ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 10 jun 2020, 09:39

"Goedemorgen." Zeg ik haar zacht. Met een kleine glimlach op mijn gezicht kijk ik naar haar, maar hou hem met moeite op mijn gezicht wanneer ik haar oog zie. Had ik haar toch een druppel van mijn bloed moeten geven om dit van haar weg te nemen? Voorzichtig streel ik een pluk haren voor haar gezicht weg en kijk naar de wond. "Ja, ik heb goed geslapen, en jij?" Zeg ik wat afgeleid als ik naar haar huid kijk en moeite moet doen om niet meteen woedend de kamer uit te stormen om die jongen zijn nek om te draaien. "Hoe voel je je?" Vroeg ik haar zacht en kijk haar dan eindelijk gewoon aan met een glimlachje.

Rustig schonk ik de koffie in twee koppen. Ik hoorde al wat beweging vanuit mijn slaapkamer. Dat was mijn cue om weer zachtjes naar binnen te kunnen komen. Met de twee koppen koffie loop ik de slaapkamer in en glimlach als ik zie dat ze wakker is. "Goedemorgen." Zeg ik haar en zet een kop koffie op het nachtkastje terwijl ik zelf op de rand ging zitten.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 10 jun 2020, 12:47

Mijn ogen blijven naar die van hem kijken. Gelukkig heeft hij goed geslapen, dat geeft mij een goed gevoel. “Ik heb wel oké geslapen.” Zeg ik hem rustig en ga uit automatisme met mijn vingers langs zijn rug heen. Als hij vraagt hoe ik me voel, bijt ik op mijn lip. “Mijn hoofd doet zeer.. Het licht wat binnen komt is erg vervelend en ik ben soort van duizelig..” Zeg ik hem rustig. “Het liefste blijf ik vandaag liggen maar ik wil zo graag met jou dansen..” Dat laatste zei ik wat zachter. Mijn hoofd leg ik weer rustig tegen zijn borstkast aan en ik sluit mijn ogen. Gewoon omdat dit veilig voelt. Een korte zucht verlaat mijn mond.

Meteen als de deur open gaat, kijk ik op en zie hem met twee koppen koffie staan. Een glimlach siert mijn lippen als ik hem zo zie staan. “Dankjewel.” Zeg ik hem dankbaar en ga op de rand naast hem zitten, terwijl mijn blik bij hem blijft. “Heel erg lief van je..” Ik had het verkeerd ingeschat. Maar als je eenmaal zoiets hebt mee gemaakt, nou ja.. meerdere malen, dan blijf je hangen in de gedachte dat iedereen dat doet.
Treat people with kindness. 🌻

Inuka

Bericht door Inuka » 14 jun 2020, 13:23

Moest ik haar zeggen dat haar oog best blauw was geworden? Ze zou het zelf wel zien zo in de spiegel. Ik probeerde er maar niet teveel naar te kijken. De dekens trek ik iets verder op als ze zegt dat het licht pijn doet. "Dat zit wel goed, we gaan wel een andere keer. Het laatste wat jij nu moet doen is dansen met je duizeligheid." Zeg ik haar zacht en streel zacht over haar rug. De duizeligheid liet wel wat alarm bellen bij me afgaan. Wat als ze toch een lichte hersenschudding had?

Op mijn gemak drink ik van mijn koffie, al is hij nog wel wat heet. Kort kijk ik opzij als ze zegt dat ze het lief vond. "Wen er maar niet aan." Zeg ik haar met een grijnsje. "Voor ontbijt kan ik je alleen niet verder helpen. We hebben niets in huis." Grinnikte ik en rek me nog eens goed uit. "Beetje kunnen slapen?"

Hylianator

Bericht door Hylianator » 14 jun 2020, 13:33

Een zuchtje verlaat mijn mond en ik luister naar wat hij zegt. “Hmm.. Niet denken dat ik niet kan dansen nu en het op deze manier vermijd hm.” Zeg ik hem en grinnik zachtjes. “Ik heb me er namelijk echt op verheugd..” Vertel ik dan, iets zachter dan net. Ook al wilde ik nu echt niet uit mijn bed komen, dan zou ik denk ik meteen omvallen van duizeligheid. Mijn hand schuif ik van zijn rug naar zijn zij, maar blijf verder dicht tegen hem aanliggen. “Dit is fijn..” Zeg ik zachtjes, al worden mijn wangen al snel rood nadat ik dat heb uitgesproken.

Rustig pak ik de koffie op en blaas er een beetje in, zodat ik mijzelf niet zou verbranden. “Hmm.. Ik wen er niet aan.” Zeg ik en knipoog naar hem. “Oh, ik kan zo wel wat halen bij de bakker of iets.. Don’t worry.” Een glimlach vormt mijn lippen. “Ik heb heerlijk geslapen.. En jij?” Vraag ik en neem rustig een slokje van mijn koffie.

Inuka

Bericht door Inuka » 15 jun 2020, 16:36

Zwakjes glimlach ik als ze dat zegt. "De balzaal loopt niet weg, die is er over een weekje ook nog wel." Zeg ik haar zacht en leg mijn wang tegen haar haren aan. "Dit geeft mij de gelegenheid om mijn kleding nog eens goed te strijken en schoenen te poetsen." Zeg ik haar met een licht plagerige ondertoon. Ik moest misschien nog maar eens een nieuwe blouse of shirt halen voor het dansen. Wat ik nu had was wel enigszins uit de tijd. "Gelukkig, ik vind het ook fijn." Zeg ik haar zacht en sluit mijn ogen weer.

Rustig drink ik van mijn koffie terwijl ik naar haar luister. "Oké, het heeft geen haast, maar ik moet straks wel weg." Zei ik haar als ze zegt dat ze wel naar de bakker zou gaan. Ik deed dan wel ontzettend weinig voor de avondclub, maar een dag in de week, daar kwam ik niet onderuit. "Ja ik heb heel goed geslapen." Zeg ik haar met een kleine grijns op mijn gezicht.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 15 jun 2020, 19:03

Even grinnik ik als hij dat zegt. “Zou wel een beetje raar zijn als de balzaal wegloopt ook..” Zeg ik en houd mijn ogen gesloten. Zo te horen is hij wel heel netjes, daar houd ik ook wel van. “Hmm.. Je hoeft van mij niet zo heel netjes te doen hoor.” Ik prik hem zachtjes in zijn buik, waarna ik mijn hand weer op zijn zij schuif. “Dat is fijn..” Antwoord ik op hem en geniet van het feit om hoe we nu liggen. Zo ‘intiem’ heb ik nog nooit met iemand gelegen. Eigenlijk had ik het ook heel snel zo geaccepteerd. Een klein zuchtje verlaat mijn lippen. In de woonkamer hoor ik iets over gister avond, al kan ik me niet concentreren op wat er gezegd wordt.

Mijn ogen kijken op naar hem. “Oh, als ik moet gaan moet je het zeggen he, dan ben ik de moeilijkste niet.” Zeg ik rustig en neem nog een slokje van mijn drinken. Dat hij goed heeft geslapen, geeft mij een goed gevoel. “Gelukkig maar.” Zeg ik zacht en blaas weer even in mijn mok voordat ik een slok neem.

Inuka

Bericht door Inuka » 16 jun 2020, 08:30

"Dat is waar." Grinnikte ik en kon me al helemaal voorstellen hoe het gebouw benen kreeg en ervandoor ging. "Is het grootste deel van dansen niet uitstraling en zelfvertrouwen?" Vroeg ik haar met een kleine grijns op mijn gezicht. Tja, dat was mij in ieder geval geleerd. Daarbij hield ik er wel van om er verzorgd uit te zien. Ik kon meeluisteren met het gesprek in de woonkamer, maar probeerde het van me af te zetten. Het zou me enkel boos maken en ik had maar weinig aanzet nodig om dat joch wat aan te doen.

"Ooh nee, geen haast." Zeg ik haar weer en leun met mijn ellebogen op mijn bovenbenen. "Het is enkel dat ik niet heel de dag kan blijven hangen helaas." Was het maar zo een feestje.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 16 jun 2020, 08:46

“Stel je voor..” Mompel ik zachtjes en verstevig mijn grip wat aan hem. “Hm.. Dat en vaak gaat het met 2 personen over intimiteit en liefde, als een soort verhaal wat er aan vast zit.” Eigenlijk voelde het heel raar om dat te zeggen, maar het is wel zo. Ik vind het heerlijk om zo te liggen met hem en kan het niet laten om tevreden te zuchten. “Hm kun je niet vaker blijven slapen bij mij..” Mompel ik een beetje en krijg wat blos op mijn wangen nadat ik dat gevraagd had. Misschien was het handig als ik wat paracetamol zou nemen, tegen de pijn.

“Ohh gelukkig maar.” Zeg ik rustig en kijk naar hem waarna ik de laatste slok van mijn koffie neem. Als ik deze doorgeslikt heb, zet ik de mok neer op het nachtkastje neer. Mijn blik gaat omhoog naar hem en ik bekijk zijn lichaam even. “Komt wel goed hoor..” Zeg ik tegen hem en glimlach.

Inuka

Bericht door Inuka » 16 jun 2020, 09:31

"En daarom mag er best een beetje moeite zitten in je kleding. Ik zou toch ook niet naar een da-... formele gelegenheid gaan in mijn joggingbroek?" Ik verbeterde mezelf nog in de zin. Het dansen was nooit bedoeld als een officiële date, maar misschien ook wel? Ergens zou ik dat niet erg vinden, maar het klonk meteen zo serieus. "Ooh? Zou je dat willen dan?" Vroeg ik haar toch wel een beetje voorzichtig.

Rustig kom ik overeind en loop ik naar mijn kledingkast om er een setje kleding uit te halen, waarvan ik enkel de broek aantrek. "Dus je hebt heel de dag om je huisgenoot liefdesadvies te geven. Ze zal het nodig hebben met Vince, hij is niet zo een romanticus." Zei ik met een grijnsje. Het was niet helemaal waar, maar het was gewoon leuk om Vince te plagen.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 16 jun 2020, 09:36

Even knik ik om wat hij zegt. Toch moet ik ook wel een beetje lachen. "Heel raar als je daar in je joggingbroek aankomt zetten." Zeg ik en beeld het me in hoe dat eruit zou zien. Rustig doe ik mijn ogen open en haal mijn gezicht van hem af, waarna ik wat omhoog kijk naar zijn gezicht. "Dat zou ik wel willen ja.." Zeg ik hem eerlijk. Het voelt gewoon echt veilig om hier zo met hem te liggen, aan dat gevoel kan ik niks veranderen. Mijn vingers laat ik zachtjes door zijn haar heen glijden, al voelde dat heel zacht aan. Dat kwam misschien ook omdat hij net wakker is en het nog niet in model heeft gedaan. Daardoor moet ik toch wel even glimlachen.

Mijn ogen glijden over zijn lichaam heen, waarna ik praktisch gezien hetzelfde doe. Maar dan met mijn kleding wat hier op de grond ligt. "Hmmm.. Ze is zelf ook niet echt van de eerste stappen nemen, ze durfde niet eens zijn nummer toe te voegen.. Dus ik denk inderdaad dat ik daar mijn handen aan vol heb." Zeg ik en begin te grinniken. De kleding van gisteravond trek ik allemaal weer aan en haal uiteindelijk een hand door mijn haren heen.

Inuka

Bericht door Inuka » 16 jun 2020, 16:46

Ik open mijn ogen wanneer ik weer wat opving uit de woonkamer. "Ach, ik zal niet te netjes komen hoor. Straks zet ik je nog voor schut." Zeg ik haar met een glimlachje en kijk naar haar als ze opkijkt. Mijn wangen werden warm van haar woorden. Ik wist niet goed wat ik moest antwoorden en sluit kort mijn ogen als ze haar hand door mijn haren haalt. "Dan blijf ik vaker slapen." Zeg ik haar zacht.

"Arme meid, ze kan nog wat van je leren." Zeg ik haar grijnzend en gooi mijn shirt over mijn schouder. Mijn armen sla ik om haar heen. "Dus je hoeft je niet te vervelen." Zeg ik haar en leg mijn hand onder haar kin waarna ik een kusje op haar lippen drukte. Ik kon het gewoon niet laten.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 16 jun 2020, 19:09

Zachtjes lach ik als hij dat zegt. "Jij? Die mij voor schut zet? Naast jou sta ik nooit voor schut." Dat zei ik net iets te makkelijk, al vond ik dat zelf. Maar goed, ik meen het wel. Ik bekijk zijn gezicht als hij zijn ogen sluit. "Fijn.." Fluister ik zachtjes, als antwoord op wat hij zegt. Rustig geef ik een zacht kusje op zijn lippen, nu hij zijn ogen toch dicht had kon ik dat wel doen. Zacht laat ik mijn vingertoppen nog door zijn haren heen gaan. Nick moest ik ook nog even informeren, dat we misschien niet zouden kunnen gaan winkelen samen.. Dat zou ook nog wel zonde zijn.

"Ach, het is ook wel leuk om verschillende type meiden te hebben toch, allemaal hetzelfde is niet leuk meer." Zeg ik met een grijnsje waarna ik naar hem knipoog. Ik laat hem zijn armen om mij heen doen en leg zelf mijn handen op zijn zijen. "Ik hoef mij nooit te vervelen." De kus op mijn lippen voelt veel te fijn aan om er niks mee te doen.

Inuka

Bericht door Inuka » 16 jun 2020, 22:52

Zacht grinnik ik als ze zegt dat ik haar nooit voor schut kon zetten. "Dan ken je me duidelijk nog niet zo goed." Zeg ik haar eerlijk. Ooh, daar was ik prima toe in staat. Wanneer ik haar lippen op de mijne voel glimlach ik tegen haar lippen aan. Mijn arm leg ik beter om haar heen. "Nou, ga jij weer lekker onder de dekens liggen, dan ga ik wat te eten voor je halen." Zeg ik haar glimlachend, maar maakte nog geen aanstalten om te gaan.

"Hmm, als ze allemaal hetzelfde waren werd het wel snel saai." Zeg ik haar met een grijnsje. "Ik heb de bitches nodig om mijn zelfvertrouwen een beetje op peil te houden." Zeg ik haar grijnzend. Hmm, wat was dit gevoel. Ik wilde haar niet weg hebben, dat had ik...niet vaak.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 16 jun 2020, 23:36

“Dan is het dus tijd dat ik je beter leer kennen..” Zeg ik rustig en gemeend. Mijn hoofd leg ik weer tegen hem aan. “Ik weet dat je goed kunt dansen, dat je beleefd bent, dat je het opneemt voor mensen.. Dat je best in jezelf kan zitten en dat je onwijs lief bent.. Oh en een klusjesman.” Zachtjes grinnik ik nadat ik dat allemaal heb uitgesproken. Het feit dat ik van hem mag blijven liggen en hij voor ontbijt gaat zorgen, geeft me een warme kriebel door mijn lichaam heen. Dat was een fijn gevoel. Al ging hij nog niet weg. Mijn hoofd houd ik tegen hem aan en mijn ogen had ik weer gesloten. “Hmm.. Ik ben allergisch voor noten, dus niks erin met noten..” Zeg ik zachtjes, als tipje voor hem, voordat ik straks een opgezwollen keel heb.

“Ja, maar ik weet zeker dat er dan altijd nog eentje is die net even wat anders doet.” Ik geef hem een knipoog en grijns er dan kort bij. Als ik dan hoor wat hij zegt, begin ik te lachen. “Dus met andere woorden ben ik ook wel ‘een bitch’ van jou? Ouch.” Met mijn ogen kijk ik in die van hem en trek een wenkbrauw op.

Inuka

Bericht door Inuka » 17 jun 2020, 11:19

Ik merkte aan mijzelf dat ik niet heel goed was in het ontvangen van complimentjes. "Je hebt ook de eerste niet zo mooie kanten van mij gezien." Zei ik haar doelend op gister avond. "Mijn korte lontje, mijn...angsten." Als ze mijn geheim zou weten was het vertaald naar dierlijke driften die bij het vampirisme kwamen. "Allergisch voor noten, dat zal ik onthouden." Zeg ik haar met een glimlach en begin heel voorzichtig onder haar uit te klimmen. "Nog iets?" Vroeg ik haar wanneer ik op de rand van het bed zit en mijzelf goed uitrek. Ik had met mijn kleren aan in bed gelegen en dat voelde nu toch wel een beetje gek.

"Ik denk eerder dat als alle vrouwen hetzelfde waren dat ze constant ruzie zouden hebben en geeneens tijd zouden hebben voor ons mannen." Zei ik haar en liet haar rustig los om naar de kamer te lopen. Lachend knik ik als ze vraagt of ze dan ook een 'bitch' van me is. "Jij bent de ergste van allemaal." Zeg ik haar met een uitdagende grijns.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 17 jun 2020, 16:12

Als hij zegt dat ik zijn niet zo mooie kanten heb gezien, kijk ik op naar hem en leg mijn hand op zijn arm. “Hebben we die allemaal niet..?” Mijn ogen kijken in die van hem en ik geef hem een glimlachje. “Niemand is perfect.” Zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd op het kussen als hij aanstalten maakt om uit bed te gaan. Even denk ik na als hij vraagt of hij met nog iets rekening moet houden. “Hm.. Nee dat was het enige.” Zeg ik en ga op mijn rug liggen, terwijl ik naar hem kijk. De 2 zaten nog altijd in de woonkamer en ik hoopte maar dat het goed zou komen.. Al had ik wel best honger gekregen.

“God ja, alle vrouwen zouden ruzie krijgen met elkaar inderdaad.” Zeg ik en grinnik zachtjes. Dat was helemaal waar. Als hij dat zegt, frons ik. “Nou mijn mond valt hier van open.” Zeg ik en doe mijn armen over elkaar. “Wel je favoriete bitch dan?” Vraag ik en zet een glimlachje op.

Inuka

Bericht door Inuka » 18 jun 2020, 10:49

Voorzichtig klim ik onder haar uit en kijk ik naar haar opzij. "Daar heb je gelijk in." Zei ik haar zacht, ook al kwam het er niet heel overtuigend uit. "Be right back." Zeg ik haar terwijl ik overeind kom en naar de deur toe loop. De deur sluit ik achter mij. Ik wilde de twee negeren, maar als ik niets zou zeggen was de toon ook gelijk gezet. "Morgen." Mompelde ik en liep door naar de keuken om eens te zien wat ze allemaal in huis hadden. Ik had honger, zeker omdat ik normaal de dag begon met iets te drinken, maar mijn dieetwensen hadden ze hier zeker niet.

In de woonkamer rek ik me nog eens goed uit. Lachend kijk ik naar haar om. "Natuurlijk, anders was je hier niet geweest." Zei ik haar terwijl ik opzoek ging naar mijn sleutels en portemonnee en dergelijken. Waar had ik die nou weer allemaal gelaten?

Hylianator

Bericht door Hylianator » 18 jun 2020, 16:56

Een glimlach vormt mijn gezicht als hij zegt dat ik gelijk heb. Het is ook niet dat iedereen perfect hoeft te zijn. Je bent goed zoals je bent.. Tenminste, dat is hoe ik er over denk. Er zijn genoeg mensen die daar anders over denken. “See you in a bit.” Zeg ik en glimlach naar hem. Ik besluit mijn telefoon te pakken en Nick een berichtje te doen. Aangezien ik niet zeker weet of ik met hem kan winkelen als ik mij zo voel. -Heyy Nick, ik heb gister avond een klein ongelukje gehad na onze afspraak en ik weet niet zo goed of het verstandig is om te gaan winkelen van het weekend, ik laat het je nog wel weten en anders mag je altijd gezellig hier heen komen. ☺️- Stuur ik hem en leg mijn telefoon weer weg aangezien het licht niet prettig is op mijn ogen.

Een grinnik verlaat mijn mond. “Weet ik ook gelijk waar ik sta.” Zeg ik dan en moet toch even grijnzen om hem. Wat in hem maakte hem nou zo aantrekkelijk? Of nou ja, ik voel me aangetrokken tot hem, al weet ik niet zo goed wat het is..

Inuka

Bericht door Inuka » 18 jun 2020, 22:33

Rustig trek ik wat kastjes open en negeer ik de twee op de bank. Ik vind wat brood en wat beleg wat ik een beetje bij elkaar op een groter bord leg. Ik vul nog twee glazen met water en balanceer het op het bord. Met het bord in een hand loop ik rustig terug naar haar kamer en zet ik alles op haar nachtkastje.

"Het is een hele eer hoor." Zeg ik haar met een grijnsje. Als ik mijn spullen eindelijk gevonden heb loop ik weer naar haar toe. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar lippen. "Of mag ik je niet zo noemen?"

Nick
Inmiddels was ik alweer een aantal uur aan het werk. Na mijn afspraak met Alexa had ik niet kunnen slapen van het idee dat iemand nog altijd met me meekeek. Ze wisten alles, echt alles. Net als ik er weer aan denk voel ik mijn telefoon trillen. Zouden ze... ik loop naar de keuken en pak mijn telefoon erbij. Het was zeker een opluchting dat het Alexa was, maar haar bericht was minder goed. - Een ongelukje? Wat heb je gedaan? Je hebt nog niet nogmaals je hand verbrand? : O - Stuurde ik haar terug.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 18 jun 2020, 22:41

Nu ik op mijn rug was gaan liggen, had ik wat meer comfort gevonden, al was het veel fijner om tegen Finn aan te liggen. Mijn telefoon licht op, waardoor ik er naar kijk. -Er was een soort van ruzie bij mij, Lizz had een jongen mee genomen naar huis en Finn was met mij mee gelopen, die 2 kregen wat bonje en ik wilde er tussen springen om ze te stoppen.. Toen kreeg ik een vuist in mijn gezicht van die jongen, die eigenlijk voor Finn was bedoeld.. Maar nu weet ik niet zo goed of ons afspraakje door kan gaan 😅😔- Stuur ik terug. Al snel hoor ik de deur open gaan en bekijk Finn, die binnen komt en het ontbijtje neer zet. “Hm.. Heb ik in mijn complimenten lijstje ook neer gezet dat je echt lief bent?” Zeg ik zachtjes, terwijl ik mijn telefoon weer even weg leg.

Zachtjes begin ik te grinniken. “Ik weet niet of ik dat als eer moet zien.” Ik knipoog naar hem en voel hoe zijn armen om mij heen gaan. Normaal gesproken was ik degene die dit soort initiatieven nam, nu was het Harm.. Dat vind ik toch wel echt leuk dat hij dit doet. Zachtjes zucht ik tevreden na de kus op mijn lippen. “Hmm.. Zou jij het leuk vinden als ik jou mijn nummer 6 noem?” Zeg ik hem uitdagend. Eigenlijk wilde ik niet vernoemd worden naar bitch, vandaar deze uitspraak.

Plaats reactie