ORPG ] You cant have me, you have to catch me

Sharity
ORPG ] You cant have me, you have to catch me

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 07:56

Joanna Tonkin - 24
Ik neem nog een slokje van mijn drankje terwijl ik naar de dansende mensen kijk. Het is een bomvolle club. Een exclusieve club. Hoe ik daar ben binnengekomen weet ik ook niet. Helemaal aangezien ik hier alleen was. Ik was aangeschoten en ik wilde gewoon dronken worden. Weer een avond vergeten. Dat was de laatste tijd mijn strategie, veel uitgaan en drinken zodat ik weer een avond kwijt was. Ik kwam altijd wel weer thuis terecht, alleen ook wel. Uiteindelijk was ik toch altijd alleen. Nee, niet zo Joanna. Snel nam ik weer een slok uit mijn glas.
Bijlagen
1e6d8a958c90f11c7850a41941a6b28b.jpg
1e6d8a958c90f11c7850a41941a6b28b.jpg (98.97 KiB) 871 keer bekeken

castleroy

Re: ORPG ] You cant have me, you have to catch me

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 10:03

Nicolás Jorgé Soledad - 34

Zijn ogen gingen door de enorme menigte in de club. Zijn mannen hadden hem nog niet op de hoogte gebracht van of Joanna al gespot was. De vrouw die hij moest en zou hebben en waar hij alles voor zou doen. Zijn beste vriend had de zoektocht naar zijn droomvrouw al ingezet, maar tot op heden geen resultaat geboekt. Ze woonden samen in dit enorme kasteel, dus hij liep constant tegen een chagrijnig gezicht aan te kijken. Op dat moment zag hij echter de redhead aan de bar zitten. Direct ging hij erop af. “Are you lost, babygirl?” Vroeg hij toen hij haar verloren blik zag over alle drank van de bar.
Bijlagen
IMG_5728.jpeg
IMG_5728.jpeg (1.82 MiB) 868 keer bekeken

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 10:55

Ik bestelde weer een drankje toen die van mij weer op was. Langzaam keek in op toen er een grote, zeer aantrekkelijke man, voor mij kwam staan. "Not really." Im nam nog een slokje en friemelde met mijn haar. Ik vertrouwde mannen snel maar het waren altijd weer foute mannen die mij met wat complimentjes zo konden inpakken. Ik leunde automatisch iets achterover maar ik de een of andere manier voelde ik me nu al aangetrokken tot hem.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 16:14

Hij bekeek haar even onderzoekend en trok zijn mondhoek geamuseerd omhoog. “Hmm, you seem a little lost to me.” Zei hij. Hij wenkte naar de barman om een drankje voor haar te bestellen en nam zelf ook een drankje. Hij likte kort over zijn lippen. Toen het drankje kwam, besloot hij er gauw onopvallend wat in te doen. Hij schoof hem haar voor. “Drink, and after that dance with me.” Zei hij toen met een knipoog.

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 16:17

Ja verloren voelde ik me al mijn hele leven. Maar dat was vast niet wat deze man bedoelde. Ik bekeek het drankje dat hij me aanbood en glimlachte klein. "I dont really dance," zei ik. Ik hield van muziek, maar dansen zoals als die meiden hier. Nope. Het waren ook stuk voor stuk prachtige vrouwen met een super mooi lichaam en zelfvertrouwen. Dat had ik allemaal niet. Vooral geen zelfvertrouwen. Eigenlijk wist ik ook niet precies meer waarom ik hier heen was gegaan. Om dronken te worden? Dat had ik thuis ook wel kunnen doen. "Maybe you are right," zei ik en ik nam een flinke slok van het drankje. "Maybe I am lost." Weer nam ik een slok en zag dat er nog maar een bodempje over was. Als hij op was, kon ik gewoon naar huis.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 16:52

Hij glimlachte eventjes toen hij haar hoorde. “With a body like that, you don’t dance?” Vroeg hij toen aan haar. Hij leunde wat tegen de bar en nam een grote slok drinken. Hij keek op toen ze dat zei. “Sometimes we’re lost cause the people we want to be looking for us, aren’t looking.” Zei hij tegen haar. “But I’m wondering.. who would hurt a beautiful woman like you?”

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 16:54

Ik nipte de laatste beetjes drinken uit mijn glas. Ik wist niet eens wat het was. Het smaakte goed, wel een tikkeltje zoutig maar goed misschien hoorde dat zo. "If you want to flirt, you are definitely doing it the wrong way," zei ik. Dit was een gesprek wat ik niet voerde. Niet met mannen, eigenlijk met niemand. Ik had eigenlijk geen vriendinnen. Ik liet me van de barkruk glijden en deed mijn topje goed. "Im going home. Thanks for the drink," mompelde ik en ik wilde weglopen. Mijn mood was al niet heel geweldig en hij had hem ook niet beter gemaakt.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 16:56

Hij moest eventjes lachen toen hij haar hoorde. “You know, sometimes it helps. Talking to a stranger. A very, very handsome stranger.” Zei hij toen. Hij pruilde toen ze zei dat ze ervan door ging. “And sometimes it helps to get fucked by a handsome stranger,” zei hij toen in haar oor, waarna hij haar speels aankeek. “Don’t go home. Home is boring. I’m not.”

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 17:01

Hij had wel zelfvertrouwen en dat was een soort van intimiderend. Maar wel op een goede manier. Ik had veel respect voor mensen met zelfvertrouwen, ook al voelde ik mijzelf daar vaak nog kleiner en nietiger bij. "Dont expect me to sleep over," zei ik. Als ik met een man mee ging, ging ik áltijd weer naar huis. En in die zeldzame keer dat een man met mij mee ging, stuurde ik hem altijd weg. Mijn huis was mijn veilige plek. De enige plek die ik thuis kon noemen. En veilig.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 17:06

Geamuseerd keek hij naar haar. “Hm, she’s feisty. I like it,” zei hij met een grijnsje. Oh zeker wel dat ze bij hem ging blijven slapen. Niet alleen voor een avond, maar voor 365 dagen. De obsessie die hij voor deze vrouw voor hem deelde was om ziek van te worden. Samen met zijn beste vriend en mede-leider van een van de grootste Amerikaanse kartels, hadden ze van alles geplot. Beiden hadden ze een dame gezien met wie ze helemaal infatuated waren. Nic had zijn vrouw gevonden, maar zijn beste vriend zocht nog steeds naar zijn obsessie. Hij stak zijn hand uit naar Jo voor toestemming. “Let’s go, beautiful.”

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 17:12

Oh dat was ik absoluut niet. Nee. De enige grens die ik had was dat ik iedere avond alleen in bed zou slapen. En soms ging ik daar heel ver voor. Paniek ontstond er dan vaak. En dan kon ik echt door het lint gaan. Maar daar stond mijn hoofd nu niet. Het was een knappe man die mij aandacht gaf. En dat was voor nu voldoende. Ik liet mijn hand in die van hem glijden en liep met hem mee. Soms was het gewoon fijn om bepaalde avonden te kunnen vergeten. Veel drinken, onverstandige dingen doen en de volgende dag weer schoon -en met een kater- beginnen.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 17:30

Het had niet lang geduurd voor hij met haar de prachtige oprit opreed van zijn kasteel. Het was dan ook letterlijk een kasteel met minstens twee zwembaden, een bioscoop, een binnenzwembad, sauna.. Van alles. Een kant was van zijn beste vriend en de andere van hem. Ze kwamen samen in het midden voor ontbijt, televisie kijken en feestjes. Hij nam haar mee langs de poorten en parkeerde de auto voor de deur. “Come, baby.” Hij drukte een kus op haar hand en vervolgens een op haar elleboog, arm, schouder en wang.

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 17:33

In de auto was ik stil geweest, ook gewoon een beetje wazig ofzo. Die alcohol kwam wel goed binnen zeg maar. Onder de indruk van zijn huis was ik wel en ik voelde hoe ik nog kleiner werd. Niet eens kleiner, maar onderdaniger. Maar dat was ook gewoon een coping mechanisme geworden. Niet tegenwerken want dat gaf een dynamiek die ik niet kon overwinnen. "Lets get inside." Ik glimlachte klein.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 17:35

Hij knikte en tilde haar op in bruidsstijl. Het was best ver lopen en hij wilde haar dat niet aan doen onder invloed en op die hoge hakken. Hij had haar gewoon niks moeten geven. Hij had verwacht dat ze namelijk niet gelijk mee zou gaan. Gelukkig was het helemaal niet sterk wat hij haar had gegeven. Eenmaal in zijn kamer legde hij haar op bed. “Your skin is soft. Butter soft.” Zei hij terwijl hij met zijn handen over haar benen ging. “What on earth does a woman like you do in a bar like that.. Alone?”

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 17:37

Hij was lief voor me. Misschien kon dit wel wat worden. Een knappe man die mij goed behandelde. Ik glimlachte om zijn complimentje. Zijn andere opmerking negeerde ik. "Hmm Im feeling a bit lightheaded. You need to drive me home afterwards."

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 18:07

Haar opmerking negeerde hij. Ze ging nergens heen. Hij trok haar langzaam overeind zodat ze rechtop zat. Hij trok haar rits omlaag en trok vervolgens de jurk van haar benen af. “Fuck, you’re so hot..” zei hij toen lipbijtend. Langzaam forceerde hij haar benen een beetje uit elkaar. “Damn, you’re wet.”

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 18:10

Ik werkte met hem mee en deed mijn jurkje uit. Deze man wist wel echt wat hij moest doen en dat was uiterst aantrekkelijk. "Im all yours," zei ik. Obviously want ik was niet het type dat dominant zou gaan doen. Dat zou ik verliezen en ik zou voor lul staan. Ik kreeg ook wel oprecht zin in seks.

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 18:13

Ze was een bottom. Damn, hij had zo lang gefantaseerd daarover. Hij was zelf een dominante man, dus als Jo dominant zou zijn geweest, zou dat botsen. Over haar thong streelde hij zachtjes over zijn clitje. Hij likte over die vingers en streelde toen verder. “Damn, you taste amazing baby.”

Sharity

Bericht door Sharity » 15 sep 2023, 18:19

Zachtjes kreunde ik toen hij me aanraakte. Ik keek naar hem. Fuck hij was knap. Wat zag hij in vredesnaam on mij? En anders. Het zou maar voor een keer zijn zoals altijd. Ik glimlachte en maakte mijn beha open op mijn rug. "I will do whatever you want."

castleroy

Bericht door castleroy » 15 sep 2023, 18:24

“Fuck, that really turns me on.” Zei hij toen ze zei dat ze alles ging doen. “Am I your first baby?” Vroeg hij toen terwijl hij haar onderzoekend aankeek. Hij schoof haar slipje aan de kant en drukte langzaam zijn vinger bij haar naar binnen. Zacht soppend bewoog hij die in en uit haar. “Cause you’re sure as hell tight enough for it.”

Plaats reactie