ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 22 mei 2020, 22:59

"Een muziekje..." Mompel ik nog zachtjes terwijl ik met mijn hoofd allang ergens anders was. Rustig bewoog ik naar haar toe, maar wilde niet de laatste stap maken. Nee, die was aan haar. Die wilde ik niet van haar af nemen. Als ze de laatste afstand overbrugt en ik haar zachte lippen op de mijne voel voel ik kriebels door mijn lichaam trekken. Fijne kriebels. Voorzichtig kom ik dichterbij en leg ik mijn andere hand op haar heup. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hand naar haar nek glijden, terwijl ik haar zachtjes zoen. De paniek die ik eerder voelde, die bleef weg. Ze wilde dit zelf, dit was haar keuze. En ik wilde dit. Hier had ik zo naar verlangd.

Grinnikend schud ik mijn hoofd. "Geef ons maar weer de schuld." Zeg ik haar lachend. Rustig blijf ik haar schouders masseren. "Ook nog niemand gevonden die het met je uit kan houden?" Het was niet zozeer een vraag als gewoon een opmerking. "Ik heb een vriendin gehad voor een aantal weken, een aantal jaar geleden. Maar na een aantal weken wilde ik al zo snel mogelijk van haar af. Ze dacht dat ze me kon veranderen. Hopeloos." Grinnikte ik terwijl mijn handen rustig omlaag dwaalde naar haar heupen.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 23 mei 2020, 09:32

Hij zei nog iets maar eigenlijk was ik daar niet op gefocust. Eigenlijk was ik best bang dat hij dit niet zou willen en dat ik het verpest zou hebben. Maar zijn reactie gaf me gelijk rust in mijn lichaam, ontspannenheid. Hij wilde dit dus ook. Mijn ogen sluit ik helemaal en leg mijn hand tegen zijn zij aan, waar ik zacht een strelende beweging maak. Ik zoen op zijn tempo mee en krijg kippenvel van zijn hand in mijn nek. Dit gevoel is zo fijn, ik kreeg er warme kriebels van door mijn buik heen. Heel zachtjes maak ik een genietend geluidje tegen zijn lippen aan en merk dat mijn wangen rood worden daardoor. Dit gevoel had ik namelijk niet eerder gevoeld. Al was er totaal geen spanning in mijn lichaam, dat komt gewoon door Finn en wat hij met mij doet.. Ik verplaats iets op de bank, nog wat dichter naar hem toe. Gewoon omdat me dat een soort ‘veilig’ gevoel geeft.

Een grinnik verlaat mijn mond. “Hm dat is wel het makkelijkste hè.” Nu zou ik willen knipogen naar hem maar dat kon hij niet zien. Dat hij mij zo masseert voelt zo goed, dat ik mijn hoofd een beetje laat zakken naar voren, met mijn ogen dicht. “Hm nee, ze willen mij allemaal niet.” Zeg ik non chalant. “Ik moet iemand hebben die mij tegengas kan geven, geen mietje die ja en amen zegt, nou ja.. Die ben ik nog niet tegen gekomen dus word ik ze zat.” Zeg ik dan en grinnik zachtjes. Ik luister naar wat hij zegt en draai me dan toch om naar hem om hem aan te kunnen kijken. “Mensen veranderen is nooit ‘gezond’, al ben je vrienden of heb je een relatie, je blijft jezelf..” Vertel ik hem zachtjes en glimlach naar hem.
Treat people with kindness. 🌻

Inuka

Bericht door Inuka » 23 mei 2020, 23:58

Mijn aandacht ligt enkel nog maar bij Alexa. Wat ze met mij deed was haast onbeschrijfelijk. Alsof ze alle zorgen die ik heb van me af neemt en doet verdwijnen. Zacht streel ik met mijn duim langs haar kaaklijn terwijl ik haar teder zoen. Na al deze tijd was ik dit gevoel vergeten. Vooral de intensiteit van wat een zoen met iemand waar je om gaf met je deed. Nee, ze was meer dan dat. Mijn arm leg ik beter om haar heen terwijl ik tegen haar lippen glimlach van het geluidje wat uit haar kwam. Voelde zij dit ook? Net zoals ik dit voelde. Ik kon het enkel hopen.

Hoe waren we op dit onderwerp gekomen? Ik schaamde me niet voor mijn verleden, maar meestal gooide ik het er niet zo gemakkelijk uit. "Je hebt nog niemand gevonden die je in bedwang kan houden?" Verbeter ik haar met een grijnsje. Daar kon ik me wel wat bij voorstellen. Voor zover ik haar kende was ze een pittige tante. "Ooh, wat mensen wel niet doen voor de liefde. Ik heb genoeg mensen zien veranderen door hun tweede helft." Zeg ik haar met een glimlachje. Mijn handen leg ik op haar onderrug terwijl ik het niet laten kon om haar nog eens goed te bekijken. "Ach, relaties. Wat een drama." Grinnikte ik. Het was altijd gedoe.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 24 mei 2020, 11:24

Het moment van ons 2 is zo fijn, dat ik hoopte dat we door niks gestoord zouden worden. Dat dit nog even door zou gaan, zo lang als we dat beide prettig zouden vinden. Daarom hoopte ik ook echt dat Lizz vanavond even niet thuis zou komen. Dat ze dit niet zou zien en dit niet tegen mij kon gebruiken of iets. Maar daar wilde ik nu niet aan denken, ik wilde alleen aan het moment en Finn denken. Mijn hand verplaats ik naar zijn rug, waarna ik zacht langs zijn rug heen streel. De zoen is zo fijn, waardoor ik me er helemaal in op laat gaan. Het moment dat hij glimlacht door het geluidje wat ik maakte, gaf me het gevoel dat hij dat niet erg vond, waardoor mijn rode wangen wegtrekken.

Wanneer hij dat zegt, knik ik naar hem. “Dat klopt, niemand heeft mij ooit tegengas kunnen geven en dat vind ik saai of zo..” Geef ik eerlijk toe en leg mijn hand op zijn wang. “Maar waarom zou je iemand willen veranderen waar je op bent gevallen..? Als het de juiste is, dan wil je toch niet dat hij veranderd?” Zeg ik zachtjes en geef hem een lieve glimlach. Zijn handen op mijn onderrug geven mij een veilig gevoel. “Hmm.. Soms wel ja.” Stem ik in en knik er even bij.

Inuka

Bericht door Inuka » 26 mei 2020, 11:28

Haar hand op mijn rug gaf me een warm gevoel. Iets wat ik al tijden niet had gevoeld. Sinds ik vast zat in dit koude lichaam misschien al niet meer. Rustig trek ik me iets terug en kijk haar met een klein glimlach aan. "De dansles wordt zo wel heel ongemakkelijk." Fluister ik en grinnik zachtjes. Ik moest me inhouden niet meteen verder te gaan. Voorzichtig streel ik met mijn duim over haar wang.

"Al die arme mannen waar je overheen gewalst bent." Grinnik ik bij de gedachte aan de jongens waar ze het over had. Kort sluit ik mijn ogen als ze haar hand op mijn wang legt. "Wie weet, misschien streven ze naar perfectie, ook al is die onhaalbaar." Zucht ik en kijk haar weer aan. "Soms maar?" Vraag ik haar wat plagerig.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mei 2020, 13:57

Wanneer hij mijn lippen los laat, open ik rustig mijn ogen. Eigenlijk wilde ik nog niet dat het zou stoppen, maar ik kon niet tegen hem zeggen dat hij door moest blijven gaan. Hij verteld dat het ongemakkelijk zou worden, waardoor ik even grinnik. "Ik denk dat dit het juist intiemer maakt.." Zeg ik hem dan en knik er even bij. Anders hadden we morgen misschien meer de drang gehad om elkaar te zoenen en dan was het ongemakkelijker geweest dan het nu is. Zijn duim die nog altijd over mijn wang heen streelt, geeft me lichte kippenvel. Mijn ogen kijken in die van hem en zachtjes bijt ik op mijn eigen lip.

Een lach ontsnapt mijn mond. "Ja oeps, maar beter dan ze veranderen." Zeg ik met een knipoog en bekijk zijn gezicht als hij zijn ogen dicht doet. Oprecht is hij wel een jongen waar ik voor zou kunnen vallen. "Zoveel waren het er trouwens niet.." Zeg ik en krijg rode wangen. Ik wilde niet als een of andere bimbo over komen die van de een naar de andere jongen ging. "Perfectie bestaat niet." Antwoord ik en schud mijn hoofd. "Ja, soms." Zeg ik en prik in zijn buik.

Inuka

Bericht door Inuka » 26 mei 2020, 23:06

Alexa had gelijk. Dit deed wel ten goede van dans, zeker als het koppel dans was. Mocht dat nou net mijn favoriet zijn. Het was ook juist ongemakkelijk geweest als dit niet was gebeurd. "Nog intiemer? Ik weet niet of ik dat wel aan kan." Zeg ik haar glimlachend waarna ik nog een kusje op haar lippen druk. Ik kon het ook gewoon niet laten.

"Ooh, ga jij nu mensen veranderen?" Zeg ik haar grijnzend. "Er zijn veel vrouwen die zoeken naar een onderdanige man anders hoor." Zei ik haar plagend. "Ooh, waren het er niet zoveel? Waren ze nog op een hand te tellen?" Vroeg ik haar toch wel nieuwsgierig. Wie weet wat de dame allemaal al had gedaan. Ze had in ieder geval ergens ervaring opgedaan. Ik schok iets als ze me in mijn buik prikt en schud lachend mijn hoofd. "Oké oké, soms dan."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mei 2020, 23:13

Het was ook wel lastiger geworden morgen, als we dit nu niet hadden gedaan en we ons hadden ingehouden. Misschien was er morgen dan ook wel iets gebeurd waardoor we dit dan ook niet zouden doen. "Hmm.. Ja, nog intiemer, nu is het topje van de ijsberg eraf." Zeg ik hem en knipoog even naar hem. Sinds wanneer was ik zo.. Zo 'gemakkelijk' rond om jongens? Dat had ik eerder nooit gehad. Wanneer hij dan ook weer een kusje op mijn lippen geeft, voel ik mijn wangen weer rood worden en glimlach wat verlegen naar hem. Zijn lippen voelen exact zoals ik gedacht had dat ze zouden zijn.. Heel zacht en als je daar eenmaal aan begon, wilde je er meer van.

"Nee, ik ga zeker geen mensen veranderen, daar houd ik niet van.. Het is ook wel fijn als je 'partner' op dat moment, jou ook niet gaan veranderen naar hoe zij dat zouden willen." Hoe waren we ook alweer op dit onderwerp gekomen? "Ik heb in mijn hele leven 2 'echte' relaties gehad en met 4 jongens heb ik gedate, dus je kan het op 2 handen tellen." Zeg ik hem en grinnik eventjes. "En bij jou dan? Zijn ze bij jou op je hand te tellen?" Vraag ik toch wel nieuwsgierig.

Inuka

Bericht door Inuka » 26 mei 2020, 23:42

Zoals ze dat zij, het topje van de ijsberg, liet me glimlachen. Ja, het topje van de tweede ijsberg was eraf. "Dan ben ik benieuwd naar morgen, nog meer dan ik al was." Zei ik haar glimlachend. Er was pas een iemand in mijn leven geweest waar ik het zo goed mee kon vinden en dat was de beste danspartner waar ik ooit mee heb gedanst. Zou ze aan Rosalie kunnen tippen? Alexa haar rode wangen vallen me meteen op als ik weer naar haar opkijk. "Je bent prachtig." Fluister ik zacht met een kleine uitdagende glimlach op mijn gezicht terwijl mijn duim weer over haar wang gaat. Ze is zo lief als ze bloost dat ik het bijna een beetje wilde uitlokken.

Lachend schud ik het idee weg over mensen veranderen. Ach, ik was ook in een te plagerige bui om er serieus op in te gaan. "Hmm, weer een beetje schoon?" Vraag ik haar grijnzend. "Maar 2 echte relaties? Hmm, het valt mee dan." Zeg ik haar en haal zelf mijn schouders op. "Echte relaties, misschien 1. Het was in ieder geval geen lange relatie." Zeg ik haar, expres niet ingaan op het gedate. Tellen one night stands die blijven hangen als daten? Dat was niet zo een heel chique aantal dan.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mei 2020, 23:50

Een glimlach siert mijn lippen als hij zegt dat hij nog meer benieuwd is naar morgen. Dat was ik toch eigenlijk ook wel. Ik was benieuwd naar hoe goed hij kon dansen. Al had ik natuurlijk al wel 'wat' gezien op het feest, al kon je dat niet vergelijken met de passie voor dansen die hij hoogstwaarschijnlijk heeft. Wanneer hij zegt dat ik prachtig ben, voel ik mijn wangen nog meer gloeien en word ik een beetje verlegen, waardoor ik met mijn ogen wegkijk. Als ik hem bleef aankijken, werd ik alleen maar meer verlegen. Er is gewoon nog nooit iemand geweest die dat tegen mij had gezegd. Er valt een plukje haar voor mijn gezicht, wat ik eigenlijk helemaal niet zo erg vind, aangezien dat een beetje de blos op mijn wangen verbergt.

Even kijk ik naar mijn lichaam als hij vraagt of ik schoon ben. "Fresh and new." Zeg ik grinnikend en kijk dan weer op naar hem. "Ja, ik ben niet zoals je misschien zou denken." Zeg ik hem dan en knipoog wat uitdagend naar hem. "Heb je maar een echte relatie gehad?" Vraag ik toch wel wat verbaasd. Dat had ik niet zo van hem verwacht.

Inuka

Bericht door Inuka » 27 mei 2020, 19:29

Hoe kon zo een beeldschoon meisje zo verlegen zijn? Ze was nog zo onschuldig, zo eerlijk. Geen moment kreeg ik het gevoel dat ze iets uitstraalde waar ze niet voor stond. Geen leugens, geen spelletjes, dit was zij. Puur. Tevreden glimlachend keek ik naar 'de schade' die ik aanrichtte met mijn complimentje. Een grinnik kon ik niet inhouden terwijl ik het plukje haar achter haar oor streelde. "Sorry, ik zal je niet plagen met complimentjes."

Het water draai ik uit waarna ik een handdoek van een kastje af gris en om haar heen hang. "Ooh, zo dacht ik niet. Maar iemand die er zo uit ziet moet de mannen aan haar voeten hebben liggen." Zeg ik haar grijnzend. "Zover je dat een echte relatie kan noemen, ja maar een." Zeg ik haar schouderophalend. Ik was meer van de snelle scharrels. Zeker nu ik niet hoef te denken over de toekomst. Er is geen druk om een vriendin te vinden en een gezin te starten. Geen biologische klok die doortikt.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 00:52

Hij gaf me nog steeds verlegen gevoelens, al wilde ik dat die weg gingen. Maar aan de andere kant was dat ook wel goed.. Toch? Ik kijk weer op naar zijn ogen als hij het plukje haar weghaalt met zijn vingers en ik kijk in zijn ogen. “Hm ja, je maakt me er wel erg verlegen mee..” Zeg ik zachtjes en pak zachtjes zijn hand vast. Ook al kwam het ook omdat hij de eerste is die dit zegt. Zachtjes druk ik een kusje op zijn hand, die best koud aanvoelt. Daardoor kijk ik rustig op naar hem. “Wil je een dekentje?” Vraag ik. Als ik zulke koude handen had, zou ik graag onder een deken willen liggen, of lekker thee willen drinken.

De handdoek om me heen voelt lekker zacht. Alsof deze altijd gewassen is geweest met wasverzachter. Rustig pak ik hem vast en droog mezelf af. “Pfff.. Iemand zoals ik? Hoe beschrijf je mij?” Vraag ik hem dan en geef hem een korte uitdagende blik. Als hij dat zegt, frons ik even. “Zou je wel open staan voor een relatie?” Vraag ik hem, gewoon direct, zonder er echt bij na te denken. Ik zie mijzelf over 5 jaar toch echt niet meer zoals het leven wat ik nu heb. Ik hoopte dan maar dat dat veranderd zou zijn.

Inuka

Bericht door Inuka » 28 mei 2020, 09:20

Mijn blik richtte ik op de hand die ze vast pakte en glimlachte klein. "Je bent schattig als je verlegen bent, maar dat hoeft niet. Niet bij mij in ieder geval." Zei ik haar zacht met een lieve glimlach. Wanneer ze weer naar me op kijkt kijk ik haar aan. "Ooh, dat is niet nodig. Ik heb het niet koud. Ik heb enkel altijd koude handen." Verzeker ik haar.

Zelf pakte ik er ook een handdoek bij om mijzelf af te drogen. "Ga lekker zelfs eens voor een spiegel staan." Zei ik haar lachend en knoopte de handdoek om mijn middel. "Als je wil dat ik je de hele avond amuseer met complimentjes, dan moet je er gewoon om vragen hoor." Voegde ik er nog aan toe terwijl ik een hand door mijn haren haalde om ze de goede kant op de vormen. Even moest ik over haar vraag nadenken. "Misschien, maar ik ben niet echt relatie materiaal."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 16:57

Hij vindt mij schattig? Dat had ik echt niet van hem gedacht.. "Het is gewoon.. Ik word verlegen omdat ik deze woorden niet eerder heb gehoord." Vertel ik hem dan eerlijk. "Sommige mensen zeiden het wel eens om dan te plagen ofzo.. Maar nooit echt op de manier zoals jij dit zegt." Mijn ogen kijken in die van hem als hij verteld dat hij geen deken hoeft. Zijn handen zijn altijd zo koud? "Oh wauw.. Dat lijkt me wel vervelend als je altijd zulke koude handen hebt." Met mijn duim streel ik over de rug van zijn hand, waarna ik opkijk naar hem met een lieve glimlach.

Een lach ontsnapt uit mijn mond wanneer hij zegt dat ik voor de spiegel moet staan. "Nou, je hoeft me niet elke keer complimentjes te geven, ik ben gewoon benieuwd naar wat er in jouw brein rond gaat." Zeg ik hem en kijk naar zijn haren, die hij goed doet. "Waarom ben je geen relatie materiaal?" Vraag ik dan, lichtelijk verbaasd.

Inuka

Bericht door Inuka » 28 mei 2020, 17:54

"Het is bijna schande dat je ze nog nooit eerder hebt gehoord van iemand." Zei ik haar zacht. "En hoe zeg ik het dan?" Vraag ik haar met een uitdagende glimlach. Speelde ik teveel met haar? Ze had nog niet veel relatie ervaring, misschien moest ik het rustiger aan doen met haar. "Het is niet erg, je went eraan." Verzekerde ik haar.

"Je wil weten wat er zich in mijn brein omgaat?" Vroeg ik haar lachend. "Geloof me, dat wil je absoluut niet." Met de handdoek om mijn middel liep ik de badkamer uit en pakte ik mijn glas sterke drank van de tafel om nog een slok te nemen. "Je bent een knappe dame, wat kan ik er meer over zeggen? Je hebt prachtige curves, ik kan bijna niet wegkijken van je prachtige ogen en je hebt attitude. Ik kan niet anders dan daarvan genieten. Als je commentaar wilt moet je dat vragen als ik geen alcohol in mijn bloed heb zitten, alcohol maakt blind en onhandig." Zeg ik haar grijnzend en ga op de rand van de bank zitten terwijl mijn ogen over haar lichaam glijden. "Ooh, ik zoek het huisje, boompje, beestje niet."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 17:59

“Hmm.. Maar dat komt niet door hun hoor, ik liet het niet gebeuren.” Verzeker ik hem en kijk in zijn ogen. “Daarom is het zo gek dat het nu wel gebeurd en.. Dat het mij gezegd wordt.” Zachtjes bijt ik op mijn lip en kijk even naar onze handen. Ik wilde het totaal niet ongemakkelijk maken en hopelijk was het ook niet ongemakkelijk voor hem. Een glimlachje siert mijn lippen als hij praat. “Hm, als het heel erg warm is dan is het wel lekker om twee koude handen op je huid te voelen.” Mijn ogen kijken weer op naar hem met een lieve blik. De rode wangen waren inmiddels weggezakt.

“Ja ik wil weten wat er in jouw mannelijk brein omgaat.” Zeg ik hem wat plagend en loop mee als ik mijn handdoek om heb geslagen. De kleding lag immers nog in de woonkamer, wat niet zo handig was eigenlijk. Als er nu iemand binnen zou komen wandelen, was dat wel gekkig. “Hm..” Zeg ik enkel. Ik wist wat jongens leuk vonden, dit had ik al zovaak gehoord. “Geen huisje boompje beestje hm? Jammer hoor, wilde net vragen of je met mij wilde trouwen.” Zeg ik, knipogend.

Inuka

Bericht door Inuka » 28 mei 2020, 22:54

Voorzichtig leg ik mijn hand weer op haar wang en glimlach klein. "Je wilde het gewoon niet horen." Zei ik haar zacht en streelde met mijn duim langs haar zachte huid. "Ooh, daar is niet iedereen het mee eens hoor." Zeg ik haar en kijk even naar mijn hand. Ik voelde geeneens meer dat ze koud waren. "Ach, koude handen koud hart." Zei ik haar met een plagerige ondertoon.

"Mijn mannelijke brein nog wel? Ooh god, dat zijn wel veel eisen. Zeker dat je niet gewoon met me wilt roddelen over de meiden?" Vroeg ik haar overdreven. Ik zette mijn glas weer op tafel en pakte de fles erbij om hem bij te vullen. "Je mag het altijd proberen hoor." Zei ik haar terwijl ik het gebaar van single ladies naar haar maakte.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mei 2020, 23:18

Wanneer ik op hem wil antwoorden, denk ik na. Wilde ik het niet horen? Nee dat was niet hoe het gegaan was. Mijn blik kruist die van hem weer en even schud ik mijn hoofd. “Nee het was echt omdat ik ze nooit toeliet in mijn leven.” Zeg ik dan met een knikje en bijt zachtjes op mijn lip. “Hm, gelukkig maar dan dat ik het eens ben met mezelf.” Zeg ik en haal even mijn schouders op. Net als ik wil antwoorden op wat hij zei, vliegt de deur open en komt Lizz binnen met haar telefoon in beide handen. Een jongen loopt achter haar aan, al was het niet dezelfde als die ik de laatste keer had gezien. Wel bezorgd ze mij een hart verzakking en ze kijkt op naar ons. “Oh, heb je hem ook weer.” Zegt ze en ze rolt haar ogen. Ze mocht hem duidelijk niet. Even slik ik. Nu was het hele moment tussen mij en Finn weg, omdat zij binnen komt. “Alexaaaa, dit is Liam, Liam, dit is Alexa, mijn huisgenootje.” Zegt ze, aan de ene kant klinkt het wat schijnheilig en niet gemeend, waardoor ik enkel even zwaai naar de jongen.

“Hmm hoezo zou ik met je willen roddelen over de meiden? Daar heb ik mijn eigen meiden voor en dan roddelen we over jou.” Zeg ik waarna ik naar hem knipoog. Het was heerlijk om zo met hem te praten. Als hij dat gebaar maakt begin ik te lachen. Ik geloof niet dat ik ooit zo’n lachende avond heb gehad als vanavond. De handdoek ging wat losser zitten, waardoor ik hem weer beter instop. “I’ll try when the timing is right, my lady.” Zeg ik grijnzend, omdat hij the single ladies aan het nadoen was.

Inuka

Bericht door Inuka » 29 mei 2020, 09:13

In de verte hoorde ik Lizz al aankomen. Ze had gewoon een loopje wat ik er nu al uit kon pikken. Helaas liep er nog iemand achteraan. Rustig trok ik mijn hand terug en keek ik naar de deur terwijl die open zwaait. Vervelende huisgenoot, dan was Harm nog beter. "Ook hallo." Zuchtte ik en draaide mijn hoofd weer naar Alexa. "Ik denk dat dit mijn cue is om te gaan." Zeg ik Alexa zacht.

Grijnzend liet ik me op de bank vallen en schudde mijn hoofd. "Nee, ik snap niets van vrouwen. En ik hoop dat die roddels een beetje positief worden, blijkbaar heeft mijn imago dat wel nodig." Zei ik haar terwijl ik mijn shirt van de grond viste om weer aan te trekken. "Then I'll be waiting mi'lord."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 29 mei 2020, 13:53

Door Lizz was deze sfeer helemaal veranderd. Vervelend vond ik het. Maar het was niet meer terug te draaien. Liam begint te grijnzen. “Oh, dus als deze jongen vertrekt, heb ik twee knappe dames tot mijn beschikking waar ik een leuke avond mee kan hebben?” Die opmerking vind ik walgelijk en wilde ik niet horen, maar Finn had soort van al het besluit genomen om te gaan. Een zucht verlaat mijn lippen. Ik wilde niet dat hij nu al zou gaan. “Van mij mag je blijven Finn.” Zeg ik tegen hem en kijk in zijn ogen, hopend dat hij mij niet alleen zou laten met deze twee. Al kon ik hem natuurlijk niks dwingen.

Rustig neem ik plaats naast hem op de bank en grinnik even. “Geloof me, soms snap zelfs ik vrouwen niet en ik ben er een..” Een lachje verlaat mijn mond en ik kijk opzij naar hem. “Yeah, you should be waiting.” Zeg ik hem en lik even langs mijn lippen.

Plaats reactie