JDBO ft stillkidrauhl

Stillkidrauhl

Re: JDBO ft stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 14 sep 2021, 23:14

‘We care, baby.’ Grinnik ik zacht en moet toch zacht lachen als ik de buurman dan even buiten zie lopen. ‘Wanneer we het over de duivel hebben.’ Zeg ik onschuldig en lach weer zacht. Ik loop naar voren onze kamer weer in terwijl ik Justin blijf vast houden. Ik druk een kusje na tegen zijn zachte lippen aan en laat hem los. ‘Wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?’ Vraag ik. ‘Nee.’ ‘Opnieuw. Ik vraag het verkeerd. Stel je voor je komt op een onbewoond eiland terecht en je mag om 1 ding vragen en dan niet om vervoer ofzo, wat zou je dan vragen.’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 14 sep 2021, 23:23

‘Ehm…’ Mompelde ik nadenkend. ‘Ben jij een optie?’ - ‘Niet dat je een ding bent!’ Grinnikte ik al snel hoofdschuddend. ‘But you know.. Can’t live without you.’ Zei ik zacht grinnikend, terwijl ik nog steeds nadacht over wat mijn antwoord zou zijn, als zij geen optie was.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 14 sep 2021, 23:28

‘We would have so much fun.’ Grinnik ik en druk wat kusjes tegen zijn lippen aan. ‘Maar wat nou als ik geen optie zou zijn.’ Zeg ik vervolgens en druk wat kusjes tegen zijn zachte lippen aan terwijl ik zachtjes aan de shirt trek die hij aan heeft. Hij weet dat ik hem het liefst in alleen zijn boxer naast me heb. Ik wil gewoon aan zijn buik zitten en aan zijn blote schouders. ‘Ooit iemand tegen je gezegd dat je een lekker lijf hebt?’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 14 sep 2021, 23:29

‘Dit is zo lastig.’ Zeurde ik even, terwijl ik diep nadacht. ‘Aan de ene kant denk ik gewoon ja.. Snoep.’ Grinnikte ik. ‘Maar dat is niet echt nuttig.’ ‘Pff.’ Zeurde ik en ik trok mijn shirt uit. ‘Dit is te moeilijk, so I’ma stick with candy.’ ‘How about you huh?’ Vroeg ik nieuwsgierig. ‘Yeah… Jij.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 14 sep 2021, 23:34

‘Snoep?’ Vraag ik en lach dan toch even. ‘Heel eerlijk? Je ziet er slim uit, maar soms geef je antwoorden dat ik echt denk..’ Verstandig hou ik lachend mijn mond. Mijn ogen gaan direct over zijn lichaam als hij zijn shirt uit trek en merk dat ik het warm krijg. ‘Ugh, my hubby. All mine. Mine mine mine.’ Ik laat mijn armen goedkeurend om zijn middel glijden terwijl ik met de zijkant van mijn gezicht tegen zijn borstkas leun. ‘All I need is your dick.’ Mompel ik goedkeurend. ‘Kunnen we ergens een dildo van jouw vriend maken?’ Vraag ik. ‘Dat ze eerst een afdruk maken en er vervolgens een neppe van maken zodat ik die kan gebruiken wanneer je er niet bent. Oh my god. Dat is toch een top idee?’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 14 sep 2021, 23:38

‘Dat je denkt wat?’ Vroeg ik direct nieuwsgierig. ‘En wat zou jouw antwoord zijn dan huh? Smartass.’ Ik draaide ons om, zodat zij op mij zat en sloeg mijn armen stevig rondom haar middel. ‘No but why do I actually really like that idea?’ Lachte ik zachtjes.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 14 sep 2021, 23:46

‘Dat ik echt denk, wat een dombo.’ Giechel ik onschuldig. ‘Maar wel mijn dombo.’ Ik druk een lief kusje tegen zijn zachte lippen aan. Even denk ik overdreven na. ‘Dan zou ik dus die dildo meenemen. Heb ik tenminste wat te doen.’ Zeg ik schouderophalend. Zacht lach ik weer. ‘Kom we gaan dat doen. Fuck it.’ Grinnik ik. ‘En kijk.’ Zeg ik. Ik wijs naar zijn nek. ‘Daar komt heel groot Emily te staan. Het liefst op jouw voorhoofd of op je lul, maar ja..’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 14 sep 2021, 23:49

‘Pff, daar heb je toch je vingers voor.’ Mompelde ik zacht grinnikend en ik knikte instemmend. ‘Ik vind het een goed idee hoor baby.’ Grinnikte ik. ‘Hmm…’ ‘One day baby.’ Knikte ik en ik trok kort een pijnlijk gezicht. ‘Who would ever tattoo their dick… That just seems painful.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 15 sep 2021, 00:05

‘Mijn vingers zijn niet zo goed.’ Zeur ik en pak zijn hand vast. ‘Die van jou zijn zo dik en lang.’ Ik speel wat met zijn vingers. ‘Wat vind je van een tepel piercing?’ Vraag ik nieuwsgierig.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 sep 2021, 00:09

‘Bij jou, toch?’ Lachte ik zachtjes. ‘Hot. So so hot.’ Zei ik direct, voordat zij nog antwoord kon geven.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 15 sep 2021, 00:18

‘Bij mij, baby.’ Zeg ik geruststellend en lach zacht. ‘It’s sexy, but not classy.’ Zeg ik tegen hem. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd heen uit en klik mijn bh los. ‘Zou het pijn doen?’ Vraag ik en gooi mijn bh naast het bed op de grond. ‘Ruim jij morgen op, toch?’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 sep 2021, 14:09

‘You make everything classy though.’ Zij had gewoon een classy uitstraling. ‘Ehm..’ ‘I mean, it looks painful.’ Zei ik. ‘But it’d look so sexy, fuck.’ Mompelde ik en ik keek naar haar bb, die op de grond werd gegooid. ‘Uhuh… Morgen.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 15 sep 2021, 17:58

‘En eigenlijk is het ook wel iets wat alleen jij ziet.’ Hij vind het niet erg als ik er zo uit zie. Voor hem een slet onder de lakens en een dame in de buitenwereld. Ik pak zijn handen en leg deze op mijn borsten zodat hij kan knijpen. ‘Hm, baby.’ Hijg ik toch even. ‘Morgen.’ ‘Nadat we urenlang seks hebben gehad.’ Ga ik verder en laat zijn vinger wat langs mijn tepel gaan. ‘Je kunt nu nog zuigen..’ Stel ik licht opgewonden voor.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 sep 2021, 21:23

‘Exactly.’ Knikte ik instemmend. Zachtjes kneep ik in haar borsten, waarna ik een kusje erop drukte. ‘Are you gonna get one huh? Or or.. Two?’ Ik zoog zachtjes aan haar tepel. ‘So hot.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 15 sep 2021, 21:38

‘Two.’ Bevestig ik zacht ondeugend en kijk hoe hij eraan zuigt. ‘Damn, baby.’ Ik laat mijn handen door zijn haar glijden.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 sep 2021, 21:48

‘Dat kan morgen niet meer.’ Mompelde ik plagend, doelend op zo zuigen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 15 sep 2021, 22:02

De volgende dag zit ik op de stoel en kijk ik even naar de man die vraagt of ik het goed vindt als hij het doet. Even kijk ik twijfelend naar Justin en geef hem toch een blik, omdat ik het zelf niet durf te zeggen. Ik wil liever de vrouw die hier werkt.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 sep 2021, 22:07

Ik keek even naar Emily en haar blik zei oprecht genoeg. ‘It’s really nothing personal.’ Zei ik toch even tegen de piercer. ‘But ja there a woman who could pierce her?’ Ik vond het geen probleem, ik wist dat hij gewoon zijn werk deed. Maar ik begreep Emily natuurlijk volkomen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 15 sep 2021, 22:59

Even knik ik. ‘Ik voel me er gewoon ongemakkelijk bij.’ Zeg ik schouderophalend. Breed glimlach ik als de man vriendelijk lacht en zegt dat hij het begrijpt. Hij haalt zijn vrouwelijke collega erbij. Als de deur dicht gaat, trek ik mijn shirt over mijn hoofd heen uit en klik ik mijn bh los. ‘Oeh.’ Zegt de vrouw enthousiast. ‘You like this huh?’ Vraagt ze lachend aan Justin terwijl ze mijn tepels begint schoon te maken. ‘Just kidding, maar ik spreek uit ervaring. Negen van de tien mannen vinden het geweldig.’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 sep 2021, 23:05

Zoals verwacht was de man gewoon begripvol en al snel kwam zijn vrouwelijke collega. Ik knikte instemmend. ‘It’s hot.’ Gaf ik zacht grinnikend toe. Ik pakte Emily haar hand vast en speelde wat met haar vingers. ‘Doet het pijn?’ Vroeg ik toch even aan de piercer.

Plaats reactie