JDBO ft. stillkidrauhl

Kidrauhl
JDBO ft. stillkidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 25 aug 2020, 22:50

JB & meisje.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Stillkidrauhl

Re: JDBO ft. stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 25 aug 2020, 22:56

Emily Carter Jackson
DD5F109E-8D7C-4FCD-BF88-21B9557FB45D.jpeg
DD5F109E-8D7C-4FCD-BF88-21B9557FB45D.jpeg (921.23 KiB) 431 keer bekeken

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 25 aug 2020, 23:04

De dagen van de zomervakantie vliegen voorbij en dat betekent dat het niet lang zal duren tot ik aan mijn laatste jaar school mag beginnen. Een dokter op de kinderafdeling in het ziekenhuis. Het is een droom waar in jarenlang aan heb gewerkt en maar al te graag waar maak. Het is dan ook precies de reden waarom ik achter het stuur zit in een auto van een persoon die ik een paar minuten geleden in de club heb leren kennen. Gestruikeld en een grote wond. Hij moest naar huis zei hij en dat is precies waarom ik denk dat het baantje dokter zo goed bij mij past. Ik wil er altijd voor andere. Zijn en ervoor zorgen dat ze veilig en gezond thuis komen. ‘How are you feeling?’ Vraag ik mompelend terwijl ik kort naar hem om kijk en zijn aanwijzingen volg. Eerste afslag links, derde afslag naar rechts en dan zouden we er moeten zijn. Op het moment dat we er zijn, sta ik even licht verbaasd stil en bijna met een bek vol tanden uit verbazing. ‘Lukt het zo verder?’ Vraag ik terwijl ik achter het stuur blijf zitten. Hij zou hij het toilet gestruikeld zijn en geknald zijn tegen de wasbak waardoor hij een open wond in zijn zij heeft. Hij heet Chaz en we hebben kort voor zijn ongeluk met elkaar gepraat en gedanst. Op het moment dat hij aangeeft mijn hulp nodig te hebben, besluit ik te knikken en stap ik uit. ‘Let’s go.’ Zeg ik en loop vervolgens met hem naar de deur die kort daarna open gaat. Ik stap samen met hem naar binnen terwijl ik hem ondersteun, maar merk dat hij eenmaal binnen mijn hulp niet meer nodig heeft en veel beter op beide benen kan staan.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 25 aug 2020, 23:36

Terwijl ik een diepe hijs van mijn joint nam, keek ik wat op mijn telefoon. Het huis van de bende was leeg, omdat iedereen op pad was. Zelf zat ik in de woonkamer te wachten op Chaz, die zei dat hij een knap meisje had geregeld voor mij. Met zowat geheel de bende woonden wij in een grote villa, al had ik hiernaast nog mijn eigen huis. Daar kwam ik vaak voor mijn rust, omdat het hier soms zo vol en druk kon zijn. Al was ik wel vaak hier, puur omdat ik soms een beetje moeite had met helemaal alleen zijn. Dan raakte ik zo diep in mijn gedachtes en werd ik oprecht gek. Sinds zo’n drie jaar was ik de leider van de bende, het leiderschap had ik van mijn vader overgenomen, gezien hij het niet meer aankon. Kort erna was mijn vader overleden en sindsdien was ik niet meer hetzelfde. Hiervoor was ik niet zo koel, had ik moeite met het vermoorden van iemand, maar nu? Nu boeide het mij niet. De meeste meisjes die in dit huis kwamen, werden na de seks vermoord. Of ze gingen voor mij werken, of ik wist ze door te kunnen verkopen. Zelf had ik ook zat mensen vermoord, maar ik had zo mijn redens. Ik keek op toen ik de deur open hoorde gaan en kon een kleine grijns niet onderdrukken. Dat moest Chaz zijn, hopelijk... Ik had wel zin in een avontuurtje. Toen ik de deur dicht hoorde gaan, stond ik op en liep ik richting de gang.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 25 aug 2020, 23:46

Ik volg de bewegingen die Chaz maakt op het moment hij de deur op slot draait. Hij zou vast zijn redenen hebben, toch? Ik probeer zo min mogelijk het slechte achter mensen te zoeken, omdat ik weet dat ik mezelf bang ga maken als ik dat wel ga doen en dat is precies wat ik niet wil doen. ‘You can walk, huh.’ Mompel ik even en grinnik toch zacht. Ik kijk toch op als hij iemand roept, iemand genaamd Justin die kort daarna de gang inwandelt. Licht twijfelend draai ik me om en haal de deur van het slot af. Dit voelt niet goed en niet zo vertrouwd. Ik wil daarom ook zeker de deur open hebben zodat ik naar mijn auto kan wandelen en zo snel mogelijk kan vertrekken.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 25 aug 2020, 23:52

‘Nah, where do you think you’re going?’ Grinnikte ik, toen het meisje zich meteen omdraaide en de deur van het slot af probeerde te halen. Was zij nooit gewaarschuwd voor vreemden? En dan al helemaal in deze buurt... Naast mijn eigen bende, gebeurde er hier zat andere gevaarlijke dingen. Overvallen, straatroven, drugshandel, et cetera. Toch ietwat ruw trok ik het meisje mijn kant op. ‘We’re gonna have so much fun together.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 25 aug 2020, 23:57

‘Naar huis?’ Even trek ik mijn wenkbrauw op. Ik merk dat Chaz hem nog veel plezier wenst voordat hij de gang uitloopt en nog vanuit de andere kant roept hoe ik heet. ‘Excuse you? I don’t even know you.’ Rolt er zacht mompelend over mijn lippen terwijl ik zonder twijfel tegen werk. De adrenaline in mijn lichaam stijgt die mij op dit moment iets sterker als normaal maakt waardoor ik hem van me af kan duwen. Ik vind niet leuk waar dit naar toe gaat en krijg daarom spijt van de keuze die ik heb gemaakt. Hij loog tegen me en heeft me hier naar toe gelokt, nadat we een uur lang met elkaar over alles en nog wat hebben gepraat en ik dacht dat we goed met elkaar klikten? Hij deed het om mij hier te krijgen en ik trapte er in.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 25 aug 2020, 23:59

‘I’ve really noticed how dumb girls are.’ Lachte ik spottend. Hoe kon ze nou met een jongen mee naar huis gaan? Waarschijnlijk dacht zij goed bezig te zijn, door voor een gewonde jongen te zorgen, maar nee.. Ik greep haar direct strakker vast en trok haar zonder twijfel mee naar boven toe. Als er iets was waar ik dus echt niet tegen kon, waren het meisjes die niet mee werkte.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 26 aug 2020, 00:07

‘Shut up.’ Snauw ik hem zacht toe. Ik haat het als iemand zoiets tegen mij zegt. Ik kom het niet weten dat iemand die ik net had ontmoet, zulke verkeerde bedoelingen had. Dat is niet mijn manier van denken, maar nu wel iets waar ik aan moet werken. Ik probeer tegen te werken, maar wordt door hem meegetrokken de lange trap op naar boven toe terwijl ik op mijn hoge hakken mijn evenwicht probeer te houden. Het laatste wat ik wil is door mijn enkel gaan en ervoor zorgen dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen sta. ‘Please.’ ‘Stop it.’ Zeg ik toch twijfelend. Ik weet precies waar dit naar toe gaat en ergens twijfel ik of het nut heeft om tegen te werken. Toch geef ik hem een harde trap tegen zijn knieholte, op de hoop dat hij door zijn knieën zakt en ik toch nog weg kan.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 26 aug 2020, 00:09

Uit reflex gaf ik haar een vrij harde klap in haar gezicht, toen zij mij trapte. Ik had vroeger nóóit een meisje geslagen of überhaupt pijn gedaan, mijn moeder had mij veel beter opgevoed. Tot zij overleed en ik met mijn vader naar Amerika verhuisde.. Sindsdien was ik zo hard geworden en had ik geen moeite met wie dan ook pijn doen. Ruwer dan daarnet trok ik haar de slaapkamer in en deed ik de deur achter mij op slot.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 26 aug 2020, 00:13

Mijn hand plaats ik direct op mijn wang nadat hij mij een klap heeft gegeven en voel mijn hart sneller kloppen. Dat doet pijn en niet zo een beetje ook. Door de adrenaline zakt de pijn ook weer snel en laat ik me maar meetrekken. Tegenwerken zou geen zin hebben en ik ben bang voor de gevolgen die mijn gedrag zullen hebben. Zou ik moeten meewerken om hier zometeen weg te kunnen komen? Absoluut niet als ik blijf tegenwerken. Ik schrik lichtelijk van mijn eigen gedachtes, dat ik mee ga werken met iemand die mij in bed probeert te krijgen. ‘Asshole.’ Snauw ik hem zacht toe.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 26 aug 2020, 00:16

Binnen een uur was ik alweer klaar mer haar en stond ik op, waarna ik mijn boxershort van de grond af raapte. Hierna had ik niks aan haar, wat betekende dat Chaz haar af mocht maken. Ze zou te lastig zijn, gezien ze nu al het lef had om niet mee te werken. Ik trok mijn boxershort aan en vervolgens de rest van mijn kleding.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 26 aug 2020, 00:19

Ik blijf wat naar hem na te staren nadat ik wat tranen van mijn wangen heb geveegd. Ik haal mijn neus op en kom iets overeind zodat ik mijn string en bh kan oprapen en vervolgens aan kan trekken. ‘Viespeuk.’ Zeg ik zacht binnensmonds terwijl ik mezelf in mijn string hijs. Mijn bh trek ik vervolgens ook aan en als laatst trek ik mijn strakke jurkje aan. Hij heeft me verkracht en ik had mijn avond nooit op deze manier voorgesteld.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 26 aug 2020, 00:23

Zonder nog iets tegen haar te zeggen, liep ik de kamer uit, door naar Chaz. Die direct met een grijns vroeg hoe het was. Ik haalde kort mijn schouders op. ‘Good... Maar ze werkt te veel tegen.’ Hij wist wel wat dat betekende. Vele meisjes waren te bang om tegen te werken, maar zij blijkbaar niet.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 26 aug 2020, 00:28

Ik wacht enkele seconde voordat ik achter hem aan loop naar beneden toe. Hij denkt toch niet dat ik braaf op zijn kamer blijf zitten terwijl ik geduldig afwacht tot hij mij komt halen? Ik wil hier zo snel mogelijk weg zodat ik naar het politiebureau kan om aangifte te doen. Ik weet precies waar ik ben, want ik ben hier zelf naar toe gereden en kan de politie ook direct informeren over wat hier gebeurd. Het is vast niet de eerste keer dat ze dit doen. Chaz kwam zo overtuigend over.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 26 aug 2020, 00:30

Chaz greep haar meteen vast. Hij zou haar meenemen naar het steegje waar alle moorden gepleegd werden. Of ja.. De meeste dan. Ik bekeek het meisje kort en wendde mijn blik weer af. Ze was prachtig, dat wel. Alleen jammer dat ze zo een attitude heeft.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 26 aug 2020, 00:33

Net wanneer ik richting de deur wil lopen, word ik vastgegrepen door Chaz en kijk hem aan. ‘How could you?’ Vraag ik toch teleurgesteld. ‘Je vertelde me dat je dezelfde opleiding zou volgen.’ Snauw ik hem toe en geef hem een klap in zijn gezicht. ‘Just let me go!’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 26 aug 2020, 00:35

Ik grinnikte toch even toen Chaz haar geïrriteerd een klap terug gaf. Tja... Moest ze maar haar handjes thuis houden. ‘You were dumb enough to actually trust him. Don’t you know anything about this city huh?’ Wist ze niet dat vooral deze buurt bekend stond om hoe gevaarlijk het was?

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 26 aug 2020, 00:38

Ik druk mijn schouder tegen mijn wang aan en sluit toch even mijn ogen. Ondanks de reality die ze mij duidelijk maken, zorgt de adrenaline ervoor dat ik niet stop en stap ik naar Justin toe. ‘Viespeuk dat je bent. Je bent walgelijk!’ Zonder erbij na te denken, spuug ik in zijn gezicht en volgt ook op zijn wang een klap. Ik kan het niet stoppen. Ik wil en moet voor mezelf opkomen.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 26 aug 2020, 00:40

Vrij hard gaf ik haar een vuist in haar gezicht. Dat het een meisje was boeide mij oprecht niks. ‘Who the fuck do you think you are?’ Na nog een paar klappen in haar gezicht, veegde ik haar spuug ruw weg. ‘Kill her, right here right now.’ Siste ik naar Chaz, die direct naar boven liep voor zijn pistool.

Plaats reactie