ORPG // Can we fix this, together?

Avox
Re: ORPG // Can we fix this, together?

Bericht door Avox » 01 jun 2020, 22:45

Aimee.
“De kans was inderdaad klein maar wij hebben gewoon een brein” zeg ik dan grinnikend. Genietend sluit ik mijn ogen als hij me toch nog door zoent en ik vergeet even weer alle angsten die ik net door mijn lichaam had. Als hij mijn lippen los laat, maak ik een protesterend geluidje en ik kijk hem aan. “Ik had gehoopt dat het wat langer kon.. Maar het was Muffasia’s eerste keer en ze wist zelf ook niet goed wat ze moest verwachten. Je speelt dan met zwarte magie” leg ik aan hem uit en ik druk een kusje op zijn kaaklijn. “Maar ik ben blij dat je haar toch even kon spreken en kon knuffelen. Nu weet je ook dat ze altijd bij je is” leg ik aan hem uit en ik druk een zacht kusje op zijn neus. “Ze wist zelfs dat het een jongetje was en dat heb je haar net niet verteld. Ze ziet alles” voeg ik er aan toe. Ik wou net gaan op staan om wat te drinken te pakken, tot dat de man met de hamer komt. Ineens ben ik me een partij moe.. Het is niet te omschrijven. Waarschijnlijk heb ik te veel indrukken gehad vandaag dat ik daarom zo moe ben. Het was ook “laat” niet zo laat hoe we eerder naar bed gingen maar voor een zwangere vrouw is het laat. “Ik ben zo moe ineens” mompel ik dan zachtjes.
6FFF7A78-4244-4803-890D-E9F58B26BE6C.jpeg
6FFF7A78-4244-4803-890D-E9F58B26BE6C.jpeg (681.98 KiB) 329 keer bekeken
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Hylianator

Bericht door Hylianator » 01 jun 2020, 22:53

Declan.
"Hm, wij hebben inderdaad wel een brein ja." Zeg ik en moet toch even grinniken. Het was ook ontzettend toevallig dat we allebei voor Mason kozen. Aan de andere kant was het makkelijk, we hoefden hier geen discussie over te maken. Als ze een protesterend geluidje maakt, moet ik toch even glimlachen. Het feit dat ik nog steeds wat met haar gevoel doe, geeft me een magisch gevoel. Alsof ik de wereld in handen had. Eigenlijk heb ik dat ook.. Aimee is mijn wereld en Mason hoort daarbij. "Zelf had ik ook wel gewild dat het langer zou duren.. Maar ik heb niet alles voor het zeggen helaas.." Zeg ik dan en knik om het feit dat het Muffasia haar eerste keer is. Dat ze dat bij mij geprobeerd heeft, vind ik super tof. Gewoon het gevoel van liefde die ze uiteindelijk voor ons heeft gecreëerd. Ze vindt ons soms vervelend maar ze houdt super veel van ons, dat weet ik zeker. Dat had ik niet verwacht na onze ontmoeting de eerste keer met z'n 3en. Als Aimee aangeeft dat ze moe is, glimlach ik even. Rustig sta ik op en til haar op in bruidshouding. "Tijd voor jou om lekker je ogen dicht te doen." Zeg ik en loop met haar naar de slaapkamer, waar ik haar rustig op het bed leg. Vervolgens kleed ik haar rustig en met alle liefde uit, waarna ik haar pyjama aantrek. Voordat ik deze over haar buik doe, geef ik er een kusje op. "Tot snel Mason." Zeg ik zachtjes en glimlach dan.
bb2be7740f7126323b8031aae6960588.jpg
bb2be7740f7126323b8031aae6960588.jpg (58.46 KiB) 328 keer bekeken
Treat people with kindness. 🌻

Avox

Bericht door Avox » 01 jun 2020, 23:47

Aimee.
Ik murmel wat maar knik dan toch maar, ik wou langer bij Declan blijven maar ja.. Een vampier is nooit moe. Ik laat mijn hand door mijn haren gaan en leg mijn hoofd tegen Declans borstkast als hij me op tilt. Eenmaal in onze slaapkamer, help ik hem met mezelf uitkleden en aankleden. Een zwakke glimlach vormt mijn lippen en ik pak Declans arm vast, “je moet bij ons blijven” zeg ik direct en ik trek hem zachtjes weer naar het bed toe. “Je mag niet weg” voeg ik er aan toe. Ik kruip wat vermoeid meer het bed op, slapen ging slecht door mijn buik want ik wist niet zo goed een houding te vinden hoe ik moet liggen. Ik heb een zwangerschapskussen maar die ligt niet heel geweldig.. Soms kan ik me lekker tegen Declan aan nestelen en dan slaap ik vaak wat beter. Mijn hand had ik op mijn buik gelegd waar ik op een strelende manier overheen streel. “Wil je misschien zo mijn buik nog insmeren met die zalf?” vraag ik dan lief murmelend aan Declan, normaal deed ik het zelf maar op dagen dat ik heel erg moe ben, doet Declan het voor mij. Deze zalf zorgt ervoor dat ik niet veel striemen krijg door de zwangerschap.
63595657-CE04-44AB-8E1F-2C93676C6DD1.jpeg
63595657-CE04-44AB-8E1F-2C93676C6DD1.jpeg (638.36 KiB) 323 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 01 jun 2020, 23:57

Declan.
Mijn blik glijdt even over haar heen als ze zo ligt. Ze is prachtig. Ik zou haar nooit willen inruilen, voor niks. Even kijk ik op als ze zegt dat ik bij hun moet blijven. Dat ik niet weg mag. “Ik blijf bij jullie en ik ga nooit meer weg.” Zeg ik vervolgens en druk wat kusjes op haar lippen. “Een keer knipperen en ik ben terug van de badkamer met de zalf.” Zeg ik met een grijnsje. Op vampier snelheid haal ik de zalf en sta binnen no time naast haar met de zalf in mijn hand. Rustig kruip ik over haar heupen heen en doe haar shirt omhoog. “Als ik je pijn doe, moet je het aangeven.” Voorheen had ik de bijsluiter wel eens gelezen, omdat ik het niet fout wilde doen. Rustig maak ik de tube open en doe een beetje op mijn vingers. Met een ronddraaiende beweging, smeer ik het rustig uit op haar buik, terwijl ik mezelf in de gaten houd dat ik niet te veel kracht zet maar het gewoon aangenaam blijft. Een glimlachje vormt mijn lippen. Het feit dat ze mij dit laat doen zegt mij eigenlijk al wel genoeg. Ze houdt van mij en vertrouwd mij.. Dat geeft mij warme kriebels.
60D8291F-C6BD-4559-8B65-19AB08EAE0A0.jpeg
60D8291F-C6BD-4559-8B65-19AB08EAE0A0.jpeg (168.52 KiB) 322 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 jun 2020, 00:05

Aimee.
“Mooi” mompel ik dan, je kon duidelijk aan mijn stem horen dat ik erg moe ben. “Ik zou je ook niet toe laten” voeg ik er grinnikend aan toe. Ik kijk hoe hij weg gaat en dan weer terug kont met de zalf, “komt goed babe” mompel ik zacht en ik kijk hoe hij de zalf op mijn buik smeert. “Dit voelt heel fijn” zeg ik zacht zuchtend en ik sluit genietend mijn ogen, het voelt even als of spanning van mijn buik gaat door zijn masserende beweging. Als hij klaar is, doe ik mijn slaapshirt naar beneden en ga dan weer voorzichtig op mijn zij liggen, afwachtend op Declan tot hij naast me komt liggen, “ik hoop niet dat je veel last van me gaat hebben komende nacht” mompel ik zachtjes. Doordat Mason wel eens wilt bewegen, beweeg ik ook omdat hij me soms pijn doet. Ik druk een kus op Declans kaaklijn, “bedankt babe, voor alles” murmel ik lief, ik had mijn ogen al gesloten. Ik voel hoe snel mijn lichaam ontspant en dat ik niet veel later in slaap val.
F88D57F2-1B5C-4755-BD52-94079E989AFD.jpeg
F88D57F2-1B5C-4755-BD52-94079E989AFD.jpeg (661.15 KiB) 321 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 jun 2020, 10:14

Declan.
Ze lijkt het prettig te vinden hoe ik haar buik insmeer. Een glimlach vormt daarom ook mijn lippen. “Mooizo..” Zeg ik zachtjes en als ik klaar ben, doe ik de dop weer op de zalf en ga op vampier snelheid naar de badkamer waar ik de zalf neer zet en was ik mijn handen waarna ik ze afdroog. Vervolgens ga ik weer terug en ga ik naast haar liggen. Alleen dit keer besluit ik achter haar te liggen en mijn armen rustig om haar heen te doen. Als ik voor haar lig, kan ik me niet tegen haar aan nestelen. “Hmm maak je geen zorgen, ik heb liever dat jij een goede nachtrust hebt dan ik.” Zeg ik zachtjes en druk een kusje in haar haren. Een glimlach siert mijn lippen als ze mij bedankt. “Jij bedankt..” Zeg ik zachtjes en laat mijn vingers even over haar buik heen gaan. Binnen nu en een week zouden we ons kleine ventje vast kunnen houden en kunnen vertroetelen. Dat is iets wat ik zo graag wil. Waar ik al zo lang op aan het wachten ben en gewoon niet meer op kan wachten. Mijn ogen doe ik dicht en voel dat ik langzaam aan toch wegzak in slaap.
F02A5F44-D093-4B32-8CE8-F3398B45A109.jpeg
F02A5F44-D093-4B32-8CE8-F3398B45A109.jpeg (44.32 KiB) 318 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 jun 2020, 12:39

Aimee.
Ik word s’nachts wakker door erg veel pijn in mijn buik, Mason had getrapt maar deze keer harder dan normaal. Nu ik wakker ben, moet ik ook gelijk plassen dus maak ik me zelf voorzichtig los van Declan en waggel als ware naar de badkamer. Rustig ga ik op de wc zitten om mijn behoeftes te doen, als ik klaar ben was ik mijn handen en waggel weer terug. Alleen krijg ik tijdens het lopen weer die hele erge steken in mijn buik, als of iemand met een mes in mijn buik zit te hakken. Ik kreun er van en sla mijn armen om mijn buik heen. Gegeven moment voel ik tussen mijn benen wat nattigheids waardoor ik naar onderen kijk en zag dat mijn vliezen waren gebroken.. Nu al? Mason zou pas over een week komen! “Declan” zeg ik dan waarna ik weer zachtjes kreun door de pijn. “Mijn vliezen” kon ik er nog enkel uitbrengen. Ik durf geen stap verder te zetten, ik heb nog nooit zo’n pijn ervaren die ik nu ervaar. Ik voel mezelf gigantisch heet worden, wat al een wolfdingetje was en merk dat mijn ogen elke keer veranderen van goud, mijn wolf ogen naar mijn gewone ogen wanneer ik knipper. Zou dat er bij horen als wolf zijne?
54BDD0A6-D1A3-46BA-86CB-994D784DC438.jpeg
54BDD0A6-D1A3-46BA-86CB-994D784DC438.jpeg (609.7 KiB) 315 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 jun 2020, 15:02

Declan.
Vannacht was zo'n nacht waarin ik geen diepe slaap had. Ik had het ook niet echt nodig gehad. Gelukkig maar. Ik merk dat Aimee weg kruipt uit bed, waardoor ik mijzelf toch omdraai. Als ik na een tijdje mijn naam hoor, kom ik overeind. In vampiersnelheid trek ik een broek aan en sta ik voor Aimee haar neus. "Nu al?" Vraag ik en pak mijn telefoon erbij, waarna ik bij haar hurk. Meteen bel ik Muffasia, die wonderbaarlijk snel opneemt. "Haar vliezen zijn gebroken." Zeg ik enkel, waardoor Muffasia blijkbaar opstaat aangezien ik wat gerommel hoor. Zachtjes pak ik Aimee haar hand vast. "Ik kom er nu aan." Zegt Muffasia en hangt op. Mijn telefoon doe ik in mijn broekzak en kijk nog even of het oké gaat met Aimee, door naar haar gezicht te kijken. "Je mag in mijn hand knijpen als het zeer doet." Zeg ik haar dan en bijt even op mijn lip. Mason komt sneller dan we hadden verwacht, maar zeker niet minder gewenst. De wachters doen de deuren open wanneer Muffasia hier is, zij komt meteen naar ons toegelopen en ik kijk op naar haar. "Ik voelde al dat de baby zou komen, ik heb geen oog dicht gedaan." Zegt ze, waardoor ik knik. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet doen, ik heb geen verstand van bevallingen en baby's. Dat kwam wel als de baby er is, maar voor nu weet ik mij geen raad.
3a4d43fb57c8a7d8ac0f8b58c610ff66.jpg
3a4d43fb57c8a7d8ac0f8b58c610ff66.jpg (42.18 KiB) 312 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 jun 2020, 15:19

Aimee.
Ik kon geen stap meer verzetten, het deed zo’n gigantisch zeer. Voorzichtig ging ik door mijn knieën heen midden in de slaapkamer, Declan was bij me neer gehurkt maar eigenlijk had ik daar niks van in de gaten. Ik was erg gefocust op mijn ademhaling en de pijn die ik ervaar. Ik kreeg nog wel mee dat Muffasia naar binnen kwam, “we moeten haar tegen het bedrand aan zetten, dan heeft ze daar ondersteuning” hoor ik Muffasia zeggen. De wachters tilde me voorzichtig op en zette me tegen de bedrand aan. “Het kan zijn dat ze straks beledigend gaat doen. Dit heeft puur en alleen met haar hormonen en alle pijn die ze ervaart te maken. Ze weet straks niet meer wat ze gezegd heeft dus als ze je kwetst doet ze dat niet bewust” hoor ik Muffasia daarna zeggen. Gegeven moment staat ze op en loopt ze naar de ladekast toe. Daar pakt ze meerdere soorten tassen en doeken, “deze moet in haar rug” en ik zag een spuit met een naald. Muffasia kwam soort van achter me zitten en gegeven moment voel ik de naald in mijn rug waardoor ik zacht kreun van de pijn. “Ik kan dit niet” zeg ik zachtjes en schud mijn hoofd, “ik kan dit niet” en dat bleef ik een paar keer herhalen.
C1FD3A75-7FAF-4889-8EEB-ACE3E7D6699C.jpeg
C1FD3A75-7FAF-4889-8EEB-ACE3E7D6699C.jpeg (706.39 KiB) 310 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 jun 2020, 17:34

Declan.
Ergens voel ik mijn nutteloos. De wachters hadden Aimee al opgetild en tegen het bed aan gezet. Vanavond zou het gebeuren. Ik zou vader worden en Aimee mama. Een glimlach siert mijn lippen en ik luister dan naar wat Muffasia zegt. Ik knik weer en lik even langs mijn lippen. “Ze mag zeggen wat ze wil, het is begrijpelijk.” Rustig ga ik naast haar op mijn knieën zitten en pak haar hand vast. Ik moest niet zien dat Muffasia haar die prik ging geven, daar kon ik niet zo goed tegen. Zegt degene die mensen bijt en daarmee hun bloed drinkt, dit kon ik gewoon niet aan. “Je kan dit wel.” Zeg ik tegen Aimee en knijp zachtjes in haar handen. “Jij kunt dit echt.” Zachtjes druk ik een kusje, tegen haar warme wang aan. Haar ogen deden nog altijd wat gekkig, wat wel te begrijpen is. “Knijp mij maar, ik kan er tegen.” Zeg ik zacht en let op haar ademhaling. Deze moest ze natuurlijk goed houden, zodat het allemaal goed zou verlopen. Al hoopte ik dat de hele bevalling gewoon goed zou verlopen, geen gekke complicaties of iets. Mijn blik houd ik op haar gericht.
4DD08A42-C379-4AB3-A6A1-B1015E46D6BE.jpeg
4DD08A42-C379-4AB3-A6A1-B1015E46D6BE.jpeg (27.92 KiB) 307 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 jun 2020, 17:55

Aimee.
Ik leg mijn hoofd tegen de bedrand aan en sluit moeilijk mijn ogen om weer op mijn ademhaling te letten. “Jij hebt makkelijk praten, jij poept zo geen kind uit” zeg ik een beetje kattig en zucht direct. Ik wou proberen niet gemeen te doen maar dat ging best lastig door alle hormonen. “Het gaat goed komen Aimee, echt waar. Je hebt al ontsluiting” hoor ik Muffasia zeggen al snap ik niet wat ze met die term bedoelt. Ik knik vermoeid maar wat en houd Declans hand goed vast. Als ik weer erge pijn voel, kreun ik het weer uit en knijp hard ik Declans hand. Gegeven moment hoor ik Muffasia zeggen: “als je weer een pijnscheut voelt, moet je gaan persen met alles wat je kan” lichtjes frons ik. Het zweet stond inmiddels al op mijn voorhoofd en ik voel me alles behalve sexy en schoon. Als ik weer een pijnscheut voel, doe ik was Muffasia zegt en begin ik hard te persen en een beetje te schreeuwen daardoor omdat het pijn doet. “Kom op Aimee, je kan dit” hoor ik Muffasia zeggen. Ik open mijn ogen en kijk Declan even aan, ik kon niks opbrengen want ik was al veelte moe daarvoor.
F9308AF3-D1E4-4399-AA77-C1508A773958.jpeg
F9308AF3-D1E4-4399-AA77-C1508A773958.jpeg (495.96 KiB) 306 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 jun 2020, 18:46

Declan.
Even grinnik ik door hoe ze tegen mij praat. “Ik kan heel makkelijk praten, dus doe ik dat ook.. Maar ik geloof in jou en dat je dit kan.” Spreek ik haar toe. Een soort van moed inspreken. Met mijn ogen kijk ik naar haar gezicht. Ontsluiting had ik ooit wel van gehoord maar echt nooit bij stilgestaan omdat ik dacht dat ik toch geen vader zou worden. Aimee knijpt in mijn hand en ik laat het haar gewoon doen. Met mijn vrije hand pak ik ook haar vrije hand, zodat ze met beide handen kan knijpen. “Je doet het zo goed.” Zeg ik haar en blijf naar haar gezicht kijken. Ik wil niet weten wat ze nu voelt of hoe ze zich voelt. Het lijkt me verschrikkelijk. Als ons mannetje er is, dan zouden we het kunnen vergeten. Hoe dit was, zeker Aimee kon dan vergeten hoe het voelde. Ze zeggen dat zodra je je kindje vast hebt, je alle pijn vergeet. Zachtjes bijt ik op mijn lip. Het is nooit leuk om iemand pijn te zien lijden. Zeker je eigen vriendin. Mijn ogen kijken in die van haar als ze haar ogen opent. “You got this..” Zeg ik zachtjes en geef haar een moedige glimlach.
9F4EB2B2-B2B1-48BF-87DB-2494F09698EE.jpeg
9F4EB2B2-B2B1-48BF-87DB-2494F09698EE.jpeg (115.79 KiB) 305 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 jun 2020, 20:08

Aimee.
Hoe in vredesnaam kan zo’n kind straks uit mij? Hoe moet ik me dat in vredesnaam inbeelden? Als ik weer een scheut voel, pers ik weer heel erg hard en ik leg mijn hoofd weer vermoeid tegen de bedrand aan. “Kom op Aimee, nog een keer” hoor ik Muffasia enthousiast zeggen, hoezo kan dat mens zo enthousiast doen. Ik kijk Declan weer even aan als hij zegt dat ik het goed doe, een zwakke glimlach vormt mijn lippen maar zoals ik al zei kan ik niks opbrengen om wat tegen hem te zeggen door mijn vermoeidheid. Ik pers nog een laatste keer, hard en ik schreeuwde het ook uit. Gegeven moment hoor ik gehuil waardoor ik op kijk en zag dat Muffasia een baby in handen had, die ze op mijn buik en borst legt. Baby.. Onze Mason.. Hij was erg vies nog maar Muffasia maakt hem snel een beetje schoon met een doekje en legt ook een soort doekje over hem heen. “Declan wil jij de navelstreng door knippen?” hoor ik Muffasia vragen. Ik was te gefocust op Mason. Ik was er overwhelmed met alle emoties wat er door mijn lichaam gierde. Ik aai met twee vingers voorzichtig over Masons hoofdje, hij had donkere haartjes en ook al best veel haartjes. “Ik zal Berry wel samen met Declan snel in een badje doen en dan kleertjes aan trekken, dan kan Muffasia jou verder verzorgen zodat je zo in bed kan liggen” hoor ik een van mijn bewakers melden. Ik knik maar wat maar bleef naar Mason kijken, “hij moet ook gewogen en getemperatuurd worden” hoor ik Muffasia zeggen.
79DC8F16-64BD-4397-87EF-153DFAFC5B6B.jpeg
79DC8F16-64BD-4397-87EF-153DFAFC5B6B.jpeg (973.48 KiB) 302 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 02 jun 2020, 20:20

Declan.
Ik duw kort mijn kaken op elkaar als ik haar zo hoor schreeuwen. Eigenlijk wilde ik de pijn voor haar stoppen. Direct. Maar dat ging niet, dat lukte niet. Als ook ik dan gehuil hoor, kijk ik op. Ik had alleen maar naar haar gezicht gekeken. Rustig laat ik haar handen los als Mason op haar buik en borst wordt gelegd. Een glimlach vormt mijn lippen, terwijl ik tranen in mijn ogen krijg. Trotse tranen, onze kleine jongen is geboren. Zachtjes druk ik een kusje tegen Aimee haar hoofd. “Je hebt het geweldig gedaan, mama.” Zeg ik haar en kijk dan even naar Mason. Muffasia geeft het schaartje aan mij die ik aanpak en vervolgens de navelstreng rustig pak. Ik knip het door, al is het best stug spul, was dit een heel bijzonder moment voor mij. We hebben een kindje op de wereld gezet, een prachtige jongen. Het schaartje geef ik weer terug aan Muffasia, waarna ik weer naar Mason kijk. Het idee van de bewaking was goed, we zouden hem lekker in bad doen, zodat hij schoon wordt en we straks met zijn 3en even kunnen genieten van ons kleine wondertje. Trots kijk ik naar hem, ons kleintje.
248D0F61-676F-40D7-9B62-CC8F6B00D467.jpeg
248D0F61-676F-40D7-9B62-CC8F6B00D467.jpeg (376.35 KiB) 301 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 02 jun 2020, 20:46

Aimee.
Een zwakke, vermoeide glimlach vormt mijn lippen en ik kijk Declan aan. “Kom laten we Berry in bad doen” hoor ik de bewaking weer zeggen, voorzichtig doe ik Mason iets meer in het dekentje waarna de bewaking hem voorzichtig van me overneemt, “ik laat zien hoe je een baby beste kan wassen en daarna kan vast houden Dec” zegt mijn bewaking, ik had me focus even niet wie van de twee het was, “zijn naam is Mason..” zeg ik vermoeid. Ik kijk naar Muffasia die al bezig was daar beneden voor mij te fixen, het moest gehecht worden en verzorgt worden. Ze pakt de emmer met sop en een washandje wat ze had klaar gezet en ze begint mijn lichaam te wassen. Beide bewaking was weg dus kon dit wel even snel. Ze helpt me in schone kleding en begint met een andere grotere emmer mijn haren te wassen, wat ze dan vlecht en als een knotje in mijn haren doet. Mijn gezicht begon ze ook te wassen waardoor ik glimlach, “bedankt Muffasia” zeg ik zacht en ze glimlacht naar me. Voorzichtig helpt ze me overeind en brengt me naar bed. Alles deed erg zeer, voornamelijk daar beneden maar het was het meer dan waard. Vermoeid ging ik in bed liggen, maar wou nog niet slapen. Muffasia zet het babybedje wat we nog eerst hier hadden staan, op advies van anderen, dichterbij ons neer.
49D3CBF2-E332-498D-9C20-9A136AC2A8EB.jpeg
49D3CBF2-E332-498D-9C20-9A136AC2A8EB.jpeg (787.74 KiB) 299 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 04 jun 2020, 14:33

Declan.
Een glimlach vormt mijn lippen door wat er net is gebeurd. Hij is zo klein, zo schattig. Ik wilde hem knuffelen, vertroetelen. Maar eerst moest hij inderdaad gewassen worden. Ik geef een kusje op Aimee haar hoofd en sta op. Dan kijk ik naar hoe ze Mason vast houden. Ik zelf had hem nog geen moment vast gehad, waardoor ik zacht op mijn lip bijt. “Oké..” Zeg ik zachtjes en loop met de bewaking naar de badkamer toe. Mason begint te huilen. Hij is weg van zijn mama, begrijpelijk dat hij huilt. Toch gaan we hem wassen en wordt mij geleerd hoe. Ook wordt mij geleerd hoe ik hem moet vast houden. Eindelijk ons kleine ventje in mijn armen. Ik houd hem rustig vast en druk een kusje op zijn voorhoofd. Het kleine mannetje wordt rustig en samen met hem loop ik naar onze slaapkamer, waar Aimee al klaar ligt. Ik glimlach en kom met Mason bij haar zitten, zodat we met elkaar zouden kroelen. “Sam is onderweg.” Hoor ik de bewaking zeggen. Een glimlach vormt daarom mijn lippen weer.

Foto komt zo x

Avox

Bericht door Avox » 04 jun 2020, 14:56

Aimee.
Het duurde even tot dat Declan en de rest aan kwamen met baby Mason, deze keer hield Declan hem vast wat me toch meer zekerheid geeft. Vaderschap staat hem goed.. Heel goed.. Een glimlach vormt mijn lippen en ik kijk naar Mason, die rustig bij Declan bleef liggen en af en toe hele kleine bewegingen maakt. Zachtjes laat ik mijn vinger over zijn gezichtje heen gaan, “hij mist zijn mutsje nog” zeg ik zacht met een glimlach op mijn lippen. Ik had mijn hoofd tegen Declans borstkast aangelegd aangezien ik erg moe ben. Als de bewaking meld dat Sam eraan komt, bijt ik op het binnenste van mijn wang. Aangezien Declans moeder ons gewaarschuwd heeft, ben ik bang dat ze Sam bedoelt. Het idee dat hij direct komt terwijl de baby letterlijk net geboren is, vind ik niet heel geweldig. “Oke..” zeg ik dan maar zacht en ik zucht even. Mijn ogen gaan weer naar Mason die al weer stil was gaan liggen en aan het slapen was volgens mij. “Mason Neville” mompel ik zachtjes, “klinkt beter dan Declan Neville” plaag ik Declan en steek mijn tong naar hem uit. Vervolgens tuit ik mijn lippen voor een kus, ik was alleen te moe om helemaal omhoog te drukken naar zijn lippen.
343D482C-5B95-4AD9-8679-23C033A36CF9.jpeg
343D482C-5B95-4AD9-8679-23C033A36CF9.jpeg (972.13 KiB) 291 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 04 jun 2020, 17:04

Declan.
Ik wist nou niet of Aimee zo blij is met het bezoek van Sam. Maar ons drieën vind ik heerlijk. Ik houd nu al van ons gezinnetje. Als ze aangeeft dat zijn mutsje nog op moet, pak ik deze rustig uit het laatje, waarna ik het mutsje rustig bij hem op doe. “Zo, helemaal klaar om te kroelen met papa en mama..” Zeg ik zachtjes en glimlach tevreden. Een tevreden zucht komt uit mijn mond. Zijn ogen had ik nog niet gezien, niet heel gek ook. Al hoopte ik dat ze iets weg hadden van die van Aimee. Al dacht zij het waarschijnlijk andersom. “Hmm it does actually.” Zeg ik dan en glimlach naar haar. “Declan, Aimee en Mason Neville..” Zeg ik zachtjes en kijk weer even naar Mason. Al snel merk ik dat ze een kusje wilt, dus geef ik haar deze op haar lippen en vervolgens tegen haar voorhoofd en tussen haar haren. “Je hebt het geweldig gedaan..” Zeg ik rustig en kijk naar Mason, die vredig ligt te slapen. Ik kan de glimlach op mijn gezicht niet meer weg krijgen. Zo ontzettend blij ben ik met ons kindje.
7B8D175F-C970-467C-A66F-F943ECAD7E1B.jpeg
7B8D175F-C970-467C-A66F-F943ECAD7E1B.jpeg (136.51 KiB) 289 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 04 jun 2020, 18:04

Aimee.
Ik blijf naar Mason kijken, “het is ongelofelijk dat hij uit mij is gekomen” mompel ik zacht. Mijn vingers blijven over zijn wangetje glijden wat hij volgens mij irritant begon te vinden aangezien hij iets met zijn armpje beweegt. “Jaa Mama zal wel weer haar vingers thuis laten, maar je bent te schattig” zeg ik dan grinnikend. “Hm ik ben nog geen Neville officieel gezien” zeg ik tegen hem met een kleine grijns op mijn lippen. “Ik heb liever niet dat iemand anders nu Mason vast houd, niet nu hij echt net geboren is. Ik wil niet de kans lopen dat hij ziek word of iets” zeg ik dan tegen Declan, eigenlijk was dat meer gericht dat Sam hem niet mocht vasthouden. Zijn moeder waarschuwt niks voor niks? De enige vriend om ons heen is Sam. Zachtjes begin ik te gapen en ik kijk op als ik geklop hoor, als ik Sam zie ga ik meteen in een soort beschermende modus maar laat het niet blijken. “Zo, Declan die officieel vader is” hoor ik Sam grappend zeggen waarna hij dichterbij komt en kijkt naar Declans armen. “Hoe heet hij? Jullie hadden nog geen naam bedacht op dat moment” vraagt hij dan.
C55E20BF-D712-41DD-9904-599ED3067BF3.jpeg
C55E20BF-D712-41DD-9904-599ED3067BF3.jpeg (785.97 KiB) 276 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 04 jun 2020, 21:20

Declan.
Even kijk ik op naar haar. “Eigenlijk wel een beetje raar ja..” Zeg ik zachtjes. “Weet je.. Ik zat te denken, ik kan ook mijn bloed aan jou geven als je er echt veel last van hebt of iets.. Dat mag altijd.” Met mijn ogen kijk ik in die van haar. Vervolgens kijk ik naar Mason als hij met zijn arm beweegt op het gekriebel van Aimee. Daardoor kan ik het niet laten om te glimlachen. “Jij bent zo schattig.” Zeg ik zachtjes tegen Mason. Rustig kijk ik om naar Aimee en glimlach. “Dat komt nog wel.” Zeg ik knikkend en kijk haar aan. Zachtjes geef ik een kusje op haar voorhoofd en kijk vervolgens om wanneer ik Sam binnen hoor komen. “Hmm hij heet Mason.” Zeg ik en bekijk Mason zijn gezicht nog even. Hij is zo zo zo lief.. “ik blijf maar heel even hoor, ik wilde een glimp van Mason opvangen.” Zegt Sam waardoor ik opkijk naar hem. “Jullie zullen ook wel dood op zijn.” Zegt hij dan waardoor ik even knik. Wat privacy zou wel prima zijn. Een tevreden zucht verlaat mijn neus, waarna ik wat verliefd naar Mason kijk.
C325034A-CB91-4377-9EC9-152C4F81AA06.jpeg
C325034A-CB91-4377-9EC9-152C4F81AA06.jpeg (63.54 KiB) 272 keer bekeken

Plaats reactie