ORPG | Will I get through to you?

ShakenAngel
Re: ORPG | Will I get through to you?

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 19:11

Even later zijn we terug in het vakantie huisje. Rhys legt me in bed en ik kijk hem verliefd aan. “Ik had altijd gedacht dat ik een aanzoek zou doen” zeg ik met een grijns en kijk naar hoe hij zich klaar maakt om naar bed te gaan.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 19:15

Als Caleb op bed ligt, kleed ik me rustig uit totaan mijn boxer. Ik draai me naar hem om als ik zijn stem hoor en glimlach zwak. "Ik dacht altijd dat het me nooit zou lukken om eens te trouwen in de toekomst, maar die keren dat ik erover fantaseerde, was ik altijd diegene die verrast werd door het aanzoek," reageer ik met een glimlach. Voor ons beiden is het tegenovergestelde uiteindelijk waarheid geworden.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 19:51

Ik moet even lachen en wenk dat hij bij me moet komen liggen. “Dat komt natuurlijk omdat ik fysiek niet op één knie kan voor je” zeg ik als smoesje. Eerlijk? Ik vond het niet waard om te trouwen. En ik weet niet of ik dat inmiddels wel zo vind. Ik bedoel, ik heb nog maar zo kort te leven, waarom al die moeite doen? Maar ergens is het ook wel heel fijn om in deze bubbel te leven met hem.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 20:44

Ik grijns even als Caleb me wenkt en kom al snel lekker knus tegen hem aan liggen. "Hmm, vast.. Er waren genoeg andere manieren geweest, maar dat maakt niet uit, toch? Het gaat er uiteindelijk om dat we trouwen, dat we van elkaar houden, niet wie op de knie is gegaan om het te vragen," zeg ik zacht terwijl ik wat door zijn haren streel.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 21:05

“Ja, precies” zeg ik met een glimlach en zak tegen hem aan. “Ik ben blij dat je het gedaan hebt” zeg ik eerlijk. Op dit moment ben ik er blij mee maar waarschijnlijk komt thuis het besef hoeveel verplichtingen er daardoor bij komen. En hoelang het nog gaat duren voor het werkelijke huwelijk.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 21:10

Ik glimlach zwak, draai me meer naar hem toe door meer op mijn buik te draaien en druk wat lieve kusjes op zijn wang. "Ik ook... Ik wil echt graag met je trouwen, die bijzondere dag samen beleven. Ik hou van je, Caleb, ik hou zo ontzettend veel van je.." zeg ik zacht waarna ik mijn gezicht tevreden in zijn hals verberg.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 21:16

Ik glimlach oprecht door zijn woorden en kijk hem verliefd aan voordat hij zich in mijn hals verbergt. “Ik ook van jou” fluister ik zachtjes en hoor dan een klop op de deur. “Stoor ik?” Hoor ik de stem van Thomas. “Nee, kom binnen” zeg ik zacht en kijk even naar Rhys. “Sorry, ik wil graag nog even wat dingen checken. Gewoon voor de zekerheid. Na de hele reis enzo...” zegt Thomas die zijn koffertje uitstalt op het voeteneind van het bed.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 21:20

Ik haal mijn hoofd uit Calebs hals als ik geklop hoor en glimlach zwak als Thomas uiteindelijk binnenkomt. "Wat nou als we al sliepen?" plaag ik terwijl ik even uit bed kom om hem te assisteren. Dat ik enkel een boxer aan heb, boeit me op een of andere manier vrij weinig. Ik doe de lampjes op de nachtkastjes aan zodat Thomas wat beter licht heeft en zet Caleb daarna even wat rechter op.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 21:30

“Dan had ik je wakker gemaakt” zegt Thomas plagend. Ik grinnik even en kijk naar Rhys die zonder pardon in zijn boxer uit bed stapt. Lekkerding. Ik kreun wat moeilijk als Rhys me overeind helpt en doorsta dan Thomas’ zijn tests. Bloeddruk, hartslag, ademhaling, temperatuur, zuurstofgehalte. Het hele lijstje gaat hij af. “Hmm...” brengt hij wat moeizaam uit. “Voor vannacht even wat extra zuurstof, oké?” Zegt hij terwijl hij het kastje en de slangetjes al prepareert. “Ja prima” zucht ik zachtjes en kijk naar Rhys. Liever dat dan vannacht stikken in mijn slaap toch?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 21:35

"Dan had ik mijn kussen naar je hoofd gegooid," reageer ik plagend terug waarna ik even grijns. Even ben ik bezorgd als Thomas wat moeilijk lijkt te brommen, maar als ik hoor dat het alleen extra zuurstof is, ontspan ik weer. Oh, dat valt mee. "Hey, niet zo brommen. Ik vind dat dat slangetje wel extra nadruk legt op je lippen en onbewust heb je dan toch net een beetje een duckface gezicht of zo, als je dat slangetje net hebt en je weer aan dat gevoel moet wennen. Het nodigt dan nog meer uit om gekust te worden, dus ik zou niet zo mopperen als ik jou was," grijns ik met een knipoog. Ik haal een hand door mijn haren en rek me even uit. Ik zou blij zijn als we zo kunnen slapen, het tijdsverschil door het reizen begin ik nu wel te merken.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 21:41

“Nou, en bedankt” zeg ik lachend om de duckface en laat Thomas zijn gang gaan. Niet dat ik veel meer keuze heb. “Nou, je bent mijn verloofde dus met of zonder slangetje moet je me kussen” zeg ik bijdehand. Oh dit scheelt wel... Ik haal een paar keer diep adem en zucht dan tevreden. Zo in de loop van de dag sluipt het toch wat langzaamaan in dat ik wat minder zuurstof krijg maar Als ik dan weer voel hoeveel dit helpt. “En neem deze” zegt hij en geeft Rhys een klein bekertje met wat extra pillen. Nog meer dan normaal. Jippie.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 21:46

"Ho, wacht eens even!" protesteer ik als Caleb zegt dat ik hem moet kussen omdat ik nu zijn verloofde ben. "Ooohh, maar wacht! Dat betekent dus ook dat ik kusjes mag stelen wanneer ik wil! Jij mag mij ook niet meer weigeren dan! Yes!" Ik schiet in de lach en voer heel spontaan een vreugdedansje op, in mijn boxer, alsof het niets is. "Daar ga ik misbruik van maken joh, je wil niet weten," grijns ik speels. Ik kijk op als ik een bekertje met pillen aangereikt krijg, kijk ernaar en knik dan. "Komt goed."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 21:51

Ik kan alleen maar lachen om Rhys en zijn idioterie. Het maakt hem nog meer aantrekkelijk. Oeh dat dansje... Mijn blik dwaalt wat naar zijn boxer en Thomas lijkt er ook even van onder de indruk. “Dankjewel Thomas, welterusten” zeg ik met een lieve glimlach en kijk daarna weer naar Rhys.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 21:54

Net na mijn dansje voel ik me toch wel een beetje bekeken, niet alleen door Caleb, maar ook door Thomas. Mijn wangen kleuren wat rood en wat knullig beweeg ik heen en weer, van mijn ene op mijn andere been en weer terug. "Ja, slaap lekker!" Als Thomas weg is, kijk ik Caleb onhandig grijnzend aan en dans dan nog even voordat ik naar de badkamer ga om wat water te pakken zodat Caleb de pillen in kan nemen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 21:56

Ik schiet in de lach als Rhys me die blik geeft en kan alleen maar aan zijn dansje denken en zijn blik. “Kan ik mijn antwoord nog terug nemen?” Vraag ik lachend terwijl Rhys op de badkamer is.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 21:58

"Welk antwoord, het antwoord dat ik dus recht heb op kusjes wanneer ik maar wil?" vraag ik grijnzend vanuit de badkamer. Niet veel later kom ik terug met een glas water. Voordat ik naar hem toe kom, dans ik nog wat, gewoon om hem te pesten. Als ik bij hem op bed zit, geef ik hem voorzichtig zijn glas met water en help hem dan met alle pilletjes.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 22:04

“Nee, het antwoord of ik wel wil trouwen met iemand die mijn kusjes wil stelen” zeg ik met een grijns terwijl ik toekijk hoe hij terug komt dansen. Lekkerding! Ik neem de pillen in en kuch even zachtjes na de laatste slok water. Ik laat mijn hoofd in de kussens zakken en kijk dromerig naar Rhys. “Dans nog eens voor me...” zeg ik zachtjes.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 22:07

"Ohh, maar dat wil je wel, ik zie het gewoon aan je," reageer ik grijnzend. Ik steel wat kusjes als hij al zijn pillen genomen heeft en zet hem dan comfortabeler neer. "Hmm, maar dan wel met een muziekje," glimlach ik zwak. Ik pak mijn telefoon, zet zacht wat muziek op en begin dan gewoon voor hem te dansen. Voor Caleb doe ik alles en alleen bij Caleb voelt dit ook goed.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 jan 2020, 22:16

Ik grijns onschuldig en kijk toe hoe hij begint met dansen. Hij is zo enorm aantrekkelijk. Ik bijt zacht op mijn lip en volg elke beweging van hem. Ongelooflijk dat deze jongeman sinds vanavond mijn verloofde is. Onwerkelijk gewoon.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jan 2020, 22:52

Ik geniet enorm van Calebs aandacht en zorg er goed voor dat hij die aandacht ook bij mij houdt. Ik voel me goed en comfortabel, dit keer zonder alcohol. Voorzichtig playback ik mee met de nummers die mijn mobiel afspeelt. Vind Caleb dit sexy? Kan hij hiervan genieten? Doe ik het goed? Waar ik me net nog wat suf en moe voelde, voel ik me nu best wakker en energiek. Energiek genoeg om me helemaal over te geven an de muziek, de dans en Calebs blikken.

Plaats reactie