ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Kidrauhl
Re: ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 20:50

Jason.
‘Precies dat ook.’ Zei ik. ‘Ik denk het. Ik mag op de main stage.’ ‘Wij.. Wij gaan op de main stage.’ Zei ik met een grijnsje.

Tessa.
Ik ging op mijn handen en knieën voor hem zitten. ‘Kom op Owen, we hebben niet eeuwig de tijd.’ Eigenlijk wel, ik was gewoon ongeduldig.

Ali.
‘Nee.. Maar niemand neemt het je kwalijk hoor.’ Zei ik. ‘Ik vind het.. Lastig.’ ‘Als in, ik weet niet goed hoe ik dan moet handelen.’
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 20:54

Isabella
"Jij gaat mainstage en ik zing een liedje mee." Het was nogsteeds zijn optreden. Vond ik. Ik hoefde ook niet persee aangekondigd te worden ofzo.

Owen
Ik pakte haar billen beet en kuste ze even zacht. "We hebben alle tijd Tess," zei ik. Ik nam achter haar plaats en zette mij zachtjes tegen haar aan en liet plagerig het topje naar binnen en buiten gaan.

Theo
"Ik.. ik heb het ook niet aan zien komen ofzo," zei ik. Ik voelde me inderdaad wel anders maar gewoon goed.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 20:59

Jason.
Ik grinnikte zachtjes. ‘Jij bent mijn ster.’ Ik drukte een kusje op haar wang.

Tessa.
‘Owen.. Kom op.’ Jammerde ik zachtjes. Ik weigerde het om hem te smeken voor meer nu, al had ik meer nodig.

Ali.
‘En nu? Voel je je wel beter?’ Vroeg ik. Hij voelde zich sowieso minder onrustig nu.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 21:04

Isabella
"Ja ja dat weet ik," zei ik met een lachje en gaf hem een kus. Ik hoopte dat ik vrij zou kunnen krijgen. En anders misschien gewoon een dagje.

Owen
"Wat wil je Tess?" Vroeg ik onschuldig en ik gaf haar een flinke tik op haar billen. Met mijn hand gleed ik tussen baar benen en begon haar te plezieren.

Theo
"Heel anders," zei ik. "Ik weet niet," mompelde ik. Sowieso veel rustiger. Wel vrolijk maar niet zo extreem als ik mij herinnerde

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 21:15

Jason.
‘Hoop echt dat je kan komen.’ Zei ik. Al kon ik het ook wel begrijpen als het niet kon door werk.

Tessa.
‘Fuck.’ Kreunde ik luid, toen hij met zijn hand te werk ging. ‘Jóú, Owen. Ik wil jou. Ugh. Neuk me.’

Ali.
‘Positief anders wel toch?’ Ergens deed het mij echt pijn. Om hem zo te zien, wetende dat Theo nooit.. Zó was.
Laatst gewijzigd door Kidrauhl op 17 mar 2023, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 21:19

Isabella
"Ja ik hoop het ook." Ik wilde gewoon echt graag gaan en nu al helemaal. Ik sloot even mijn ogen en genoot van de zon.

Owen
"Goedzo prinses," mompelde ik. Langzaam liet ik mijn volledig in haar gaan. Ze was zo lekker nat

Theo
"Het is gek. Ik voelde me toen echt wel.. goed," zei ik. "Maar ik voel me nu meer mijzelf.. denk ik." Zoals ik mijzelf kende dan. Rustiger.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 21:23

Jason.
Ik was echt heel blij dat zij echt een part van mijn leven was. Dat alles ook zo goed ging tussen ons nu. Ergens was ik zo bang dat dat wel allemaal verpest zou worden, zodra wij terug in Nederland zouden zijn.

Tessa.
‘Ik wil alles van je Owen.’ Kreunde ik. Net was ik zo dichtbij mijn orgasme en dat voelde zo goed.

Ali.
Begrijpend knikte ik. Hij was van nature een rustige jongen, dat was hoe iedereen Theo kende. ‘Ik ben wel heel blij dat deze medicatie aanslaat.’

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 21:26

Isabella
Ik genoot van de zon en keek even om mij heen. Ik had nogsteeds mijn armen om zijn nek en benen om zijn middel geslagen.

Owen
Ik begon diep in haar te stoten terwijl ik haar vingerde. "Je bent zo nat prinses," hijgde ik. Heerlijk.

Theo
"Ik vind het wel raar dat ik het dus niet door heb," zei ik. "Dat het zo geleidelijk gaat en ik dus kennelijk ineens extra medicijnen nodig heb."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 21:30

Jason.
Ik drukte een kusje op haar lippen. ‘Ik hou zo veel van jou.’ Mompelde ik zachtjes gemeend.

Tessa.
‘Ik ga dit echt niet langer volhouden.’ Kreunde ik zachtjes. ‘Ugh, je bent zo goed Owen.. Zo heerlijk gewoon.’

Ali.
‘Is dat denk je ook de reden dat we zoveel seks hadden?’ Vroeg ik met een kleine pruil. My delusional ass hoopte namelijk dat dat niks met elkaar te maken had, dat hij gewoon zo veel zin in mij had.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 21:47

Isabrlla
Ik kuste hem zachtjes terug en glimlachte. "Ik houd ook heel erg veel van jou Jason," zei ik.

Owen
"Niet komen Tess, nog niet." Ik stopte met haar vingeren en pakte haar heupen beet om mij beter in haar te stoten.

Theo
Ik grijnsde een beetje, licht blozend ook wel "Het was.. heel opwindend," zei ik. Maar zo seksueel was ik helemaal niet. "Ik moet wat meer van je genieten, dat is fijner." Gewoon de tijd nemen voor haar.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 22:17

Jason.
Ik knuffelde haar even goed. ‘Ik hoop zo dat het in Nederland ook zo.. Sprookjesachtig is allemaal.’ Zo voelde het nu wel. Sprookjesachtig.

Tessa.
‘Alsjeblieft Owen.’ Smeekte ik hem kreunend. ‘Ik kan dit niet langer volhouden.’

Ali.
‘Nou, de afgelopen tijd heb ik volop genoten hoor.’ Zei ik met een lachje. ‘Maar het was wel te merken dat het, eh.. Anders was.’ Veel meer lust bijvoorbeeld.

Sharity

Bericht door Sharity » 18 mar 2023, 10:39

Isabella
"Dat hoop ik ook." Maar daar had ik wel vertrouwen in. In was gewoon echt gek op Jason.

Owen
Jammer maar ik was ook gewoon goed. Ik begon haar weer te plezieren en deed voor de rest wat rustiger.

Theo
"Ja ik wil misschien iets meer liefde dan lust denk ik." Dat leek mij beter dan de afgelopen dagen

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mar 2023, 10:53

Jason.
Ik wist dat dat zwaar onrealistisch was. Rustig leven ging niet met mijn lifestyle.

Tessa.
Ik kreunde ietsjes luider en merkte hoe mijn orgasme wel heel dichtbij kwam. Luid kreunend en met trillende benen kwam ik niet veel later klaar.

Ali.
‘Ik dacht echt dat je mij gewoon onweerstaanbaar vond.’ Zei ik met een lachje. Nee, ergens had ik ook wel het besef dat het niet helemaal klopte.

Sharity

Bericht door Sharity » 18 mar 2023, 11:26

Isabella
Ik hoopte gewoon dat we konden genieten in Nederland, al was ik er wel een beetje bang voor. Zachtjes gaf ik hem nog een kusje. Ik hoopte dat ik ook gewoon gemaakt was voor deze lifestyle

Owen
"Oh fucking heerlijk hoe je zo klaarkomt," kreunde ik. Ik ging nog even zachtjes door en kwam toen ook met wat kleine grommen klaar.

Theo
"Je bent onweerstaanbaar Aleyna," zei ik. "Maar ik heb alle tijd van de wereld met je."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mar 2023, 12:07

Jason.
Ik raakte een beetje verdwaald in mijn gedachtes. Dit was gewoon echt een nadeel van mijn leven.. En een grote reden waarom ik zolang niet wou daten ook.

Tessa.
Ik sloot even tevreden mijn ogen, terwijl hij nog even doorging. De seks met Owen was altijd.. Mindblowingly good.

Ali.
‘Klopt.’ ‘Ik neem graag álle tijd met jou.’ Zei ik met een kleine glimlach.

Sharity

Bericht door Sharity » 18 mar 2023, 12:18

Isabella
Ik zag dat Jason aan het dromen was. Waar zou hij over nadenken? Soms was ik gewoon bang dat het mis zou gaan tussen ons door wie hij was als beroemdheid.

Owen
Ik hield Tessa stevig vast en hijgde zachtjes. "Oh shit prinses ik heb geen tissues bij de hand," bedacht ik mij toen.

Theo
"Ik ook met jou," zei ik met een lach. Zachtjes trok ik haar naar me toe. "En soms kan daar best een keer spannende seks bij zitten," zei ik zacht grinnikend.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mar 2023, 12:30

Jason.
En wat nou als zij het wel allemaal teveel vond? Ik schudde letterlijk mijn gedachtes weg. Ik wou daar nu niet over nadenken.

Tessa.
‘Is niet erg, ik ga wel snel naar de badkamer zo.’ Al wou ik het liefst even lui in bed kruipen.

Ali.
‘Ik vond het spannende wel fijn hoor.’ Maar minder fijn om te bedenken dat het door de manie kwam.

Sharity

Bericht door Sharity » 18 mar 2023, 12:33

Isabella
Ik zag hem even zijn hoofd schudden. "Wat is er?" Vroeg ik en aaide zacht door zijn haren heen.

Owen
"Dat is goed. Ik moet mij ook even opfrissen," zei ik. "Oke dan ga ik nu uit je," mompelde ik. Langzaam liet ik mij uit haar gaan.

Theo
Ik glimlach en drukte zacht een kus op haar lippen. "Ja?" Ik was echt nog aan het uitzoeken wat ik fijn vond

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 18 mar 2023, 12:42

Jason.
‘Ik wil niet aan al het negatieve denken.’ Mompelde ik. En ik wou haar humeur ook niet naar beneden halen, door over ak het negatieve te beginnen.

Tessa.
Ik bleef nog even zo zitten, terwijl ik mijn best deed om het allemaal schoon te houden. ‘Je hebt me echt gesloopt.’ Zei ii met een lachje.

Ali.
‘Opzich wel. De gekke plekken..’ Zei ik wat verlegen. Ja, dat vond ik echt heel.. Geil. Ergens vroeg ik mij af of hij nog steeds zo graag wou trouwen, of dat dat ook puur door de manie was.

Sharity

Bericht door Sharity » 18 mar 2023, 12:52

Isabella
"Ahh.. schatje," zei ik en ik gaf hem allemaal kusjes. "Het is heel moeilijk maar ik denk dat we dit wel kunnen," zei ik met een glimlach.

Owen
"Prinses, je lekt al," zei ik grijnzend. "Ik sloop je graag Tess." Maar echt.. ik was haar steeds meer gaan waarderen

Theo
Oh dit verbaasde mij wel van haar. "Goed om te weten," zei ik met een kleine lach. Ik gaf haar nog een kus op haar voorhoofd.

Plaats reactie