Stel je voor!

mynosewrote
Re: Stel je voor!

Bericht door mynosewrote » 28 dec 2015, 21:54

qwerty22033 schreef:Hahaha, maar hoe valt dat subtiel te doen? :-P
Ehh... goede vraag :P
Alles is vanzelfsprekend, niets trouwens ook

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 28 dec 2015, 21:59

qwerty22033 schreef:Hahaha, maar hoe valt dat subtiel te doen? :-P
Zeggen dat je het per ongeluk naar iedereen hebt gestuurd Afbeelding
But I've been burned and I've been wrong so many times

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 28 dec 2015, 22:01

AcrossTheHistory schreef:Zeggen dat je het per ongeluk naar iedereen hebt gestuurd Afbeelding
Dat smiley tho

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 dec 2015, 22:01

AcrossTheHistory schreef:Zeggen dat je het per ongeluk naar iedereen hebt gestuurd Afbeelding

Ohja... Nou, dat mag jij dan mooi gaan doen :lol:
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 28 dec 2015, 22:12

qwerty22033 schreef:Ohja... Nou, dat mag jij dan mooi gaan doen :lol:
Nah xD Ik heb al wel een keer echt per ongeluk een berichtje naar iedereen gestuurd. :oops:

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 28 dec 2015, 22:13

AcrossTheHistory schreef:Nah xD Ik heb al wel een keer echt per ongeluk een berichtje naar iedereen gestuurd. :oops:
Iemand moest de eerste zijn ;)

SylvieSchrijft

Bericht door SylvieSchrijft » 29 mar 2016, 17:07

Hi! Ik ben Sylvie. Ik ben dertien jaar en zit in havo 2.
In mijn vrije tijd lees en schrijf ik. Daarnaast doe ik aan wedstrijdzwemmen.
Verder ben ik niet zo heel interessant haha.
''Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.''

Stinson

Bericht door Stinson » 30 mar 2016, 18:14

Ik zal me hier ook eens voorstellen, is wel zo netjes!

Mijn naam is Chantal en ik ben momenteel 19 jaar. Ik studeer rechten (vandaar dat mijn personage vrijwel altijd advocaat is, aangezien ik ook advocaat wil worden). Ik werk bij een advocatenkantoor in de vakanties en doe verder vrij weinig met mijn leven behalve school, werk, schrijven, lezen, slapen en eten. Er valt niet zo heel veel te vertellen over mij, behalve dat ik echt heel graag schrijf!
Oh! Ik schrijf overigens al ongeveer vijf jaar nu. Ben begonnen op goSupermodel en heette daar toen DutchClassics. Daar heb ik veel ervaring opgedaan, maar ik moet toegeven dat ik mezelf nu echt heel goed vind door mijn opleiding. Daar leer je echt heel veel, gezien taal daar een heel belangrijk onderdeel is en je je vaak bemoeit met taal die door de "normale" Nederlander niet begrepen wordt.

Voornamelijk doe ik aan realiteit ORPG's, omdat ik me dan heel goed kan inleven, en nu we het toch over inleven hebben: ik speel alleen mannelijke personages, bij voorkeur Sem(mie). Ook in mannen kan ik me in een ORPG beter inleven. Ondanks dat ik in het echte leven op vrouwen van.

Nou, weten we dat ook allemaal weer! Voel je vrij me te mailen als je een ORPG wilt. Er kan altijd iets leuks en nieuws bij! ♥
"Het kan vriezen en dooien, maar als je op je muil gaat, zijn ze te laat met strooien. ~ Bert Visscher."

physical

Bericht door physical » 31 mar 2016, 22:52

Hoi hoi! Mijn naam is Eva, en ik ben 20 jaar oud. Ik kwam hier toevallig op omdat ik eigenlijk weer op gsm wilde rpgen, maar toen zag dat er van alles veranderd was. Dus toen gaan zoeken, en voila :) Mijn gsm naam ben ik totaal vergeten, dus hier een nieuwe start :D

Ik heb in de zomer de opleiding tot klinisch-chemisch analist afgerond, en werk nu in een laboratorium van een ziekenhuis. Daarnaast doe ik niet heel veel bijzonders haha.

Ik ben altijd wel in een voor een ORPG, real life, fantasy, noem het maar op. Maar ik ben wel een beetje bang dat ik het verleerd ben, dus wees een beetje aardig tegen me aub haha :D
“We are all the pieces of what we remember. We hold in ourselves the hopes and fears of those who love us. As long as there is love and memory, there is no true loss.”

Seaweedbrain

Bericht door Seaweedbrain » 27 jul 2016, 11:16

Hello everyone!

Ik ben Maxime, 16 jaar oud. In september word ik zeventien. Ik zit al een tijd op de site, maar ik heb me nooit hier voorgesteld. Na de zomervakantie ga ik naar VWO 5. Ik heb net eindexamen gedaan in de HAVO. Verder schrijf ik veel, vooral RPG's. Heel soms doe ik een ORPG. Verder voetbal ik veel. Ik zit in de MB1D en ik speel als keeper. Dat doe ik nu al twee jaar en ik heb er best veel plezier in (als ik wel eens per seizoen als aanvaller mag spelen, dat wel)
Muziek luister ik best veel, vooral van het Eurovision en Doctor Who muziek. Ik ben een groot fan van Doctor Who, Broadchurch, Marvel (WHERE IS MY BLACK WIDOW MOVIE GUYS) en ik ben ook best vaak op tumblr te vinden. Ja. Zo erg is mijn leven verpest.

Als je een RPG idee hebt, spreek me vooral aan!
I just pretend I know everything~

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 27 jul 2016, 21:24

Seaweedbrain schreef:Hello everyone!

Ik ben Maxime, 16 jaar oud. In september word ik zeventien. Ik zit al een tijd op de site, maar ik heb me nooit hier voorgesteld. Na de zomervakantie ga ik naar VWO 5. Ik heb net eindexamen gedaan in de HAVO. Verder schrijf ik veel, vooral RPG's. Heel soms doe ik een ORPG. Verder voetbal ik veel. Ik zit in de MB1D en ik speel als keeper. Dat doe ik nu al twee jaar en ik heb er best veel plezier in (als ik wel eens per seizoen als aanvaller mag spelen, dat wel)
Muziek luister ik best veel, vooral van het Eurovision en Doctor Who muziek. Ik ben een groot fan van Doctor Who, Broadchurch, Marvel (WHERE IS MY BLACK WIDOW MOVIE GUYS) en ik ben ook best vaak op tumblr te vinden. Ja. Zo erg is mijn leven verpest.

Als je een RPG idee hebt, spreek me vooral aan!
Oeh ga je nog twee jaar vwo erachteraan doen? Daar ben ik nu ook mee bezig, haha :D

Selenophile

Bericht door Selenophile » 28 jul 2016, 18:29

Hallo allemaal. Mijn gebruikersnaam geeft je een naam om me mee aan te spreken, maar je mag me gerust Selene noemen haha. Ik ben bijna zeventien en ben hier geraakt doordat ik op zoek was naar nieuwe rpg sites. Ik heb dus geen flauw idee of het hier nog redelijk actief is, maar me eventjes voorstellen kan vast geen kwaad. Schrijven is een van de dingen die ik graag doe, anders zou ik hier nu niet zijn, en ik luister vrij veel muziek, vooral stijlen zoals My Chemical Romance, Bring Me The Horizon en al die dingen, maar eigenlijk sta ik wel open voor veel genres.
Dus ja, dit ben ik, soort van. Ik hoop dat ik hier nog een tijdje mag blijven. Spreek me gerust aan in verband met rpg's en alles.
How wrong we were to think that immortality meant never dying

Attitude

Bericht door Attitude » 28 jul 2016, 19:51

Selenophile schreef:Hallo allemaal. Mijn gebruikersnaam geeft je een naam om me mee aan te spreken, maar je mag me gerust Selene noemen haha. Ik ben bijna zeventien en ben hier geraakt doordat ik op zoek was naar nieuwe rpg sites. Ik heb dus geen flauw idee of het hier nog redelijk actief is, maar me eventjes voorstellen kan vast geen kwaad. Schrijven is een van de dingen die ik graag doe, anders zou ik hier nu niet zijn, en ik luister vrij veel muziek, vooral stijlen zoals My Chemical Romance, Bring Me The Horizon en al die dingen, maar eigenlijk sta ik wel open voor veel genres.
Dus ja, dit ben ik, soort van. Ik hoop dat ik hier nog een tijdje mag blijven. Spreek me gerust aan in verband met rpg's en alles.
Het is hier vrij actief! Er zijn zeker genoeg schrijvers op deze site die dagelijks op de site zitten dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Welkom haha, ik hoop dat je het hier kan vinden allemaal en anders moet je het gewoon aan iemand vragen, we zijn niet eng :)
Don't let anyone kill your sparkle!

Selenophile

Bericht door Selenophile » 28 jul 2016, 20:20

Attitude schreef:Het is hier vrij actief! Er zijn zeker genoeg schrijvers op deze site die dagelijks op de site zitten dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Welkom haha, ik hoop dat je het hier kan vinden allemaal en anders moet je het gewoon aan iemand vragen, we zijn niet eng :)
Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.

Attitude

Bericht door Attitude » 28 jul 2016, 20:25

Selenophile schreef:Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.
Het orpg forum is hier wat actiever dan het rpg forum, veel van de rpg's die er worden gestart zijn van te voren afgesproken over de mail enzo haha, maar het is natuurlijk nooit erg om zelf initiatief te nemen en er een te starten, en anders als er niet meteen iemand reageert, gewoon mensen mailen! De meeste hebben wel interesse!

Selenophile

Bericht door Selenophile » 28 jul 2016, 20:34

Attitude schreef:Het orpg forum is hier wat actiever dan het rpg forum, veel van de rpg's die er worden gestart zijn van te voren afgesproken over de mail enzo haha, maar het is natuurlijk nooit erg om zelf initiatief te nemen en er een te starten, en anders als er niet meteen iemand reageert, gewoon mensen mailen! De meeste hebben wel interesse!
Hartelijk bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik eerst rustig zal rondkijken voordat ik iemand eventueel mail. Het is altijd vreemd om terug de newbie te zijn, om het zo maar even te noemen.

Attitude

Bericht door Attitude » 28 jul 2016, 20:38

Selenophile schreef:Hartelijk bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik eerst rustig zal rondkijken voordat ik iemand eventueel mail. Het is altijd vreemd om terug de newbie te zijn, om het zo maar even te noemen.
Haha begrijp ik helemaal! Kijk gewoon even lekker rond en als er vragen zijn of je iets wilt weten kan je mij altijd mailen :)

Selenophile

Bericht door Selenophile » 28 jul 2016, 20:52

Attitude schreef:Haha begrijp ik helemaal! Kijk gewoon even lekker rond en als er vragen zijn of je iets wilt weten kan je mij altijd mailen :)
Dank je wel! ^^

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 jul 2016, 20:55

Selenophile schreef:Oké, gelukkig maar. Wel, hopelijk kan ik snel aan de slag gaan met schrijven. Worden hier trouwens regelmatig nieuwe rpg's opgestart die open zijn voor vrijwel iedereen? En dat zal ik onthouden. Hopelijk bijten jullie ook niet haha.
Het probleem met rpg's is dat niet veel mensen hier dat ook als optie zien, denk ik. Ik ben echter wel iemand die rpg's leuk vind en ik weet nog wel een paar mensen. Als je een leuk idee hebt, gewoon een topic openen en dan komt de rest vanzelf.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

Selenophile

Bericht door Selenophile » 28 jul 2016, 20:59

qwerty22033 schreef:Het probleem met rpg's is dat niet veel mensen hier dat ook als optie zien, denk ik. Ik ben echter wel iemand die rpg's leuk vind en ik weet nog wel een paar mensen. Als je een leuk idee hebt, gewoon een topic openen en dan komt de rest vanzelf.
Mh, dat probleem is er ook op een andere site waar ik zit. Daar worden er voornamelijk orpg's gedaan, omdat rpg's een hele organisatie zijn. Meestal is er iemand die een paar contacten optrommelt en die doen dan een rpg. Oké, die tip zal ik onthouden voor in de toekomst. Dank je wel (:

Plaats reactie