ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Kidrauhl
Re: ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 10:21

Jason.
‘Het was ook echt heel gaaf.’ Knikte ik instemmend. ‘Hoop dat we het vaker kunnen doen.’ Ik vond optreden sowieso al echt heel gaaf, maar met Isa was het gewoon specialer. Het maakte het ook iets persoonlijker, of zo.

Tessa.
‘Waag het om snel klaar te komen.’ Mompelde ik semi streng en ik ging op mijn knieën voor hem zitten. Nee, ik was nog lang niet klaar met hem. Ik ging nog even door met mijn hand, waarna ik hem in mijn mond nam.

Ali.
‘Heb je al goed gedronken?’ Vroeg ik. Ik voelde zijn lichaam even. Die voelde nog steeds wel wat warm aan, maar lang niet zo heet als eerst. Ik kon mij echt snel zorgen maken om Theo, vooral nu.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 10:25

Isabella
"Ja ik zou het misschien toch ook wel vaker willen doen," zei ik met een glimlach. De reacties waren ook onwijs positief geweest. "Heb je binnenkort nog een optreden of niet?"

Owen
Ik hield haar haren uit haar gezicht en duwde haar met haar hoofd richting mijn lichaam. "Ik ga je helemaal vullen," hijgde ik zachtjes.

Theo
"Ja ik heb zoveel mogelijk gedronken," zei ik. "Zijn er nog plannen voor vanavond?" Ik hoopte gewoon iets leuks te kunnen gaan doen.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 10:33

Jason.
‘Ze hebben mij gevraagd voor Pinkpop.’ Zei ik. Festivals vond ik altijd wel leuk om te doen ook. ‘Maar wou het er eerst even met jou over hebben.’ Want ik wou heel graag dat zij mee zou komen.

Tessa.
Ik had veel groottes meegemaakt, maar Owen was wel next level. Ik deed dan ook mijn best om hem zo diep mogelijk te nemen, maar dat ging niet zo makkelijk.

Ali.
‘Niet dat ik weet. Heb de rest eigenlijk niet echt gesproken.’ Wie weet hadden zij wel iets gepland, geen idee.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 10:38

Isabella
"Oh vet! Ga je dat doen?" Vroeg ik. Ik vond het een heel tof festival maar kreeg het nooit helemaal geregeld met werk. "Pinkpop is echt een gaaf festival."

Owen
Zo dominant als ik kon zijn, begon ik mij zachtjes maar diep in haar te bewegen. "Neem me helemaal prinses," bromde ik.

Theo
"Ah oke," zei ik met een knikje. "Zullen we zo dan een stukje gaan lopen?" Van liggen de hele dag werd ik ook echt gek.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 10:47

Jason.
‘Ik denk het wel.’ ‘Lijkt me echt heel gaaf.’ Ik had wel vaker festivals gedaan, voornamelijk in Amerika. Coachella enzo. ‘Maaaaar… Kom je dan mee?’ Vroeg ik hoopvol. Optreden, of gewoon überhaupt daar zijn.

Tessa.
Ik had vrij weinig terug te zeggen, letterlijk. Owen kende mijn grenzen gelukkig wel en wist als geen ander wat ik fijn vond. Waaronder dit dus ook.

Ali.
Ik knikte even en stond op. ‘Ik neem wel twee flesjes water mee.’ Zei ik en ik pakte een strandtas.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 10:49

Isabella
"Ik wil daar zo graag heen maar het lukt vaak niet met werk of tickets," zei ik. "Dus ik ga dit keer sowieso weer mijn best doen," ei in met een lach.

Owen
Ik bleef zo eventjes doorgaan, fuck dit was heerlijk. Tessa kon dominant zijn maar ik ook. En ik was er achter dat ik dat een heerlijke dynamiek vond

Theo
"Slim," zei ik met een glimlach. Langzaam kwam ik uit bed. Ik pakte een broek, een dun tshirt en een pet die ik achterstevoren opzette.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 10:54

Jason.
‘Tickets? Babe, je gaat helemaal geen tickets nodig hebben.’ Zei ik met een lachje. Nee, daar hoefde zij zich echt helemaal geen zorgen over te maken. ‘Probeer wat te regelen met je werk, de rest regel ik.’

Tessa.
Voor even ging ik zo door, waarna ik hem uit mijn mond liet glijden en zachtjes op bed duwde. ‘Heb jij enig besef van hoe groot geschapen jij bent?’

Ali.
‘Maar eerlijk.. Dat hardlopen heeft wel voor een kleurtje gezorgd.’ Ik was echt jaloers hoe snel hij bruin kon worden, niet normaal. Ik bekeek hem even en zuchtte zachtjes verliefd.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 10:57

Isabella
"Dit is dan weer een voordeel aan je bekendheid," zei ik met een lachje. "Als je gaat optreden zorg ik dat ik vooraan sta," zei ik met een lach.

Owen
Ik steunde op mijn ellebogen en keek naar haar. "Ik? Groot?" Vroeg ik grijnzend. Ja alles aan mij was groot, dat wist ik heel erg goed.

Theo
"Maar dat gaat sowieso vrij snel bij mij." Ik schoof slippers aan mijn voeten en zette een zonnebril op.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 11:03

Jason.
‘Niet backstage?’ Al zou zij vooraan wel het meeste zien van mijn optreden. ‘Of.. Op het podium of zo.’ Vroeg ik hoopvol.

Tessa.
‘Uhu een beetje maar.’ Ik kroop goed op hem. Met Owen hoefde ik geen condooms te gebruiken en dat was heel fijn. Al was ik gewoon aan de pil ook, maar goed. Ik liet mij op hem zakken en kreunde zachtjes.

Ali.
‘Zo oneerlijk.’ Zei ik dramatisch en ik lachte zachtjes. Ik liep met hem naar beneden toe, waar ik uit de koelkast twee flesjes water pakte.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 11:06

Isabella
"Op het podium?" Vroeg ik. "Als in.. met je zingen?" Vroeg ik. Zachtjes aaide ik door zijn haren heen.

Owen
Ik hield haar bij haar heupen vast en duwde haar diep in haar. "Fuck ik hoop dat iedereen ons hoort."

Theo
Rustig liep ik naar beneden en voelde dat mijn lichaam nog wel zwaar was. "Ik voel me al wel een stuk rustiger ofzo."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 11:16

Jason.
‘Uhuuh. Als je dat zou willen.’ Zei ik met een kleine glimlach. Het publiek was wel een tikkeltje anders. Nog steeds vele fans, maar ook mensen die mij minder goed kende.

Tessa.
Ik sloeg mijn armen rondom zijn nek. ‘Je bent zo heerlijk ruw altijd.’ Mompelde ik goedkeurend en ik kon een kreun niet onderdrukken.

Ali.
Ik glimlachte even klein. Dat was wel fijn om te horen. ‘Ik hoop dat een wandeling je ook goed gaat doen.’

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 11:23

Isabella
"Een nummer zou ik misschien wel leuk vinden," zei ik. Zon optreden was natuurlijk heel anders dan een tour.

Owen
"Ja, waarom ben jij dat niet," zei ik grijnzend. Ik hield haar vast en bleef stevig in haar stoten.

Theo
"Ik denk het wel ja," zei ik. Ik pakte haar hand vast en moest buiten even wennen aan de hitte. Oh dat petje op scheelde wel enorm

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 11:30

Jason.
‘Dan regel ik dat!’ Zei ik meteen enthousiast. Ik vond het heel leuk om met haar op te treden, soms voelde het aan alsof het voor even alleen wij twee waren.

Tessa.
Zachtjes drukte ik mijn nagels in zijn rug, puur uit genot. ‘Dat laat ik toch veel liever aan jou over.’ Kreunde ik wat luider.

Ali.
Ik verstrengelde onze vingers en liep zo met hem naar buiten toe. Het was nog steeds super warm buiten.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 14:32

Isabella
"Kost ze wel twee keer zo veel he," zei ik plagerig. Nee joh, ik deed het omdat ik het leuk vond en ik hoefde daar echt geen geld voor. Gewoon er bij kunnen zijn vond ik top.

Owen
"Tess je dominante kant is echt vuur voor mij," mompelde ik in haar oor. In hield haar bij haar heupen vast en duwde haar lichaam goed op mij.

Theo
Rustig liep ik met haar mee naar het strand. Daar deed ik mijn slippers uit. "Ali.. mijn hoofd is zoveel rustiger," zei ik. Het was echt heerlijk. "Ik weet niet wat er is gebeurd maar.. ohh."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 15:39

Jason.
Ik lachte zachtjes. ‘Zeg ze.’ Mijn fans kennende, zouden ze ook echt het dubbele betalen. ‘Maar babe, ik denk echt dat ze dat heel leuk gaan vinden.’ Zei ik. Ze had nu al wat fanaccounts zelfs, wat ik onwijs lief vond.

Tessa.
Ik probeerde wat mee te bewegen, maar Owen was gewoon veel sterker, dat dat amper ging. ‘Fuck Owen.. Je neemt me altijd zo goed.’

Ali.
‘Doen die medicatie wat Owen dus wat ze moet doen.’ Zei ik met een kleine glimlach. Nja, ik nam aan dat hij op zo een rust doelde.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 15:50

Isabella
"Ik wil wel een liedje of twee mee zingen," zei ik. "Op fucking Pinkpop, dat is wel echt heel vet," zei ik lachend. Zacht gaf ik hem een kusje.

Owen
"Ik vul je helemaal Tess," mompelde ik. "Zeg het tegen me. Ik wil het horen," kreunde ik.

Theo
"Is dat echt?" Vroeg ik. "Maar.. waar is die medicatie dan voor.. Gaat het.. Gaat het niet goed?" Vroeg ik.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 20:17

Jason.
‘Is wel een heel ander publiek dan bij een concert, maar zó gaaf babe.’ Knikte ik hevig. ‘En ook zo gaaf dat wij dat samen gaan doen dan, deels.’

Tessa.
‘Ik.. Wil dat je me helemaal opvult.’ Jammerde ik kreunend en ik sloot even goed mijn ogen. ‘Fuck, Owen. Vul me op.’

Ali.
‘Nou..’ Ik keek hem even aan. ‘Volgens Owen zit, of zat, je in een manie.’ Zei ik. ‘Makes sense.’ Mompelde ik vervolgens.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 20:22

Isabella
"Ja? Op welke manier dan?" Vroeg ik nieuwsgierig. Ik knikte met een lachje.

Owen
Fuck.. dit was opwindend. "Good Girl," fluisterde ik in haar oor. Ja seks met Tessa was echt dirty. Heerlijk.

Theo
Ik keek haar even vragend aan. "En.. waarom?" Ik kom het zelf niet helemaal plaatsen nog.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 mar 2023, 20:30

Jason.
‘Nja, bij concerten zijn het allemaal fans, mensen die echt enkel en alleen voor mij komen.’ ‘Bij een festivals is misschien de eerste rij mensen fan.’ Zei ik met een lachje.

Tessa.
Owen zijn woorden tijdens de seks waren ook echt alles gewoon. ‘Nog even zo doorgaan.. Alsjeblieft..’ Jammerde ik.

Ali.
‘Je was opeens vet zelfverzekerd enzo, dacht de hele wereld aan te kunnen.’ ‘Oh, ruzie zoeken met Tessa.’ Mompelde ik wat nadenkend.

Sharity

Bericht door Sharity » 17 mar 2023, 20:33

Isabella
"Maar op Pinkpop staan echt de grote internationale namen en de kleinere bandjes," zei ik. "Ik denk dat jij wel bij de eerste categorie hoort hoor. Het soort naam waarmee ze reclame mee zouden maken

Owen
"Ik ben nog lang niet klaar met je Tess," hijgde ik. Ik stopte met bewegen en tilde haar op. "Ga op handen en knieën voor me zitten prinses," zei ik terwijl ik mijzelf even hielp in de tussentijd.

Theo
Fronsend keek ik naar haar. Ik herinnerde mij wel dat ik mij zelfverzekerd voelde maar.. zo erg? "Hmm," mompelde ik. "Dat is niet tof." Zo was ik ook echt niet

Plaats reactie