Stel je voor!

mynosewrote
Stel je voor!

Bericht door mynosewrote » 08 sep 2015, 21:44

Stel jezelf voor zodat iedereen, je tegenspeler misschien een beetje de indruk krijgt met wie ze schrijven. En ik vind het natuurlijk ook hartstikke interessant om te zien wie en wat hier actief is!
Dus, als je wil. Vertel iets over jezelf!
Ik zal de aftrap doen.

Nou, ik ben Carmen en word a.s zondag 18. Ik studeer ik niet, ik ben nog bezig met uitzoeken wat ik wil studeren en lekker in mijn vel te komen zitten. En ik ben druk op zoek naar een nieuw baantje te vinden!
Daar naast ben ik in het weekend altijd heel de zaterdag te vinden bij de scouting, want dankzij mijn vriend ben ik daar nu leiding van de welpen.
Ik heb een kat, Benjamin en dat is echt mijn grote liefde. En voor mij een stok achter de deur om elke ochtend mijn bed uit te komen. Want het is mijn kat dus ik moet hem ook altijd eten geven.
Voor de rest van de tijd ben ik hier online, en doe ik een cursus bij de NHA korte verhalen schrijven, om zo mijn hobby die begonnen is toen ik 7 was uit te breiden. :)
Alles is vanzelfsprekend, niets trouwens ook

lailavp
Re: Stel je voor!

Bericht door lailavp » 08 sep 2015, 21:46

Ik ben Laila, ik ben (bijna) 16, ik zit in 4 gymnasium waar ik 3 profielen doe. Ik houd heel erg van muziek luisteren, en het zelf maken, ik speel namelijk viool, piano en gitaar en ik zing. Verder geef ik volleybaltraining en train ik zelf ook 2 of 3 keer in de week, plus op zaterdag meestal 2 wedstrijden zelf spelen en ook 2 of 3 coachen. Ook ben ik leiding op een koortje voor kinderen. Zoals je al wel merkt doe ik een heleboel, behalve dingen voor school :P

Uuhm, dat was het denk ik wel?

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 08 sep 2015, 22:12

lailavp schreef:Ik ben Laila, ik ben (bijna) 16, ik zit in 4 gymnasium waar ik 3 profielen doe. Ik houd heel erg van muziek luisteren, en het zelf maken, ik speel namelijk viool, piano en gitaar en ik zing. Verder geef ik volleybaltraining en train ik zelf ook 2 of 3 keer in de week, plus op zaterdag meestal 2 wedstrijden zelf spelen en ook 2 of 3 coachen. Ook ben ik leiding op een koortje voor kinderen. Zoals je al wel merkt doe ik een heleboel, behalve dingen voor school :P

Uuhm, dat was het denk ik wel?

Jeetje, dat is inderdaad erg veel!
3 profielen, hoe dan? Dat vraag ik me eigenlijk nu af haha.

Manonphx

Bericht door Manonphx » 08 sep 2015, 22:31

Well, mijn naam is Manon. Sinds gisteren (7 september) ben ik negentien jaartjes jong. Ik doe een MBO Welzijnsopleiding (onderwijsassistent, kinderopvang, maatschappelijke zorg, etc) waarvan kinderopvang de momentele specifieke opleiding is die ik doe en ik zit nu in mijn tweede jaar. Mijn hobby's zijn dansen, zingen, schrijven, reizen en slapen. Ik woon nu een jaartje op m'n eigen en heb thuis bij mijn ouders een kat, genaamd Mika. Een eigenwijze poes die echt een vrouw is. Altijd in tassen snuffelen en nieuwsgierig naar alles. Verder vind ik muziek luisteren trouwens enorm leuk, ik heb een brede muzieksmaak, maar mijn favoriete muziek is toch wel muziek uit de jaren 50 tot en met de jaren 90, de classics dus.
"Ik word liever gehaat om wie ik ben, dan geliefd om wie ik niet ben." - Kurt Cobain

lailavp

Bericht door lailavp » 09 sep 2015, 12:19

mynosewrote schreef:
Jeetje, dat is inderdaad erg veel!
3 profielen, hoe dan? Dat vraag ik me eigenlijk nu af haha.

Goede vraag haha. Ik heb veel lessen tegelijkertijd maar dat is (voor mij) prima vol te houden, ik doe toch niks voor school maar haal het allemaal makkelijk, dusja.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 sep 2015, 17:14

Ik ben Anouk. Ik ben 16 jaar oud. Momenteel zit ik in de vijfde klas van vwo met vakkenpakket cultuur en maatschappij. Ik houd enorm veel van talen, maar heb sterk een voorkeur voor de Nederlandse en Duitse taal. Verder ben ik echt een geschiedenisgek. Als het over geschiedenis gaat, wil ik altijd alles weten, elk detail van binnen en van buiten.
Ik speel een beetje piano, lees graag, sport niet (meer), fotografeer graag alles wat los en vast zit en ik vind een beetje photoshoppen ook wel leuk. Qua muziek luister ik alles van de 50's tot en met de 90's maar ik heb met klassieke muziek ook geen problemen.
Schrijven betekent voor mij best veel. Door te schrijven kom ik tot rust en heb ik even de mogelijkheid om iemand anders te zijn, wat ik wel fijn vind.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

Crimson Caravan

Bericht door Crimson Caravan » 10 sep 2015, 21:53

Mijn naam is Inge, en met 21 heb ik het idee net iets ouder dan de meesten te zijn, maar goed, dat geeft niet. Ik studeer game design en zit nu in het laatste jaar. Hierna wil ik door naar het HBO.
Naast schrijven teken en schilder ik enorm veel en ik ga er graag met verf en een schetsboek op uit. Ook game ik graag, sport ik het liefst in de vorm van skaten en fietsen en luister ik voornamelijk naar rockmuziek en soundtracks.
Eh, dat is het wel denk ik. Als iemand iets van me wil weten, vraag gerust.
Afbeelding

mariska3105

Bericht door mariska3105 » 14 sep 2015, 15:32

Hoi!
Ik ben Mariska en ik ben 19 jaar oud. Op dit moment zit ik in mijn eerste jaar van de opleiding Business Studies in Diemen (brede economische opleiding, laten we het daar op houden ;) ) Ik woon nog thuis met mijn ouders, zusje en broertje, maar ik hoop zo snel mogelijk het huis uit te gaan.

Mijn hobby's zijn dansen, uitgaan, leuke dingen doen, lekker eten en natuurlijk schrijven.
Nu ik er over nadenk heb ik altijd al erg van schrijven gehouden. Op de basisschool haalde iedereen altijd precies het aantal pagina's dat er geschreven moest worden, maar ik ging er meestal dik overheen. Nu nog steeds vind ik het veel fijner om bijvoorbeeld een groot opstel of verslag te moeten maken dan echt voor een toets te leren.
Het echte creatieve schrijven was de laatste tijd wat minder geworden, maar ik probeer er wel weer meer mee bezig te zijn, onder meer door weer actiever mijn blog bij te houden.

Nou, dat was het wel een beetje over mij :)
Kijk voor meer schrijfsels en gekke hersenspinsels ook eens op mijn blog: https://liefsmariska.wordpress.com/

Attitude

Bericht door Attitude » 15 sep 2015, 09:48

Ik ben Brittany ben 17 jaartjes oud op dit moment. Op dit moment heb ik mijn havo helemaal afgerond en heb ik een diploma op mijn zak. Ik zit nu in mijn tussen jaar waarin ik een vooropleiding dans doe op de hoge school van de kunsten in Amsterdam. En overdag, ja je hoort het goed, doe ik een cursus Wiskunde. Het liefste wil ik het podiumvak in maar het is moeilijk om in te komen. Daarom wil ik ook dingen achter de hand hebben en met Wiskunde kan je gewoon meer kanten op. Mijn hobby's of nou ja passies zijn dan ook dansen en zingen. Ik doe het beide even graag en zou niet kunnen kiezen. Ook schrijf ik graag maar dat is meer als een hobby te beschouwen die gewoon veel tijd in neemt haha. Ik heb ondertussen gespeeld in twee musicals waar ik de tijd van mijn leven gehad heb en ik ben eigenlijk best een tevreden meisje :)
Don't let anyone kill your sparkle!

Miracle

Bericht door Miracle » 20 sep 2015, 11:38

Ik ben Alexia, maar mijn vrienden geven me vaak bijnamen(Alex, Lexi, Alli). Mijn grootmoeder is van Spaanse afkomst, vandaar mijn naam.
Ik ben zestien jaar oud en doe Grieks Latijn op school. Mijn hobby's zijn tekenen, elke vrijdagavond op de academie, ik volleybal ook en speel accordeon. Natuurlijk houd ik ook van schrijven en lezen. Mijn lievelings auteur is zonder twijfel Anthony Horowitz. Ook luister ik graag naar muziek en ben ik fan van vele bands zoals: 5 Seconds of Summer, Bring me the Horizon, The 1975, Bastille, Royal Blood, Rise Against, imagine dragons, We Came As Romans, etc. Verder houd ik van fotografie en op reis gaan.
Let's try our very best to fake it.

Sacrifice

Bericht door Sacrifice » 20 sep 2015, 19:29

Ik ben Nikki. Ik ben nu 15 jaar, en zit in de derde klas van Havo. Ik doe het vakkenpakket Natuur en Gezondheid, wat me op zich wel goed verloopt. Mijn hobby's zijn tekenen en natuurlijk schrijven. Verder zit ik op volleybal en train ik elke zondagochtend bij een survivalclub. Ik ben niet echt specifiek fan van iemand, maar ik vind Shawn Mendes zijn muziek ontzettend leuk. Verder luister ik naar van alles en nog wat, dus eigenlijk wat er momenteel in de top 40 staat. Ik ben ook een echte fan van films, ondanks dat ik ze niet zo vaak kijk. Meestal lees ik eerst de boeken, en kijk ik daarna de films. Voor de rest is mijn leven niet zo heel bijzonder : )
Laatst gewijzigd door Sacrifice op 26 mei 2016, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
My mama don't like you and she likes everyone.

Ilja

Bericht door Ilja » 20 sep 2015, 19:46

Ik ben Ilja. Ik ben 18 jaar oud en lijk een beetje op sneeuwwitje. Ik ben momenteel bezig met het proberen te behalen van mijn VWO examen. Daarnaast hockey ik en werk ik in de hocera. Verdere hobbies van mij zijn: het bekijken van foto's van schattige baby diertjes, hondjes aaien, desperados drinken, selfies maken op de telefoons van mijn vrienden, roosvicee drinken, spareribs eten, tiramisu eten, voetbal kijken, drankjes doen met mijn vriendje en bakken. Met deze hobbies wil ik jullie overigens totaal niet laten denken dat ik een creep ben. Ik heb gewoon mijn eigenaardigheden, maar ik geniet gelukkig wel van het leven :). Als ik straks klaar ben met mijn VWO hoop ik van start te kunnen gaan op de school van de Journalistiek om uiteindelijk terecht te komen bij BNN 3 Op Reis. Dat waren de interessante dingen over mij wel een beetje.
Even the sun sets in paradise.

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 26 okt 2015, 15:25

Ik ben nog steeds benieuwd naar de rest van de leden hihi.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 26 okt 2015, 16:49

Dit topic ziet er een beetje dood uit, maar ik zal ook wel even wat vertellen dan. :o

Mijn naam is Lotte en ik ben zeventien jaar. Ik heb mijn havo diploma al (te gemakkelijk) gehaald en doe nu nog maar vwo er achteraan. Ik heb nog geen idee wat ik wil gaan studeren. Sterrenkunde leek me leuk, maar daarvoor mis ik drie vakken.
Mijn grootste hobby is schrijven en schrijven is eveneens de reden dat ik nooit eerder ben opgestroomd naar vwo, aangezien ik tijdens bijna elke les alleen maar bezig was met schrijven, oeps. Ik schrijf korte verhalen, ben momenteel ook bezig met een wat langere en ik schrijf heel veel verhaallijnen; inmiddels heb ik er 91, om precies te zijn. Voornamelijk RPG-verhaallijnen en dat is mooi balen, want die kan ik eigenlijk niet meer gebruiken dus. D:
Verder vind ik tekenen en nagellakken erg leuk om te doen, evenals lezen.
But I've been burned and I've been wrong so many times

Petra1992

Bericht door Petra1992 » 30 okt 2015, 16:12

Ik ben Petra en ben inmiddels alweer 23 jaartjes jong. Een groot fan van verhalen schrijven zodat ik gevoelens kan uiten en me in kan leven in een ander personage. Ik woon in het gezellige brabant nog bij mijn ouders thuis en werk inmiddels bij een kinderopvangorganisatie. Verder als hobbies lees ik veel, vind ik het leuk om kleurplaten voor volwassenen te maken en ben ik veel bij mijn vriend waarmee ik nu bijna een jaar samen ben. =)
Verliefd, verloofd, getrouwd , Mama

PerfectDarkness.

Bericht door PerfectDarkness. » 31 okt 2015, 14:43

Hoi! Mijn naam is Wilke, ik ben vijftien jaar oud. Ik zit in 4 havo en doe het vakkenpakket Cultuur en Maatschappij. Ik hou erg veel van muziek en speel dan ook gitaar en wat piano, ook zing ik en heb ik een youtubepagina waar ik af en toe filmpjes upload, later wil ik dan ook iets in de muziek gaan doen. Mijn muzieksmaak is erg uitgebreid, ik kan wel naar alles luisteren en vind dan ook (bijna) alles leuk. Verder lees ik graag, ik dans en schrijven vind ik ook heel leuk om te doen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 dec 2015, 20:36

Zoveel nieuwe mensjes zijn er al bij gekomen, maar niemand stelt zich meer voor :cry:
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 28 dec 2015, 21:34

qwerty22033 schreef:Zoveel nieuwe mensjes zijn er al bij gekomen, maar niemand stelt zich meer voor :cry:
Stuur ze subtiel een link van dit forum hahaha

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 28 dec 2015, 21:34

qwerty22033 schreef:Zoveel nieuwe mensjes zijn er al bij gekomen, maar niemand stelt zich meer voor :cry:
Stuur ze subtiel een link van dit forum hahaha

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 dec 2015, 21:34

mynosewrote schreef:Stuur ze subtiel een link van dit forum hahaha

Hahaha, maar hoe valt dat subtiel te doen? :-P

Plaats reactie