JDBO ft Stillkidrauhl

Kidrauhl
Re: JDBO ft Stillkidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 02:57

Zonder twijfel liet ik mijn tong in haar glijden. ‘Moan.. Loud.’ Eiste ik, waarna ik mijn tong in en uit haar liet glijden. Ik kon het niet laten om naar haar te blijven kijken, om te zien hoe zij er van genoot.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 03:00

Zonder er controle over te hebben verlaat er een luide gil uit mijn mond. ‘Don’t stop, don’t stop, don’t stop.’ Ik kreun iets luider. ‘I’m your little fuck doll, baby. Tell me what to do, punish me.’ ‘Call me your slut.’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 03:02

Nog voordat zij klaar kon komen, stopte ik en drukte ik wat kusjes naar boven toe. Ik was al zo opgewonden, voorspel was niet nodig. ‘Get on your hands and knees.. Slut.’ Fluisterde ik in haar oor.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 03:05

Direct neem ik plaats op mijn handen en knieën. Mijn handen laat ik helemaal naar voren glijden waardoor ik met mijn borsten op het bed rust en mijn kont helemaal in de lucht steekt. ‘Pull me hair.’ Hijg ik. ‘Ga je in mij komen, baby? Of op mijn gezicht of in mijn mond?’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 03:08

‘Oh I’m gonna cum all over your face.’ Hijgde ik zachtjes goedkeurend en ik nam direct plaats achter haar, waarna ik mijn vriend in haar liet glijden. Mijn ene hand liet ik op haar heup rusten en met mijn andere greep ik in haar haar. Ik stootte direct hard in haar. ‘Moan my name.’

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 03:11

Na een paar uur lig ik in alleen mijn string naast hem. ‘Kan je me mijn bh geven?’ Aangezien die aan zijn kant van het bed ligt. Net was.. bijna perfect. Voor mij dan en ik hoop dat hij het net zo fijn vond. Ik zou het tenminste zo weer overdoen. ‘Kom je morgen weer?’

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 03:12

‘No.’ Mompelde ik simpel. Natuurlijk zag ik haar het liefst zo en als het aan mij lag, ging die string ook weer uit. ‘Eh..’ Mompelde ik zachtjes nadenkend. ‘In de avond.’ Knikte ik, aangezien ik dan pas tijd zou hebben.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 08:58

‘Ugh.’ Ik laat me weer op het bed rusten en ondanks hij zei dat hij niet van knuffelen houdt, kan ik het niet laten om iets op hem te liggen. Alleen met mijn bovenlichaam. Mijn hoofd en borsten rusten op zijn gespierde lichaam. Ik sluit mijn ogen tevreden. Alles aan wat hij zojuist met mij deed was geil. Hij weet heel goed wat hij moet doen en ik hoef hem amper aanwijzingen te geven. ‘Ik kan nu al niet wachten.’ Fluister ik.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 19:33

‘We’ll do everything we just did all over again.’ Mompelde ik zachtjes tevreden en ik trok de dekens goed om ons heen. ‘I can’t wait either.’ De seks met Abbigail was erg goed en ik kreeg het gevoel alsof zij mij al meer vertrouwde, wat goed was.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 19:36

De volgende ochtend ben ik al een uur wakker en lig ik naast Justin te wachten tot hij wakker wordt. Ik verstop mijn gezicht licht slaperig in zijn nek. ‘Wake up.’ Mompel ik wat zacht slaperig en druk een klein kusje in zijn nek. Hij zal mij zometeen terug naar de club moeten brengen en als het aan mij ligt blijf ik vandaag hier.
Laatst gewijzigd door Stillkidrauhl op 21 mei 2020, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 19:42

‘No.’ Mompelde ik koppig en nog half slapend. Ik was echt geen ochtend persoon en dat was volgens mij wel duidelijk. Ik had een hekel aan vroeg opstaan en kwam meestal pas rond twaalf uit bed, althans.. Dat was het vroegste dat ik uit bed kwam.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 20:05

Ik mompel wat verveeld en besluit dan maar iets overeind te komen. Ik wrijf door mijn ogen en ga iets over Justin heen hangen zodat ik mijn bh kan pakken.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 21 mei 2020, 22:13

Na een kwartiertje besloot ik toch maar op te staan. Ik had later nog veel te doen namelijk en moest Abbigail ook weer naar de club brengen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 21 mei 2020, 22:24

Zelf sta ik in de badkamer en heb ik mezelf gewassen. Nu sta ik weer in mijn zwarte strakke jurkje met een paar hoge hakken. Mijn outfit van gisteren en ik kan oprecht niet wachten tot ik in de club ben, zodat ik iets anders aan kan trekken.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 22 mei 2020, 20:08

Na een half uurtje was ik wel klaar om te gaan. Ik keek Abbigail even aan. ‘Ready to go?’ Vroeg ik en ik kon het niet laten om haar kort te bekijken. Ik had er vertrouwen in dat ik meer informatie uit haar kon halen, naar maten wij meer tijd met elkaar zouden spenderen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 22 mei 2020, 20:28

Na enkele uren lig ik in mijn bed en is het bijna tijd om mijn kamer te verlaten. Ik hoop dat ik Justin vanavond weer ga zien, zodat ik tijd met hem kan doorbrengen. De laatste tijd voel ik mij veel beter en dat komt toch door hem. Ik sta na enkele minuten op en haal een hand door mijn gekrulde haren. Ik pak een jurkje en een paar hakken die ik vervolgens aantrek.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 23 mei 2020, 21:32

Tot laat zaten Chaz en ik druk bezig met wat dingetjes uitvogelen. Ook hij was al achter meer informatie gekomen. Binnenkort zou er een belangrijke deal zijn, waarbij geheel de bende samen zou komen. Dat was het moment waarop de FBI dus zou binnen vallen. Ik keek even naar de tijd en beet kort op de binnenkant van mijn wang. Ik zou het hoogstwaarschijnlijk niet redden om nog naar Abbigail te gaan.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 23 mei 2020, 21:53

Na even loop ik rond de club, afwachten tot Justin komt, want ik kan niet wachten tot ik hem om zijn hals kan vliegen en tijd met hem kan doorbrengen. Zacht bijt ik in mijn onderlip terwijl ik wat drankjes naar de klanten breng.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 24 mei 2020, 00:32

Pas de volgende dag in de avond had ik tijd om even langs Abbigail te gaan. We hadden geheel de avond door gewerkt en overdag moesten we dus ook naar het kantoor. Ik liep de stripclub in en keek kort om me heen.

Stillkidrauhl

Bericht door Stillkidrauhl » 24 mei 2020, 00:51

Daar sta ik dan, weer eens in de club zoals elke avond. Justin heb ik gisteren gemist en daar baal ik van. Ik verheugde mij om hem te zien, zodat hij de dingen kon doen die hij mij had gezegd die hij zou doen. Niet alleen dat, maar het ook weer naast hem slapen.. Op dat moment valt mijn blik op hem als hij naar binnen wandelt. ‘Justin.’ Rolt er over mijn lippen en zonder twijfel en na te denken loop ik naar hem toe waarna ik direct mijn armen om zijn nek heen sla. ‘Justin.’ Glimlach ik klein. ‘Waar was je?’ Doelend waar hij gisteren was. Ik ga iets op mijn tenen staan en druk mijn lippen even tegen zijn zachte lippen aan.

Plaats reactie