JDBO | Hold on I still want you.

Kidrauhl
Re: JDBO | Hold on I still want you.

Bericht door Kidrauhl » 29 mar 2021, 02:21

'Let go of her.' Siste ik meteen toen ik Klaus zo met haar zag. Bonnie en ik waren misschien niet de beste vrienden ooit, maar ik wist hoeveel zij voor zowel Chaz als Emily betekende.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 29 mar 2021, 02:41

Trillend wordt Bonnie mijn kant op geduwd. Boos duw ik haar wat achter me als Klaus mij dit keer naar zich toe trekt. 'Ik dacht al dat ik wat anders rook.' 'Haar ring, de rode ogen, who did it?' Vraagt Klaus grijnzend. 'Wie was zo verliefd op haar dat hij dacht dat hij haar een leven van voor altijd moest geven?' Grijnzend bekijkt hij mijn ogen en laat zijn vinger langs mijn onderlip glijden. Mijn ogen worden roder als hij zijn vinger in mijn mond drukt en langs mijn scherpe vampier tanden laat glijden.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 08 apr 2021, 01:46

Ik beet vrij hard op mijn onderlip toen hij zo dicht bij Emily kwam en kon het niet laten om hem een duw te geven toen hij zijn vinger langs haar onderlip liet glijden. ‘Hands off of her.’ Siste ik.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 08 apr 2021, 17:45

Ik draai me om naar Bonnie en pak haar hand vast. ‘Let me bring you home.’ Verbaasd blijft Bonnie me aankijken. ‘What are you?’ Vraagt ze verbaasd. Even schud ik mijn hoofd. ‘Not the time to talk about that.’ Ik trek haar wat met me mee naar de deur.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 09 apr 2021, 13:44

'Bonnie, just come.' Zei ik serieus toen ze wat wou tegenstribbelen. Ik begreep het wel, aangezien zij Emily nog nooit zo had gezien en uiteraard was zij verbaasd, maar goed, we konden hier niet langer blijven.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 09 apr 2021, 14:23

Klaus kijkt Chaz grijnzend aan. ‘Ik dacht, hoe leuk zou het zijn om eens te kijken hoeveel mensen jullie gelukkig hebben gemaakt.’ Grijnst Klaus. ‘En eerlijk? Zou niet verkeerd zijn als ze wat babies zou maken.’ Grijnst hij verder. ‘Ugh. Kill him.’

Plaats reactie