ORPG)) We all need a second chance sometimes

qwerty22033
Re: ORPG)) We all need a second chance sometimes

Bericht door qwerty22033 » 23 dec 2020, 15:09

"Ja, dat vraag ik aan jou, dat hoor je toch?" reageer ik bijdehand. Ik luister naar zijn woorden en knik dan. "Pardon? Lang genoeg? Als het aan mij gelegen had, waren we nu al veel langer aaneengesloten bij elkaar geweest. En ik wil nog veel langer samenblijven. Ik weet niet hoe dat met jou zit hoor." Ik kijk hem even aan en schud dan mijn hoofd.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 23 dec 2020, 15:37

Oeps. Dat ging volgens mij te ver. Ik kom overeind en buig naar haar toe om een kus op haar hoofd te drukken. “Sorry lief, je weet dat ik je niet meer laat gaan toch” ik glimlach liefdevol naar haar. “Ik ga Alexander maar eens verlossen van die kleine spruit” deel ik dan mee en loop die kant op.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 23 dec 2020, 15:44

"Hmm, dat klinkt al beter, en beter laat je me niet meer gaan, nee," reageer ik met een glimlachje waarna ik knik en Harvey nakijk.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 23 dec 2020, 15:53

Rustig loop ik naar het stel en eenmaal daar zie ik dat Sydney aan het jengelen is. “Hey jongedame” zeg ik serieus en kijk haar streng aan. “Je moet lief doen tegen oom Alexander” zeg ik haar en kniel bij hun neer om de situatie in me op te nemen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 23 dec 2020, 15:59

Ik volg Harveys bewegingen en zie nu ook pas dat Sydney bij Alex op schoot zit. Oh, ik wist niet dat Alex toch zo van de kindjes was, zo leek hij namelijk niet direct. Of hij moet gewoon heel erg opwarmen, dat kan natuurlijk ook goed zijn.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 23 dec 2020, 17:29

“Oh prinses,” zeg ik en doe zelf nu ook een poging haar van Alexander los te maken. “Kom, papa draagt je wel” toch blijft ze protesteren. “Nou dan draagt oom Alexander je wel maar ga je mee terug dan? Dan mag je naar Marlin. Papa en mama willen nog eventjes foto’s maken” leg ik uit op zachte toon. Ik heb niet zo in de gaten dat Alex hier moeite mee heeft.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 23 dec 2020, 22:07

Ik knik even als ik hoor wat Marlin zegt en kom moeizaam overeind. Dan zal ik alvast het picknickkleed opruimen en zo, dan hebben we dat ook weer gedaan. Ik sluit de auto af en loop dan rustig naar de rest toe.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 23 dec 2020, 22:16

Ik krijg niet echt reactie van de jongeman, hij lijkt wat afwezig. Is hij verlegen? De eerste keer dat ik hem ontmoette leek hij ook al zo verlegen. Kan best natuurlijk. Als Sophie aan komt lopen leg ik even mijn arm rond haar middel en kus ik haar wang.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 23 dec 2020, 22:55

Ik gimlach als Harvey een arm rond mijn middel legt en mijn wang kust. Als ik daarna naar Alex kijk, voel ik direct dat er iets niet klopt, iets niet lekker zit. Noem het een moederinstinct of noem het ervaring vanuit mijn werk, maar het gaat niet goed met hem. "Harvey... De achterklep van de auto sloot wat moeilijk, kun je even kijken of ik hem wel goed dichtgedaan heb, voor de zekerheid?" vraag ik lief terwijl ik hem aankijk. Ik hoop dat hij dan gewoon even nietsvermoedend weg is. Dan kan ik Sydney van Marlin overnemen of zo en dan kunnen we met zijn tweetjes alvast een mooi plekje uitzoeken. Dan kunnen Alex en Marlin even alleen zijn om te fixen wat er met Alex aan de hand is.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 23 dec 2020, 22:58

Mijn het-altijd-zo-goed-mogelijk-willen-doen instinct neemt het over als Sophie me vraagt naar de auto te kijken en met een knikje en een commando groet begeef ik me naar de auto om te controleren wat er mis mee is en waarom het haar niet lukte. Waarschijnlijk de tas tussen de achterklep ofzo.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 23 dec 2020, 23:02

"Idioot," mompel ik hoofdschuddend als hij zo'n commando groet geeft en kijk naar hoe hij wegloopt. Daarna kniel ik bij Marlin en Sydney neer. "Hey kleine, ik heb verderop een aantal mooie eenden en zwanen gezien, en een schommel. Zullen we even kijken?" stel ik voor terwijl ik mijn armen open. Het woord schommel werkt even op Sydney in en lijkt haar over te halen. Ik neem haar in mijn armen en loop dan rustig via Harvey en de auto naar de schommel die ik heb zien staan.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 08 jan 2021, 15:41

Na al mijn speurwerk kon ik natuurlijk niks vinden wat er mis ging met de achterklep van de auto. Vreemd dat Sophie er dan zo over begon. Ik ben hun inmiddels gevolgd naar het kleine speeltuintje en ben niets vermoedend met Sydney aan het spelen zodat Sophie even kan rusten als ze dat nosig heeft.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 08 jan 2021, 16:13

Ik zit rustig op een bankje bij het speeltuintje en kijk met een glimlachje naar Harvey en Sydney. Het is fijn om even wat rust te hebben eigenlijk en ik geniet er ook wel van om Harvey zo te zien, spelend met Sydney.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 08 jan 2021, 19:08

Ik ga zo op in het spel tussen Sydney en mij dat ik totaal niet door heb dat Alex dit moment vast legt. Misschien maar goed ook want dan is het spontaan en niet gespeeld. Sydneys jurk lijd hier wel onder. Er zitten al gras vlekken en wat zand op maar ook dat heeft wel wat. En daarnaast, de nette en officiële foto’s zijn al gemaakt dus ze mag ook vies worden nu.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 08 jan 2021, 19:47

Ik heb de jongens al wel snel door maar dat is niet erg want van mij worden geen foto's gemaakt. Wat staan ze daar lief, wat een leuk stel is het ook. Het doet me goed dat Alex weer een beetje oké lijkt te zijn. Ik weet niet wat er met die jongen aan de hand is maar ik hem met hem te doen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 08 jan 2021, 20:12

Het duurt een poosje maar dan voel ik dat we bekeken worden en kijk ik op. Ik begin te lachen als ik zie dat Alex en Marlin weer terug zijn en ons op de foto zetten. “Kijk Syd, de camera is terug!” Zeg ik en kniel bij haar neer om naar de camera te wijzen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 08 jan 2021, 20:18

Ik grinnik even als Harvey uiteindelijk doorheeft dat hij bekeken wordt en daarop reageert. Ik kom overeind en loop rustig naar de rest toe, ervan uitgaand dat we nu weer verder gaan met foto's maken.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 08 jan 2021, 20:31

“Hey prinses, ga je weer met ome Marlin mee?” Vraag ik aan Syd die eigenlijk direct dol enthousiast naar de jongeman toe rent. Ik grinnik en kijk hem dankbaar aan. Het is goed dat hij mee is. Als Sophie bij mij komt druk ik liefdevol een kus tegen haar wang. “Gaat ie?” Vraag ik en leg een kort moment mijn hand tegen haar buik.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 jan 2021, 13:42

Als ik weer bij Marlin en Alex sta, komen Sydney en Harvey ook aangelopen. Ik glimlach als ik een kus van Harvey krijg en kijk hem aan. "Ja hoor, het gaat nog wel. Ik weet niet voor hoe lang het buiten nog gaat, maar ik kan nog wel even," verzeker ik hem waarna ik naar Alex kijk. Wat zou het plan zijn nu?

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 jan 2021, 20:45

“Oké” glimlach ik naar Sophie en kijk dan ook even naar Alex. Ja, en nu? Ik werp een vlugge blik op Syd en Marlin maar dat lijkt allemaal wel goed te gaan. Dan krijg ik plots een idee en kijk ik Sophie aan met een grijnsje. Ik bedenk me nu dat we dus nooit een foto hebben genomen van het huwelijks aanzoek en de ring. Wie weet is dat nog wel iets moois. Ik pak Sophie haar handen vast en kus haar lippen waarna ik terug leun en heel voorzichtig met wat geschuifel de ring van haar vinger af haal om vervolgens voor haar op mijn knie te zakken. Met een typische speelse grijns natuurlijk.

Plaats reactie