ORPG ~ My disability doesn’t change me.

Peaches.

Re: ORPG ~ My disability doesn’t change me.

Bericht door Peaches. » 18 okt 2020, 20:36

Nora.
“Dat is mooi.” Antwoord ik en rol mijn rolstoel naar buiten. Daar doe ik de deur op slot. De sleutels berg ik goed op. Altijd in hetzelfde vakje. Dan weet ik zeker dat ik ze niet kan verliezen. Rustig rol ik achter hem aan, naar de auto toe. “Oh, ik ben benieuwd.” Een klein grijnsje ontstaan op mijn gezicht. Hij tilt mij in de auto. Best gek dat ik hem daar elke keer naar toe laat. “Ik zit prima.” Geef ik aan.
𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚕𝚎𝚜𝚜.

Jolien

Bericht door Jolien » 18 okt 2020, 21:33

Kobe
Als ze aangeeft dat ze goed zit, doe ik de deur dicht en loop naar de bestuurskant en ga zitten. Ik start de motor en doe nog snel mijn gordel aan. Voorzichtig rijd ik richting de stad, waar het restaurant zich bevindt. Zo'n tien minuten later zijn we er en parkeer de auto ergens in een vak. De rolstoel neem ik uit de auto en klap die open. Voorzichtig til ik Nora uit de auto, zo de rolstoel in. "Hmm je ruikt heerlijk." Zeg ik met een knipoogje. Het is ook gemeend. Ze ruikt echt heerlijk naar bloemen. Rustig loop ik met haar richting het restaurant en kijk even trots naar haar.

Peaches.

Bericht door Peaches. » 24 okt 2020, 18:45

Nora.
Het feit dat hij nog geen een keer bezwaar heeft gegeven tegen mij optillen, geeft mij een extreem goed gevoel. Als we er zijn tilt hij mij er ook weer uit. Elke keer pak ik hem toch even vast. Niet omdat ik hem niet vertrouw, maar omdat ik het zelf niet voel als ik wegglijd. “Hm dank je wel.” Zeg ik zachtjes en geef hem een glimlach. Het restaurant ziet er inderdaad echt romantisch uit. Iets wat mij best wel kriebels in mijn buik geeft.
𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚕𝚎𝚜𝚜.

Jolien

Bericht door Jolien » 01 nov 2020, 08:53

Kobe
Ik loop samen met haar het restaurant in en vertel aan de ober dat ik gereserveerd heb. Hij begeleidt ons naar het tafeltje. Ik ga rechtover Nora zitten en glimlach vriendelijk naar haar. Wat heb ik een prachtig uitzicht! De ober brengt ons de menukaart en bedankt hem beleefd. "In wat heb jij zin?" Vraag ik aan Nora en kijk haar in haar prachtige ogen aan.

Plaats reactie