Zus Eleanor - 28
Tweelingbroer Ferdinand - 24
Met een zucht zette ik een glimlach op en stapte ik uit de auto samen met Abigail. We zouden weer met de hele vriendengroep naar het strandje gaan met bier en afhaalpizza. Abigail en ik hadden net weer ruzie gehad over iets.. kleins. Maar ze was weer compleet geflipt en had mijn bril kapot gegooid. Ook had ze mij flink gekrabt. Ik zei er nooit wat van en voor de rest van de wereld waren we een perfect stelletje. Abigail deed altijd poeslief, soms een tikje jaloers, maar ze kon haar agressieve kant goed verbergen. Met een zonnebril op mijn neus liep ik naar de rest toe. Gelukkig woonden we niet samen en bleef ze vannacht ook niet slapen.

Isabella - 22
Broer Dennis, 32
Ik zat op het strandje met een plastic glaasje wijn in mijn hand. De groep raakte langzaam compleet. Een van de jongens zou nog een vriend meenemen die we niet kenden. En dat was prima. Alleen Abigail had een beetje moeilijk gedaan. Ik nipte van het drinken en wiebelde met mijn tenen in het zand. Ik zag dat Theo en Abi aankwamen en achter hun ook Owen en de vriend van hem. Ik wendde mijn hoofd af om weer verder te gaan in het gesprek waar ik eigenlijk in zat.

Ok dacht die meeneem vriend is dan die popster

Owen, 27. Breed, gespierd. Veel tattoos. En echt, lang. Als in.. 1.90m ofzo.