ORPG // Can we fix this, together?

Hylianator
Re: ORPG // Can we fix this, together?

Bericht door Hylianator » 29 jun 2020, 22:35

Declan.
Hij wordt al rustiger van het liedje dat ik zing, waardoor ik moet glimlachen. Gelukkig maar, dit liedje werkt voor hem dus ook. Het is er een die ik nooit meer zou vergeten. Heel gek eigenlijk, mijn eigen verjaardag weet ik niet meer, maar dit liedje is mij altijd bijgebleven. Als ik Aimee zie, kijk ik even om en glimlach als ze dat zegt. “Ja, wij hebben dit kleintje gemaakt.” Zeg ik zachtjes, gemeend, liefdevol. Hij is onze kleine man. Als ook ik zie dat hij zijn ogen open doet, glimlach ik breder. De kleur van zijn ogen is prachtig, heel mooi blauw. Rustig geef ik een kusje op zijn voorhoofd en kijk dan naar Aimee. “Heb jij een glazen bol hm?” Vraag ik en leg Mason rustig terug in zijn bedje. Hij was al aan het wegdoezelen. Als ik dat heb gedaan, ga ik rustig naast Aimee zitten en druk een kusje op haar slaap. “Je moet je lichaam ook wel wat rust gunnen.. Vanaf vandaag doe jij eventjes helemaal niks meer en laat je je verwennen door je lieve vriend, die je zelfs zou voeren als dat nodig is.” Zeg ik haar en glimlach. Natuurlijk moet ze er voor Mason zijn, maar voor voeding kan ik hem halen en aangeven, dan heeft zij die inspanning niet.
112ED028-B993-4126-9D70-CEE2C0205B2F.jpeg
112ED028-B993-4126-9D70-CEE2C0205B2F.jpeg (36.12 KiB) 414 keer bekeken
Treat people with kindness. 🌻

Avox

Bericht door Avox » 29 jun 2020, 23:25

Aimee.
Vermoeid wrijf ik over mijn gezicht heen, ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat we gisteren nog “gewoon” waren en dat we nu ineens ouders zijn. “Wacht eens” mompel ik dan, ik kon door de zwangerschap niet veranderen in mijn weerwolfgedaante, dus deze heb ik ook 9 maanden niet gebruikt.. “ik zal dat zo doen maar eerst moet ik wat checken..” zeg ik langzaam waarna ik mezelf weer overeind druk en mijn kleding uit trek, anders scheurt dit kapot. Ik neem expres iets afstand van Declan zodat ik hem niet per ongeluk raak door mijn klauwen. Ik focus me weer op de weerwolf die diep in me zit en in een best snelle uit me komt. Ik had verwacht dat mijn botten compleet weer opnieuw moesten breken maar dat gebeurde niet, het verliep best soepel. Ik merk wel dat mijn energie nu compleet op is want ik zak door mijn poten heen als wolf zijne. Ik schud met mijn kop en laat me weer veranderen naar mijn menselijke gedaante. In een snelvaart trek ik mijn kleding weer aan waarna ik weer naar Declan loop. Zonder wat te zeggen druk ik hem op zijn rug en ga boven op hem liggen, ik leg mijn hoofd in zijn hals en sluit mijn ogen. Een genietende, vermoeide zucht verlaat mijn neus en ik voel me energielevel al meer naar beneden dalen.
0558E8E0-82F0-482C-9D39-98054A6FF08C.jpeg
0558E8E0-82F0-482C-9D39-98054A6FF08C.jpeg (450.36 KiB) 413 keer bekeken
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Hylianator

Bericht door Hylianator » 30 jun 2020, 20:29

Declan.
Even frons ik als ze zegt dat ze wat moet doen. Wat zou ze moeten doen? Mijn ogen bekijken haar als ze haar kleding uit trekt. Wat is ze van plan? Seks kunnen we voorlopig niet hebben. Als ik dan zie dat ze zich verandert in weerwolf, valt het kwartje. Een glimlach siert mijn lippen als ik zie dat het soepeltjes verliep. Al was dat wat ik zag dan, al kon ze nu niet echt antwoord geven op mijn vraag, vraag ik het haar toch. “Deed het zeer?” Ze veranderd weer terug en kleed zich aan. Dat deed ze dan ook weer best snel. Even grinnik ik als ze op mij kruipt en ik leg mijn handen op haar rug. “Wat is je zwangerschap toch eigenlijk snel gegaan..” Zeg ik zachtjes en laat mijn vingertoppen over haar rug heen gaan. “Ik houd zoveel van jou en onze kleine..” Zeg ik fluisterend en sluit tevreden mijn ogen. Het is zo bijzonder dat zo’n klein mannetje je hele leven kan veranderen. Dat wij in zo’n korte tijd al zoveel hebben meegemaakt, afgaande op onze relatie. We hebben een huisje, een kindje, het enige wat nog mist is een huwelijk. Maar die komt nog wel.. En Mason gaat er een deel van zijn, dat vind ik zo mooi.
08B5365B-BC23-4E5A-8BAA-64FEE334B246.jpeg
08B5365B-BC23-4E5A-8BAA-64FEE334B246.jpeg (82.54 KiB) 409 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 30 jun 2020, 23:03

Aimee.
“Nee het deed geen zeer babe” zeg ik zacht tegen zijn nek aan. “Ik wou even checken of ik het nog kon zonder mijn botten opnieuw te breken” leg ik uit en gaap vermoeid. “Vind je?” murmel ik zacht, “ik vond het best lang duren voor Mason er was” zeg ik grinnikend. Ik hoorde Mason een geluidje maken, waardoor mijn moederinstinct direct wakker werd en ik kijk ook direct op. Al snel hield hij weer op en bijt zacht op mijn onderlip, Declan kan hem horen ademen dus ik ga er van uit dat het goed zit. Als ik hem begin te ruiken is er iets niet goed, ik kan namelijk heel goed ruiken als iemand dood is, al is het maar voor een paar minuutjes.. Snel schud ik die gedachten van me af en leg mijn hoofd weer ik Declans nek. “Wij houden ook van jou babe” zeg ik zacht en ik grijp Declan best goed vast, “verlaat me nooit alsjeblieft” zeg ik zachtjes tegen hem. Ik was eerst met Jacob ook zo zeker maar die heeft me ook zo verlaten in een vingerknip, als of ik oud vuil was. Met Declan ben ik alleen maar zekerder maar het kan mis gaan.. Direct schud ik alle negatieve gedachten uit mijn hoofd, nee Declan houd van je en heel veel zelfs.. Hij is niet zoals Jacob, ging er door mijn hoofd heen. Ineens begin ik aan Sam te zeggen en de woorden die zijn moeder vertelde aan Declan, “babe” zeg ik zacht waarna ik iets omhoog ga zitten, “vertrouw je Sam de volle 100%?” vraag ik dan zacht aan hem.
FA5FD2BF-8183-4D7F-B5C5-ADE49672EA43.jpeg
FA5FD2BF-8183-4D7F-B5C5-ADE49672EA43.jpeg (651.62 KiB) 404 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 05 jul 2020, 00:52

Declan.
Ik ben ontzettend blij dat het geen zeer deed bij haar. Begrijpelijk ook dat ze het wilde checken. Ik zou dat ook wel willen als ik in haar situatie zat. Nou kan dat natuurlijk niet, maar ik probeer het mij zo goed mogelijk in te beelden. “Ja ik vond wel dat Mason er snel was.. Het is niet dat ik echt dacht ‘goh jeetje nog zoveel maanden’ al vond ik de laatste dagen wel lang duren, ook omdat je dan ook niet zeker weet of de uitgerekende datum wel klopt.” Vertel ik haar allemaal en streel ondertussen door haar haren heen. Ze kijkt op wanneer Mason een geluidje maakt, waardoor ik zelf toch wel stil blijf. Gewoon voor het geval dat ze denkt dat mijn geluiden bij Mason horen. Wanneer ze ‘wij’ zegt, moet ik toch glimlachen. Ik hoopte maar dat Mason net zoveel van ons gaat houden als dat wij van hem doen. Vroeger wist ik niet zo goed wat liefde was en hoe ik dat een plekje moest geven, maar nu weet ik er alles van, hoe het voelt en wat het met een mens kan doen. “Ik zal je nooit verlaten, beloofd.” Zeg ik zacht en sluit mijn ogen even. Ik weet dat ik had gezegd dat ik het van haar over zou nemen als Mason ging huilen of iets, maar het bed ligt toch wel erg lekker. “Als jij mij ook niet verlaat.” Zeg ik dan. Ik zou er dan alles aan doen om haar terug te krijgen. Als ik haar vraag hoor, kijk ik op naar haar. “Ik vertrouw hem 101%.” Zeg ik vervolgens rustig en kijk naar haar ogen. “Jij niet dan..?” Vraag ik zachtjes en bijt op mijn lip.
B2714D55-3A09-4447-877A-3D56C16E80AF.jpeg
B2714D55-3A09-4447-877A-3D56C16E80AF.jpeg (175.75 KiB) 401 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 05 jul 2020, 09:36

Aimee.
Ik bijt zacht op mijn onderlip en knik dan langzaam als hij zegt me nooit te verlaten, mijn grip versterk ik daarom en verstop mijn gezicht weer even in zijn nek. Als ik hoor dat hij Sam 101% vertrouwt, bijt ik weer op het binnenste van mijn wang... Maar zijn moeder dan? Die hem waarschuwde? Ze zei niet per direct Sam maar Sam is wel zijn enige vriend. Larissa en Jacob zijn de laatste tijden ook rustig en dat baant me ook zorgen. Voorzichtig ga ik iets rechter op zijn lijf zitten en kijk hem aan, “ik vertrouw hem als jij hem vertrouwt” zeg ik dan zacht met een zwakke glimlach. Ik klonk niet heel overtuigend en dat had ik zelf al in de gaten maar ik vergeet zijn moeders woorden gewoon niet. Ik laat mijn hand door zijn haren glijden en kijk hem aan in zijn gezicht, Declan heeft er altijd heel goed uit gezien en hij ziet er nog steeds ongelofelijk goed uit. Ik snap nog steeds niet waarom hij mij wilt, hij kan gewoon een super model als vriendin hebben. Vooral hoe ik de laatste paar dagen uit zag, met mijn huge ass buik. “Waarom heb je voor mij gekozen babe” vraag ik dan zacht aan hem, “je kon in principe veel beter krijgen dan ik” voeg ik er aan toe. Ik weet niet of dit een hormonenkwaaltje is, ik gok van wel.
2032160B-6A12-4A08-9F42-7A7ECD74F538.jpeg
2032160B-6A12-4A08-9F42-7A7ECD74F538.jpeg (786.27 KiB) 400 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 05 jul 2020, 12:48

Declan.
Ze leek het er niet geheel mee eens te zijn, met haar eigen uitspraak. “Lieverd, je moet het niet met mij eens zijn als je daar zelf je eigen mening over hebt.. Ik wil graag dat je altijd je eigen mening volgt, zodat je niet later kan denken ‘ik had het toch goed’ als je met een ander zijn of haar mening mee gaat..” Zeg ik dan rustig en kijk haar aan. Het is belangrijk dat ze haar eigen gevoelens gelooft en volgt. Mijn vingers gaan over haar arm heen, op een zacht strelende manier. Ik kon niet omschrijven hoeveel ik van haar houd en hoeveel geluk ik met haar heb. Als ze mij die vraag stelt, kijk ik in haar ogen. “Toen we elkaar voor het eerst zagen bij het meer.. Ik voelde meteen al een soort klik, ik vind je prachtig, van binnen en van buiten..” Begin ik rustig en streel een plukje haar uit haar gezicht. “Je bent precies mijn type, donker haar, leuke glimlach, mooie ogen.. Ik kijk sowieso ook meer naar het innerlijk dan het uiterlijk, de meeste mensen die er ‘mooi’ uitzien, hebben een verschrikkelijk innerlijk, maar jij hebt dat helemaal niet en ik wist eigenlijk meteen dat ik van jou mijn vrouw wilde maken.. Als jij dat natuurlijk zelf ook wilde, maar daar zou ik anders wel voor zorgen.” Zeg ik haar en glimlach. “Waarom heb jij voor mij gekozen?” Geef ik haar als vraag terug.
F04BCCAF-3AC7-4EA3-9565-135CEFD9FA9B.jpeg
F04BCCAF-3AC7-4EA3-9565-135CEFD9FA9B.jpeg (257.31 KiB) 398 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 05 jul 2020, 14:08

Aimee.
Ik zucht zacht en kijk Declan aan, “het is gewoon om wat je moeder zei” zeg ik dan eerlijk tegen hem. “Je moest uit kijken welke vriend je vertrouwde, je enige vriend is Sam” leg ik verder mijn mening uit. “Ik vind het opvallend dat sinds Sam er is, Larissa en Jacob ineens stil zijn” voeg ik er aan toe en ik krab zacht achter mijn hoofd. “Ik wil gewoon dat Mason of jou niks overkomt” leg ik verder uit. Mijn ogen blijven op zijn gezicht gericht als hij me uitlegt waarom hij voor mij heeft gekozen, een glimlach vormt mijn lippen en ik voel mijn wangen rood worden. Mijn vingers glijden over zijn wang heen. Volgens mij heeft hij me dat wel vaker gezegd maar ik blijf het gewoon ongelofelijk vinden.. Ik haal diep adem als hij vraagt waarom ik voor hem koos, “je hebt me gewoon gehersenspoeld” zeg ik grinnikend en schud direct mijn hoofd. “We hadden gewoon direct een klik en ik voelde een aantrekkingskracht die ik nog nooit had eerder gevoeld. Het was liefde op het eerste gezicht in mijn geval en dat terwijl ik je nog niet eens direct kende” leg ik uit met een lieve glimlach. “Dat je er knap uit ziet is mooi mee genomen maar dat boeide me eigenlijk niet veel” voeg ik er aan toe en ik druk weer lieve kusjes op zijn lippen. “Ik hou echt heel veel van je, ik kan het niet omschrijven hoeveel dat is” voeg ik er aan toe met een glimlach. “Je bent zo lief en zorgzaam.. er zijn zoveel goede dingen over en van jou”.
25831FBC-7A01-4A08-9F53-B8976F505FEA.jpeg
25831FBC-7A01-4A08-9F53-B8976F505FEA.jpeg (672.2 KiB) 395 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 jul 2020, 23:07

Declan.
Wanneer ze me verteld over Sam, moet ik toch even nadenken. Mijn moeder zou zoiets inderdaad niet zomaar zeggen. Even kijk ik bedenkelijk weg. "Maar zou ze dan ook specifiek Sam bedoelen? I mean.. Ik heb in het verleden vrienden gehad, misschien komen zij terug en zijn ze iets van plan, maar ik kan het altijd natuurlijk in mijn achterhoofd houden en als ik dan iets opvallends aan hem merk, ben je de eerste die het te weten komt oké?" Zeg ik haar dan en kijk haar kant op. Dit is dus iets wat ik heel erg lastig vind. Sam is mijn beste vriend maar hij is natuurlijk ook een hele tijd weggeweest en heb ik niks van hem gehoord. Misschien moest ik er nu niet al te veel over nadenken. Even lach ik als ze zegt dat ik haar heb gehersenspoeld en laat ik mijn verkleurende, witte ogen even zien. "Dat heb ik zeker." Zeg ik grijnzend en laat ze weer normaal kleuren. Ik luister naar alles wat ze zegt en glimlach. "Voor mij was het ook liefde op het eerste gezicht." Geef ik haar toe wanneer ze klaar is met praten en geef haar dan een lieve glimlach. "Ik houd zo onbeschrijfelijk veel van jou en ook onbeschrijfelijk veel van Mason, onze lieve kleine jongen." Zeg ik dan en zucht tevreden.
05e14b1e0564af2cbae0d97f884fb222.jpg
05e14b1e0564af2cbae0d97f884fb222.jpg (10.64 KiB) 120 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 14 jul 2020, 23:23

Aimee.
Ik bijt zacht op het binnenste van mijn wang, misschien heeft Declan gelijk maar toch blijf ik maar aan Sam denken, dat hij wat van plan is. Mijn ogen gaan weer naar Declan en ik knik om zijn woorden dat ik het dan als eerste weet als hem wat op viel. Mijn ogen gaan even naar Mason, die na mijn weten gewoon lekker lag te slapen. Ik snap nu pas wat alle moeders bedoelen met moederinstinct en het beschermen van. Mijn ogen gaan weer naar Declan en ik grijns even als ik weer zijn ogen zie, “als ik niet ongesteld was geweest had ik nu seks met je gehad” zeg ik droog met een speelse grijns op mijn lippen. Zachtjes strelen mijn vingers door Declans haren terwijl ik zijn woorden hoor, direct moet ik er om glimlachen en zucht toch opgelucht dat ondanks alle shit wat we hebben meegemaakt, onze liefde hetzelfde is gebleven. Mijn ogen gaan naar de tijd en ik merk dat het nog super vroeg in de ochtend is en mijn lichaam schreeuwt om rust. “Wil je nog bij me in bed blijven? Ik ben erg moe en ik weet dat je geen slaap nodig bent maar ik slaap altijd beter als je naast me ligt” leg ik uit met een lieve glimlach. Ik gok dat Mason over twee uur toch weer gaat huilen van de honger of door een vieze luier, dus kan ik snel nog twee uur pakken voor ik mijn baan als mama weer moet oppakken. Ik ga van Declan af en ga alvast goed onder de dekens liggen, afwachtend op Declans reactie.
798A61E6-7D70-405A-AB4C-F5927736E01C.jpeg
798A61E6-7D70-405A-AB4C-F5927736E01C.jpeg (693.88 KiB) 119 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 15 jul 2020, 01:12

Declan.
Het kon ook zomaar zo zijn dat Sam wel ineens iets van plan is en ik daar niet te achterdochtig genoeg voor ben geweest. Als ik er zo over nadenk, hij kwam ineens terug in mijn leven en heeft nooit echt verteld waarom. Niet te veel achter zoeken Dec, er zal vast niks zijn met Sam. Moeder zal vast een ander persoon bedoelen. Mijn ogen rusten op haar gezicht. Iets waar ik uren naar kan kijken en nog steeds hetzelfde gevoel van kan ervaren. Diezelfde kriebel in mijn buik. Dezelfde warmte die door mijn lichaam heen ‘stroomt’ als het ware. Een glimlach vormt mijn gezicht. “Oh dat had ik graag gewild, maar jouw lichaam is er nog niet aan toe.” Zeg ik rustig en prik dan zachtjes tegen haar schouder aan. Ze heeft zo’n mooie en lieve uitstraling, die zou ik nooit meer uit het oog willen verliezen. Ik zou willen dat zij zich altijd zo gelukkig voelt als dat ze zich nu laat zien. Mijn instinct was echter correct, ze is moe en het is goed dat ze dit aangeeft. Een glimlach vormt mijn lippen en ik knik als ze praat. “Ik blijf bij je liggen.” Zeg ik dan en kijk naar hoe ze het zichzelf comfortabel maakt. Ik ga rustig bij haar liggen en neem haar beschermend in mijn armen. “Zoals ik eerder zei, neem je rust, laat mij Mason maar even verzorgen, jij blijft lekker in je bedje tot je je goed genoeg voelt.” Ik heb de energie nu toch niet nodig, dat scheelt. Ik knuffel haar en geef haar zachte kusjes tegen haar hoofd aan.
1F1CF461-58E4-48AC-87E2-B14A44AF8BBD.gif
1F1CF461-58E4-48AC-87E2-B14A44AF8BBD.gif (2.74 MiB) 115 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 15 jul 2020, 09:47

Aimee.
Om eerlijk te zijn had ik niet meer meegekregen wat Declan allemaal had gezegd, toen ik zijn lichaam weer tegen me aan voelde was het einde oefening, ik was in slaap gevallen. Een paar uur later, zoals voorspelt, werd ik weer wakker door Mason die aan het huilen was. Ik weet niet of dit om een vieze luier is of omdat hij honger heeft, ik rook niks geks dus ik gok dat hij honger heeft. Langzaam ga ik recht op zitten, mijn lichaam kraakte van alle kanten dat houd in dat ik een lange tijd in dezelfde positie heb gelegen. Mijn hand glijd door mijn haren heen en ik sta zuchtend op, ik kon er niks aan doen maar mijn moederinstinct zegt gewoon dat ik moet op staan en Mason eten moet geven, oftewel borstvoeding. Ik kan me nog iets herinneren dat Declan zei dat hij dat zou doen maar hij heeft geen borsten, dus daar heeft hij toch echt mij voor nodig. Voorzichtig ga ik in een goede houding zitten met Mason in mijn armen en doe mijn shirt omhoog zodat Mason bij mijn borsten kan. Hij heeft mijn tepel gevonden en begon er aan te zuigen, wat in het begin best pijn deed maar dat trok al snel weer weg. “Niet zo hard Mason, je papa moet die later ook nog gebruiken” fluister ik grinnikend.
BB997589-2AB7-4DA5-B4CD-21A8D3C43E66.jpeg
BB997589-2AB7-4DA5-B4CD-21A8D3C43E66.jpeg (973.12 KiB) 113 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 19 jul 2020, 18:38

Declan.
De hele tijd dat ze heeft liggen slapen, heb ik, zover dat kon, haar gezicht bekeken. Ze heeft zo’n mooie structuur en zo’n mooie huid. Ik had haar zachte kusjes gegeven, heb haar geknuffeld en aangehoord hoe ze soms wat geluidjes maakte in haar slaap. Even keek ik dan of ze niet wakker was geworden. Als Mason begint te huilen, wordt ze direct wakker. Ik laat haar los, ze ziet er moe uit. Ik wilde zeggen dat ik het wel zou doen, maar Mason heeft waarschijnlijk honger en dat is nou net iets wat ik niet kan. Haar lichaam kraakt, waardoor ik op mijn lip bijt. Ik besluit maar even niks te zeggen, om haar in haar waan te laten. Ik kijk naar haar en Mason en luister naar wat ze zegt. Daardoor moet ik zachtjes grinniken. “Ja Mason, delen.” Zeg ik zachtjes en laat mijn vingers zachtjes langs haar rug heen gaan. Ik ga recht op zitten en druk een zacht kusje tegen haar hoofd. “Ben je een beetje bijgekomen?” Vraag ik en bekijk haar gezicht. Rustig doe ik wat haar achter haar oor en glimlach eventjes. Dit moet voor haar ook wel zwaar zijn. Haar lichaam heeft al een hoop te verduren gehad en nu met dat slapen wordt haar energie er waarschijnlijk niet beter op.
CD9A341A-FE42-4269-BEDF-2B7F35A2F6C8.jpeg
CD9A341A-FE42-4269-BEDF-2B7F35A2F6C8.jpeg (75.94 KiB) 109 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 19 jul 2020, 20:58

Aimee.
Door mijn vermoeidheid had ik niet eens in de gaten gehouden of Declan wakker was of niet, dus ik schrok een beetje van hem. Direct moet ik om mijn reactie lachen en leg mijn hoofd zacht tegen de zijne. “Mason is wel lief voor je, hij zal voorzichtig zijn” zeg ik grinnikend tegen Declan. Mijn ogen gaan weer naar Mason waardoor er automatisch een glimlach op mijn lippen verschijnt, ik verdruk de pijn die ik voel door het zuigen wel erg. “Ik ben nog steeds moe” gaf ik dan eerlijk als antwoord, “maar me lichaam heeft veel te voortduren gehad. Ik heb een kind gebaard, ik ben bijna dood gebloed wat dankzij jou gelukkig is verholpen op ongesteldheid na, ik wou weten hoe het is om weer een wolf te zijn en ondanks dat het snel ging, vroeg het nog wel veel van mijn lichaam. Onbewust ben je toch in je slaap met je baby bezig. Dat is het moederinstinct wat er nu in me zit” leg ik uit. Gegeven moment hield Mason op met drinken waardoor ik mijn shirt weer goed doe en hem heel zachtjes op zijn ruggetje klop, zodat hij een klein boertje laat. Ik weet dat me moeder en me oma dit altijd deden, dus ik doe het gewoon na. Vervolgens ga ik wat meer onderuitgezakt zitten met Mason nog steeds in me armen, “je bent net zo knap als papa” zeg ik dan tegen Mason, ik deed het mutsje op zijn hoofd wat beter want die was tijdens het voeden een beetje gek gaan zitten. “Je hebt wel mijn haartjes, donkere haartjes kan ik al zien” zeg ik grinnikend.
405E37F8-8FE7-47C5-B07E-68C35D3C1B9F.jpeg
405E37F8-8FE7-47C5-B07E-68C35D3C1B9F.jpeg (529.59 KiB) 97 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 20 jul 2020, 11:16

Declan.
Mijn ogen eindigen uiteindelijk bij Mason. Hij is zo’n prachtige baby. En dat zeg ik niet omdat het ons eigen kindje is, maar omdat ik hem echt een mooi kindje vind. Hij heeft de looks van ons, al hoop ik dat hij het meeste van Aimee mee krijgt. Ook qua innerlijk. Al kan het zomaar zijn dat hij heel anders wordt dan dat wij zijn. Een glimlach vormt mijn lippen om wat ze zegt. “Hm gelukkig maar, anders moesten wij even een goed gesprek gaan hebben.” Zeg ik richting Mason, met een neppe ‘serieuze’ ondertoon. “Het id inderdaad niet zo gek dat je moe bent, je moet veel meer je rust gaan nemen tot je weer een beetje de oude bent, dat is echt heel erg belangrijk.” Vertel ik haar als ze is uitgesproken en kijk haar even aan. Als Mason een boertje laat, kijk ik fronsend op. “Zo dan meneer.” Zeg ik grinnikend en kijk dan weer even naar de twee. “Hmm daar ben ik het niet mee eens, Mason je bent net zo knap als ons allebei.” Zeg ik en bekijk zijn gezicht. Zijn ogen gingen weer heel even open, alsof hij daarmee wilt zeggen dat hij inderdaad op ons beide lijkt. Mijn ogen, het haar van Aimee en zo kan ik nog wel even doorgaan..
5661E7DF-227A-43DA-8B61-65B18847176B.jpeg
5661E7DF-227A-43DA-8B61-65B18847176B.jpeg (113.29 KiB) 95 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 20 jul 2020, 13:43

Aimee.
Mijn vinger blijft zacht over zijn wang glijden, hij is zo zacht en zo schattig. “Ik wil geen rust houden, dan mis ik straks wat” mopper ik dan zachtjes waarna ik toch wel even moet grinniken. “Stiekem vind mama toch wel dat je op je papa lijkt” fluister ik in zijn oor, ik weet dat Declan het gewoon kan horen maar het idee. Ik kijk op als ik ineens geklop bij de deur hoor en niet veel later de deur open ging, “goedemorgen” hoor ik Mike* dan zeggen, de weerwolfbewaker zeg maar. “We hebben wat te eten voor jullie en er zijn wat kaartjes en cadeaus geleverd” vertelt Mike dan waardoor ik moet glimlachen en knik, misschien krijg ik wat meer energie als ik ga eten. “Jij wilt vast wel even in papa’s armen liggen of niet” zeg ik dan tegen Mason waarna ik hem voorzichtig doorgeef aan Declan. “Wist je dat vaderschap je heel sexy maakt” fluister ik in Declans oor met een kleine grijns. Mijn ogen gaan weer naar Mike die me het dienblad geeft en de cadeaus en kaartjes aan het voeteneinde legt, niet veel later vertrekt jij. Ook lag er een zak bloed voor Declan klaar, ik pak de zak en maak hem zo klaar dat Declan hem vast kan houden en drinken zonder Mason los te laten. Zelf begin ik dan aan een van de vele beschuit met blauwe muisjes.
108258D0-C501-463E-BC15-48FCFBB84FF1.jpeg
108258D0-C501-463E-BC15-48FCFBB84FF1.jpeg (631.73 KiB) 93 keer bekeken
* Ben de namen van alle bewakers een beetje kwijt oeps.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 20 jul 2020, 13:56

Declan.
“Snap ik lieverd, maar je moet ook aan jezelf denken, ik betrek je overal bij, dat beloof ik je.” Zeg ik haar rustig en streel een plukje achter haar oor. Ik moet toch kort grinniken als ik hoor wat ze zegt tegen Mason. Ze weet dat ik het kan horen en dat vind ik helemaal niet erg. Zeker niet als ze zulke dingen zegt. Dat geeft mij dan wel weer een warm gevoel door mijn lichaam heen. Ook al is het zoiets kleins. Als ik Mike binnen hoor komen, kijk ik op en glimlach. “Ah wat lief, cadeautjes en kaartjes zijn altijd goed.” Zeg ik dan en kijk naar Aimee, die Mason aan mij geeft. Rustig neem ik hem over en geef een kusje op zijn nu nog kleine en schattige neusje. Over een paar jaar kan hij lopen, praten, heeft hij misschien al wel een eigen wil, nu kunnen we hem nog zo klein vast pakken en vertroetelen. Een grijns vormt mijn lippen. “Oh vind je dat?” Vraag ik en grinnik dan zachtjes. Mason begint soort van te jammeren, waardoor ik naar hem kijk. “Hmm wat is er kleintje?” Vraag ik zachtjes en kijk naar hem. Voor ik het weet, kotst hij zo de melk over mij heen die hij net heeft gedronken. Mijn ogen doe ik direct dicht en houd Mason goed vast. “Nou dat was mijn eerste cadeautje.” Zeg ik en begin te lachen. “Dankjewel Mason.” Zeg ik dan en open mijn ogen om naar hem te kijken. Zijn gejammer was wel meteen over en ik zie zelfs een soort van lachje. “Oh vind je dat grappig? Over papa heen kotsen?” Zeg ik lacherig en kriebel even over zijn buikje heen, waardoor hij weer wat begint te lachen. Ik moest dit wel schoonmaken, de geur maakt me misselijk. Ik pak een poetsdoekje wat op het nachtkastje ligt en maak Mason zijn gezichtje eerst schoon, hij zelf was verder gewoon schoon gebleven. “Hm, papa gaat zich even wassen, misschien wilt mama wel weer met je kroelen.” Zeg ik en kijk opzij naar Aimee.
8C16BFA4-D6DE-4DBE-94D3-B74CC9DE0700.jpeg
8C16BFA4-D6DE-4DBE-94D3-B74CC9DE0700.jpeg (47.33 KiB) 92 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 20 jul 2020, 14:22

Aimee.
Een klein jammerend geluidje maak ik, ik weet dat Declan gelijk heeft maar ik wil niet hem elke keer tot last zijn. Een kleine zucht verlaat mijn lippen en ik knik dan maar. Rustig peuzel ik mijn beschuit verder op en kijk naar Mason en Declan, al begint Mason ineens te jammeren en niet veel later over te geven. Direct trek ik een vies gezicht maar moest wel zacht grinniken om Declans opmerking en om Masi die moest lachen. “Vooruit dan, papa ruikt niet meer zo aantrekkelijk” zeg ik grinnikend waarna ik het dienblad een stukje verder weg schuif en Mason weer over neem. Mason was nog steeds aan het grijnzen en ik kon er niks aan doen dan het schattig te vinden. Mijn ogen gaan weer naar Declan en ik kon er niks aan doen door zelf ook te lachen, “dankjewel dat je mama dat bespaart hebt” zeg ik dan tegen Mason met een grijns. Ik rijk naar mijn glas met sinaasappelsap en begin hier rustig van te drinken. Mason had ik ondertussen naast me neergelegd, tussen ons in zeg maar als Declan zometeen hier weer komt te liggen. Ik had gelezen dat baby’s het wel leuk vinden om bij papa en mama te slapen.
DE4781D3-686A-4A37-826A-08892460E55A.jpeg
DE4781D3-686A-4A37-826A-08892460E55A.jpeg (638.36 KiB) 90 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 20 jul 2020, 17:12

Declan.
Mijn blik gaat naar Aimee als ze dat zegt. “Hm, papa’s krijgen vaak de volle laag.. Dat is met luiers verschonen ook zo, alsof ze het weten.” Zeg ik en kijk weer even naar Mason. “Zeg haal die grijns eens van je schattige gezichtje af.” Zeg ik dan en begin zelf te grinniken. Snel druk ik een kusje op zijn hoofd en sta dan op. Ik probeerde ervoor te zorgen dat het niet op de grond kwam, al denk ik dat wanneer ik op vampiersnelheid ga rennen, dat juist wel gebeurd. Zo rustig mogelijk loop ik naar de badkamer en kleed ik me uit. De kleding spoel ik uit en stop dit direct in de wasmachine die ik aan zet. Daarna was ik mijzelf snel onder de douche. Voordeel van mijn snelheid is dat ik dus zo weer klaar ben. Snel maak ik mezelf droog met een handdoek en kleed ik mijzelf aan met schone kleding. Als ik dat heb gedaan ga ik terug naar de slaapkamer. Mijn haren waren nog een beetje nat, maar dat neem ik voor lief. “Zo papa is weer klaar, lekker wat eten.” Ik ga weer op het bed zitten en neem de zak bloed. “Als je wilt kan ik hem overnemen? Als je dat makkelijker vindt?” Ik drink rustig van het bloed, waardoor mijn ogen verkleuren en mijn tanden groeien.
B4A145B8-3E3E-44BC-BBF9-D79B6BC9BAA0.jpeg
B4A145B8-3E3E-44BC-BBF9-D79B6BC9BAA0.jpeg (40.84 KiB) 88 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 20 jul 2020, 18:03

Aimee.
Zachtjes begin ik weer te grinniken om zijn opmerking. Ik volg zijn bewegingen met mijn ogen en als ik hem niet meer zie, eet ik weer rustig verder. Mijn ogen gaan weer op als ik voetstappen hoor en maak een jammerend geluidje, “waarom ben je niet naakt teruggelopen?” vraag ik dan pruilend. Het is wetenschappelijk bekend dat vrouwen vaak geiler zijn als ze ongesteld zijn, dat is zo dubbel want ik vind het niet heel erg fris om dan seks te hebben, niet in bed tenminste. “Mason ligt wel goed zo tussen ons, in het mama-boekje stond ook dat baby’s dit wel prettig vinden” en ik knik naar Mason die op zijn buik lag te slapen. Ik pak een stukje fruit met een vork en begin daar rustig van te eten, zoals ik al verwachtte geven ze me zoveel mogelijk vitamines zodat ik me goed fit ga voelen en een goede weerstand opbouw. Een vrouw die zwanger is of net een kind heeft laten bevallen, is best kwetsbaar voor bepaalde ziektes. Ondanks Declans bloed, kan het nog steeds gebeuren dat ik ergens om dood ga. Het is een brute gedachten maar helaas is de kans er wel, vooral weerwolven zijn daar wat vatbaarder voor maar ik heb dat Declan maar niet verteld.
6EB353ED-B355-45BD-8D8D-9398A68F8998.jpeg
6EB353ED-B355-45BD-8D8D-9398A68F8998.jpeg (914.53 KiB) 87 keer bekeken

Plaats reactie