ORPG | Will I get through to you?

ShakenAngel
Re: ORPG | Will I get through to you?

Bericht door ShakenAngel » 17 jan 2020, 07:59

De volgende morgen zitten we wat laat met zijn drieën aan het ontbijt wat Thomas compleet verzorgd heeft. Nadat Rhys en ik in bad zijn geweest uiteraard. “En, hebben jullie een goede nachtrust gehad?” Vraagt hij als hij de broodmand op tafel zet en dan bij ons komt zitten. Ik kijk hem aan. Onderzoekend. Meent hij dit? Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. “Want ik dacht eigenlijk dat jullie ruzie hadden ofzo, ik hoorde ineens iemand schreeuwen ofzo...” voegt hij er duidelijk geamuseerd met zichzelf aan toe. Ik kijk naar Rhys en rol met mijn ogen. “Nee hoor, we zijn meteen gaan slapen” zeg ik met moeite om mijn lach te onderdrukken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 jan 2020, 08:10

Als we in bad geweest zijn en aangekleed en wel aan tafel zitten kan ik het niet laten om lief Calebs hand te pakken en wat met zijn ring te spelen. Ik kijk op als ik Thomas hoor en frons even. "Hoezo?" Ik kijk even naar Caleb en dan weer nare Thomas. Als hij dan begint over ruzie en schreeuwen, geef ik Thomas een dodelijke blik. Dat was niet leuk, echt niet. En we zijn echt niet direct naar bed gegaan. Ik denk terug aan de positie die ik had gevonden en het heerlijke hoogtepunt dat misschien voor Thomas ook hoorbaar was geweest. Zonder dat ik het door heb, kleuren mijn wangen wat rood. Oh en dan al die complimenten van Caleb... Nee, we zijn echt niet direct gaan slapen. Ik begin met eten en denk met rode wangen terug aan de fijne momenten.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 jan 2020, 08:16

Ooh Rhys zijn blik is ook echt hilarisch! Ik kan het niet meer houden en grinnik weer zachtjes. “Thomas, je had het echt even erbij moeten zeggen” zeg ik dan met een lachje tegen hem. Thomas kijkt me onschuldig aan “wat?” Vraagt hij. Hij weet dondersgoed wat er gebeurd is en hij deed het waarschijnlijk express om mij terug te pakken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 jan 2020, 10:33

Ik blijf zwijgend verder eten, de blik van Thomas en Caleb ontwijkend. Pas als Caleb zegt dat Thomas eerlijk had moeten zijn, kijk ik op. Waarom doet hij alsof hij niets weet? Ik kijk hem even strak aan, schud mijn hoofd en wend mijn blik weer af. Hij zal wel niet doorhebben dat het verzwijgen even pijnlijk was voor mij, dat hij mij r ook mee pakt.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 jan 2020, 10:55

“Sorry,” zegt hij dan als hij ziet dat Rhys er toch last van heeft. Hij zegt geen sorry tegen mij, maar tegen hem. Waarom!? “Ik had niet verwacht dat er problemen van kwamen, ik had het moeten zeggen” zegt hij dan en smeert een broodje voor zichzelf.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 jan 2020, 11:12

"Het was ook geen probleem geweest als Caleb niet zo moe was van de reis en zo, dan was het helemaal goed gekomen maar eerst het idee hebben dat je het onmogelijke voor elkaar krijgt waarna toch blijkt dat het resultaat niets met jou handelen te maken heeft is in dit geval wat pijnlijk," brom ik zacht. Dat is heel het punt. Ik smeer wat ontbijt voor Caleb en geef hem een hap.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 jan 2020, 11:56

Er is echt iets gaande tussen Rhys en Thomas maar ik kan er mijn vinger niet op leggen. Hmm, het houdt me wel alert. “Maar los van de medicatie werkt het niet meer,” zegt Thomas dan na een tijdje. Ik kijk hem aan. Moeten we het perse over mijn zaakje hebben tijdens het ontbijt? “Dus je hoeft je niet te min te voelen ofzo” zegt hij dan tegen Rhys. Hij bedoelt het lief.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 jan 2020, 11:59

"Weet ik, en dat maakt ook niet uit, maar ondertussen ben ik wel de uitgerekende persoon om dingen voor elkaar te krijgen die niemand voor mogelijk had gehouden. Caleb blijft leven terwijl iedereen er vanuit ging dat hij het niet zou redden, op hetzelfde moment kan hij ineens zijn armen weer bewegen en heeft hij gevoel op plekken waar hij al lang geen gevoel meer had en nu dit... Even dacht ik dat ik weer wat geflikt had, zoiets streelt natuurlijk enorm je ego, en dan is het uiteindelijk toch niets," zeg ik rustig terwijl ik Caleb help met zijn ontbijt.

Plaats reactie