ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 31 mei 2020, 10:42

Met de handdoek poets ik de laatste beetjes bloed weg en slikte wanneer het weer natte bloed begon te geuren, maar de geur was heel anders. Toch voelde ik mijn tanden pijn doen en keek ik even weg. Diep haalde ik adem voordat ik weer naar haar toe keek en wat bloed uit haar nek haalde. Het was geen vers bloed meer, dat maakte het grote verschil. Ik leg de handdoek aan de kant en knik klein als ze vraagt of ik dat wel wil. "Ik ga je niet alleen laten met Liam en Lizz, nu al helemaal niet." Zei ik haar zacht. Of het slim was om hier te blijven moest ik zelf nog zien. Het liefste ging ik er nu heen en gooide ik dat nutteloze joch door een raam, maar dat lostte ook niets op. Rustig kom ik overeind en pak ik de handdoek weer. Een pyjama, waar vind ik die? Ik kijk wat om me heen en leg mijn hand in mijn nek. Ik was ook niet echt in staat om heel helder na te denken. "Ik uh... ik ga wel een emmer zoeken." Zei ik haar en liep de slaapkamer uit om in de keuken een emmer of een schaal of wat dan ook voor het water te vinden. Wanneer ik een kleine emmer vind doe ik er water in en gooi ik de handdoek er alvast in.

"Je aast gewoon op complimentjes." Zeg ik haar plagend. Ik zou zo gewoon in slaap vallen als we hier zouden blijven zitten. Rustig wurm ik mijzelf onder haar uit en kom overeind. Zonder het te vragen til ik haar grijnzend op en loop ik met haar in mijn armen naar mijn slaapkamer. "In dat geval zullen we jou maar eens instoppen." Grinnikte ik.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 31 mei 2020, 10:52

De manier waarop hij het bloed wegveegt is zo rustig, zo beheerst. Ondanks dat hij niet tegen bloed kan, doet hij dit wel voor mij. Dat zorgt voor een glimlach op mijn gezicht. Wanneer hij in mijn nek begint schoon te maken, kantel ik mijn hoofd een beetje, zodat hij er beter bij kan. Als hij klaar is, doe ik mijn hoofd weer ‘gewoon’ en luister naar wat hij zegt. “Ik vind het heel fijn als je blijft.” Geef ik toe met een glimlach. Al vroeg ik mij af waar hij dan wilde slapen, als hij op de bank zou gaan liggen of iets, voelde ik me wel veilig, maar als hij in deze ruimte bleef, voelde ik me nog iets veiliger. Hij wist zo te zien niet waar hij het zoeken moest, waardoor ik rustig opsta en naar de kast toe loop. Met een beetje wankele benen door de klap die ik gehad had, kost het mij iets meer moeite. Mijn kast doe ik open en ik pak er een pyjama uit. Niet meer nadenkend, trek ik automatisch mijn shirt uit en kijk even naar de bloedvlekken die erop zitten in de hoop dat deze er nog wel uit gaan.

“Ohhh nee hoor.. Maar het is toch leuk om te horen dat jij dat ook wel wilt.” Zeg ik hem dan en grinnik even om zijn plagende manieren steeds. Als hij zich onder mij vandaan maakt, kijk ik even op maar al snel wordt mijn vraag beantwoord als hij mij optilt. Kort lach ik en houd hem dan ook vast. Ik had mij nog steeds niet aangekleed, enkel de handdoek had ik nog om. “Hmm ik houd wel van ingestopt worden.” Een grijnsje vormt mijn lippen.
Treat people with kindness. 🌻

Inuka

Bericht door Inuka » 31 mei 2020, 11:26

Mijn handen houd ik kort onder het koude water, waarna ik ze door mijn gezicht wrijf om iets af te koelen. Het was goed gegaan, ze had niets gezien, niemand Ik til de emmer uit de gootsteen en loop rustig terug. Als ik binnen loop draai ik me met een ruk om terwijl er een geschrokken geluidje uit mijn kwam. "Sorry, ik wist niet-.. sorry." Zei ik haar en wreef met mijn vrije hand door mijn gezicht. Ooh, deze avond werd met de minuut erger. "Ik heb de emmer met water." Zeg ik haar nadat ik even mijzelf van binnen had uitgescholden voor de domme fout om zomaar een kamer van een vrouw binnen te lopen.

Met Val in mijn armen loop ik mijn slaapkamer binnen. Voorzichtig leg ik haar op bed en klim ik over haar heen zodat ik mijn knieën aan weerszijde van haar staan. "Hmm, gelukkig." Zei ik haar grijnzend en druk een kusje op haar lippen. "Ben je al moe dan?"

Hylianator

Bericht door Hylianator » 31 mei 2020, 11:37

Wanneer ik Finn hoor, kijk ik om en aan zijn reactie te zien wilde hij niet op deze manier op mij inlopen. “Nee rustig het.. Het geeft niet.” Immers vond ik dat een bh hetzelfde effect had als een bikini, maar hij voelde zich er niet zo comfortabel bij. Ik had ook kunnen weten dat ik mijzelf pas moest omkleden als hij wist dat ik dat zou doen. Mijn pyjama shirt trek ik aan en bijt even op mijn lip. Of zou het komen omdat, wat hij zag, hij niet mooi vindt? Meteen maak ik mezelf onzeker. Zachtjes knijp ij in het shirt wat ik vast heb en kijk daar even naar. Het was stom van mij om mijzelf om te kleden. Rustig loop ik naar de emmer toe en doe het shirt erin, waarna ik op mijn lip bijt en hem niet echt durf aan te kijken. Stom.

Ik laat mezelf naar binnen dragen en glimlach wanneer hij over mij heen kruipt. Mijn vingers laat ik even door zijn haar heen gaan. “Hmm ik ben niet moe.. Jij wel?” Vraag ik hem en geef dan zelf ook nog een kusje op zijn lippen. Het voelde gewoon, gek genoeg, te goed om niet te doen.

Inuka

Bericht door Inuka » 31 mei 2020, 21:41

Wat ongemakkelijk bleef ik in de deuropening staan tot ik zeker wist dat ze weer een shirt aan had. Rustig draai ik me om en glimlach klein. De emmer zet ik in de hoek. Het lijkt wel alsof ze iedere keer gewond raakt als ik mijn gevoelens laat zien. Haar verbrandde hand, nu deze klap van Liam. Rustig kom ik wat dichterbij en sla ik mijn handen om haar heen. "Hoe voel je je?" Vroeg ik haar, doelend op de pijn.

Grijnzend hang ik boven haar en gooi ik mijn shirt weer weg. Waarom had ik die überhaupt weer aangedaan? Alsof ik die bij Val aan kon houden. "Onvermoeibaar." Zeg ik haar met plagerige toon.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 31 mei 2020, 22:36

Met mijn ogen volg ik wat hij doet. Een glimlach vormt mijn lippen en ondertussen doe ik mijn broek uit. Het shirt was lang genoeg dat hij net boven mijn knieën uitkwam. Als hij dichterbij komt en zijn handen om me heen doet, krijg ik rode wangen maar glimlach er toch even bij. “Mijn hoofd bonkt, mijn oog doet zeer, maar ik wil niet klagen.. Ik ben blij dat jij niet gewond bent geraakt en dat je hier blijft.” Geef ik eerlijk toe en kijk in zijn prachtige ogen. Ik had dat gewoon gezegd zonder enkele moeite, zonder enkele schaamte. “Maar ik wil wel graag liggen voor ik mijn evenwicht verlies..” Zeg ik zachtjes. Al moest ik nog wel mijn bh even uit doen.

Een grijns komt op mijn gezicht als hij zijn shirt weg gooit. “Hmm.. Ik wilde al zeggen, je ziet er niet moe uit.” Zeg ik rustig en druk een kusje op zijn lippen. Hij kan echt wel heel lief zijn, maar ook echt heel aantrekkelijk.

Inuka

Bericht door Inuka » 01 jun 2020, 13:49

Ik hield haar goed vast en luisterde naar haar woorden. Ze was blij dat ik niet gewond was, dat deed me pijn. Zacht zuchtte ik en schudde mijn hoofd. "Als je zo graag wilde dat ik bleef dan hoefde je niet ervoor te springen." Zei hij haar zacht en probeerde erbij te glimlachen. "Sorry dat ik zo deed. Ze raakte een gevoelige snaar." Zei ik haar zacht. Rustig loop ik met haar mee naar haar bed en hou de dekens voor haar omhoog. "Hopelijk wordt het niet blauw." Zei ik haar zacht. Ik kon haar genezen, maar... Nee dat risico kon ik niet lopen.

Grijnzend laat ik mijn hand naar haar handdoek glijden die ik rustig los trek. "Hoe kan ik nou slapen als er zo een knappe dame bij me is?" Grinnikte ik.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 01 jun 2020, 13:55

Mijn blik gaat op naar hem en glimlach om het feit dat hij mij zo vasthoudt. Als ik hoor wat hij zegt, moet ik toch wel even lachen. “Hmm ik kon het je dus ook vragen?” Zeg ik en loop dan rustig met hem mee. “Gewoon vragen is zo saai, ik wilde het spectaculair maken.” Ik kijk op als hij zijn excuses aanbied. “Hey.. Het geeft niet.. Echt niet..” Zeg ik zachtjes en druk een zacht kusje op zijn wang. “Ik hoop ook niet dat het blauw wordt..” Zeg ik en kijk naar hoe hij de dekens omhoog houdt. Rustig stap ik in het bed en ga er comfy liggen. Een tevreden zucht verlaat mijn mond.

“Ach..” Zeg ik en grinnik. Ik laat hem mijn handdoek af doen en bijt even uitdagend op mijn lip. “Hoe kan ik slapen met zo’n knappe jongen naast mij..?” Vraag ik hem dan terug.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 jun 2020, 10:41

Kort haal ik mijn schouders op. "Ooh, maar ik hou wel van saai." Zei ik haar zacht en help haar rustig in bed, waarna ik de dekens goed over haar heen leg. "Het geeft wel." Zei ik haar zuchtend en kwam op de rand van het bed zitten. Ik zou dat jong nog wel krijgen. Ook al zou Annabella me er weken voor opsluiten, het kon me weinig schelen. "Heb je nog iets nodig? Glaasje water of..." Ik kon niet echt wat anders bedenken dan dat.

Tevreden kijk ik naar het heerlijke lichaam dat achter de handdoek vandaan komt. "Ooh, ik kan je wel moe maken als je dat wilt." Zeg ik haar grijnzend en laat mijn handen over haar heerlijke bovenlichaam glijden.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 jun 2020, 11:21

Een klein grinnikje verlaat mijn mond als hij zegt dat hij wel van saai houdt. “Deze avond was alles behalve saai.” Zeg ik uiteindelijk en bekijk zijn gezicht. Hij legt de dekens over mij heen en ik lik even langs mijn lippen. “Nee het geeft echt niet.. Het gaat wel weer over.” Zeg ik hem knikkend. Ik merk dat ik wel echt moe begin te worden van alles wat er gebeurd was. Rustig klop ik naast me op bed, als teken dat hij bij mij moet komen liggen. “Kom..” Zeg ik zachtjes. Het enige wat ik wilde was slapen, maar wel knuffelend met hem, dan zou ik heerlijk slapen gok ik zo.

De blik die hij geeft als hij mijn lichaam ziet, geeft me wat meer zelfvertrouwen. Niet dat ik die niet had, maar het geeft me en extra boost. “Hmm try..” Zeg ik hem uitdagend en bijt grijnzend op mijn lip. Dit is wat ik zo leuk vind aan hem. Rustig pak ik zijn handdoek vast, maak deze los en leg hem aan de kant.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 jun 2020, 14:20

"Dat is waar, ik heb me geen moment verveeld." Antwoord ik haar. Ik ging niet op haar in als ze zegt dat het niet geeft. Het gaf wel wat. Een mensen leven is fragiel en ik ben dat van haar in gevaar aan het brengen omdat ik een te kort lontje heb. "Zeker?" Vroeg ik haar toch voorzichtig terwijl ik rustig bij haar in bed kroop.

Alles aan haar is een uitdaging en ook nog een goede uitdaging. Ze maakte me hongerig naar meer en meer. Ik druk een aantal kusjes op haar lippen voordat ik afdwaal naar haar nek.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 jun 2020, 15:38

Een glimlach vormt mij lippen als hij zegt dat hij zich nog geen moment heeft verveeld. Dat was een goed teken. “Heel zeker.” Zeg ik rustig en leg uiteindelijk de deken over hem neer. Rustig kruip ik wat tegen hem aan. Ook omdat het bed niet al te groot is en omdat ik het fijn vind met hem. Ik voel me veilig, hij is zo lief voor mij. Rustig leg ik toch wat voorzichtig een arm om hem heen, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borstkast leg. Als hij dat niet wilde, merkte ik het snel genoeg. Mijn lichaam ontspant doordat het zo fijn aanvoelt.

Als hij kusjes op mijn lippen geeft, doe ik mijn ogen dicht en laat een genietend geluidje uit mijn mond komen. Zeker als hij doorgaat naar mijn nek, komt er een zachte kreun uit mijn mond en geef ik mijzelf over aan hem.

Inuka

Bericht door Inuka » 03 jun 2020, 22:54

Het bed was een beetje krap zo met zijn tweetjes, maar het ging wel. Gelukkig was ik niet heel breed. Mijn arm leg ik om haar heen en zachtjes druk ik een kusje op haar kruin. "Als er iets is mag je me gewoon wakker maken." Zeg ik haar zacht en sloot mijn ogen. Het was een lange dag geweest en met de stres die mijn lichaam het afgelopen uur had meegemaakt moest ik toegeven dat ik best moe geworden was.

Mijn kusjes dwalen steeds verder naar beneden terwijl mijn handen mee glijden. Ik kan me ook gewoon niet bij haar inhouden. Kort voelde ik mijn tanden tintelen, maar slikte het makkelijk weg. Voorzichtig duw ik haar benen iets uit elkaar.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 03 jun 2020, 22:59

Eigenlijk vind ik het heel erg fijn om zo met hem te liggen. Zeker wanneer hij zijn arm om mij heen doet en een kusje geeft. Meteen voel ik wat kriebels door mijn buik heen gaan en vormt een glimlach op mijn gezicht. “Hmm doe ik.. Slaap lekker Finn.” Zeg ik zachtjes. Deze dag was al druk genoeg en er was te veel gebeurd om er nog wakker over te liggen. Al had ik niet gedacht dat het zo zou eindigen, dat Finn bij mij zou slapen. Het duurde dan ook zeker niet lang voordat ik in een diepe slaap viel.

Het gevoel wat hij mij elke keer geeft, is wonderbaarlijk. Niet te begrijpen hoe hij dit voor elkaar kreeg. Ik laat hem gewoon zijn gang gaan. Zelfs wanneer hij mijn benen uit elkaar duwt, sta ik dat toe. Alsof ik niets anders meer wilde dan hem. Alsof ik alles geaccepteerd had wat hij wilde. Best vreemd dat dat zo gemakkelijk ging.

Inuka

Bericht door Inuka » 05 jun 2020, 17:21

Om zo bij Alexa in bed te liggen was wat ik al die tijd wilde. Dat ze me daartoe vertrouwde, maar dit waren absoluut niet de voorwaarden waaronder ik dit voor elkaar had willen krijgen. Met een angst voor een situatie die ik had uitgelokt. "Slaap lekker." Fluister ik zacht en richt mijn blik op het plafond. Hopelijk kon ik slaap te pakken krijgen, want ook al was ik moe, er dwaalde wel veel gedachtes door mijn hoofd. Gelukkig leek Alexa wel al snel in slaap te vallen.

Kort kijk ik nog grijnzend naar haar op voordat ik kusjes tussen haar benen begon te plaatsen. Het ging allemaal vanzelf bij haar, maar het verveelde niet wat het bij andere dames naar verloop van tijd wel deed.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 06 jun 2020, 00:47

Zelfs in mijn slaap ben ik bezig met Finn. Niet op een slechte manier, hij spookt gewoon door mijn hoofd heen. Een soort ‘perfecte’ droom. Daarom glimlach ik een beetje in mijn slaap en pak hem wat beter vast. Meer grip, zo voelde ik me veilig. Alsof echt niks mij meer kon overkomen. Al had ik nog nooit zo met een jongen gelegen, had ik dit een soort van nodig, of zo. Het laat mij in ieder geval heel goed voelen. Mijn hoofd blijft bij zijn borstkast, ook omdat ik wat kleiner ben dan hem, maar vooral omdat ik dit een prettige positie vind. Blijkbaar.

De kusjes zorgen ervoor dat ik kippenvel over mijn hele lichaam heen krijg. Ik begrijp niet hoe hij dit kon veroorzaken. Oprecht heb ik mij nog nooit zo fijn gevoeld bij een jongen. Vaak was ik ze snel zat of vond ik het niet meer prettig voor mijzelf. Al was dit bij Harm helemaal niet het geval.

Inuka

Bericht door Inuka » 09 jun 2020, 16:58

Gelukkig wist ik uiteindelijk ook in slaap te komen, ook al was het een lichte slaap. Ieder geluidje en iedere beweging maakte me wakker. Ik was niet bang dat haar huisgenoot of haar one night stand iets zouden doen, maar ik was gewoon bezorgd dat Alexa iets nodig zou hebben. Het zorgde er ook voor dat ik al vroeg wakker was. Alexa sliep nog, dus ik bleef rustig liggen en hield haar goed in mijn armen. Ik vond haar altijd al prachtig, en nu ik haar zag zoals ze sliep kon ik enkel glimlachen.

In tijden had ik niet zo heerlijk geslapen als dat ik deed met Val. En niet enkel om alles wat er voor het slapen gebeurde, maar ook gewoon echt het slapen zelf. Wanneer ik helemaal wakker ben klim ik uit bed en rek ik me goed uit, voordat ik zachtjes de kamer uit loop. Direct door naar de koelkast om wat te drinken. Wat kon ik zeggen, na zo een avond had ik goed honger gekregen. Ik luisterde goed of Val nog sliep, terwijl ik een zak bloed open trok en rustig aan mijn ontbijt begon. Finn hoorde ik nog niet, waar was hij dan weer beland?

Hylianator

Bericht door Hylianator » 09 jun 2020, 17:31

Na heerlijk geslapen te hebben, word ik uiteindelijk best nog wel vroeg wakker. In eerste instantie was ik even verbaasd toen ik mijn ogen open deed, nou ja.. Ogen, meer een oog. De ander voelt dik en pijnlijk aan. Mijn hoofd draai ik daarom nog wat weg tegen zijn borst kast aan, ook voor het licht wat in de kamer schijnt. Ik wist niet zo goed of hij nog sliep of niet en ik wilde hem niet wakker maken. Zachtjes knijp ik in zijn shirt. Ik gok dat ik hem de hele tijd vast heb gehouden, aangezien ik wakker werd zoals ik was gaan slapen. Of het moest puur toeval zijn.

Na vannacht was het wel fijn om wat slaap bij te tanken. Met Harm vind ik het oprecht heel erg fijn en ik hoop dat eigenlijk nog even te blijven voelen. Op het moment lig ik op mijn buik en doe ik mijn armen om het kussen heen als Harm weg gaat. Al merkte ik daar niet heel van aangezien ik nog best in een diepe slaap lig. Niet heel gek na wat we allemaal hadden gedaan.

Inuka

Bericht door Inuka » 09 jun 2020, 21:25

Kort twijfelde ik of ik niet zachtjes uit bed moest komen om wat te eten en wat eten voor haar te maken, maar ze had me gewoon vast. Al zou ik het willen, wat niet zo is, dan zou ik niet weg kunnen. Wanneer Alexa weer beweegt kijk ik kort weg. Het moest eng zijn als een nog vrij nieuw gezicht je aan het aanstaren is als je wakker wordt. Maar wanneer ze verder tegen me aan wegduikt kijk ik bezorgd, maar met een glimlach naar haar en streel ik zacht met mijn hand over haar rug.

Rustig drink ik de zak bloed leeg en gooi hem in de prullenbak. Met een keukenpapier maak ik op mijn gemak mijn mondhoeken schoon. Wanneer mijn ontbijt een klein beetje gezakt is zet ik het koffiezetapparaat aan en zoek ik door de kastjes opzoek naar normaal eten wat ik voor Val klaar kon zetten. Heel veel hadden we niet in huis voor dingen als ontbijt. Misschien moesten we maar gewoon ergens anders wat gaan eten.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 09 jun 2020, 22:19

Ik voelde gestreel langs mijn rug, wat mij vertelde dat Finn wakker is. Heel rustig kijk ik op naar hem en slik even. “Goedemorgen..” Zeg ik zachtjes als ik zie dat zijn ogen open zijn. Zo van dichtbij kon ik zijn ogen goed zien en zie het licht wat weerkaatsen, wat zijn ogen super mooi maakt. Vanuit de woonkamer hoor ik gelach, blijkbaar is die jongen nog met Lizz en zijn ze wakker geworden. “Heb je goed geslapen?” Vraag ik hem dan en heb nog niet de intentie om hem los te laten. Mijn hoofd bonkt en het liefste zou ik de hele dag in bed willen blijven, maar ik had met hem afgesproken om te dansen. Eigenlijk wilde ik niet dat hij mij zo ziet, zo.. ‘zwak’. Het is niet bepaald aantrekkelijk als je een blauw oog hebt en je je wat slecht voelt.. Dus doe ik me net even wat beter voor dan ik me voel. Een wat gemaakte glimlach komt op mijn gezicht terwijl ik zijn gezicht bekijk.

Na een kort tijdje word ik dan toch wakker en kijk even om me heen. Harm was nergens te bekennen, waardoor ik zacht op mijn lip bijt. Rustig rek ik me uit, waarbij een aantal botten wat kraken. Vervolgens sta ik op en trek ik in ieder geval mijn lingerie aan, voor zover dat hier lag. Een klein zuchtje verlaat mijn mond. Uiteindelijk was dit hoe het altijd eindigt. Ik, alleen in het bed van een ander of van mijzelf.

Plaats reactie