ORPG ~ Unfortunate love

qwerty22033
Re: ORPG ~ Unfortunate love

Bericht door qwerty22033 » 13 apr 2021, 12:02

Ik knik kort en zwijg verder. In mijn hoofd gaan die complimentjes van Marlin wel rond, telkens weer. Het brengt me tot rust. Als Marlin bij het uitstappen vraagt of ik de camera meeneem, knik ik. Uiteraard, straks steelt iemand hem uit de auto! Ik kom ook de auto uit, houd de camera goed bij me en pak voorzichtig Marlins hand. Dit kan hier, toch? De straat ziet er fijn en veilig uit, zo anders dan mijn straat. Hier is vast niemand van mijn vaders bende om mij te bespieden of zo.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 13 apr 2021, 19:38

Als hij mijn hand vastpakt kijk ik met een verliefde glimlach zijn kant op. Mijn knappe en stoere vent. Zo trots! Hand in hand lopen we naar het huis waar Sophie de deur open maakt. “Okido” glimlach ik naar haar en stap voorzichtig naar binnen, Alex mee trekkend. Ik loop het halletje in en kijk voorzichtig wat rond. Ik wil ook niet te nieuwsgierig overkomen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 29 apr 2021, 23:20

Ik laat me door Marlin meevoeren, ineens toch wat onzeker zo in een vreemd huis. Ik houd zijn hand goed vast en kijk naar Harvey als ik zijn vraag hoor. "Heb je limonade?" vraag ik zacht, even vergetend dat ze een klein kind hebben en er dus meer dan waarschijnlijk gewoon limonade in huis is. "Ik hoef niet iets bijzonders, limonade vind ik al bijzonder," voeg ik er zonder na te denken aan toe. Als ik had nagedacht, had ik me bedacht dat het misschien apart is om te zeggen dat limonade al bijzonder is want limonade is na water toch het meest simpele wat je kunt bedenken, maar voor mij is limonade al bijzonder genoeg. Als ik zie dat Harvey zijn schoenen uitheeft, trek ik aan Marlins arm om hem even staande te houden zodat wij ook onze schoenen uit kunnen doen. Dat lijkt me dan beter, toch? Ik heb geen idee wat het beste is maar zolang wij gewoon doen wat Harvey en Sophie ook doen, komt het vast goed.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 10 mei 2021, 15:40

Ik kijk even op als Alex me tegen houd en met een glimlach trek ik mijn schoenen uit. Als we een moment alleen in het halletje zijn druk ik een vlugge kus tegen Alex zijn wang en schenk ik hem een geruststellende glimlach. Het komt goed. Hij hoeft zich niet druk te maken. Dan loop ik het huis binnen via de deur waar Sophie ook doorheen ging. We komen uit in een knusse woonkamer, die duidelijk ook bewoont wordt door een klein kindje. Ik glimlach vertederd en laat me dan op de bank zakken.

Plaats reactie