JDBO ft Stillkidrauhl

Kidrauhl
JDBO ft Stillkidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 01:15

Justin Drew Bieber - 20 & meisje.
Bijlagen
0E2C0475-2903-486F-BD2B-EFAEB6DBD54A.jpeg
0E2C0475-2903-486F-BD2B-EFAEB6DBD54A.jpeg (81.83 KiB) 427 keer bekeken
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Kidrauhl
Re: JDBO ft Stillkidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 01:27

Aandachtig luisterde ik naar wat mij verteld werd. Recent was ik afgestudeerd en sindsdien was ik in dienst bij de FBI als undercover agent. Eigenlijk werd ik vrijwel meteen gebruikt voor een van de grootste zaken die wij momenteel hadden, eentje waar zij nu ook al jaren mee bezig waren. Er voor zorgen dat de meest gevaarlijke bende uit Amerika werd opgepakt en dat kon enkel als zij informatie hadden vanuit de bende zelf, wat betekende dat enkele undercover FBI agenten de bende in moesten. Waaronder ik. Ik vond het eerder spannend dan eng, gezien dit wel een grote zaak was. Momenteel was ik dan ook bij het huis van de bende, hier werd alles overlegd. Tot nu toe had ik eigenlijk nog niks gedaan, geen deals, niks. Zo erg vertrouwde zij mij kennelijk nog niet, maar wel had ik al bij enkele meetings gezeten en wist ik dus hoe dat zo ongeveer te werk ging. Ik wist dat zij eens in het jaar een grote deal hadden en dat was ook de informatie dat ik nodig zou hebben voor deze zaak. Precies dan zou de FBI ingrijpen namelijk. Momenteel was de leider, Bruce, aan het praten. Voor vandaag zou er een kleine deal zijn, die wat jongens zouden doen en daarna zouden we naar de stripclub gaan met zijn alle. De stripclub waar Bruce vele meisjes heeft werken en niet enkel om te strippen.. Het was een ding in deze bende om op vrijdag, na de deals, uit te gaan. Of ja.. Meestal gingen we naar de stripclub. Ik schudde kort mijn gedachtes weg toen ik mijn naam hoorde. 'Yeah?' Mompelde ik even ietwat verward. Had ik dan eindelijk mijn eerste deal?

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 01:33

Abbigail - 19

In enkel mijn lingerie zit ik op de grond voor de spiegel in de kamer die door nog zeven meisjes gebruikt wordt. In totaal zijn we met acht meisjes en staat er vier stapelbedden. Alle acht meisjes die wat extra rode centen wilde verdienden, maar nooit meer konden vertrekken nadat we een stap naar binnen deden. Voor even dansen zouden we honderden euro’s krijgen en het geld wat op ons gestrooid zou worden, zou verdeeld worden. Alles wat gezegd werd, was niet weer en dat blijkt nu. Nu heb ik seks met onbekende mannen voor geen rode cent. Ik word hier simpelweg vastgehouden en er is geen manier om hier te vertrekken. Licht schrik ik uit mijn gedachtes als Adriana tegen mij begint te praten en knik even als ze vraagt of ik zo klaar ben. Ik doe nog wat rode lippenstift op en sta vervolgens op. Adriana en ik zullen zometeen wat door de club wandelen, op de hoop dat iemand met ons naar bed wilt. Er hangen consequenties aan als je geen mannen naar binnen haalt.
1FC1E985-959B-47D2-9707-85BF37A8E750.jpeg
1FC1E985-959B-47D2-9707-85BF37A8E750.jpeg (1.43 MiB) 422 keer bekeken

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 02:00

Enkele uren later was de deal geweest en verbazingwekkend genoeg ging het zo goed volgens Bruce, dat hij een meisje voor mij zou regelen, zei hij. Kennelijk was dat hoe hij zijn nieuwe bendeleden beloonde als de deal goed ging. Of ik echt wat met het meisje zou doen wist ik niet. Zou het verdacht zijn als ik niks zou doen? Vast wel.. Straks zou zij mij nog verraden of Bruce melden dat we helemaal niks hadden gedaan. Dat zou gegarandeerd raar en verdacht overkomen. Ik schudde kort mijn gedachtes weg en liep met de groep jongens de stripclub binnen. Het was vrij druk en er liepen ontzettend veel half naakte meisjes rond. Nu was ik niet een jongen die snel nee zei tegen een meisje, maar goed, ik was hier enkel voor mijn werk. Ik keek even naar Bruce, die richting een meisje liep. Ik bekeek haar even. Ze had rode lipstick op en een rood lingeriesetje aan. Ik moest eerlijk toegeven dat ik wel echt een weakness had voor die kleur, zodra een meisje ook maar iets roods aan had.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 02:06

Samen met Adriana loop ik onze kamer uit en vervolgens de club in zodat we daar rond kunnen lopen. De mannen kunnen voor verschillende afspraken kiezen. Hoe langer, hoe duurder en hoe meer, hoe duurder. Er bestaan vier verschillende afspraken. Op nummer één staan een blowjob en handjob, op nummer twee staat seks in een kamer in de club, op nummer drie staat seks in een speciale kamer in de club, op nummer vier staat seks op locatie van de klant. Simpelweg waar de klant maar wilt. De ene wilt het graag in zijn garage op zijn auto doen en de ander in zijn zwembad. De klanten kunnen op deze manier hun wensen vervullen, maar natuurlijk komt dit amper voor. Ik kijk op als ik Bruce hoor. Bruce, Bruce, Bruce, de al té gemene Bruce die heel goed weet hoe erg ik hem haat. De gevoelens zet ik uit en volg zijn blik naar de jongen. Met hem seks hebben, vind ik niet zo’n probleem. De afgelopen maanden heb ik seks gehad met mannen boven de zeventig, mannen die getrouwd zijn en mannen met kinderen. Dat ik nu een jongen, van denk ik rond mijn leeftijd krijg, vind ik dan zeker niet erg. Nadat ik alles op nul heb gezet, loop ik met een drankje zijn richting op. ‘Hi, sexy.’ Ik steek het drankje naar hem uit.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 02:16

Ik nam plaats op een barkruk en likte even over mijn lippen heen. Kort keek ik om mij heen, tot ik iemand tegen mij hoorde praten. Ik keek op en zag al snel het meisje waarmee Bruce zojuist sprak. 'Oh hello.' Zei ik en ik kon het niet laten om haar even te bekijken. Kom op, ik was ook maar een jongen, natuurlijk kon ik dat niet laten. Wie weet kon ik ook wel informatie uit haar halen? Ik wist dat vele meisjes Bruce niet mochten, wat ik volkomen begreep, maar ook wist ik dat vele bang voor hem waren en hoogstwaarschijnlijk niks durfde te zeggen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 02:23

Kort bekijk ik hem van top tot teen en bijt toch even zacht goedkeurend in mijn onderlip. Dat is vanavond seks ga hebben met een jongen van rond mijn leeftijd, maakt mij lichtelijk enthousiast. Enthousiast, omdat ik het vanavond niet met een oude vieze man hoef te doen en in tegendeel met een best knappe jongen ga eindigen. De neiging is zo groot om een indruk bij hem achter te laten, zodat hij verslaafd raakt en ik hem misschien binnenhaal als vaste klant. ‘Abbigail.’ Ik ga tussen zijn benen staan en plaats mijn handen op mijn benen. Zachtjes beweeg ik met mijn handen over zijn bovenbenen. ‘I’m just going to rub your legs, let’s see how long it takes you to get hard.’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 02:40

'Justin.' Knikte ik, toen zij zichzelf voorstelde als Abbigail. Bij sommige meisjes vroeg ik mij af of zij hier vrijwillig zaten, of door Bruce. Natuurlijk wist ik wel dat de meeste meisjes hier door Bruce zaten, maar goed. Zo vroeg ik mij ook af bij Abbigail.. Zou het een zelfgemaakte keuze zijn? Zou Bruce haar ooit hebben ontvoerd? Ik schudde kort mijn gedachtes weg toen ik haar hand op mijn bovenbeen voelde. Ik was niet iemand die binnen enkele seconde al hard werd, of ja.. Niet van een random meisje in ieder geval, al betekende dat niet dat ik het niet fijn vond. 'Hm.. Niet hier toch?' Mompelde ik, doelend op dat we niet hier dingen zouden doen. Ik zou echt niet in zo een vieze kamer met haar naar bed gaan, wetende dat daar al zat is gebeurd.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 02:46

‘Justin.’ Herhaal ik en wrijf zacht verder als ik merk dat hij niet hard wordt. ‘Wacht maar totdat we in bed liggen.’ Of ergens anders, dat maakt mij niet heel veel uit, zolang ik hem maar tevreden hou. Als ik merk dat hij er niet opgewonden van wordt, trek ik mijn handen langzaam terug en laat mijn armen om zijn nek heen glijden. ‘Wil je me meenemen?’ That’s a first. Hij weet toch wel hoeveel hij daar voor moet betalen? Of regelt hij dit via Bruce, want dan zal hij hoogstwaarschijnlijk niks betalen. Hazelnoot bruine ogen, ondanks ik een glas sterke drank op heb, merk ik zijn bruine ogen op en zijn mooie lippen. De strakke kaaklijn maakt alles af en door al de dingen die ik zie, laat me nog meer verheugen op vanavond. Of ik ga klaarkomen, betwijfel ik. Dat is maanden niet gebeurd, omdat ik niet opgewonden wordt en negen van de tien keer alles fake. Meestal boeit het de mannen met wie ik naar bed ga ook niet. Die willen gewoon even neuken en meer niet.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 02:50

'Hmm, hoezo dat?' Vroeg ik toch even nieuwsgierig, terwijl ik mijn armen wat losjes rondom haar middel sloeg. Ik wist best dat er belachelijk hoge prijzen waren, die ik prima kon betalen, maar voor vanavond was het aan Bruce om dat te betalen. Maar goed, waren er echt mannen wanhopig en vies genoeg om het in een kamertje hier te doen? I mean.. Het word vast wel schoongemaakt enzo, maar dan nog.. Ik zou echt niet in een bed willen liggen waar duizenden andere mannen hun behoeftes hadden gedaan en al helemaal niet wetend dat er vast een uur voor mij een andere man in had gelegen. Ik liet mijn blik even van haar lippen, naar haar ogen gaan. De meeste meisjes hier waren oprecht zo mooi, het was gewoon zonde dat zij hier zaten. Al konden vele er niks aan doen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 02:57

‘I’m just fantasizing about what you’re going to do to me later.’ Fluister ik ondeugend in zijn oor. De meeste mannen vinden het fijn als we onderdanig in bed zijn en als ik naar Justin kijk, twijfel ik geen seconde of hij met mij kan gooien. Als hij toch liever heeft dat ik de leiding neem, doe ik dat graag. Ik druk een kusje tegen zijn oorlel en vervolgens naar zijn nek toe. Licht bezitterig duw ik zijn nek iets dichter tegen mijn lippen aan, maar besluit geen zuigzoen te plaatsen. Dat is tegen de regels en daar moet de klant mij toestemming voor geven, want wat nou als hij een vrouw en kinderen heeft? Dan zorg ik ervoor dat hij nooit meer terugkeert en dat is niet de bedoeling. ‘I’m going to give you the wettest blowjob tonight.’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 03:01

'Hm.' Mompelde ik zachtjes. Misschien moest ik proberen om niet zo nieuwsgierig te zijn nu en mij even op haar te focussen. Ik had gewoon zo veel vragen waar ik maar al te graag antwoord op zou krijgen, maar ik moest geduld hebben. Misschien kon zij die na de seks beantwoorden? Ik sloot even genietend mijn ogen toen ik haar lippen in mijn nek voelde. Dat was toch echt mijn weakspot namelijk. 'Zullen we gaan?' Stelde ik voor, doelend op naar mijn huis dus. Dan kon ik thuis nog even wat drinken, voordat ik met haar naar bed zou gaan. Dan zou het vast wat soepeler gaan, want nu was ik te veel gefocust op het feit dat dit mijn werk was.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 03:06

Na een halfuur zijn we er en kijk ik licht bewonderend om me heen. Ik ben nog nooit in zo’n groot huis geweest en ik begin toch lichtelijk te twijfelen of we het vanavond in zijn bed gaan doen. Ik zie een binnen zwembad, een jacuzzi, een grote bank voor de televisie, enzovoort. Dat zijn precies de fantasieën van veel klanten, op zulke plekken seks hebben en ergens begin ik te denken dat Justin het ook gek wilt houden. ‘Wauw.’ Geef ik toch mompelend toe en loop rustig naar zijn bed. Ik neem even plaats en ga kort op en neer om te voelen hoe het bed aanvoelt en of het kraakt. ‘Come here.’ Mompel ik.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 03:10

'Wait.' Mompelde ik en ik liep naar mijn keuken toe, waar ik een fles whiskey pakte en twee glazen, voor het geval zij ook wou. Vervolgens liep ik naar mijn slaapkamer toe. 'Wil je ook?' Vroeg ik. Ik legde de glazen neer en vulde er alvast eentje. Ik had dit nog nooit eerder gedaan en wist ook niet heel goed wat ik dus hiervan moest verwachten. Moest ik haar wegsturen als we klaar waren? Zou zij zelf gaan? Zou ze blijven? Ik schudde kort mijn gedachtes weg en nam alvast een flinke slok.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 03:14

Ik volg zijn bewegingen en knik vervolgens. ‘Doe maar.’ Ik neem vervolgens mijn glas aan, nadat hij die gevuld heeft en neem een slok. Ik was nooit een drinker, maar op een gegeven moment leer je te drinken. Vooral als ik met oude mannen naar bed moest, toen bleven de glazen alcohol maar komen. Mijn blik hou ik op hem gericht, terwijl ik hem bekijk en even goedkeurend in mijn onderlip bijt. ‘Moet ik voor zometeen nog iets weten?’ Heeft hij verwachtingen? Wilt hij het met of zonder condoom? Wat mag wel en wat mag niet? Wilt hij dat ik onderdanig ben of juist te leiding neem?

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 03:20

'Ehm..' Mompelde ik zachtjes nadenkend. 'Denk het niet?' Waarschijnlijk zou het met haar andere klanten veel soepeler gaan, aangezien die natuurlijk haar maar al te graag zouden bespringen. Natuurlijk wou ik wel met haar naar bed en ik zou zometeen ook echt mijn best doen om het voor haar ook fijn te maken. 'Moet ik iets weten voor zometeen?' Grinnikte ik zacht.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 03:25

Dit is de eerste keer dat ik niet direct op het bed gegooid wordt en nog even op mezelf kan komen voordat ik aan het werk moet gaan. ‘Ik slik de pil.’ Zeg ik direct en zonder twijfel, doelend dat het zonder condoom mag gebeuren. Dat heb ik zelfs liever, omdat ik het helemaal niet fijn vindt om een condoom in mijn vagina te hebben. Ik drink mijn glas leeg en plaats die vervolgens op zijn nachtkastje. Normaal, als de klant je voor een overnachting meeneemt, overnacht je bij de klant en ik zou het zo niet erg vinden om een keer een goede nachtrust te krijgen op dit grote bed.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 03:28

'So.. No condom?' Persoonlijk vond ik dat veel fijner, al vond ik het ook geen probleem om het met te doen. 'Can I be honest? I've never done this before.' Gaf ik maar eerlijk toe, zodat zij ook op de hoogte was dat ik oprecht niet wist wat ik hiervan kon verwachten. Of ja, ik doelde eerder dus op wat ik hierna moest verwachten. Ik had dan wel eerder one night stands gehad, maar dat was toch anders leek mij.. Ik dronk mijn tweede glas rustig leeg en legde 'm vervolgens op mijn nachtkastje, waarna ik ook op het bed kroop.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 18 mei 2020, 03:33

‘No condom.’ Bevestig ik en hou mijn hoofd een stukje schuin als hij het volgende zegt. Dat had ik niet verwacht. Hij komt kalm over en daarom dacht ik dat hij dit veel vaker heeft gedaan. ‘That’s okay.’ ‘We neuken, hoe je maar wilt en dan overnacht ik hier. Ik kan op de bank slapen als je wilt.’ Ik vind het geen probleem om bij hem te slapen, maar als hij dat liever niet heeft ga ik naar de bank. ‘Morgen moet je mij weer terugbrengen.’ Probeer ik hem uit te liggen en kruip ook in het bed. Ik kruip op hem en bijt even in mijn onderlip.

Goodnight!! Xx

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mei 2020, 03:36

Ik kon mijn gegrinnik toch niet inhouden, omdat ze het gewoon zo simpel uitlegde. Ik knikte even. 'Je kan ook hier slapen.' Mompelde ik, doelend op bij mij in bed dus. Dat maakte mij niet veel uit en ja.. Wie weet konden we nog even praten, voordat we zouden slapen. Ik nam haar gezicht in mijn handen en drukte zonder twijfel mijn lippen op die van haar. 'Hmm.. Komt goed.' Mompelde ik, doelend op het terug brengen.
-
good night xx

Plaats reactie