ORPG | Chaos is an angel, who fell in love with a demon

AcrossTheHistory
Re: ORPG | Chaos is an angel, who fell in love with a demon

Bericht door AcrossTheHistory » 02 jun 2016, 22:25

'Vanavond is nog zo ver weg', pruilde ze. Stiekempjes en ondeugend liet ze haar hand onder zijn shirt glijden, om met haar vinger even zijn blote huid te kunnen beroeren voor ze haar hand weer terugtrok. Deze avond zou er een uitgebreid diner zijn en daarna waren er enkele dingen nog te doen op en rond het paleis. Er was een toneelspel, er kwam een verhalenverteller en mensen konden natuurlijk ontspannen in de tuinen of zich simpelweg terugtrekken op hun kamers. Arabella had zo het idee dat Maximus en zij voor dat laatste zouden gaan; zich terugtrekken samen op één van hun kamers. Om stiekeme, eigenlijk verboden dingetjes te gaan doen, net zoals twee avonden geleden.
'Ja, het zit prima daar. Ik heb een goed uitzicht over de ring en de stoel is bekleed met kussens dus het zit beter dan de harde bankjes voor de andere mensen.' Op die bankjes lagen ook wel kussens, maar haar stoel had gewoon echt een bekleding. Dat zat net wat comfortabeler.
But I've been burned and I've been wrong so many times

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 03 jun 2016, 10:57

Maximus lachte even zacht en beet op zijn lip toen hij voelde dat Arabella een hand onder zijn shirt liet glijden. Het duurde maar heel even, te kort. Hij pruilde eventjes, maar hij wist ook wel dat het beter was dat ze haar hand terug trok. Vanavond konden ze in alle rust weer allerlei stiekeme dingetjes doen. Dan hadden ze genoeg tijd en zou niemand op hen letten.
"Mooi zo. Dan valt de lange dag nog mee. Als je op een vervelende plek zit en een houten kont krijgt, duurt de dag ook zo lang." zei Maximus zacht en hij keek Arabella aan. Hij bleef haar gewoon even zwijgend aankijken en drukte daarna een kus op haar lippen. "Hoe waren de andere wedstrijden die je nog hebt gezien?" vroeg hij nieuwsgierig.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 04 jun 2016, 08:30

Arabella had hem graag langer aangeraakt en de verleiding dat te doen was erg groot, maar ze wist dat dit niet het juiste moment daarvoor was. Iedereen kon zomaar de tent binnen lopen. De bewakers hielden daar wel zicht op, maar hun ouders of Maximus schildknaap of een vriend van hem, zou zomaar naar binnen kunnen komen. Het was dan al heel wat dat ze zo op zijn schoot zat.
Ze legde haar arm beter rond zijn nek en leunde meer tegen hem aan. ‘Inderdaad’, beaamde ze. ‘Je hebt vandaag tussen de gevechten door toch nog wel wat vrije tijd om met mij over het marktje te lopen? Er zijn best leuke kraampjes, heb ik mensen horen zeggen.’ Op een groot toernooi als deze, was er altijd een markt bij. Genoeg ruimte was daar ook voor op de grasvelden. Handelaren uit heel het land kwamen met de meest exotische producten op dat soort evenementen af.
‘Niet zo leuk als jouw wedstrijd’, antwoordde ze glimlachend. ‘Ze waren ook wel goed, volgens mij. Maar niet zo goed als jij.’

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 04 jun 2016, 09:08

Maximus keek Arabella aan en knikte. "Natuurlijk. Tegen de middag is er een grote pauze zodat iedereen even de benen kan strekken, wat kan eten en zo..." zei hij en hij glimlachte even. Hij vond het helemaal prima om wat over de markt te lopen.
Toen Arabella dat zei, glimlachte Maximus breed. Hij drukte een kus op haar lippen en streelde met zijn vingers wat over haar rug. "Jij maakt dit stomme wachten een heel stuk leuker." zei hij en hij drukte nog een kus op haar lippen. "Ik vind het stom dat ik zo lang moet wachten, maar ja... Dat heb je met een groot toernooi en ik heb mensen horen zeggen dat het toernooi nu nog groter is omdat ik meedoe."
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 04 jun 2016, 20:57

‘O ja, die pauze duurt twee uur’, knikte ze. Uit één van de zakken die in de rokken van haar jurk zaten, pakte ze een ietwat verfrommeld blaadje. De zakken van haar jurk waren erg slim weggewerkt, zodat ze nagenoeg niet te zien waren tussen de plooien van de rokken. In de andere zak droeg ze een klein mes met zich mee, wel veilig in een schede. Mocht er iets gebeuren waar haar lijfwachten niet op tijd bij zouden zijn – een kans die overigens erg klein was – dan had ze zelf ook nog een middel om zich mee te verdedigen. Ze wilde niet de hulpeloze prinses zijn. Ze kon heus wel wat van zich af slaan.
‘Weet ik toch’, zei ze met een speels grijnsje. Ze bracht haar lippen naar zijn oor en zette haar tanden een kort moment in zijn oorlel. ‘Je kunt tijdens het wachten ook wel wat bij andere gevechten gaan kijken. Je moet je wel een beetje laten zien als kroonprins.’

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 04 jun 2016, 21:44

Nieuwsgierig keek Maximus naar het briefje dat Arabella tevoorschijn toverde. Nieuwsgierig als hij was ging hij op zoek naar waar het vandaan kwam en al snel zag hij een zakje verwerkt in haar rokken. "Jemig, wat slim... Nooit gedacht dat daar wat zou zitten..." zei hij enigszins verbaasd.
Maximus liet een heel klein en zacht geluidje horen toen Arabella in zijn oorlel beet. "Jaja, ga ik later op de dag doen, om tacktieken van waarschijnlijke tegenstanders te bestuderen, en ik ben benieuwd naar de wedstrijd van Ravyen zo dadelijk." antwoordde hij en hij keek Arabella aan. Hij was enkel nieuwsgierig naar Ravyen omdat hij wist dat hij zijn finaletegenstander zou worden. Een engel en demon gevecht, dat was gewoon voorbestemd. Engelen en Demonen waren nou eenmaal sterker dan normale mensen en die confrontatie met Ravyen moest er gewoon komen.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 05 jun 2016, 19:13

‘Ja, goed verstopt, hè?’ vroeg ze met een klein grijnsje toen hij de verborgen zak had gevonden. ‘Alleen de kleermaker weet ervan. Hij heeft het speciaal op mijn verzoek gemaakt.’ Arabella vouwde het wat verkreukelde stuk papier uit, zodat de tekst die erop stond leesbaar werd. Het was het programma van deze hele dag. Vandaag waren alleen de man-op-mangevechten. Tot aan de grote pauze om half twaalf waren alle eerste gevechten en na de pauze, vanaf half twee, de gevechten tussen de winnaars van elk gevecht, die dan ook weer tegen elkaar moesten enzovoort, tot er twee overbleven voor de finale. Arabella wist nu al dat Maximus één van die twee zou zijn.
‘De pauze is om half twaalf’, glimlachte ze. ‘Dan kunnen wen eerst wel naar de lunch en daarna het marktje bezoeken.’ Ze keek hem even vragend aan, afwachtend of hij er ook mee in zou stemmen.
‘Hoe laat is de wedstrijd tussen jou en Ravyen?’ Ze zag als een berg tegen die wedstrijd op. Ergens was ze ook bang voor wat Ravyen allemaal zou doen. Hij mocht Maximus echt niet.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 jun 2016, 20:01

"Heel goed verstopt. Slimme kleermaker heb je." knikte Maximus en hij speelde nog even met de stof van haar jurk. Hij knikte toen Arabella zei dat de pauze om half twaalf was en wat voorstelde. "Ik vind het helemaal prima." zei hij en hij keek Arabella aan.
"Die wedstrijd is pas als we beiden in de finale staan, wacht, ik zal het je laten zien." Hij tilde Arabella op, zette haar op de tafel neer die in zijn tent stond en pakte een groot stuk papier, met daarop het wedstrijd schema. "Kijk, je hebt die kant van het blad, en daar sta ik. Op de andere helft staat Ravyen. Als ik zo.... en zo en dan zo helemaal naar de finale plek kom, en Ravyen op dezelfde manier aan zijn kant, dan vechten we beiden het slotgevecht aan het eind van de dag." legde Maximus uit en hij wees op het schema aan wat hij bedoelde. "En de eerste ronde wedstrijd van Ravyen is zo. Zullen we gaan kijken?" vroeg hij en hij keek Arabella aan.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 05 jun 2016, 20:27

Arabella liet zich de tafel op tillen. Dat zat op zich ook nog wel redelijk. Zo zat ze ook op een mooie hoogte om Maximus te kunnen zoenen. Ze drukte haar lippen dan ook even op de zijne alvorens te kijken naar het papier dat hij uitklapte. Een groot schema stond erop, aan beide kanten zelfs, zoveel mensen deden er mee. Dat kwam doordat dit toernooi voor twee landen was. In de toekomst, wanneer Avarena en Nelesia officieel één zouden worden, zouden toernooien altijd zo groot zijn.
‘Ik ben bang dat Ravyen je iets aan zal doen als jullie samen moeten vechten’, zei ze zacht. ‘Hij mag je echt niet en dan kan het hem niets schelen dat je de kroonprins bent.’ Arabella nam zijn hand vast en liep zich van de tafel af glijden. Samen met Maximus verliet ze de tent, om richting de ring te lopen. Meteen voegden zowel haar als Maximus’ lijfwachten zich bij zich, al hielden ze deze keer gelukkig wat meer afstand.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 05 jun 2016, 22:05

Maximus werd echt helemaal verrast door die korte zoen en het was dus ook niet vreemd dat hij een nogal verrast geluidje had gemaakt en hij na de korte zoen Arabella even verrast aankeek. Het beviel hem echter wel, zulk soort verrassingen.
"Gebeurt niet, maak je niet druk. Er zijn ook genoeg wachters die in kunnen grijpen als het te erg wordt, maar zo erg wordt het niet eens. Het komt goed." verzekerde hij haar. Hij verstrengelde hun vingers en liep glimlachend met Arabella de tent uit. Hij zuchtte zacht toen direct zijn lijfwachten en die van Arabella achter hen aan kwamen. "Nu hebben we het dubbele aantal stalkers..." mompelde hij zacht en hij keek Arabella even aan. "Alsof alleen jouw of alleen mijn lijfwachten niet genoeg is..." Maximus trok een gek gezicht en keek daarna klein glimlaxhend voor zich uit. Eenmaal bij de ring ging hij op de voor hem aangewezen plek naast Arabella zitten.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 08 jun 2016, 17:28

'Ik hoop het', zuchtte ze. Als Ravyen zich niet in zou houden en hij al zijn vechtkunsten en kracht in de strijd zou gooien, zouden hij en Maximus ongelooflijk aan elkaar gewaagd zijn. Voor nu hoopte ik dat Ravyen al eerder in het toernooi een erg goede, moeilijke tegenstander zou treffen, zodat hij zou verliezen. In dat geval zou hij helemaal niet tegen Maximus hoeven vechten.
Arabella liep met Maximus de tent uit en zette weer een glimlach op haar gezicht. Het kostte haar vrijwel geen moeite, aangezien Maximus naast haar liep. Door hem kon ze heel de dag wel glimlachen. Het was ook goed om samen te lopen voor alle aanwezige mensen. Misschien accepteerden de mensen een samensmelting van de twee rijken sneller als ze zagen hoe goed zij en Maximus met elkaar om konden gaan, dat ze een gelukkig stel zouden worden.
'Ze hebben gewoon niets beters te doen', grinnikte ze. Ergens vond ze het echter ook wel fijn dat er lijfwachten waren. Het was immers erg druk en wie weet of er nog gekken rondliepen met rare ideeën.
Arabella nam plaats, boog zich onder toeziend oog van vele mensen naar Maximus toe en drukte een korte kus op zijn lippen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 08 jun 2016, 21:41

"Niet teveel over piekeren... Geniet van deze dag, van de cultuuruitwisseling en alle mensen hier..." zei Maximus zacht en hij drukte een kusje op haar hand. "Het komt helemaal goed en het is nog niet eens zeker dat Ravyen en ik samen in de finale staan. Er kan nog van alles gebeuren."
Glimlachend liep Maximus naast Arabella, met zijn rug recht, zijn borst fier vooruit en verder helemaal netjes in houding. Iedereen mocht zien dat Arabella zijn verloofde was, dat ze van hem was. Natuurlijk was ze geen object, maar hij was gewoon blij dat hij met haar mocht trouwen en dat het zo goed liep tussen hen nu.
Maximus lachte zacht toen Arabella dat zei. "Maar zo interessant zijn we eigenlijk niet. Ik zou me als wachter gaan irriteren aan zo'n stel als dat wij nu zijn. Helemaal als ik zelf niemand zou hebben." merkte hij op.
Toen Arabella naar hem toe boog, glimlachte Maximus klein. Na de korte kus werd zijn glimlach breder. Hij bracht zijn hoofd dichter naar haar hoofd toe en keek haar recht in haar ogen aan. "Jij durft, waar iedereen bij is en naar ons kijkt..." fluisterde hij zacht. "Maar ik durf meer...." fluisterde hij ondeugend en hij keek Arabella ook wat ondeugend aan. Zachtjes legde hij zijn vingers tegen haar kaak en wang aan en drukte een zachte lange kus op haar lippen. Toen hij zich terug trok, grijnsde hij klein, onschuldig. Het boeide hem niet dat heel veel mensen dit waarschijnlijk aan het volgen waren, hij had voor nu enkel oog voor Arabella. Niet dat dat zou betekenen dat hij alles zou gaan doen, uitgebreid zoenen en zo, nee hij hield het netjes.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 09 jun 2016, 07:12

‘Dat doe ik ook wel’, glimlachte ze. Tussen de zorgen door waren er genoeg momenten voor ontspanning en plezier. Tussen de verplichte, oninteressante gesprekken met belangrijke mensen uit Avarena en vooral uit Nelesia, had ze ook wel leuke gespreken met mensen die ze best haar vrienden zou kunnen noemen. Het was een klein groepje bestaande uit zijzelf en nog vier anderen, twee jongens en twee meisjes. Al een tijdje had één van de jongens een oogje op één van de meisjes en vandaag had Arabella die twee hand in hand zien lopen. Dat werd echt tijd, aangezien het voor de anderen al overduidelijk geweest dat die twee iets in elkaar zagen.
Geroezemoes afkomstig uit het publiek bereikte haar oren. Arabella wist meteen waar de mensen over aan het fluisteren en mompelen waren met elkaar: over de kus die ze deelde met Maximus. Het moest voor de mensen uit zowel Nelesia en Avarena vast raar zijn om hun troonopvolgers zo met elkaar te zien. Een nieuw koninklijk paar, dat zorgde altijd voor goed nieuws.
‘O ja?’ Arabella keek hem even afwachtend aan vanonder haar wimpers. Haar ogen sloot ze een moment toen hij een lange kus op haar lippen drukte. Meer geroezemoes klonk. Het was erg nieuw voor de mensen om te zien. Aan iedereen op het feest zou de verloving vanavond officieel bekend worden gemaakt. Zij en Maximus zouden met hun ouders op het kleine balkon in de balzaal verschijnen en daar zouden ze elkaar ongetwijfeld ook moeten kussen. Arabella grijnsde even terug naar Maximus en ging vervolgens weer goed zitten.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 09 jun 2016, 07:26

"Mooi zo, want het is ook niet goed als je continu gespannen bent en je je continu zorgen maakt." glimlachte Maximus tevreden.
Het geroezemoes hoorde Maximus wel,maar hij schonk er geen aandacht aan. Dit was toch niet iets wat helemaal nieuw was? Het nieuws had zich toch al rond gegaan door beide rijken? Hij wist dat het vanavond pas officieel bekend zou worden genaakt, maar het was vast al wel bekend. Geruchten en roddels gingen nou eenmaal snel rond.
Ook Maximus sloot zijn ogen toen zijn lippen die vanhaar raakten. Het geroezemoes werd erger. Zo speciaal was dit in principe toch niet? Maar goed... Ze waren vast enthousiast. Dit kon niet iets zijn om negatief over te smoezen, of wel?
Na de kus beet Maximus even op zijn lip en glimlachte hij. Net als Arabella ging hij weer recht zitten. Zijn hand zocht die van haar en eens hij die gevonden had, schoof hij zacht ijn hand in die van haar en verstrengelde hij hun vingers. Kort daarna begon de wedstrijd. Gek eigenlijk... Rabyens uitrusting was donkerder dan zijn uitrusting en eigenlijk had hij dat onbewust wel verwacht...

Kooskonijn

Bericht door Kooskonijn » 12 jun 2016, 19:21

Onthouden
:geek: :geek:

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 15 jun 2016, 14:40

Arabella streek een lok haar achter haar oor, rechtte haar rug weer iets en liet haar blik over alle mensen heen gaan, probeerde hun reacties enigszins te peilen. Naast jaloezie onder de meisjes die Maximus wel zagen zitten en de jongens die meerdere keren hadden geprobeerd haar te versieren, heerste er gelukkig ook iets van enthousiasme over het feit dat het zo goed ging tussen haar en Maximus. Ze had er vertrouwen in dat het goed zou komen.
Ravyen en zijn tegenstander betraden de ring nadat ze beiden voor waren gesteld. Dreigend zag Ravyen eruit in zijn gevechtsuitrusting en met zijn twee dolken in zijn handen. Aan het vechten met een zwaard deed hij niet. Al zolang als ze hem kende, vocht hij met twee dolken, geen enkele keer met een ander wapen. Je zou denken dat die keuze voor dolken in zijn nadeel was: hij moest immers dichterbij zijn tegenstander komen dan wanneer hij vocht met een zwaard. Echter, Ravyen was levensgevaarlijk met zijn dolken. Het waren dodelijke verlengstukken van zijn armen. Rvayen was razendsnel, sluw en erg gevreesd. Het gevecht was voor haar gevoel nauwelijks begonnen of Ravyen had zijn tegenstander al in zo’n positie gewerkt dat deze niets meer uit kon halen. Al met al had het net een minuut geduurd.
‘Nou, dat ging… snel’, merkte Arabella op tegen Maximus. ‘Ravyen handelt zijn gevechten altijd zo snel mogelijk af.’

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 jun 2016, 14:53

Maximus nam Ravyen goed in zich op. Zoals hij al dacht, een zwarte uitrusting... Zwart en dan met wat rode accenten... Zijn uitrusting was vrel lichter met hemelsblauwe en goudgele accenten. Hij had er niet eens bewust voor gekozen en Ravyen waarschijnlijk ook niet maar als je er over nadacht, was het meer dan logisch. Twee dolken? Waarom vocht Ravyen met twee dolken? Maximus kon met heel veel wapens uitstekend overweg maar een goed zwaard had toch zijn voorkeur. Al snel zag Maximus dat de dolken echt verlengstukken waren van Ravyen, zoals zijn zwaard een uitstekend verlengstuk was van hemzelf.
"Hm ja... Zo kan ik het ook hoor, zo snel, maar kijk nu eens naar het publiek, die vinden er niets aan." zei Maximus zacht. Hij pakte Arabella's hand vast en verstrengelde hun vingers terwijl hij wat om zich heen keek. Mensen waren teleurgesteld. Er zat helemaal geen spanning in het gevecht en daar waren ze juist voor gekomen. Het was al wel duidelijk dat ze die mysterieuze man in het zwart niet echt geweldig vonden. Ravyen behoorde nu nog niet tot de favorieten. Zijn tegenstander voelde zich duidelijk erg vernederd. Maximus snapte het wel. In bijna minder dan een minuut verslagen worden zorgde voor een enorme deuk in je aanzien en waardigheid.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 17 jun 2016, 13:33

‘Het kan hem niet zoveel schelen dat het publiek het minder leuk vindt omdat hij er geen show van maakt. Hij doet niet mee voor de show, alleen maar voor de winst. Het maakt hem ook wat mysterieus en dat doet het dan weer erg goed bij de vrouwen’, antwoordde Arabella. Tevens was Ravyens snelle en effectieve manier van vechten wat hem zo gevreesd maakte. Iedere aanval was doelgericht en slaagde bijna altijd. Hij gaf zijn tegenstanders geen tijd bij te komen van een aanval en ging meteen door met de volgende.
Arabella speelde wat met Maximus vingers en keek naar de volgende twee krijgers die de ring betraden. Na een stuk of vijf gevechten had ze het voor nu wel weer gezien hoe mannen met elkaar aan het vechten waren. Ze leunde meer naar Maximus toe en drukte een kus op zijn wang. ‘Wanneer ik jouw volgende gevecht?’ Naar Maximus kijken was wel interessant. Uren kon ze zich daar mee bezig houden.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 jun 2016, 16:25

"Hmm... Maar ik kan het ook goed doen bij de vrouwen hoor... En het was puur om het openingsgevecht, dat ik het een beetje erg aan het rekken was. Vanaf nu doe ik dat ook niet heel erg meer." zei Maximus. Hij vond het maar niets dat Arabella zei dat Ravyen het op deze manier goed deed bij de vrouwen. Hij voelde zo'n competitiedrang naar Ravyen toe. Logisch was datr, als je wist wat er allemaal speelde.
Maximus glimlachte toen hij merkte dat Arabella met zijn vingers speelde en keek naar de gevechten. Erg interessant was het niet. Dat was ook de reden dat hij vooral van plan was om naar de latere rondes te kijken, want daar zaten mannen in die bijna zeker zijn tegenstander konden worden.
"Na de pauze, want dan is de eerste ronde voorbij.. Dan zijn -sorry dat ik het zo zeg- alle amateurtjes er uit en gaat de spanning als het goed is ook wat omhoog." antwoordde Maximus. Hij kek naar Arabella. Het was fijn om te weten dat zij ook wat verveeld was. Hij drukte een kus terug op haar wang en stopte een plukje haar achter haar oor,heel lief en voorzichtig.

AcrossTheHistory

Bericht door AcrossTheHistory » 22 jun 2016, 18:50

‘Hm, ja, schuilt er stiekem een enorme macho en rokkenjager in je?’ plaagde Arabella hem grijnzend toen hij over zichzelf begon. ‘Beetje jaloers op Ravyen?’ Haar grijns werd iets breder, waarna ze hem nog een kusje op zijn wang gaf. ‘Die jaloezie is helemaal nergens voor nodig. Met name nu Ravyen de laatste tijd zo vreemd en chagrijnig doet, zal ik hem nooit verkiezen boven jou.’ Het was schattig dat Maximus een beetje jaloers was na haar woorden over Ravyen. Het was haar duidelijk dat Maximus Ravyen als iets van een concurrent zag, al hoefde hij zich daar echt geen zorgen over te maken. Het beviel Arabella verder wel dat Maximus dat een beetje had. Dat bewees haar dat hij haar niet kwijt wilde raken aan een andere man.
‘Ga je nog wedden op gevechten?’ vroeg ze hem nieuwsgierig. Dat was een minder goede en zeer geheime kant van haar: ze vond het best leuk eens wat geld in te zetten op gevechten, op bepaalde personen. Helaas was ze niet zo goed in het beoordelen van iemands vechtkunsten, dus het was niet zeldzaam dat zij vaak het geld verloor. Echter, samen met Maximus zou ze toch wat winst moeten kunnen maken.

Plaats reactie