ORPG | Will I get through to you?

ShakenAngel
Re: ORPG | Will I get through to you?

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 23:08

Ik begin zachtjes te lachen als hij er dan een complete playback show van maakt. Niet omdat ik hem uitlach, absoluut niet, maar omdat ik hier oprecht vrolijk wat wordt. Lang houd ik het niet vol trouwens. “Oh jij...” zeg ik en bijt op mijn lip. “Kom hier...” mijn stem is wat hees en de toon is nogal dwingend. Kan ik er wat aan doen dat hij zoveel met me doet!?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 23:19

Ik merk dat dit veel met Caleb doet en daardoor voel ik ook een vage spanning opbouwen en daardoor ga ik juist weer uitdagender en sensueler bewegen. Als hii me dwingt bij hem te komen, lik ik verlekkerd over mijn lippen. Ik loop langs mijn telefoon, zet wat zwoelere instrumentale muziek op en kruip dan rustig over het bed naar hem toe. Ik kom over hem heen hangen en laat mijn lippen vlak boven de zijne zweven. "En nu?" vraag ik zacht waarna ik mijn lippen zacht langs zijn kaaklijn laat glijden.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 23:21

Het liefst zou ik hem nu direct opvreten, maar machteloos kijk ik toe hoe hij dichterbij komt. Ik lik over mijn lippen en doe echt een poging hem te zoenen, maar hij is net buiten bereik. “Kus me...” zeg ik zachtjes en kijk hem verlangend aan.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 23:24

Ik wil hem meer plagen, maar er knapt iets als ik zijn hese stem nog eens hoor en zijn blik zie. Ohh, ik houd dit voor mezelf ook niet uit zo! Ik druk mijn lippen snel op die van hem, duw de deken wat naar beneden zodat ik echt op zijn schoot zit en niet nog met de deken ertussen en begin dan plagend over zijn kruis te schuren, op de maat van de sensuele muziek die op de achtergrond draait.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 07:13

Er ontsnapt een kreun over mijn lippen als hij direct ook begint met schuren en verlangend zoen ik hem. Dit is perfect, die is fijn zo. Zijn lippen zijn perfect, zijn geschuur is perfect.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 08:41

Ik grijns zwak als ik Caleb hoor kreunen en leg zijn handen op mijn heupen neer zodat hij de bewegingen op die manier kan volgen. Zijn vingers stop ik achter mijn boxerrand zodat hij wat meer houvast heeft om zijn handen ook daar te houden.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 09:01

Ooh damn! Ik pak zijn heupen wat beter vast en zoen ongestoord verder. Dit gaat zo even door. Het voelt goed, extreem goed. Het is gevoelig daar. Extra gevoelig lijkt het wel. We hebben ook beiden alleen maar een boxer aan. Hmm.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 09:19

Dit is fijn.. Van de vermoeidheid die Caleb leek te voelen, lijkt nu ook niet veel over te zijn. Ik merk dat bij mij de spanning zo dusdanig oploopt door alles war we doen, dat ik het niet meer kan verbergen en mijn lichaam duidelijk laat merken wat het van de situatie vindt. Ik kreun zacht en haal mijn lippen iets van elkaar als hint voor een tongzoen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 09:25

Ik frons even moeizaam als ik daar beneden meer voel gebeuren. Is dat Rhys? Wow... Ik ga gewillig mee in zijn tongzoen en trek zijn boxer wat naar beneden waardoor zijn billen een stukje ontbloot worden en ook het streepje haartjes vanaf zijn navel wat breder zichtbaar wordt. Ik onderbreek de zoen kort om het even te bekijken. Ik bijt op mijn onderlip als ik ernaar kijk. Hij is niet de enige die opwinding toont... Oeps. Vlug zoen ik hem weer terwijl mijn hoofd overuren begint te draaien. Hoe kan dit!?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 12:13

Ik help Caleb met het naar beneden trekken van mijn boxer en trek speels wat aan zijn haar. Als hij de zoen stopt, leun ik uitdagend wat meer naar achteren waardoor ik ook meer op zijn schoot zit. Oeh, hey, wat voel ik daar ineens! Caleb zoent me snel weer verder, maar dat stopt mijn nieuwsgierigheid niet. Ik trek mijn boxer uit en laat mijn hand bij hem op onderzoek uitgaan. Een verlekkerd en verrast geluidje verlaat mijn lippen als ik voel dat hij dit keer ook erg lichamelijk zijn opwinding uitdraagt. Ik stop de zoen voorzichtig, trek zijn boxer uit en kijk er even naar. Damn... Ik zoek er verder niets achter, Calebs lichaam werkt nou eenmaal op zo'n manier dat sommige dingen ineens wel even lukken en daarna weer even niet. Ik lik verlekkerd over mijn lippen, omvat zijn vriend met mijn hand en trek hem rustig af terwijl ik de zoen weer gretig vervolg.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 12:28

Als Rhys Het dan ook direct doorheeft kleuren mijn wangen rood. Ik voel ook direct zijn hand daar en laat een klein geluidje horen. Ik weet nog niet wat ik hiervan moet vinden. Als hij mijn boxer uittrekt en me even bekijkt, kijk ik lipbijtend mee. Dan kijk ik hem weer aan, enigszins verbaasd ook wel. Ik weet ook niet waarom het nu wel lukt. Ik kijk toe hoe hij me af begint te trekken maar focus me dan vlug weer op de zoen. Ik wil het niet verpesten. Het voelt wel fijn zeg... Ik kreun onbewust wat en zoen afgeleid verder.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 12:34

Ik heb nog net gezien hoe rood Calebs wangen zijn. Dat zijn ze niet vaak, het is enorm schattig. Even is het zoeken naar welke handelingen Caleb het liefst heeft en wat hij het best voelt, maar al snel hoor ik hem ook wat kreunen. "Hmm, sexy.." mompel ik kreunend tegen zijn lippen aan, doelend op zijn gekreun en de verrassing dat hij nu wel een stijve heeft. Ik laat hem aan deze handelingen wennen maar in mijn hoofd heb ik al een ander doel voor ogen. Even denk ik aan echt all the way gaan, maar ik weet niet of ik dat wel durf, voor het eerst volledig vanuit mezelf, en daarnaast heb ik geen condooms en glijmiddel. Glijmiddel hebben we wel nodig, sowieso. Zonder zou eventueel ook kunnen, maar ik wil het dan zo soepel mogelijk laten verlopen om verkeerde flashbacks ver weg te houden. Nee, ik ga hem nu nog niet nemen maar ik zou hem wel op een nog andere manier kunnen plezieren... Langzaam dwalen mijn lippen af van zijn lippen naar zijn hals, borst en steeds verder naar onderen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 13:34

Ik glimlach wat onhandig als hij dat zegt en kijk naar wat hij doet. Ik moet toegeven dat het er behoorlijk goed uit ziet vanaf hier. Als hij kusjes op mijn borst geeft hap ik wat naar adem. Ik weet wat zijn plan gaat zijn namelijk. Lipbijtend kijk ik toe hoe hij afdwaald en uiteindelijk zijn lippen rond mijn stijve zaakje sluit. Wat ook voor een ietwat luide kreun zorgt. Alleen al het zien van wat hij doet geeft me een heerlijk gevoel.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 13:55

Uiteindelijk komen mijn lippen op plaats van bestemming en na wat plagende kusjes ga ik er echt helemaal voor. Ik kreun zacht als ik Caleb luid hoor kreunen en kijk terwijl ik bezig ben naar hem omhoog. Ik laat een van mijn handen omhoog glijden om zacht over zijn tepels te strelen, mijn andere hand gebruik ik om hem optimaal te plezieren hier beneden. Het is maar goed dat hij aan de zuurstof zit, dan hoeft hij zich in ieder geval geen zorgen te maken om zijn ademhaling. Ik hoop dat Thomas ons niet hoort en we gewoon even onze gang kunnen gaan.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 14:05

Ik kijk naar Rhys en voel schokjes door me heen gaan als hij zo naar me omhoog kijkt. Wauw... Eventjes kijk ik nog toe om dan mijn ogen dicht te laten zakken en mijn hoofd in het kussen te laten vallen. Ik bijt op mijn lip om niet teveel herrie te maken. Ik wil niet dat Thomas ons hoort. Het voelt wat gek dat dit eindelijk gebeurd maar het voelt zeker goed.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 14:08

Ik houd Calebs blik vast voor zolang hij me aankijkt en sluit mijn ogen weer als hij dat ook doet. Even glijden de vingers van mijn vrije hand omhoog, naar zijn lippen, als ik merk dat hij zijn geluidjes inhoudt. Ik hoor ze zo graag... Ik bevrijd zijn onderlip van zijn tanden, glimlach tevreden tegen zijn huid aan en kijk nog even naar hem omhoog terwijl mijn vingers rustig weer afglijden naar zijn borst.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 14:30

Ik protesteer zacht wat met een geluidje als Rhys mijn lip bevrijd maar doe verder niks. Ik kan het niet helpen om de volgende geluidjes wat te stillen. Het voelt fijn. Het voelt super fijn. Het is voor het eerst dat dit lukt en dat voelt geweldig. Eventjes kijk ik weer naar Rhys. Hij is ook zo ongelooflijk knap...

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 14:47

Ik grijns even als Caleb wat protesteert en kijk nog eens naar hem omhoog. Ineens heb ik een ingeving voor een betere positie. Een soort van standje 69 maar ik hang niet boven hem, ik lig op mijn zij naast hem. Ik leg een van zijn handen op mijn billen en de ander rond mijn zaakje. Niet dat ik niet kan wachten tot na hem, maar ik kan me voorstellen dat hij me graag aanraakt en omdat hij gewoon niet de kracht in zijn armen heeft om zijn handen in mijn haren te leggen of zo, doe ik het zo maar. Ik kijk hem even grijnzend aan en ga dan verder met mijn mondwerk. Voorzichtig begin ik mijn heupen te bewegen zodat mijn zaakje door zijn hand glijdt en hij me als het ware aftrekt. De hand op mijn billen kan nu ook naar mijn buik of borst, maar net wat hij wil, de afstanden zijn nu klein. Oh, en hij heeft prima uitzicht. Even kijk ik weer naar hem. Is dit wat? Ik vind het toch wel creatief en ik wil me wel in gekke bochten wringen voor hem hoor, zo flexibel ben ik wel.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 jan 2020, 14:59

Ik kijk op als Rhys van positie veranderd. Ooh dit is ook meer dan prima! Ik grijns even en met een beetje moeite vind ik uiteindelijk precies een comfortabele houding. Dit is perfect! Ooh en dan zijn heupen op deze manier! Hmm. Ik geniet optimaal van wat we doen en doe mijn best het voor hem ook zo fijn mogelijk te maken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 jan 2020, 15:04

Ook ik moet nog even zoeken naar de juiste houding. Uiteindelijk leg ik een van mijn benen over hem heen zodat ik toch een voet aan weerszijden van zijn lichaam heb, voor meer speelruimte bij mijn heupen. Ik hang nog steeds niet boven hem, maar ik lig ook niet meer helemaal op mijn zij naast hem. Ik kan zo wel mijn heupen vrijer bewegen en ik merk dat de positie ook beter werkt voor Caleb. Al kreunend ga ik verder met mijn werk bij Caleb beneden. Ohh, dit voelt goed!

Plaats reactie