Ehh... goede vraagqwerty22033 schreef:Hahaha, maar hoe valt dat subtiel te doen?

Ehh... goede vraagqwerty22033 schreef:Hahaha, maar hoe valt dat subtiel te doen?
Zeggen dat je het per ongeluk naar iedereen hebt gestuurdqwerty22033 schreef:Hahaha, maar hoe valt dat subtiel te doen?
Dat smiley thoAcrossTheHistory schreef:Zeggen dat je het per ongeluk naar iedereen hebt gestuurd
AcrossTheHistory schreef:Zeggen dat je het per ongeluk naar iedereen hebt gestuurd
Nah xD Ik heb al wel een keer echt per ongeluk een berichtje naar iedereen gestuurd.qwerty22033 schreef:Ohja... Nou, dat mag jij dan mooi gaan doen
Iemand moest de eerste zijnAcrossTheHistory schreef:Nah xD Ik heb al wel een keer echt per ongeluk een berichtje naar iedereen gestuurd.
Oeh ga je nog twee jaar vwo erachteraan doen? Daar ben ik nu ook mee bezig, hahaSeaweedbrain schreef:Hello everyone!
Ik ben Maxime, 16 jaar oud. In september word ik zeventien. Ik zit al een tijd op de site, maar ik heb me nooit hier voorgesteld. Na de zomervakantie ga ik naar VWO 5. Ik heb net eindexamen gedaan in de HAVO. Verder schrijf ik veel, vooral RPG's. Heel soms doe ik een ORPG. Verder voetbal ik veel. Ik zit in de MB1D en ik speel als keeper. Dat doe ik nu al twee jaar en ik heb er best veel plezier in (als ik wel eens per seizoen als aanvaller mag spelen, dat wel)
Muziek luister ik best veel, vooral van het Eurovision en Doctor Who muziek. Ik ben een groot fan van Doctor Who, Broadchurch, Marvel (WHERE IS MY BLACK WIDOW MOVIE GUYS) en ik ben ook best vaak op tumblr te vinden. Ja. Zo erg is mijn leven verpest.
Als je een RPG idee hebt, spreek me vooral aan!
Het is hier vrij actief! Er zijn zeker genoeg schrijvers op deze site die dagelijks op de site zitten dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Welkom haha, ik hoop dat je het hier kan vinden allemaal en anders moet je het gewoon aan iemand vragen, we zijn niet engSelenophile schreef:Hallo allemaal. Mijn gebruikersnaam geeft je een naam om me mee aan te spreken, maar je mag me gerust Selene noemen haha. Ik ben bijna zeventien en ben hier geraakt doordat ik op zoek was naar nieuwe rpg sites. Ik heb dus geen flauw idee of het hier nog redelijk actief is, maar me eventjes voorstellen kan vast geen kwaad. Schrijven is een van de dingen die ik graag doe, anders zou ik hier nu niet zijn, en ik luister vrij veel muziek, vooral stijlen zoals My Chemical Romance, Bring Me The Horizon en al die dingen, maar eigenlijk sta ik wel open voor veel genres.
Dus ja, dit ben ik, soort van. Ik hoop dat ik hier nog een tijdje mag blijven. Spreek me gerust aan in verband met rpg's en alles.
Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.Attitude schreef:Het is hier vrij actief! Er zijn zeker genoeg schrijvers op deze site die dagelijks op de site zitten dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Welkom haha, ik hoop dat je het hier kan vinden allemaal en anders moet je het gewoon aan iemand vragen, we zijn niet eng
Het orpg forum is hier wat actiever dan het rpg forum, veel van de rpg's die er worden gestart zijn van te voren afgesproken over de mail enzo haha, maar het is natuurlijk nooit erg om zelf initiatief te nemen en er een te starten, en anders als er niet meteen iemand reageert, gewoon mensen mailen! De meeste hebben wel interesse!Selenophile schreef:Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.
Hartelijk bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik eerst rustig zal rondkijken voordat ik iemand eventueel mail. Het is altijd vreemd om terug de newbie te zijn, om het zo maar even te noemen.Attitude schreef:Het orpg forum is hier wat actiever dan het rpg forum, veel van de rpg's die er worden gestart zijn van te voren afgesproken over de mail enzo haha, maar het is natuurlijk nooit erg om zelf initiatief te nemen en er een te starten, en anders als er niet meteen iemand reageert, gewoon mensen mailen! De meeste hebben wel interesse!
Haha begrijp ik helemaal! Kijk gewoon even lekker rond en als er vragen zijn of je iets wilt weten kan je mij altijd mailenSelenophile schreef:Hartelijk bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik eerst rustig zal rondkijken voordat ik iemand eventueel mail. Het is altijd vreemd om terug de newbie te zijn, om het zo maar even te noemen.
Dank je wel! ^^Attitude schreef:Haha begrijp ik helemaal! Kijk gewoon even lekker rond en als er vragen zijn of je iets wilt weten kan je mij altijd mailen
Het probleem met rpg's is dat niet veel mensen hier dat ook als optie zien, denk ik. Ik ben echter wel iemand die rpg's leuk vind en ik weet nog wel een paar mensen. Als je een leuk idee hebt, gewoon een topic openen en dan komt de rest vanzelf.Selenophile schreef:Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.
Mh, dat probleem is er ook op een andere site waar ik zit. Daar worden er voornamelijk orpg's gedaan, omdat rpg's een hele organisatie zijn. Meestal is er iemand die een paar contacten optrommelt en die doen dan een rpg. Oké, die tip zal ik onthouden voor in de toekomst. Dank je wel (:qwerty22033 schreef:Het probleem met rpg's is dat niet veel mensen hier dat ook als optie zien, denk ik. Ik ben echter wel iemand die rpg's leuk vind en ik weet nog wel een paar mensen. Als je een leuk idee hebt, gewoon een topic openen en dan komt de rest vanzelf.