ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Sharity
ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Bericht door Sharity » 10 feb 2023, 20:24

Theodore -Theo-, 24
Zus Eleanor - 28
Tweelingbroer Ferdinand - 24
Met een zucht zette ik een glimlach op en stapte ik uit de auto samen met Abigail. We zouden weer met de hele vriendengroep naar het strandje gaan met bier en afhaalpizza. Abigail en ik hadden net weer ruzie gehad over iets.. kleins. Maar ze was weer compleet geflipt en had mijn bril kapot gegooid. Ook had ze mij flink gekrabt. Ik zei er nooit wat van en voor de rest van de wereld waren we een perfect stelletje. Abigail deed altijd poeslief, soms een tikje jaloers, maar ze kon haar agressieve kant goed verbergen. Met een zonnebril op mijn neus liep ik naar de rest toe. Gelukkig woonden we niet samen en bleef ze vannacht ook niet slapen.

Afbeelding

Isabella - 22
Broer Dennis, 32
Ik zat op het strandje met een plastic glaasje wijn in mijn hand. De groep raakte langzaam compleet. Een van de jongens zou nog een vriend meenemen die we niet kenden. En dat was prima. Alleen Abigail had een beetje moeilijk gedaan. Ik nipte van het drinken en wiebelde met mijn tenen in het zand. Ik zag dat Theo en Abi aankwamen en achter hun ook Owen en de vriend van hem. Ik wendde mijn hoofd af om weer verder te gaan in het gesprek waar ik eigenlijk in zat.
Afbeelding

Ok dacht die meeneem vriend is dan die popster

Afbeelding
Owen, 27. Breed, gespierd. Veel tattoos. En echt, lang. Als in.. 1.90m ofzo.
Laatst gewijzigd door Sharity op 15 mar 2023, 22:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Kidrauhl
Re: ORPG / Long lasting love

Bericht door Kidrauhl » 10 feb 2023, 20:40

Jason - 24
‘What the fuck man.’ Zei ik met een lachje, toch enorm enthousiast. Sinds mijn zestiende plaatste ik covers op YouTube en al snel ging alles nogal viraal. Het ging allemaal ook echt gewoon heel snel. Zo ging ik van eigenlijk een niemand, die slechts wat covers op YouTube plaatste voor de lol, naar een pop idool. Het had mijn leven dan ook echt compleet veranderd, ik kon niet eens meer fatsoenlijk overstraat. Vandaar dat ik nu ook echt heel enthousiast, maar vooral verbaasd was dat ik hier, zonder paparazzi of fans liep. Gewoon even weer als een normaal mens. We gingen volgens mij wat drinken, met Owen en zijn vrienden groep.

Aleyna - 22
Ik nam een slok van mijn drinken en keek op toen Theo en Abi deze kant op kwamen. Ugh.. Het was echt een perfect koppeltje. Abi was prachtig, een lief meisje ook en Theo.. Op hem was ik stiekem al járen verliefd en dan bedoelde ik dus ook echt letterlijk zo’n vijf jaar of zo. Eerst dacht ik dat het gewoon een domme crush was, maar wat ik ook deed, ik kwam gewoon niet over mijn gevoelens voor hem. Voor even bleef ik naar Theo kijken, maar wendde al snel mijn blik weer af. Hij was bezet, Aleyna..
-
ff gotos zoeken hahahah
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Sharity
Re: ORPG / Long lasting love met Kidrauhl

Bericht door Sharity » 10 feb 2023, 20:46

Isabella
Ik omhelsde Abigail en Theo en keek half tegen de zon in naar Owen. Wow. Oke. Even was ik stil. Was dat Jason? Nu fucking way.. ik volgde hem al zo lang, ging naar zoveel mogelijk concerten van hem. We hadden tijdens optredens wel eens oogcontact, knikkende knieën oogcontact. Maar hij had dat vast met veel anderen. Snel nam ik een flinke slok wijn.

Theo
Ik liep rustig naar de rest toe. Ik groette iedereen en knuffelde Aleyna. "Hey Ali," zei ik plagerig. Ik kende haar al jaren en noemde haar altijd Ali. Abigail vond het vreselijk en ik voelde haar ogen in mijn rug branden. Een tijdje had ik een crush op haar. Eigenlijk al heel lang. Maar ik wilde onze vriendschap niet kapot maken. En nu was ik ook met Abigail.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 10 feb 2023, 21:00

Jason.
Ik stelde mij netjes voor aan Owen zijn vrienden. Misschien klonk het overdreven, maar ik was zo jaloers op Owen. Ik was blij met mijn leven, blij dat ik van mijn passie, mijn beroep heb kunnen maken, maar damn. Gewoon casual op het strand kunnen chillen met je vrienden.. Tot slot kwam ik uit op een onwijs mooie dame. Okay. Ik wist niet dat Owen met zulke knappe meiden om ging. ‘Hey, Jason.’ Stelde ik mij netjes voor, terwijl ik haar hand schudde.

Aleyna.
‘Theoooo.’ Zei ik overdreven enthousiast en ik lachte zachtjes, terwijl ik hem goed knuffelde. ‘Ik heb je favo pizza geregeld.’ Iets wat ook echt letterlijk alleen hij lustte en waarvoor de hele groep hem low key oordeelde, inclusief ikzelf. Ik kende Theo al sinds ik klein was, deze hele vriendengroep kende elkaar al zo lang. Soms was ik bang dat Abigail ons uit elkaar zou drijven, want ik wist gewoon dat zij onze vriendschap helemaal niks vond. Maar ondanks mijn gevoelens voor hem, was hij zo belangrijk voor mij..
Bijlagen
A6E3DAF2-35EB-4F8E-8660-E7FC9D3BBF5B.jpeg
A6E3DAF2-35EB-4F8E-8660-E7FC9D3BBF5B.jpeg (67.41 KiB) 103 keer bekeken
B6FC8623-F407-440C-86A0-FD62308AE33C.jpeg
B6FC8623-F407-440C-86A0-FD62308AE33C.jpeg (204.55 KiB) 103 keer bekeken

Sharity

Bericht door Sharity » 10 feb 2023, 21:06

Isabella
Ik was er gewoon even stil van. Maar ik wilde niet te veel fangirlen. Ik keek even hoe de rest van de groep op hem reageerde. Die kenden hem ook sowieso en anders wel doordat ik altijd om hem stond te gillen. Het voelde dan ook alsof de hele groep naar mij keek toen hij zich aan me voorstelde. "Isabella," zei ik met een glimlach en ik schudde zijn hand. Act cool Isa.

Theo
"Je bent een engel Aleyna," zei ik met een glimlach. Ik liet haar los en voelde hoe Abigail me naar haar toe trok. Ik had hier zó geen behoefte aan. Ze sloeg haar armen om mijn hals heen en drukte een kus in mijn nek. "Je bent te close met haar," fluisterde ze in mijn oor. Even keek ik naar haar. "Daar heb je niks over te zeggen," mompelde ik. Deze discussie had ik echt te vaak. Soms gaf ik het op en had ik minder contact met Aleyna. Maar soms had ik momenten dat ik veel appte met haar en veel closer was.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 10 feb 2023, 21:20

Jason.
‘Isabella..’ Herhaalde ik zachtjes en ik knikte even. ‘Aangenaam kennis te maken.’ Was het duidelijk hoe leuk ik dit vond? Het klonk zo dom, maar ja, dit was allemaal best nieuw voor mij. Gewoon überhaupt wat doen zonder paparazzi of iets. Zonder domme roddels, noem maar op. ‘Duuus.. Wat voor pizza hebben jullie?’ Vroeg ik nieuwsgierig en ik lachte zachtjes. Ik was dol op pizza, dat was dus echt al járen mijn favoriete eten. Pizza met tonijn specifiek, maar eigenlijk gingen alle soorten er wel in. Behalve die met champignons..

Aleyna.
Ik merkte hoe Abigail hem al snel weer van mij weg trok. Het maakte mij niet eens jaloers. Ik gunde Theo ook oprecht het beste, maar soms maakte het mij best.. Verdrietig. Vooral als ik merkte dat hij wat afstand van mij nam. Ik begreep het, wij waren onwijs close en eigenlijk kon ik enigszins wel begrijpen dat zij dat dus echt niet goedkeurde, maar toch kon dat dus echt wel pijn doen. Wetende dat hij haar boven mij plaatste.

Sharity

Bericht door Sharity » 10 feb 2023, 21:27

Isabella
Ik keek hem even net iets te lang aan en voelde een pets op mijn bovenarm van een van de meiden. "Aaaauww!" Riep ik lachend en ik wreef over mijn arm. Weer keek ik even naar Jason en pakte de fles wijn om mijn bekertje bij te vullen. "Oh die is van mij!" Zei ik en ik pakte de pizzadoos met het briefje erop. Ja ik was allergisch voor gluten dus ik had altijd aparte pizza.

Theo
Ik ging zitten en pakte de pizzadoos die mij werd aangereikt. "We hebben echt.. vanalles," zei ik. "Maar kennelijk ben ik de enige die ananas combineert met tonijn." Heer-lijk. "Oh en barbecuesaus." Ik pakte een biertje en maakte hem open. Voor Abigail pakte ik niks, die moest rijden en ik was gewoon nog eventjes klaar met haar. Ze had me flink gekrabt en daar moest ik dan dalijk weer een kutsmoes over ophangen.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 10 feb 2023, 21:34

Jason.
Ik keek de jongen, die zich zojuist als Theo had voorgesteld, even vragend aan. ‘Dat klinkt echt als een… Hele vreemde combo.’ Zei ik met een lachje. ‘Maar dus echt wel iets wat ik zou willen proberen.’ Ik was dus dol op tonijn pizza en pizza met ananas mocht er ook echt wel wezen, dus ergens klonk die combinatie wel interessant.

Aleyna.
‘Maar Theo, echt met alle respect he… Jij hebt echt zó een aparte smaak.’ Lachte ik zachtjes. Ik at wel eens wat van zijn gekke combinaties en vaak deed ik zo hard mijn best om het lekker te vinden, maar tevergeefs. Net zoals deze combinatie. Maar goed, ik was dan ook niet echt dol op tonijn óf op ananas op mijn pizza, dus geen wonder dat ik het dus echt niet lekker vond.

Sharity

Bericht door Sharity » 10 feb 2023, 21:39

Isabella
Ik schudde lachend mijn hoofd om Theo en zijn rare pizzacombinatie. Hij at altijd de meest willekeurige dingen. Ik pakte een stukje van mijn pizza en nam eerst een slok wijn. Ik kon niet anders dan weer even naar Jason kijken. Hij was zo.. knap. En zo in een casual setting alleen nog maar aantrekkelijker. Ik kleurde rood om de opmerking van Theo. "Theo, nee," zei ik streng, maar toch beschaamd. Snel dronk ik mijn glaasje wijn weer leeg.

Theo
"Een hele aparte smaak," zei ik grijnzend. "Gelukkig een goede smaak wat betreft vrouwen," zei Abigail liefjes en ze gaf weer een kusje op mijn wang. Ik was echt wel gek op Abigail maar dit soort momenten waren gewoon moeilijk. Dat ze zo lief deed als we eigenlijk nog ruzie hadden. Ik knikte en nam een slokje bier. "Zie je!" Zei ik toen Jason zei dat hij het zou proberen. "Ik mag hem wel! Hey Isa, misschien wil hij ook wel wat van jou pizza," zei ik grijnzend. Iedereen wist hoe weg ze van Jason was en het was dan ook wel bizar om hem hier onder ons te hebben.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 10 feb 2023, 21:49

Jason.
Ik lachte zachtjes en keek even naar Isa, die wat rood kleurde. Wat schattig. Daar had ik dus echt een zwak voor, meisjes die wat verlegen werden. Al sloeg Theo zijn opmerking vast nergens op. ‘Wat voor pizza heb jij dan?’ Vroeg ik zo nieuwsgierig mogelijk en ik lachte zachtjes. Glutenvrij, dat was het enige wat ik op de doos kon vinden. ‘Glutenallergie?’ Vroeg ik. Of misschien volgde zij gewoon zo een gekke dieet.

Aleyna.
Ik keek even naar Abigail. Dat zeker ja. Zij was gewoon echt prachtig. Ik wist ook gewoon dat zij mij dus echt niet mocht en ik begreep niet waarom. Het enige wat ik deed, was hun relatie respecteren. Er was zelfs een periode geweest waarin ikzelf mijn afstand van Theo had genomen, in het begin van hun relatie. Daar hadden wij nogal een soortige discussie over gehad zelfs.

Sharity

Bericht door Sharity » 10 feb 2023, 21:55

Isabella
God ja nu lag zijn focus en die van de hele groep weer op mij. Normaal vond ik aandacht niet erg maar goed, dit was anders. "Ja glutenallergie. Maar gewoon een kleinere pizza met salami." Oh damn salami.. god normaal maakte het me niet uit als ik naar salami rook maar nu was het wel echt.. te gênant.

Theo
Het was heerlijk om Isabella hiermee te kunnen plagen. Hoe vaak we wel niet voor anderen ook berichten hadden gestuurd naar crushes. Ik dronk nog wat bier en at rustig van mijn pizza. "Hoe gaat het nu met je studie?" Vroeg ik aan Aleyna.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 10 feb 2023, 23:10

Jason.
‘Hm, smaakt het heel anders?’ Vroeg ik nieuwsgierig. ‘Vergeleken normale pizza’s?’ Ik wist echt niet hoe ik dat voor mij moest zien, qua smaak. Ik had wel eens een vegan pizza gegeten, maar dat vond ik dus echt niet te eten.

Aleyna.
Voor even had ik nog naar Abigail gekeken, waarna ik Theo aankeek. ‘Hm?’ Oh shit, had ik naar haar zitten staren? Ugh. ‘Euh, school..’ Mompelde ik zachtjes nadenkend. ‘Oh, ja.. Het gaat wel, zit heel erg vast bij een verslag.’ Zei ik met een zucht.

Sharity

Bericht door Sharity » 11 feb 2023, 09:31

Isabella
Ik vond het echt lastig om mij een houding te geven. Al merkte ik dat hij steeds "normaler" werd. "Ehh de rest zegt dat er niet zoveel verschil in zit," zei ik. Ja ik at dus alleen maar glutenvrij dus ik probeerde geen normale pizzas meer. "Wie gaat er trouwens straks nog even mee zwemmen?" Vroeg ik in het algemeen. Het water was fris maar dat vond ik heerlijk.

Theo
Ik grinnikte eventjes. "Niet te veel naar mij staren be," plaagde ik haar. "Als je wil, kan ik je binnenkort wel helpen." Ik was al afgestudeerd dus had niet zo veel meer te doen met verslagen schrijven. Ik nam nog een slokje bier.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 11 feb 2023, 10:33

Jason.
‘Heb je nog nooit… Een “normale” pizza gehad?’ Voor haar was dit ondertussen een normale pizza, nam ik aan. ‘Of ja, een pizza met gluten dan.’ Zei ik vervolgens. Ik keek even naar het water toen ik haar vraag hoorde. Dat was sowieso koud nu. Fuck it. ‘Ik kom mee.’ Wanneer zou ik weer de mogelijkheid krijgen om dit allemaal te doen?

Aleyna.
‘Ik doe mijn best.’ Grapte ik en ik grinnikte even zacht. ‘Oh ja, graag.’ ‘Het moet volgende week vrijdag af zijn en ik zit nog niet eens op de helft.’ Jammerde ik zachtjes. Ik probeerde er elke dag aan te schrijven, maar het leek gewoon echt niet te lukken. En eerlijk? Wat alleen tijd met Theo.. Daar zei ik dus echt geen nee tegen.

Sharity

Bericht door Sharity » 11 feb 2023, 10:38

Isabella
"Jawel maar dat is echt al heel lang geleden," zei ik met een knikje. Er verscheen een lach op mijn gezicht. "Ik mag je wel." Uhu en hoe. Nee ik was vooral erg fan van zijn muziek, had ook wel een kleine inschatting van zijn karakter en ja hij was gewoon knap. Er waren nog wat meer mensen die mee wilden gaan maar niet veel.

Theo
"Oh maar dat komt helemaal goed," zei ik. Abigail was met iemand anders aan het kletsen gelukkig. Even de focus van mij en Aleyna af. "Als je het mij morgen mailt dan zal ik het alvast lezen. Dan kan ik overmorgen na werk wel even langskomen. Of jij bij mij."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 11 feb 2023, 10:46

Jason.
Owen zijn vriendengroep was heel fijn. Niemand die mij ook maar iets van mijn beroemdheid of wat dan ook vroeg. Ik voelde mij gewoon echt normaal. Ik had nooit verwacht dat ik dit gevoel ooit zo erg zou missen. Voor mijn beroemdheid was ik ook een normale jongen, maar alles leek te veranderen in een klap. ‘Nou..’ Lachte ik zachtjes. ‘Laten we gaan dan.’

Aleyna.
‘Ik kom wel naar jou toe dan.’ Zei ik klein glimlachend. Na school, kon ik dan meteen naar zijn huis gaan en dan zouden wij vast rond hetzelfde tijdstip aankomen. ‘Ik kom echt niet verder dan een paar zinnen.. Ugh.’ En we waren dan ook echt al een maand verder of zo.

Sharity

Bericht door Sharity » 11 feb 2023, 10:51

Isabella
Toen we de pizza op hadden en een beetje gezakt was, konden we het water in. Ik had ondertussen nog een wijntje gedronken. Oei.. een tikkeltje aangeschoten voelde ik me wel. "Kom op! We gaan zwemmen!" Riep ik enthousiast. Ik stond op en voelde me gelijk weer even klein. Nee heel groot was ik ook gewoon niet. Ik trok het korte blouseje en mijn dunne lange broek uit. Het was vandaag een warme dag geweest, maar niet zo dat je ook vanavond in een kort broekje kon zitten. Natuurlijk had ik wel mijn bikini aan.

Theo
"Ik ben benieuwd. Waar moet het over gaan?" Vroeg ik en ik nam nog een slokje bier. Ik zag hoe Isabella opstond om het water in te gaan, kennelijk samen met Jason. Verder leek niemand daar echt zin in te hebben. Het was ook nog vroeg in de zomer dus het water was nog niet ontzettend opgewarmd

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 11 feb 2023, 11:28

Jason.
Ik kon het niet laten om Isabella kort te bekijken, toen zij zich uitkleedde maar wendde mijn blik direct weer af. Het was een mooi meisje, dat zeker. ‘Fuck. Ik ga in mijn boxer moeten zwemmen.’ Zei ik met een lachje. Ik kleedde mij dan ook uit, tot mijn boxer. Ik tilde Isabella zacht lachend op en legde haar over mijn schouder, waarna ik zo met haar richting het water rende.

Aleyna.
‘Over het bedrijf waar ik stage heb gelopen.’ Zei ik. ‘Wat ik vind dat hun verbeterpunten zijn, et cetera. En ik weet het wel… Alleen niet hoe ik dat op papier moet zetten.’ Zei ik met een kleine pruil. Ik volgde zijn blik even naar Isabella, die met Jason stond. Ik was zo blij voor haar nu.

Sharity

Bericht door Sharity » 11 feb 2023, 13:15

Isabella
Ik slaakte een gil toen ik opeens over zijn schouder hing. Over zíj́n schouder. Damn het water was koud. Ik gilde. "Het is koud!" Stevig hield ik me aan hem vast. "Als in stijve tepels koud, verdomme!" Riep ik lachend.

Theo
"Oh maar dat komt goed,' zei ik. "Ik weet dat je het kan. En je hebt geluk dat ik Nederlands heb gestudeerd." En ik was gek op boeken en schrijven.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 11 feb 2023, 17:05

Jason.
Ik begon vrijwel direct te klappertanden, toen wij het water in waren. Of ja, ik had haar nog wel stevig vast, dus zij zat amper in het water. ‘Je mag echt van geluk spreken dat ik niet zó lullig ben om je in het water te laten vallen.’ Zei ik licht plagend tegen haar.

Aleyna.
‘Met jouw hulp sowieso.’ Zei ik met een glimlach. ‘Alleen krijg ik echt zo’n.. Error.’ Zei ik met een lachje. Dan kreeg ik echt zo een blokkade ugh.

Plaats reactie