ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 14:27

Het was lastig niet gelijk op te staan en de jongen een klap te verkopen met zijn belachelijke voorstel. "Hoor je het Lizz, je bent blijkbaar niet genoeg voor hem." Zei Finn met een licht geïrriteerde grijns. Zijn hele humeur was omgeslagen. Ik wilde haar uitnodigingen bij mij, want met deze twee zou het niet heel gezellig zijn, maar Harm kennende was dat net zo erg. "Het is al laat, misschien kunnen we beter gaan slapen. Morgen heb je alle energie nodig." Verzekerde ik haar met een kleine glimlach.

Mijn arm sloeg ik om haar heen. "Dat zal de reden zijn dat het zo lastig is. Jullie begrijpen elkaar ook al niet." Grinnikte ik en legde mijn hoofd tegen haar haren aan. "Hmm, moet je wel mijn vader eerst om toestemming vragen hoor."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 14:33

Aan alles kon ik merken dat het niet meer was zoals net. Als Finn dat zegt, moet ik moeite doen om mijn lach in te houden. “Ach houd je bek Finn, je bent gewoon jaloers dat wij een trio zouden willen, ik vind het niet erg.” Zegt ze, waardoor ik al helemaal de rillingen krijg. Waarom wilden mensen dat überhaupt. Mijn blik wend ik naar Lizz en Liam. Liam staat te grijnzen. “Lijkt me een strak plan, hebben we allemaal een leuke avond.” Zegt hij en ik schud mijn hoofd. “In jullie dromen.” Zeg ik, waardoor Liam fronst. “Niks in je dromen schatje, dit wordt leuk.” Mijn blik gaat weer naar Finn en luister naar wat hij zegt. Kort knik ik maar, hij had niet de intentie om te blijven. Rustig sta ik op, zodat ik met hem mee kon lopen naar de deur.

Uit reactie druk ik een kusje op zijn kaaklijn en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. “Meiden onderling zijn ook niet te volgen, jongens zijn veel makkelijker om mee om te gaan, hebben niet zoveel gedoe mee.” Zeg ik dan en grinnik. “Waar woont je vader, dan ga ik persoonlijk langs en vraag ik hem om toestemming.” Ik kon het niet laten om even te lachen.
Treat people with kindness. 🌻

Inuka

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 15:32

Deed Harm het ook zo? Een bimbo zoeken en gewoon binnen wandelen. Ik wist dat ik hier weg moest voordat ik oprecht boos werd. Diep haalde ik adem en hield mijn blik op Alexa gericht. Ik voelde me schuldig dat ik haar bij deze twee achter liet. Met ieder woord dat er uit Liam kwam raakte ik meer gefrustreerd. Rustig kwam ik overeind en wilde naar de deur lopen, maar zijn laatste opmerking kon echt niet. "Ik had je hoger ingeschat. Die vorige jongen was tenminste nog enigszins verzorgd." Ik kon het niet helpen. Kon me niet inhouden, ze kroop te gamakkelijk onder mijn huid.

"Daar ben ik het helemaal mee eens." Verzekerde ik haar. Met een tevreden glimlach op mijn gezicht sloot ik mijn ogen. "Graf 157 op de begraafplaats hier in de stad." Zei ik haar nuchter. "Succes, maar ik denk dat hij het je moeilijk zal maken."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 15:40

Een zucht verlaat mijn mond en mijn armen doe ik over elkaar heen. Ik weet mezelf geen houding te geven. Zoekend naar waar ik naartoe moet kijken, loop ik op de deur af. Als ik hoor wat Finn zegt, kijk ik om naar hun. “Hm, heb eens wat plezier in je leven, je begint vast te zitten in je stoffige leven.” Zegt ze en ze grijnst. “Maar maakt niet uit, wij nemen Alexa wel.” Plakt ze er nog achteraan waardoor ik kort mijn hoofd schud. Rustig loop ik verder naar de deur en bijt op mijn lip. Op de een of andere manier kon ik hier geen weerwoord tegen geven. Ze waren hem sowieso aan het uittesten, dat voelde ik. Dat is nou eenmaal wat Lizz deed. Wanneer ik weer omkijk naar hun, zie ik dat Liam mij uitgebreid staat te bekijken, waardoor ik nog ongemakkelijker word. Mijn wangen kleuren rood en meteen kijk ik weg.

Mijn hoofd laat ik op zijn schouder liggen en grinnik door zijn opmerking. Al wordt de opmerking daarna toch wel een ander verhaal. Rustig kijk ik op naar hem. “Je hebt geen vader meer..?” Vraag ik hem en slik. Dat wist ik niet. Als ik dat wist had ik er niet zo op ingegaan zoals ik had gedaan. Zachtjes leg ik mijn hand op zijn arm en streel met mijn duim langs zijn arm heen.

Inuka

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 15:50

De woede die ik voelde kroop door mijn lichaam en met moeite bleef ik staan waar ik stond en vloog ik de twee niet aan. Maar als ze zegt dat ze Alexa wel pakt schud ik mijn hoofd. "Je denkt echt dat Alexa zin heeft om met een overconfident slet en een toyboy een trio te hebben?" Met een sarcastische lach draai ik me naar de deur en loop naar Alexa toe. Ik zie haar wangen rood kleuren en volg haar blik naar Liam. That's it, de laatste druppel. Ik grijp Liam bij zijn kraag en kijk hem strak aan. "Raak haar met een vinger aan en je verliest die hele hand." Siste ik bijna onhoorbaar.

Gemeen van me om zo te antwoorden, maar het was geen leugen. Mijn vader was jong overleden, niet lang na mijn veranderen. "Het is niet erg. Hij was ziek. Het is beter zo." Verzekerde ik haar en trok haar wat dichter tegen me aan.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 15:56

Meteen voel ik me schuldig. Terwijl ik hier niks aan kon doen. De avond die zo mooi begon en zo leuk was, eindigde zoals dit. Hij had gelijk, dat wilde ik absoluut niet. Echt geen haar op mijn hoofd dacht eraan om dat te willen doen. Lizz begint te lachen. “En je denkt wel dat ze jou zou doen? Skinny ass jongen met geen warmte in zijn hart.” Even frons ik om wat ze zegt. “Je kent Finn niet eens.” Zeg ik dan, vanuit het hoekje. Als ik zie dat hij op Liam afloopt en hoor wat hij zegt, slik ik, maar hij verdiende het wel. Liam trekt een wenkbrauw op en lacht. “En hoe wil jij dat gaan controleren, mafkees.” Liam duwt hem naar achteren en ik voel dat dit verkeerd af gaat lopen. “Jij hebt geen idee wat ik allemaal met Lizz en haar kan doen, het moment dat jij de deur uit loopt.” Zegt hij, kleine dreiging in zijn stem was te horen. Nu wilde ik helemaal niet meer hier zijn.

Mijn aandacht ligt volledig bij Harm, terwijl ik luister naar wat hij zegt. Rustig knik ik en druk een kusje op zijn wang. “Wat had hij..?” Vraag ik hem en glimlach dan toch een beetje als hij mij dichterbij trekt. Mijn hand leg ik op zijn buik en mijn hoofd weer tegen hem aan, waardoor ik hem soort van knuffel.

Inuka

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 16:10

Los van Liam die hier als een pervert Alexa stond te bekijken was Lizz haar uitdaging niet uit te houden. "Nee, maar ik sta hier ook niet als een verwend ondankbaar kind een snoepwinkel leeg te kijken." Zei ik haar nog.
Ik laat me achteruit duwen, maar er zat geen wandeling in. Hij gaf me enkel de kans hem nog eens aan te vliegen. "Ooh, de toyboy kan ook stoer praten. Kom dan, eens zien of er een beetje kracht in zit. Ik zal niets doen. Eens zien of je een deukje kan slaan in een skinny ass jongen." Ik leunde iets naar voren en tikte met mijn vinger op mijn wang. Geen kans dat hij mij iets aan kon doen, maar als hij eerst sloeg kon ik het rechtvaarden.

Mijn andere arm leg ik ook om haar heen en wrijf zacht over haar arm. "Longkanker, maar dat had hij aan zichzelf te danken. Hij heeft tot op de laatste dag nog gerookt." Zei ik haar en glimlachte klein. Het was een eigenwijze man.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 16:17

Zoals ik al dacht ging dit niet goed komen. Rustig loop ik op de twee af, waarna ik toch even twijfel. Al wilde ik geen bloed hier rond hebben, aangezien het net netjes is. Liam grijnst en kijkt naar hoe Finn op zijn wang tikt. “Hm, die skinny ass boy gaat zo rake klappen krijgen.” Zegt Lizz, waar ik mij ook alleen maar meer aan irriteer. Daardoor raakt Liam getriggerd en maakt zijn hand tot een vuist. Doordat ik dat zie, besluit ik toch op hun af te gaan. Mijn hand leg ik tegen Finn zijn arm en ga tussen hun in staan.”Nee jongens dit gaat nie—“ Ik wilde tussen beide in komen door ze weg te duwen van elkaar, maar ik had niet gezien dat Liam al uithaalde, waardoor hij in plaats van Finn, mij raakt in mijn gezicht. Meteen knijp ik mijn ogen dicht en leg ik mijn handen over mijn gezicht heen, waarna ik een paar stappen achteruit zet. “Oh shit.” Hoorde ik Liam zeggen, maar tranen schieten al in mijn ogen.

Rustig nestel ik mezelf goed tegen hem aan en sluit mijn ogen. Het was gek dat het zo vertrouwd voelde. Nu meteen al.. Zo bijzonder als het nu voelde, zo had ik het nog nooit gevoeld met een jongen. Al wilde ik niet geloven dat ik gevoel voor Harm zou kunnen krijgen, was dit toch wel heel prettig. “Hm.. Het is wel vervelend dat hij gestorven is.. Een vaderfiguur in je leven is soms wel fijn, al kunnen we elkaar de hand soort van schudden, ik heb geen moeder meer.” Vertel ik hem rustig en slik even. Hoe waren we op zo’n serieus onderwerp gekomen?

Inuka

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 16:33

Ik stond er helemaal klaar voor. Kom maar op met je zielige aanval, ik lust je rauw. Op het moment dat ik me schrap zet voor de klap zie ik Alexa ervoor staan en wil ik haar nog wegtrekken, maar ik ben te laat. "Alexa!" Zeg ik geschrokken. Meteen stap ik naar haar toe en ga beschermend tussen haar en Liam in staan. Voorzichtig duw ik haar richting een stoel en hurk voor haar neer. "Waar heeft hij je geraakt?" Vroeg ik haar en trok voorzichtig een van haar handen weg van haar gezicht om te zien hoe hij haar geraakt had.

"Prettig misschien wel, maar hij had naar het einde toe veel pijn. Nu heeft hij tenminste rust." Zei ik haar zacht. Ik had vrede met de dood van mijn vader. Hij had het mooiste einde gehad wat je kan hebben. In je slaap, nadat je iedereen vaarwel hebt kunnen zeggen. "Hoe ben je je moeder verloren?" Vroeg ik haar.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 16:38

Wanneer Finn mij begeleid naar de stoel, vertrouw ik hem daar volledig op. Al voel ik dat er bloed uit mijn neus begint te stromen. Dat wilde ik tegen houden met mijn handen, maar dat lukte niet helemaal. Mijn betraande ogen doe ik open, terwijl een van de twee pijnlijk aanvoelt. Finn haalt een van mijn handen weg, die al onder het bloed zat van mijn neus. Ik kijk op naar hem. “Mijn neus en oog..” Zeg ik, terwijl mijn stem een beetje overslaat. Ik wilde niet ‘zwak’ overkomen en hield me groter voor dan ik daadwerkelijk ben. Even slik ik en haal mijn andere hand ook van mijn gezicht af, terwijl er tranen over mijn wangen rollen. Het bloed druppelt op mijn kleding en een snik verlaat mijn mond. “Ja.. Wij gaan.” Hoor ik Lizz op de achtergrond.

Even knik ik als hij dat zegt. Klinkt redelijk. Even bijt ik op mijn lip. “Ze ging ‘s avonds met de auto naar huis vanaf haar werk.. Ze denken dat ze is aangevallen door een beest, een groot dier ofzo, heel haar nek lag open, maar dan vraag ik me af hoe zo’n beest in die auto is gekomen aangezien ze daar was gevonden..” Een zucht verlaat mijn lippen. “Ik geloof niet dat ze aangevallen is door een dier.” Als ik het toch eens zou weten..

Inuka

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 22:43

Het moment dat ik haar hand weg haalt komt de penetrante lucht van bloed bij me binnen. Meteen kijk ik weg en voel ik hoe de huid rondom mijn ogen samentrekt en ik mijn tanden voelde bewegen. Binnensmonds scheld ik en voel hoe mijn hele lichaam zich op de geur van bloed richtte. Ik zet mijn tanden in mijn eigen lip en stap kort van de stoel weg. "Kijk omhoog, hou je neus dicht." Zei ik haar, maar de woorden kwamen er met moeite uit. Ik dwong mijzelf om weg te lopen en liep direct naar de koelkast om iets uit het vriesvak te pakken. Snel gooide ik wat water in mijn gezicht, hopend dat het hielp, waarna ik de handdoek pakte en daar deed ik het doosje bevroren fruit in. "Hou het ertegen." Zei ik haar en stapte meteen weer weg van haar en keek de andere kant op. Dit was mijn schuld, ik had hem niet moeten uitlokken.

Het kostte moeite mijn gezicht neutraal te houden als ze vertelt over haar moeder. "Wat denk je dan dat het geweest is?" Vroeg ik haar voorzichtig. Ik kon wel raden wat haar te pakken had gehad. Ik legde mijn wang weer tegen haar hoofd en sloot mijn ogen maar. "De wereld zit vol enge beesten." Mompelde ik zacht.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 22:53

Het moment dat ik mijn handen niet meer voor mijn gezicht had, reageert Finn apart. Het schiet mij te binnen dat hij niet tegen bloed kan. Rustig bijt ik op mijn lip. "Oh ja.. Sorry j-je kan niet tegen b-bloed." Stotter ik een beetje. Het is vervelend voor hem dat hij er niet tegen kan, maar heel lief dat hij mij alsnog helpt. Ik doe wat hij zegt, en pak uiteindelijk het bevroren doosje aan wat gewikkeld zit in een handdoek. Rustig leg ik dat tegen de plek waar de klap was gekomen. Lizz en Liam waren haar kamer in gegaan, waardoor ik nu alleen met Finn in de woonkamer ben. "Sorry.." Zeg ik zachtjes. Ik wilde hem niet ongemakkelijk laten voelen. Mijn hoofd houd ik omhoog, waarna ik slik en wat bloed proef. Waarschijnlijk doordat ik mijn hoofd omhoog houd. Mijn ogen doe ik even dicht, al voelt de ene echt super pijnlijk. Een zucht verlaat mijn mond, dit is niet hoe ik had voorgesteld dat de avond zou eindigen. Een stukje van de handdoek die koud is, leg ik een beetje over mijn oog heen, om die ook te koelen. Mijn tranen veeg ik weg en slik nogmaals.

"Ik weet het niet, maar ooit kom ik er wel achter." Zeg ik vastberaden. Het was nog niet zo heel lang geleden gebeurd, dus ik zou het nog wel te weten komen. Hoop ik. "Niet alleen maar beesten, ook gekke mensen." Zeg ik en glimlach om hoe hij bij mij zit. Mijn vingers laat ik rustig door zijn haar heen gaan.

Inuka

Bericht door Inuka » 30 mei 2020, 00:26

Met moeite bleef ik in de hoek van de kamer staan. Ik wilde haar helpen, maar ik kon haar niet laten zien wat haar bloed met mij deed. Ik wist niet eens of ik dat wel aan zou kunnen, mijzelf zou kunnen beheersen. "Het is niet jou schuld." Zei ik haar gespannen. "Ik had hem niet uit moeten dagen." De geur van bloed bleef en het leek niet minder te worden. Of had ik gewoon honger? De kleuren uit mijn zicht verdwenen en werden allemaal vervangen door een donkere bloed rode kleur. "J-je moet naar de EHBO." Zei ik haar. Wat als ze een hersenschudding had? Dat joch had niet ingehouden.

"Ik hoop het voor je." Zei ik haar zacht al meende ik het niet. Ik hoopte dat ze er ooit vrede mee zou krijgen dat het een beest was. "Mensen zijn niet beter dan beesten." Zuchtte ik zacht.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 30 mei 2020, 00:39

Het feit dat het hem zoveel deed dat ik aan het bloedden was, vond ik echt heel erg vervelend, vooral voor hem. Rustig kom ik overeind, al weet ik dat zitten beter was. Op wat goed geluk loop ik naar de keuken toe en houd mijn neus dichtgeknepen, in de hoop dat het minder zou worden. Het was niet mijn schuld.. "Maar ik vind het wel.. Vervelend dat het gebeurd is.." Zachtjes zucht ik en hang boven de wasbak, terwijl ik mijn evenwicht moet houden door te steunen tegen het aanrecht. Hij klonk ineens heel anders toen hij zei dat ik naar de EHBO moet. "Nee het v-valt wel mee.." De verkoeling haal ik van mijn gezicht af en was mijn handen die onder het bloed hadden gezeten. "Het wordt al minder.." Verzeker ik hem, in de hoop dat hij zich daardoor beter zou kunnen voelen.

"Ik vind wel antwoorden op mijn vragen.." Mompelde ik een beetje binnensmonds. Maar dat meende ik wel. Mijn ogen houd ik gesloten terwijl ik tegen hem aan blijf zitten. "Mensen zijn zeker niet beter dan beesten, soms wel erger dan beesten." Knik ik, daar was ik het zeker mee eens.

Inuka

Bericht door Inuka » 30 mei 2020, 14:30

Met mijn rug blijf ik naar haar staan terwijl ik met moeite mijn ademhaling in controle hield, maar mijn hele lichaam en instinct vocht tegen mijn wil. Zoveel dat een stekende pijn door mijn lichaam trok. "Ik doe hem wat." Gromde ik. De woede die erbij kwam hielp al helemaal niet. Wanneer ze naar de keuken loopt beweeg ik naar de andere hoek in de kamer. Alles om maar zo ver mogelijk weg te zijn van het bloed. Ik had nog geluk dat ik gegeten had vanmiddag. Ik had beter moeten opletten. Wat was er gebeurd als ik Liam een bloedneus had geslagen, voor hem kon ik mijzelf nooit tegenhouden. "Nee, voor je oog, voor je hoofd." Zei ik haar en wreef door mijn ogen, maar de huid eromheen wilde niet ontspannen.

Een bekende geur van bloed kwam bij me binnen. Van zo een afstand moest het best wel wat zijn om het te kunnen ruiken. Van wie was dit? Mijn aandacht ging weer uit naar de dame in mijn armen. Zacht drukte ik een kusje op haar kruin. "Dat zeker, beesten doen alles op instinct, mensen maken de keuze zelf."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 30 mei 2020, 16:03

Het bloedden wordt gelukkig al wat minder, maar mijn shirt moest ik straks gelijk even in koud water laten weken, anders ging het er niet meer uit. Een zuchtje verlaat mijn mond. “Sorry ik.. Wilde niet dat jullie elkaar p-pijn zouden doen..” Zeg ik vervolgens. Het is ook stom om tussen 2 jongens in te gaan staan die een gevecht aan gaan. Daar had ik beter over na moeten denken. Mijn hoofd bonkt, vooral bij mijn oog. Maar dat was ook wel logisch. “Nee ik.. Het komt wel goed.” Zeg ik rustig. Eigenlijk was ik altijd wel eigenwijs met naar een dokter gaan of iets van een arts. Met trillende handen, pak ik een glas en vul deze met water. Daarna pak ik paracetamol en neem er 2 in met het water. Doordat ik zo geschrokken was, beeft mijn lichaam een beetje. Het bloedden van mijn neus is gestopt, waardoor ik het rondom mijn neus en lippen schoonmaak, zodat Finn het niet hoefde te zien. “Ik zal wel even..” Mijn hand leg ik tegen mijn hoofd aan en slik. “Een schoon shirt aan doen, d-dan zie je ook daar geen bloed m-meer op.” Vertel ik hem rustig.

Een glimlach vormt mijn lippen door het kusje wat hij geeft. Hij kon best wel lief zijn, dat gaf me wel wat kriebels in mijn maag. Maar als ik me realiseer dat het kriebels zijn, bijt ik op mijn lip. “Hm-hm..” Geef ik als antwoord en leg mijn hand rustig op zijn buik, om hem op die manier te knuffelen.

Inuka

Bericht door Inuka » 30 mei 2020, 16:14

De geur van bloed wordt steeds minder en ik voel hoe mijn lichaam iets ontspande. Diep haalde ik adem en wreef ik over de huid onder mijn ogen. Ik wil er voor haar zijn. Ze had pijn, dat hoorde ik met gemak in haar stem. "Ik wilde niet dat hij jou wat aan zou doen." Zei ik haar zacht. Wie weet tot hoever Lizz en Liam haar toe hadden geprobeerd te krijgen. Wanneer de geur van bloed een beetje dragelijk begon de worden liep ik naar de raam en keek ik in de weerspiegeling om te zien of mijn gezicht was bijgetrokken. Mijn ogen waren nog wat rood, maar de donkere aders rondom mijn ogen keken weg te zijn getrokken. "Nee, je gaat naar bed. " Zei ik haar en haalde nog eens goed adem voordat ik me omdraaide en naar haar toe liep. Ik hield mijn blik weg van het bloed. "Kom." Zei ik haar zacht en legde mijn hand op haar rug terwijl ik mijn andere voor haar uit hield om aan te steunen. Ik keek haar niet aan, maar naar de deur van haar slaapkamer, om maar niet het bloed op haar shirt te zien. Ik voelde haar trillen wat me nog bozer maakte op die Liam. Als Alexa me nu niet nodig had gehad had ik ieder bot in zijn lichaam gebroken.

Wanneer de bloedlucht weer weg trekt laat ik het voor wat het is. Het was vast niets. Genoeg idioten die dronken gewond raken in hun kamers. "Blijf je slapen?" Vroeg ik haar na een tijdje zo te hebben gelegen. Ze was goed gezelschap en ik had genoten van de vorige keer. Het was fijn om niet alleen te moeten slapen.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 30 mei 2020, 18:43

Rustig draai ik me naar hem om en bijt op mijn lip. Als het goed is was het bloed in mijn gezicht verdwenen. Maar dat wist ik niet zeker omdat ik het niet in een spiegel heb kunnen zien. Als hij zegt dat ik naar bed toe moet gaan, slik ik. Aan de ene kant wilde ik heel graag slapen, zodat de pijn misschien minder zou worden. Aan de andere kant durfde ik niet te slapen door die andere 2 die hier ook zijn. Een zuchtje verlaat mijn mond en ik pak rustig zijn hand aan om daar wat meer ondersteuning uit te halen. “Oké..” Zeg ik zacht en loop dan met hem naar mijn kamer toe. Daar zou ik mij moeten omkleden zodat ik niet in deze vieze kleding zou blijven. Dit moest echt in de was. “Ik.. Ben een beetje bang voor Lizz en Liam als jij weg bent.” Geef ik eerlijk toe en loop mijn kamer in. Ook al was het niet de bedoeling om mij te raken, vond ik het niet prettig door wat ze eerder gezegd hadden.

Als hij vraagt of ik blijf slapen, komt er een glimlach op mijn gezicht. “Alsof je het nooit zou vragen.” Probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen maar al snel begin ik te lachen. “Nee ik blijf graag bij jou slapen.” Zeg ik en knuffel hem weer. Het voelde eigenlijk te goed om niet te doen.

Inuka

Bericht door Inuka » 30 mei 2020, 19:17

Nog altijd dwing ik mijzelf een andere kant op te kijken. Ze mocht niet zien wat bloed met me deed. Dan moest ik haar weer... Nee dat wil ik niet. Voorzichtig begeleid ik haar haar kamer in en laat ik haar zitten op haar bed. De geur van bloed werd minder nu dat de restanten opdroogde. "Wat heb je nodig?" Vroeg ik haar en keek om me heen. Een pyjama? Wilde ik daarvoor hier zijn? Wilde zij dat wel? Kort kijk ik naar haar om als ze zegt dat ze niet alleen wil zijn met die twee. Ik slik en knik klein. "Dat uh..dat snap ik." Zeg ik haar en haal weer diep adem. Als het bloed weg was hield ik het wel vol. Ik liep naar de badkamer en maakte een handdoek een beetje nat om de laatste restjes opgedroogd bloed van haar gezicht af te halen. Dit kon ik wel. Dit hield ik wel voor, ik moest het proberen. Rustig kwam ik bij haar op bed zitten en begon ik heel voorzichtig met de punt van de handdoek het opgedroogde bloed wat nog op een paar plekjes zat schoon te maken."Ik uh... Ik kan wel blijven."

"Fijn." Zeg ik haar en trek haar nog eens goed in mijn armen. "Moet ik het vragen dan? Ik dacht dat je wel wist dat ik het fijn vind als je blijft." Grinnik ik en sluit mijn ogen weer. Kon ik haar ruilen met Finn? Hij wilde niet knuffelen.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 30 mei 2020, 19:31

Even zucht ik en ga zitten op mijn bed. Mijn kamer was gelukkig helemaal netjes. Alsof ik had verwacht dat er iemand zou komen. Normaal ligt er wel eens kleding over mijn bureaustoel of iets. Hij vraagt wat ik wil, waardoor ik opkijk naar hem. “Ik wil dit uit.. Het moet even in koud water weken en dan.. Wil ik mijn pyjama aan..” Zeg ik rustig, waardoor ik van dat idee toch wel rode wangen krijg. Ik vond het prima dat we gezoend hadden, maar als ik mij zou omkleden, was het fijner om dat alleen te doen. Denk ik. Hij staat op en loopt naar de badkamer, zou ik nu mijn shirt uit kunnen doen om die in koud water te leggen? Nee.. Dan zou ik in een rap tempo mijn pyjama moeten pakken en aan doen, dat kon ik niet zo snel doen. Ik zie hem weer terug komen, waardoor ik rustig opkijk. De tranen op mijn wangen waren inmiddels opgedroogde tranen geworden, waardoor de huid van mijn wangen wat trekt. Hij veegt over mijn gezicht heen, blijkbaar zat er nog ergens bloed. Mijn ogen kijken naar zijn ogen, al zijn die gefocust op wat hij doet. Als hij zegt dat hij wel kan blijven, krijg ik een soort kriebel door mij heen. “Alleen als je dat ook.. Echt wilt.” Zeg ik zachtjes en slik weer even. Ik zelf vond het niet erg, alleen maar prettig.

Een tevreden geluid komt uit mijn mond door hem en ik sluit weer tevreden mijn ogen. “Hmm nee ik wist wel dat je het zo prettig vindt als ik blijf, maar toch is het leuk als het je gevraagd wordt.” Zeg ik rustig en knuffel nog steeds met hem. Zachtjes druk ik een kusje tegen zijn wang aan, waarna ik mijn ogen open. Hoe kon ik het zo fijn vinden met iemand? Dat was voor mij nog steeds een vraag.

Plaats reactie