Stel je voor!

qwerty22033
Re: Stel je voor!

Bericht door qwerty22033 » 28 jul 2016, 21:01

Selenophile schreef:Mh, dat probleem is er ook op een andere site waar ik zit. Daar worden er voornamelijk orpg's gedaan, omdat rpg's een hele organisatie zijn. Meestal is er iemand die een paar contacten optrommelt en die doen dan een rpg. Oké, die tip zal ik onthouden voor in de toekomst. Dank je wel (:
Dat is hier ook zo. Als je het rpg gedeelte bekijkt en wat topics leest, zie je wel dat het telkens dezelfde zijn die rpg'en. Op zich ook geen probleem, maar wel jammer.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 28 jul 2016, 21:01

Selenophile schreef:Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.
Ik start soms wel eens een RPG op (:
But I've been burned and I've been wrong so many times

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 jul 2016, 21:02

AcrossTheHistory schreef:Ik start soms wel eens een RPG op (:
Ja jou bedoelde ik ook 8-)
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 28 jul 2016, 21:04

qwerty22033 schreef:Ja jou bedoelde ik ook 8-)
Ja, ik moet toch iets met alle verhaallijnen die ik heb :lol:

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 jul 2016, 21:07

AcrossTheHistory schreef:Ja, ik moet toch iets met alle verhaallijnen die ik heb :lol:
Precies en ik moet toch ergens van kunnen genieten? Zijn we beiden blij :lol:
Ja, ik geniet van jouw verhaallijnen. Dat is een feit.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 28 jul 2016, 21:08

qwerty22033 schreef:Precies en ik moet toch ergens van kunnen genieten? Zijn we beiden blij :lol:
Ja, ik geniet van jouw verhaallijnen. Dat is een feit.
Hahaha gelukkig maar

Selenophile

Bericht door Selenophile » 28 jul 2016, 21:12

AcrossTheHistory, zou je me een bericht kunnen sturen de volgende keer dat je een rpg start?
How wrong we were to think that immortality meant never dying

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 28 jul 2016, 21:28

Selenophile schreef:AcrossTheHistory, zou je me een bericht kunnen sturen de volgende keer dat je een rpg start?
Jahoor! Dat wordt waarschijnlijk wel pas na de vakantie, aangezien veel mensen nu weg zijn of nog weggaan (ikzelf ook). Speel je liever de vrouwelijke of mannelijke rol of maakt dat niet zoveel uit? Dat is namelijk altijd even handig om vast te weten hahah

Selenophile

Bericht door Selenophile » 29 jul 2016, 10:04

AcrossTheHistory schreef:Jahoor! Dat wordt waarschijnlijk wel pas na de vakantie, aangezien veel mensen nu weg zijn of nog weggaan (ikzelf ook). Speel je liever de vrouwelijke of mannelijke rol of maakt dat niet zoveel uit? Dat is namelijk altijd even handig om vast te weten hahah
Ik heb niet meteen een voorkeur voor de mannelijke of vrouwelijke rol. En oké, dan zie ik de rpg en je mailtje na de vakantie wel verschijnen (:

lailavp

Bericht door lailavp » 29 jul 2016, 19:53

Hey nu we het hier toch over rpg's hebben... het lijkt mij wel wat maar ik heb tot nu toe alleen nog maar orpg's gedaan. Maar eens moet de eerste keer zijn toch ;)

Dus al start iemand, wil je me dan een mailtje sturen? :)

krissyj18x

Bericht door krissyj18x » 30 jul 2016, 09:46

Hey everybody,

Mijn naam is Krissy, en ik ben 17 jaar.
In de tijden van Hyves ( :lol: ) heb ik vaker meegeschreven in verhalen. Nu mis ik het de laatste tijd wel en wil graag weer beginnen.
Ik ga aankomen schooljaar 5 HAVO doen en ik sport momenteel niet (af en toe yoga :oops: ). Ik ben graag bij mijn vrijwilligerswerk en ben op dit moment op zoek naar een leuk bijbaantje. Ik woon al mijn hele leven in Limburg en we hebben thuis 2 honden, 1 kat en ik heb zelf nog een terrarium met een baardagaam :)
Veel meer interessants is er niet echt te vertellen denk ik, haha
Ik hoop gewoon weer te kunnen beginnen met schrijven ^.^

Knuffel,
Krissy
All monsters are human

Pikachu

Bericht door Pikachu » 30 jul 2016, 18:37

Hallo allemaal. Ik ben Juliette, 19 lentes jong. Op deze site heet ik Pikachu, want ik ben net zo adorable ;). Ik zoek nog maatjes om een ORPG/RPG mee te doen. Stuur me vooral een mailtje als je interesse hebt. Meer heb ik niet echt te vertellen, ik vind mezelf niet heel erg interessant of zo en ik wil jullie niet lastig vallen met onzin!

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 30 jul 2016, 20:58

Pikachu schreef:Hallo allemaal. Ik ben Juliette, 19 lentes jong. Op deze site heet ik Pikachu, want ik ben net zo adorable ;). Ik zoek nog maatjes om een ORPG/RPG mee te doen. Stuur me vooral een mailtje als je interesse hebt. Meer heb ik niet echt te vertellen, ik vind mezelf niet heel erg interessant of zo en ik wil jullie niet lastig vallen met onzin!
Hey! Als ik er weer ben van vakantie, wil ik best een orpg met je doen :D

krissyj18x

Bericht door krissyj18x » 30 jul 2016, 21:29

Pikachu schreef:Hallo allemaal. Ik ben Juliette, 19 lentes jong. Op deze site heet ik Pikachu, want ik ben net zo adorable ;). Ik zoek nog maatjes om een ORPG/RPG mee te doen. Stuur me vooral een mailtje als je interesse hebt. Meer heb ik niet echt te vertellen, ik vind mezelf niet heel erg interessant of zo en ik wil jullie niet lastig vallen met onzin!
Ik heb je een pb gestuurd :3
All monsters are human

Pikachu

Bericht door Pikachu » 30 jul 2016, 22:19

AcrossTheHistory schreef:Hey! Als ik er weer ben van vakantie, wil ik best een orpg met je doen :D
Dat lijkt me heel leuk! :)

Selenophile

Bericht door Selenophile » 01 aug 2016, 19:02

Trouwens (sorry voor het off topic zijn), in welke categorie kan je een "orpg gezocht" topic aanmaken?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 01 aug 2016, 19:07

Selenophile schreef:Trouwens (sorry voor het off topic zijn), in welke categorie kan je een "orpg gezocht" topic aanmaken?
Gewoon in de orpg categorie, of in fanfiction orpg als je daar naar opzoek bent :)

Stinson

Bericht door Stinson » 01 aug 2016, 21:44

Ik zou wel een ORPG willen doen denk ik, dus laten we even mailen of het wat gaat worden of niet of wel of niet en ja leuk hoi.
"Het kan vriezen en dooien, maar als je op je muil gaat, zijn ze te laat met strooien. ~ Bert Visscher."

Angel.from.hell

Bericht door Angel.from.hell » 15 aug 2016, 17:17

Selenophile schreef:Hallo allemaal. Mijn gebruikersnaam geeft je een naam om me mee aan te spreken, maar je mag me gerust Selene noemen haha. Ik ben bijna zeventien en ben hier geraakt doordat ik op zoek was naar nieuwe rpg sites. Ik heb dus geen flauw idee of het hier nog redelijk actief is, maar me eventjes voorstellen kan vast geen kwaad. Schrijven is een van de dingen die ik graag doe, anders zou ik hier nu niet zijn, en ik luister vrij veel muziek, vooral stijlen zoals My Chemical Romance, Bring Me The Horizon en al die dingen, maar eigenlijk sta ik wel open voor veel genres.
Dus ja, dit ben ik, soort van. Ik hoop dat ik hier nog een tijdje mag blijven. Spreek me gerust aan in verband met rpg's en alles.

Waaah I love BMTH!!!! Ik ga dit jaar naar hun concert in Brussel!!! Hoi trouwens! En welkom hahaha
Hell's empty all the devils are here

Pollux

Bericht door Pollux » 26 aug 2016, 17:48

Hey, ik zag dit topic voorbijkomen, dus ik dacht dat ik me beter ook even kon voorstellen.

Mijn naam is Shari, ik ben 20 jaar en ben student Biologie. Ik ben naar deze site gekomen omdat ik al een tijdje zoek naar een goede rpg-site waarbij de rpg's niet meteen dood lopen, en door snel eens de site door te nemen heb ik wel gezien dat jullie hier redelijk actief zijn c: Dus hopelijk kan ik hier zonder problemen joinen.

Ik heb al redelijk lang ervaring met rpg's, aangezien ik gestart ben sinds ik ongeveer 9 jaar was, of iets in die aard. Het liefst schrijf ik rpg's, dus mocht er eens eentje opengaan zonder dat ik het gezien heb, mag je me altijd een berichtje sturen ^^

Oh en Angel.from.Hell, ik ga ook naar BMTH in november! :D Mensen met geweldige muzieksmaak hier, al zeg ik het zelf haha.

Als jullie iets van me willen weten, feel free to message me. I won't bite c:
Tell me, my friend, have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

Plaats reactie