martelen, maar ik had dat niet. "Na de vorige keer had ik toch echt wel gedacht dat je had geleerd van je fouten. Was de ervaring niet duidelijk genoeg voor je? Niet traumatiserend genoeg om je hier weg te houden?'

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 18:49

Harm
Zodra ik vrij was, wist ik wat ik moest doen. Al wist ik niet goed of ik wel zo ‘aardig’ voor hem wilde zijn. Het kwam immers door hem dat wij hier nu in verstrikt zaten. Toch besluit ik onze kamer in te lopen en zie wat voor ravage hier was gemaakt. Dit is helemaal niet hoe ik Finn kende. “Finn?” Vraag ik en duw rustig de deur naar de badkamer open. Eenmaal hier stap ik over wat spullen heen, die kapot op de grond liggen. “The fuck is er met jou maat?” Vraag ik hem en kijk de douche in. Het was net alsof hij een erge daad had gedaan en zichzelf hiervoor wilde afzonderen.

Vince
Een koude rilling gaat door me heen als hij begint te praten. “Ach flikker op, je weet zelf dat ik er de vorige keer niks aan kon doen en zo graag weg wilde.” Mompel ik en kijk naar hem. “Ik had toegegeven en toch mocht ik niet weg.” Mijn ogen sluit ik en laat mijn hoofd nog wat hangen. “Je mag mij niks doen hè, dat was de afspraak.” Zeg ik hem.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 19:03

Ik had de voordeur al open horen gaan toen Harm de badkamer binnen kwam gelopen. "Ga weg." Zei ik hem zonder op te kijken. Wat was er met mij? Wist ik veel. "Je kan stoppen met Alexa tegen me te gebruiken. We hebben geen contact meer." Zei ik hem nog altijd in elkaar gedoken onder de douche.

"Daar zijn de meningen over verdeeld. En iedereen wil wel als ze eenmaal hierbinnen zijn. Dat effect heb ik op anderen." Zei ik hem nog altijd grijzend. "Als je enkel hoefde toe te geven om weg te mogen, dan was iedereen binnen een uurtje weer vrij. Nee, je moet zoveel spijt hebben en angst voor mij hebben dat je het nooit meer doet. Dat is blijkbaar bij jou niet gelukt." Ik keek hem enkel grijzend aan. Ik moest de grenzen van Anna haar afspraak opzoeken.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 19:12

Even frons ik als hij zo reageert. “Waarom hebben jullie geen contact meer?” Vraag ik hem en doe de deksel van het toilet dicht, waarna ik erop ga zitten. Ik had hem werkelijk nog nooit zo gezien en had het idee dat het hem wel echt raakte. “Heeft zij er een punt achter gezet?” Vraag ik hem. Door wat Anna had verteld, wist ik deels wat er was gebeurd. Maar dat wist ik niet 100% zeker. Om dat 100% zeker te krijgen, moest het uit Finn zijn mond komen.

“Ik zat hier 3 dagen toen ik toe gaf wat ik had gedaan!” Schreeuw ik nu naar hem. “Alsof ik een uurtje zou zitten en dan bedenken dat ik een meisje had vermoord.” Sis ik nu. “Weet je dat een schuldgevoel daarvoor veel erger is dan hier te zitten? Blijkbaar weet jij dat niet.” Zeg ik hem en duw mijn kaken uit woede, maar ook uit irritatie op elkaar. Ik kan het niet goed hebben wanneer mensen mij uitlokken.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 19:18

Met mijn vingers drukte ik hard tegen mijn hoofd. Ik wist zelfs amper waarom ik iets had gedaan, hoe kon ik zoiets uitleggen. Wilde ik het wel delen? "Ik heb het contact beëindigd." Zei ik hem zacht. Het was allemaal mijn schuld. Alles was mijn schuld. "Ik had het nooit moeten beginnen."

"Pas drie dagen. Wat zijn drie dagen nou in het leven van een onsterfelijk wezen." Zei ik hem simpel. Het was niet alsof ik ooh zo schaarse tijd van hem af had genomen. "En wat is pijn nou voor een vampier." Zo simpel was het nou. "Nee, ik heb nog nooit een mens vermoord." Enkel een vampier of twee, maar ze waren niet meer te redden. "Ga je hier nou lopen jammeren over of je het wel of niet had verdient? En deze keer dan? Je had bijna weer een leven ontnomen. Hardleers."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 19:42

Ik bekijk hem van top tot teen. Zover ik dat kon natuurlijk. Vervolgens sta ik op en zet de douche uit. “Je was gelukkig Finn, ik zag het aan je.” Zeg ik hem en trek hem omhoog. Of hij dit nou wilde of niet. “Waarom beëindig je iets wat je misschien niet eerder hebt gehad, of misschien wel I don’t know.” Zeg ik hem en houd hem bij z’n schouders vast. “Kleed je om.. Let’s talk.” Zeg ik rustig en kijk hem aan.

“Drie dagen vol marteling, zal ik dat bij jou eens doen?” Vraag ik hem geïrriteerd. Het was nou niet bepaald een pretje. Als hij dat eens wist. Misschien wist hij dat wel, maar het boeide me vrij weinig. “Wat ben je van plan Body?” Vraag ik hem en kijk op naar hem. Het leek een film, waar ik de hoofdrolspeler van was, samen met Harm. Dit beviel mij alleen helemaal niks.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 22:54

Mopperend liet ik mezelf omhoog trekken. "Maar ik kan haar haar geluk niet ontnemen om zelf gelukkig van te worden." Mompelde ik zacht. "Ik kan niet tegen haar liegen." Zei ik hem en slenterde de badkamer uit. Een nat spoor liet ik achter me na van mijn druipende kleding. "Nee, geen zin om te praten." Mopperde ik en liet me in mijn kamer op mijn bed vallen.

Lachend schudde ik mijn hoofd. "Je weet niets over mij jongen." Zei ik hem en sloeg mijn armen over elkaar. "Wat ik van plan ben? Ik wacht tot je vriendje terug komt en neem mijn tijd om de laatste stukken van de straf wat zwaarder te maken." Zei ik hem met een grijns. "Dat Harm je zomaar in de steek heeft gelaten."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 23:00

Mijn blik volgt hem. “En wie zegt exact dat zij niet gelukkig zou worden met jou?” Vraag ik hem en loop gewoon achter hem aan. “Je hoeft niet te liegen tegen haar.” Ik kijk hoe hij zich op bed laat vallen en zucht kort. “Bro je hele bed wordt zo nat.” Zeg ik en pak droge kleding voor hem. “Kleed je even om, dan praten we gewoon oké?” Ik leg de kleding bij hem neer en draai mijn rug naar hem toe. “Je kan open kaart met haar spelen Finn.” Kort haal ik mijn schouders op.

Ik grom even om zijn reactie. “Het is mijn vriendje niet.” Vertel ik hem duidelijk en probeer met man en macht aan de kettingen te trekken. Misschien kon ik ze uit de muur vandaan trekken. Mijn kaken duw ik op elkaar en geef harde rukken aan de kettingen. Zweet ontstaat op mijn voorhoofd maar opgeven was ik geen voorstander van. Ik laat mezelf niet kennen aan een of andere mafkees die denkt dit te kunnen maken.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 23:15

"Hoe kan een mens gelukkig zijn met een monster. Ze komt er gelijk achter! Ik had haar al bijna vermoord om een sneetje." Zei ik hem en bleef liggen op bed. Maakte mij het uit dat m'n bed nat werd. Het was maar een bed. Met enige tegenzin kwam ik iets overeind en trok mijn shirt uit die ik in de hoek gooide. "Je kent de regels. Ze mag het nooit weten. Los daarvan zal ze bang van me zijn."

"Samen romantisch bloed drinken uit hetzelfde slachtoffer. Elkaar redden van de pijn van wat verbena. Als ik niet beter wist hadden jullie een setje kunnen zijn." Zei ik hem nog altijd grijzend. Vince begon aan de kettingen te trekken. "Ik waarschuw je een keer, anders rijg ik je aan de muur om te zorgen dat je vast blijft zitten." Zei ik hem dreigend. Een mes draaide ik in mijn hand en zette de punt tegen zijn schouder zonder door te drukken. "Je zal niet ontsnappen."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 23:21

“Hey, je bent toch nog steeds de leuke Finn die je altijd bent geweest? Je hebt niet van haar gedronken tijdens dat ze een snee had en vermoorden is gelijk overdreven.. Jij kunt jezelf beheersen.” Zeg ik hem rustig. Het zat hem echt dwars, dat was ik niet gewend van hem. “Fuck de regels Finn.” Zeg ik en haal mijn schouders op. “Ik kwam haar tegen maar ze leek niks te herkennen van gisteren.” Verzin ik. “Heb jij haar laten vergeten dat.. Nja.. Heb je jullie laten vergeten?” Vraag ik hem wat voorzichtig.

“Het was niet romantisch! Ik heb de verbena uit z’n schouder gehaald omdat hij verging van de pijn!” Hij maakte mij opgefokt en dat wilde ik niet. Wanneer hij het mes tegen mijn schouder zet, verkleuren mijn ogen en kijk ik op naar hem. “Laat me gewoon gaan dan.” Zeg ik en duw mijn kaken stijf op elkaar. Ik zit niet te wachten op spelletjes.

Inuka

Bericht door Inuka » 14 feb 2020, 09:58

"Als ik had gedronken, dan had ik haar vermoord. Ik kan mezelf niet beheersen. Dat heb ik nooit gekund." Zei ik hem twijfel ik met mijn voet de schoen van mijn andere voet uit probeerde te trappen. Toen hij zei fuck de regel kwam ik gefrustreerd omhoog en pakte ik hem vast bij zijn kraag. "Flikker toch op man! Je hebt bijna een vreemde vermoord! Alles in gevaar gebracht. En dan ook Alexa bedreiging om mij dwars te zitten. Wat maakt jou dit alles uit!" Zei ik hem fel en drukte hem tegen de muur in mijn blonde en ongecontroleerde woede. "Ze zou me anders nooit met rust laten."

"En nu verraad hij een andere vriend om jou te redden van deze kwelling." Voegde ik er overdreven aan toe. "Nee, zelfs als Harm het voor elkaar krijgt de informatie te verzamelen die Annabella van hem wil, dan hebben jullie nog een aantal dagen straf uit te zitten. Dus tot die tijd blijf je hier, op je plek. Probeer te ontsnappen en ik ga gewoon door."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 feb 2020, 12:36

Zijn woede kon goed zijn. Zonder tegen te stribbelen laat ik hem mij vast pakken en kijk naar zijn gezicht. “Weet je nog, de tijden dat wij dit deden? Met z’n 2en.” Zeg ik hem rustig. “Dat waren gouden tijden.” Knik ik vervolgens. “Je zou haar niet vermoorden, je zou haar daar veel te leuk voor vinden.. Geloof me, ineens kun je je inhouden als je om iemand geeft.” Vertel ik hem. “Ze zou je niet met rust laten omdat zij geïnteresseerd is in je, je hebt haar gevoel weggenomen.. Zie dit als een nieuwe kans om opnieuw te beginnen, nog eens te ervaren hoe ze voor je valt Finn.”

“Uit vriendschap, hij wilt niet dat we beide door deze hel heen moeten!” Toch probeer ik de ketting los te trekken. Met man en macht zet ik kracht op de ketting, maar deze was niet zo gemakkelijk te breken. “Mijn tijd voor jou komt nog wel.” Fluister ik.

Inuka

Bericht door Inuka » 14 feb 2020, 13:13

Woedend bleef ik in Harm zijn shirt knijpen. Maar zijn rust versterkte mijn woede niet, maakte het zelfs minder. Zuchtend liet ik hem los en liet ik me weer op de rand van mijn bed zakken. "Ik ga niet de fout in nu ik bij de avondclub zit Harm. Het brengt onze missie in gevaar en de straffen zijn heftig." Zei ik hem zacht en keek naar hem op. "Wat is je straf voor de bijna moord?" Vroeg ik hem fronsend. Waarom was hij hier? Harm en ik konden het misschien goed vinden, maar zo geïnteresseerd was hij vaak niet. Enkel wanneer hij wat van me nodig had. "Nee, ik kan haar nooit vertellen over het monster dat ik ben." Zei ik hem en liet me achterover op mijn rug zakken.

Grijzend keek ik naar zijn tevergeefse poging om te ontsnappen. In een snelle beweging ramde ik het mes in zijn schouder en drukte ik hem naar achter tegen de muur. "Ik had je gewaarschuwd jongen." Zei ik hem en drukte hard door.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 feb 2020, 13:27

Even raak ik verbaasd als hij me los laat. Dit had gewerkt, als ik woest tegen hem in was gegaan, was hij bozer geworden. “Mijn straf maakt niet uit Finn.” Zeg ik hem hoofdschuddend. Rustig neem ik plaats naast hem op de rand. “Geef het een kans Finn, misschien vindt ze het niet eens zo erg dat je vampier bent.” Vertel ik hem en zucht kort. “Het is lastig, dat snap ik.. Maar je mag ook een beetje plezier hebben in je onsterfelijke leven, Alexa gaat een keer dood en dan heb jij er niks mee gedaan terwijl je dat wel wilt.” Zeg ik hem.

Ik schreeuw het uit als hij een mes in mijn schouder steekt. Meteen verkleuren mijn ogen en wil ik hem aanvallen. “Maak me los, schele.” Zeg ik en grom naar hem. Het was niet eerlijk. “Je mocht me geen pijn doen! Dat was de afspraak!” Schreeuw ik naar hem.

Inuka

Bericht door Inuka » 14 feb 2020, 13:38

Fronsend keek ik naar hem opzij. "Je straf maakt niet uit?" Zei ik hem toch wel verbaasd. Had hij geen straf gekregen dan? Werd Annabella soft? Wie weet, de dame werd ook steeds ouder. "Nee, ze mag het niet weten." Zei ik hem eigenwijs. Ik ging het haar nooit vertellen. Ze verdiende een zorgeloos en normaal leven. "Wat maakt het jou uit. Je wilde Alexa tegen me gebruiken." Zuchtte ik en trok een droog shirt over mijn hoofd.

Lachend schud ik mijn hoofd. "Ik mocht je geen pijn doen, maar je mag ook niet ontsnappen. Dus zolang jij netjes blijft zitten zal ik je geen pijn doen." Zei ik hem en trok het mes terug. "Pas op wie je beledigd. Je bent nog lang niet van me af."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 feb 2020, 13:42

Ik schud mijn hoofd. “Nee, mijn straf maakt nu even niet uit, het gaat om jou.” Zeg ik hem knikkend. “God je lijkt wel een eigenwijs klein kind, geef het nog een kans gek, hoe lang is het geleden dat iemand jou heeft zien staan? Met dezelfde kut humor?” Vraag ik hem en geef een duwtje tegen zijn schouder. Was hij nou echt zo blind? “Dan zorg je ervoor dat ze het niet te weten krijgt, geniet van je leven, zo lang ik mij gedeisd houd.” Grijns ik.

Boos kijk ik hem aan. “Flikker.” Zeg ik hem. “Je moet eens weten wat ik jou kan doen als ik hier vrij ben.” Dreig ik en blijf op mijn stoel zitten. De wond in mijn schouder heelt gelukkig weer snel door het bloed wat ik eerder op had gedronken.

Plaats reactie