ORPG ~ A new beginning.

Peaches.

Re: ORPG ~ A new beginning.

Bericht door Peaches. » 08 sep 2020, 18:04

Lauren.
Ze was tevreden over hoe de lijstjes aan de muur hingen. Misschien net iets rechter. Daarom pakt ze een van de lijstjes vast en hangt deze recht. “Ik zal het hem eens vragen.” Vertelt ze Kira. Zelf neemt ze plaats op de rand van haar eigen bed om naar Kira te kijken. Ze denkt dat Kira wel oké is. Maar zomaar mensen vertrouwen, dat doet ze niet. Een glimlach vormt haar lippen, tot de deur open gaat en ze opkijkt. Een van de jongens staat hier. Hij had een keer kort geklopt op de deur voordat deze dan open ging.

Seth.
“Die grapjes van jou zijn flauw.” Seth rolt zijn ogen. Toch zou hij niet zonder die flauwe grapjes kunnen. Überhaupt zou hij het lastig vinden als een van de mensen hier nog weg gaat. “Thee, goed.. Ik vraag de meiden ook wel even of ze willen.” Hij loopt de kamer van hem en Seth uit, vervolgd naar de kamer van Kira en Lauren. Kort klopt hij en doet de deur open. Eigenlijk was dit automatisme om te doen. Hij dacht er even niet bij na. “Sorry dat ik zo wild open doe, ik ga thee en koffie zetten, willen jullie ook iets?” Vraagt hij ze. “Iets anders mag ook.” Kort knikt hij en kijkt van Lauren, naar Kira.
𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚕𝚎𝚜𝚜.

Inuka

Bericht door Inuka » 09 sep 2020, 21:23

Kira.
De dame hield wel van aanpakken. Daar hield Kira wel van. Het maakte haar overigens ook helemaal niet uit welke kleur de kamer was. Misschien was het ook wel eens tijd voor vernieuwing. Kira keek kort op toen Seth in de deuropening stond. "Ik hoef niets, ik moet zo nog weg." Zei ze Seth waarna Kira haar telefoon erbij pakte om te checken waar ze ook alweer heen moest. Ze moest gewoon snel wat afhandelen.

Marcus.
Marc legde zijn laptop aan de kant en scrolde nog snel even door zijn berichtjes op zijn telefoon, voordat hij van zijn bed af kwam. Zou er nog wat te snacken zijn? Hij liep de keuken in en trok een van de kastjes open waar de zoetjes en zoutjes lagen. Hij keek wat tussen de verpakkingen, opzoek naar waar hij het meeste trek in had.

Peaches.

Bericht door Peaches. » 10 sep 2020, 23:13

Lauren.
Het feit dat hij zo vluchtig was binnen gekomen zat Lauren niet zo lekker. Ze wist niet of het van de spanning kwam of van iets anders. “Ik lust wel wat thee.” Lauren dronk geen cafeïne meer als het al zo laat was in de avond. Seth leek enthousiast om het feit dat Lauren wilde komen, maar keek daarna wat betreurd toen Kira aangaf niet te kunnen. Ergens vroeg ze zich af wat ze nog moest gaan doen op dit tijdstip. Maar dat zijn niet haar zaken.

Seth.
Meteen begreep hij wat Kira bedoelde. Hij wilde er verder niet op in gaan waar Lauren bij zit. Sowieso wilt hij er niet altijd zo op in gaan. Kira kan haar eigen keuzes maken. Al zou Seth wel zijn telefoon extra in de gaten houden. “Jammer dat je er niet bij kan zijn.” Sprak hij. “Maar leuk dat jij erbij komt Lauren, dan kunnen wij jou ondervragen.” Kort lacht hij en laat zijn vingers door zijn haren heen gaan. Misschien om een beetje uit te sloven. “Ik ga water opwarmen, ik zie je zo.” Spreekt hij tegen Lauren en vervolgens kijkt hij naar Kira. “Morgen ben je er wel bij hm?”

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2020, 07:47

Kira.
Kir was rusitg van het bed afgekomen om haar tasje te pakken. Ze kon ook maar beter gewoon gaan. "Ja ja, morgen." Zei ze Seth, maar het ging een klein beetje op automatische piloot. Kira pakte haar telefoon er weer bij en stak die in haar tas. Ze schoot hasr schoenen aan en van een stoel viste ze haar spijkerjasje. "Ik zal straks stil zijn.'c Zei Kira lauren nog. "Tot straks, of slaap lekker alvast." Riep ze vanuit de gang, waarna ze het alpartement verliet.

Marcus.
Toch wst verbaasd keek hij op toen hijn Kira hoorde. "Doei?" Riep hij toch wat verbaasd terug. Kort keek hij naae zijn horloge, maar zei er niets van. Kira had wel vaker een afspraak 's avonds. Marc pakte een rol koekjes uit de kast en legde er een aantal op een bord, dat hij op de salontafel zette. Zuchtend plofte Marc op de bank en pakte hij zijn telefoon er weer bij. "Waar blijft die thee?" Riep hij met plagerige ondertoon.

Peaches.

Bericht door Peaches. » 11 sep 2020, 13:22

Lauren.
Kira leek ineens een soort gehaast te zijn. Maar dat kon Lauren ook verkeerd opvatten. “Oh, je hoeft je voor mij niet aan te passen hoor!” Riep ze haar nog na, tot ze de voordeur hoorde. Kort keek ze naar Seth, die net opving wat Marcus tegen hem zei. Hij verlaat daarom de kamer. Even kijkt Lauren om zich heen en bijt ze zachtjes op haar lip. Ze moest hieraan wennen, dat ging uiteindelijk wel goed komen. Lauren staat op en loopt de slaapkamer uit, waarna ze de deur achter zich sluit. Ze maakt zich een weg naar de tafel waar de jongens zich bevinden. Daar gaat Lauren op een willekeurige stoel zitten.

Seth.
Hij had Kira nog een glimlach gegeven voordat ze weg was. De opmerking van Marcus laat hem zijn ogen rollen. “Ja ja, kalm aan theeleut.” Plaagt Seth hem terug. Hij loopt ondertussen naar de keuken en warmt het water op. Hij zet 3 theemokken neer en daarbij een doos met verschillende smaken thee zakjes erin. Seth leunt tegen het aanrecht aan en doet zijn armen over elkaar. Hij wacht tot het water opgewarmd is en de waterkoker een seintje geeft. “Dat werd tijd, voordat deze zeikerd een minuut te laat in bed ligt.” Zei hij als grapje en pakt de waterkoker op om het in de mokken te schenken. Vervolgens zet hij de waterkoker neer en neemt plaats aan tafel. Hij kijkt op wanneer hij Lauren aan ziet komen.

Inuka

Bericht door Inuka » 22 sep 2020, 12:13

Sorry motivatie en 'leven' (klinkt zo heftig) lopen niet helemaal gelijk op het moment :?

Kira.
Op de gang bleef Kira even staan. Ze haalde diep adem en controleerde of ze alles bij had. Uit het tasje haalde ze gelijk een zwarte beanie en een zwarte sjaal die ze omsloeg. Niet dat mensen dan niet meer zagen dat zij het was, maar het werd ze wel wat moeilijker gemaakt. Kira liep de gang uit en pakte haar telefoon erbij om de aanwijzingen te volgen die haar gestuurd waren.

Marcus.
Waar deze plagerige bui vandaan kwam wist Marc zelf eigenlijk ook niet. Misschien was hij toch een beetje nerveus of onzeker door de aanwezigheid van Lauren. Niet dat de dame eng was of heel aanwezig, maar het was altijd spannend om nieuwe mensen te leren kennen. Marc moet lachen om Seth zijn opmerking en schud zijn hoofd. "Hij is nog salty van mijn grapje van eerder." Zei Marc tegen Lauren wanneer ze op een stoel komt zitten. Marc twijfelde kort of hij meteen in de 'vraagaanval' moest gaan, maar de vragen zouden toch wel een keer komen. "Dus Lauren, al plannen voor wat je hier in de stad gaat doen?" Te direct? Misschien wel een beetje, maar dat zat nou eenmaal in de aard van het beestje.

Peaches.

Bericht door Peaches. » 08 okt 2020, 18:59

Dat kan gebeuren! Klinkt alleen best heftig ja.. :(

Lauren
Ze kijkt op door de opmerking van Marc. Er was dus iets voorgevallen tussen hem en Seth. Niet dat dat erg is, maar Lauren houdt er niet zo van als mensen elkaar op de kast jagen. Ze zouden het ook zeker niet bij haar moeten proberen. Ze zou zelf niet eens weten hoe ze daar echt op zou reageren. Waarschijnlijk wordt ze helemaal gek, tot ze het niet meer trekt. Ze heeft nu eenmaal een traumatische ervaring meegemaakt, wat niet meer zomaar uit haar hoofd gaat. De directe vraag van Marc, zet haar aan het denken. “Ehm..” Is het enige wat ze nu kan uitbrengen. Haar ogen zoeken een plek om naar te kijken. “Ik..” Begint ze, maar echt verder komt ze niet. Hoe kon het nou dat ze zich nu ineens zo ingehouden voelt? Alsof er een grote brok in haar keel zit. Seth had de glazen ingeschonken met thee. Ze zocht een uitweg. Lauren pakt een van de glazen en laat hem ‘per ongeluk’ om vallen om de aandacht op iets anders te brengen. Echter kwam de hete thee wel over haar hand heen, waardoor ze hist en gelijk opstaat om naar de kraan te lopen.

Seth
Er leek een soort spanning te hangen in de sfeer. Niet dat Seth dat nou gemakkelijk kon verbreken, probeerde hij zijn best te doen. Hij schenkt de thee in en zet bij iedereen een glas neer. Rustig wacht hij af tot er iets uit haar mond komt, maar dat bleek nog moeilijk. Ondertussen drinkt hij zelf van zijn thee tot hij ziet wat er gebeurd. Meteen zet hij zijn glas neer en staat ook op. Hij pakte een thee doek om de tafel schoon te maken, waar hij zich onbewust meer op focust dan op Lauren haar hand.

Plaats reactie