Stel je voor!

mynosewrote
Stel je voor!

Bericht door mynosewrote » 08 sep 2015, 21:44

Stel jezelf voor zodat iedereen, je tegenspeler misschien een beetje de indruk krijgt met wie ze schrijven. En ik vind het natuurlijk ook hartstikke interessant om te zien wie en wat hier actief is!
Dus, als je wil. Vertel iets over jezelf!
Ik zal de aftrap doen.

Nou, ik ben Carmen en word a.s zondag 18. Ik studeer ik niet, ik ben nog bezig met uitzoeken wat ik wil studeren en lekker in mijn vel te komen zitten. En ik ben druk op zoek naar een nieuw baantje te vinden!
Daar naast ben ik in het weekend altijd heel de zaterdag te vinden bij de scouting, want dankzij mijn vriend ben ik daar nu leiding van de welpen.
Ik heb een kat, Benjamin en dat is echt mijn grote liefde. En voor mij een stok achter de deur om elke ochtend mijn bed uit te komen. Want het is mijn kat dus ik moet hem ook altijd eten geven.
Voor de rest van de tijd ben ik hier online, en doe ik een cursus bij de NHA korte verhalen schrijven, om zo mijn hobby die begonnen is toen ik 7 was uit te breiden. :)
Alles is vanzelfsprekend, niets trouwens ook

lailavp
Re: Stel je voor!

Bericht door lailavp » 08 sep 2015, 21:46

Ik ben Laila, ik ben (bijna) 16, ik zit in 4 gymnasium waar ik 3 profielen doe. Ik houd heel erg van muziek luisteren, en het zelf maken, ik speel namelijk viool, piano en gitaar en ik zing. Verder geef ik volleybaltraining en train ik zelf ook 2 of 3 keer in de week, plus op zaterdag meestal 2 wedstrijden zelf spelen en ook 2 of 3 coachen. Ook ben ik leiding op een koortje voor kinderen. Zoals je al wel merkt doe ik een heleboel, behalve dingen voor school :P

Uuhm, dat was het denk ik wel?

mynosewrote

Bericht door mynosewrote » 08 sep 2015, 22:12