ORPG met Hylianator

Inuka

Re: ORPG met Hylianator

Bericht door Inuka » 12 feb 2020, 19:26

Alexa lijkt enigszins verbaasd om mij te zien, maar dat begrijp ik ook wel. Als je iemand pas een keer gezien hebt, dan onthoudt je het niet altijd. Ze lijkt nog altijd wat verward als ik dichterbij kom, maar ik had geen tijd om daar echt op te wachten, dus viel ik gelijk met de deur in huis. "Weet jij wat er aan de hand is met Finn? Hij doet zo gek vandaag, ik begin me een beetje zorgen te maken." Zei ik haar, maar keek haar fronsend aan toe ze me vroeg hoe ik haar naam kende. "We hebben gister ontmoet, Finn stelde ons aan elkaar voor."

Het leek allemaal wat gevoelig te liggen bij Vince. "Daar zijn de meningen over verdeeld." Zei ik hem simpel, over het punt of wij wel of geen monsters waren. Misschien in gedachte niet, maar in wezen waren we naar mijn mening wel monsters. We leven voort op het bloed van een ander en zonder moderne middelen zouden we hun nekken openscheuren en ze leegdrinken. Als dat geen monster was, dan wist ik het ook niet meer. "Als ik Finn zie als we hieruit zijn draai ik hem zijn nek om." Ook al had hij de dame gered, hij had ons er ook bijgelapt.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 12 feb 2020, 19:44

Ze overvalt me met de vragen en ik kijk haar wat gek aan. Finn had zeker wat indruk op mij achter gelaten, maar dat wij samen waren, dat was me compleet onbekend. “Sorry ik..” Zoekend naar woorden, zoek ik ook naar een plek om naar te kijken. Rustig doe ik mijn armen losjes over elkaar. “Finn heeft mij alleen geholpen met de weg te zoeken.. Ik ken jou niet..” Vertel ik haar rustig. “Ik.. Ik kan je niet verder helpen.” Het was ongemakkelijk. Ik voelde me enorm ongemakkelijk. Leed ik aan geheugenverlies? Ik slik en kijk vervolgens op naar haar.

Een soort lachje komt uit mijn mond als hij begint over Finn. “Hm, laat mij hem eerst martelen.” Zeg ik met een grijnsje. “Doen we dit ook even bij hem..” Al zou dat voor Finn niet veel uitmaken. “We moeten zijn zwakte terug pakken Harm.”
“Luck is believing you’re lucky.”

Inuka

Bericht door Inuka » 12 feb 2020, 20:27

Lachend schudde ik mijn hoofd. "Je hoeft niet net te doen alsof gister niet is gebeurd. Ik zal niemand vertellen van jullie samenzijn." Zei ik haar lachend, maar mijn lach verdween al snel toen ze zei dat ze me niet kende. Waar had ze het over? Fronsend keek ik haar na. Ik snapte helemaal niets meer van deze hele situatie. Dit moest Annabella weten, misschien kon zij er iets van maken.

"Van mij mag je. Dat kind toont ons een decennium geen emoties en nu dat hij dat eindelijk doet wil hij van ons af." Zei ik en merkte dat mijn ribben, hoewel ontzettend traag, wel rustig aan een beetje aan het helen waren. Maar voor volledig helen had ik nog lang nodig. Als de pijn maar wat weg trok. "We kunnen haar kamer binnen, dus hij kan helemaal niets tegen ons beginnen."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 12 feb 2020, 20:34

Net te doen alsof gisteren niet gebeurd was..? “Finn heeft mij alleen maar geholpen met het zoeken van de weg.. Ik ken hem verder niet.” Vertel ik haar en zet een stapje achteruit. Dit werd eng. Dit is de tweede persoon die iets van mij wist, maar ik niet van hun. Hierdoor voelde ik me niet op mijn gemak. Kort kijk ik op de tijd en slik. “Ik ehm.. Moet naar de les.” Zeg ik en draai mezelf om, om vervolgens naar de les toe te lopen. Ik was toch zeker niet gek aan het worden?

Een grijns ontstaat op mijn gezicht. “Weet je.. Dat ik na dit dus niet kan wachten om hem iets aan te doen?” Zeg ik en kijk op naar Harm. “Het liefst zou ik daar nu mee beginnen.” Grijns ik. Maar al snel verdwijnt die grijns uit vermoeidheid. Het is heftig als je lichaam wilt helen, maar dat niet zo snel gaat. Mijn blik richt zich weer op Harm en ik zucht. “Ik wil hier weg..” Mompel ik.

Inuka

Bericht door Inuka » 12 feb 2020, 20:59

Enkel geholpen met het zoeken van de weg? Alsof ze gister niet had meegemaakt. Had hij haar onder controle? Mijn blik ging nog over haar nek, maar ze had geen wonden of iets. Kort glimlachte ik nog naar haar. Het arme meisje kon er vast niets aan doen. Toen ze weg draaide draaide ik ook weg, opweg naar de avondclub. Dit moest Anna weten. Zij wist vast wel wat te doen met deze puzzel. In stak mijn handen in mijn zakken en liep naar het clubgebouw, recht door naar Anna haar kantoor.

"Het is een fijne gedachte om naar toe te leven." Finn mocht dan wel een vriend van me zijn, maar hij kon ook zo een klootzak zijn af en toe. "Ik heb aangeboden de schuld op me te nemen." Zei ik hem simpel en haalde mijn schouders op, waar ik direct spijt van had en er een pijnlijk gezicht bij trok. "de pijn went ook gewoon niet."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 12 feb 2020, 21:05

Ik vond het verschrikkelijk om niet te weten waar mensen het over hebben. Als er nu nog een persoon komt, ga ik serieus twijfelen aan mezelf. Alsof ik een hele dag in mijn leven had overgeslagen? Het was enorm gek. Rustig loop ik naar mijn les toe en loop daar naar binnen. Ik neem plaats op een willekeurige plek en bijt op mijn lip als ik merk wat lesstof te hebben gemist naar mijn idee.

“Niemand hier neemt de schuld op zich Harm, we hebben dit samen gedaan, we komen hier samen door heen.” Zeg ik hem met een vastberaden blik. Het was pijnlijk, maar uiteindelijk stopte het ergens. Tenminste, dat mocht ik wel hopen. “We gaan hem samen pakken, op zijn zwakste plek.” Mompel ik. Vervolgens hoor ik voetstappen en slik. Hij kwam weer.

Inuka

Bericht door Inuka » 12 feb 2020, 22:03

Zonder te kloppen liep ik het kantoor van Anna binnen en plofte op de stoel voor haar bureau. Kort wachtte ik, maar ik kon de roddels eigenlijk ook niet inhouden. "Er is iets heel raars aan de hand." Begon ik en keek Anna aan met een genietend grijnsje. "Ooh waar zal ik eens beginnen. Allereerst is Finn aan het spijbelen en heeft hij zich in zijn kamer opgesloten, maar hij heeft vannacht wel een heel aantal klusjes gedaan. Maar dat is neit alles. Het ergste is dat Alexa niets meer weet van onze ontmoeting gisteren." Ratelde ze door.

"Oké oké, ik zal erover op houden. Maar ik heb je de kans gegeven." Zei ik hem en keek fronsend opzij toen ik voetstappen hoorde. Het kostte me een moment om het te plaatsen dat dat voor ons was. "Ik wil al zijn zwakke plekken kennen zodat we er nog jaren gebruik van kunnen maken. Hij is anders zo ongrijpbaar." Zuchtte ik en sloot mijn ogen. Diep haalde ik adem en liet mijn hoofd weer naar voren hangen, zodat ik de gast niet hoefde aan te kijken. "Sterkte." Mompelde ik nog met een klein grijnsje. We zouden het beide nodig hebben.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 12 feb 2020, 22:18

Ik kijk op als de deur ineens open waait en zie dat Jeanette binnen komt. Even glimlach ik naar haar. “Goedemiddag, nog nieu—“ begon ik, maar ze vertelde al alles. Finn had zichzelf opgesloten.. Dat was best gek. Ik knik en luister aandachtig naar haar verhaal. “Het enige wat ik me kan bedenken, is dat iemand.. En ik gok Finn, haar dingen heeft laten vergeten.” Zeg ik en knik daar weer bij. “We moeten Finn uit z’n schelpje krijgen.” Zeg ik haar. “Uit zijn nu ‘veilige’ omgeving.” Vervolg ik. “Misschien kunnen we daar Harm voor gebruiken? Wat denk jij?” Vraag ik haar.

“Hm.. Anders ik wel, dan kunnen we ze echt elke dag gebruiken.” Grijns ik kort. “Jij ook bro..” Mompel ik nog en hoor de voetstappen door mijn gehoor heen bonken. Body kijkt verbaasd op als hij de verbena op de grond ziet en kijkt vervolgens op naar Harm, waarna hij naar mij kijkt. “Jij hebt hem geholpen zeker?” Vraagt hij en stapt op mij af. “Maar ik wilde jou toch al even uitschakelen, zodat ik je gemekker niet aanhoor als ik Harm wat aan doe.” Grijnst hij en ik slik. Hij pakt mijn hoofd vast en breekt mijn nek, waardoor ik levenloos op de grond plof. “Zo, daar zijn we het komende half uur wel even van af.” Zegt Body en richt zich op Harm.

Inuka

Bericht door Inuka » 12 feb 2020, 22:24

De hele tijd kijk ik naar Anna haar gezicht om te zien hoe ze reageert. "Ja, dat dacht ik ook. Maar wat nou als hij haar al die tijd al aan het lijntje had, maar ik heb gekeken voor beetplekken, maar ik heb er geen gezien. In ieder geval niet in haar nek. Misschien ergens anders?" Begon ik weer te ratelen. Het was gewoon een raadsel voor me. "Maar, hij is nooit een probleem geweest, waarom is hij dat nu opeens wel?" Vroeg ik me hardop af. "Wat als hij uit zijn schelpje een monster is?" Ik trok Anna haar idee niet in twijfel. Zeker niet zelfs, ik wilde Finn ook wel eens echt zien in plaats van die facade waar je altijd tegen praatte, maar toch.

Mijn blik hield ik naar de grond toen de man binnen kwam. Fronsend keek ik op toen hij zei dat hij van Vince af wilde. Met grote ogen keek ik naar en luisterde ik naar het breken van Vince zijn nek. Het maakte me misselijk. "Gast." Mompelde ik en schudde mijn hoofd kort. Was dat nou echt nodig? "Jij geniet hier echt teveel van." Ik en mijn grote mond ook altijd weer, maar hij vermoorde mijn vriend gewoon even. Ja, hij kwam dan wel weer terug tot leven, maar het bleef een moord.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 12 feb 2020, 22:33

Haar theorie kon kloppen. “Maar als hij haar aan het lijntje zou houden, zou hij zichzelf niet zo’n groot stuk laten vergeten in haar gedachte.” Zeg ik haar. Weer denk ik na. “Het is een lastige situatie Jeanette, maar je bent goed bezig.” Vertel ik met een glimlach. “Ik waardeer je werk.” Knik ik en kijk naar haar. “Oké, dus.. We kunnen misschien Harm inzetten, voor strafvermindering, om bij Finn te gaan kijken en zijn kant van het verhaal te horen?” Vraag ik haar.

Een grijns ontstaat op mijn gezicht als hij zegt dat ik er teveel van geniet. “Nah, zijn gejank en gemekker ben ik na loop van tijd zat.” Zeg ik met een knik. “Wilde even van hem af zijn.” Grijns ik en pak er een doek bij. “Dus, jij wilde een stoere jongen zijn door tegen mij in te gaan?” Ik blinddoek Harm en grijns er bij. Nu zou hij niet kunnen zien waar ik hem pijn zou doen en komt alles harder aan.

Inuka

Bericht door Inuka » 12 feb 2020, 22:50

Zonder Finn zijn kant van het verhaal konden horen. Wie weet had hij het wel helemaal niet gedaan of met een donders goede reden. "Denk je dat Harm betrouwbaar is?" Vroeg ik haar twijfelend. "Hij neemt het sowieso aan. Body is verschrikkelijk." Zei ik haar met nog altijd een genietende grijns.

"Kan je niet tegen kritiek?" Zei ik hem en keek naar het levenloze lichaam van Vince. Ach, dit zou hij in ieder geval niet voelen. "Geen stoere jongen." Zei ik hem zacht. "Gewoon nieuwsgierig." Ik stribbelde niet tegen. Er was niets wat ik kon doen. Mijn ogen sloot ik tegen het stof van de blinddoek en mijn hoofd liet ik weer hangen. "Hoef ik tenminste niet tegen jou aan te kijken."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 07:42

“Hm, hij zal wel moeten, ik laat hem voor de keuze.” Zeg ik haar. “Ga je mee hem zo willen halen?” Uit een minikoelkastje pak ik een zak bloed. “We nemen dit mee, anders valt ie iemand aan.” Zeg ik en sta op. “Ik ben benieuwd wat hij voor reactie gaat geven.” Kort grijns ik. Harm kennende, is niet de makkelijkste.

“Ik kan prima tegen kritiek jongen.” Zeg ik en trek de blinddoek net even wat strakker aan. “Vraag me af of jij tegen pijn kan. Met dat ik dat zeg, steek ik een mes in zijn rug. “Dit zal vast niet zo fijn voelen.” Fluister ik bij zijn oor. Het mes wat nog in zijn rug zit, draai ik rond.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 07:55

Met mijn ogen volg ik Anna haar bergingen en knik dan. "Ooh ja, ik wil zien hoe ze erbij zitten nu." Zei ik haar nog altijd met de speelse en genietende grijns op mijn gezicht. Het was niet dat ik de jongens niet mocht, maar ze verdiende alles wat ze in de kelder te verduren kregen. "Vast niet dankbaar."

Bij het woord pijn wilde ik me schrap zetten, maar hoe? Ik had geen idee wat hij ging doen. Mijn kaken klemde ik op elkaar toen het mes in mijn rug stak. "ik zal een review achterlaten opa." Bromde ik op zijn opmerking over kritiek. Deze pijn ging nog wel, maar het bleef nooit enkel bij een messensteek. Ik was aan het wachten tot hij de verbena erin zou duwen, zoals hij alle voorgaande keren had gedaan. Kort opende ik mijn mond om een botte opmerking naar zijn hoofd te gooien, maar toen hij begon met draaien schreeuwde ik het uit van de pijn. Alle spieren in mijn lichaam spande ervan aan, ook al deed dat nog meer zeer.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 08:16

“Kom, gaan we eens even kijken.” Zeg ik en loop mijn kantoor uit, gevolgd naar de kelder. Met het zak bloed zie ik Vince levenloos op de grond en Harm die het uitschreeuwt van de pijn. Een grijns vormt zich op mijn gezicht. “Harm.” Zeg ik en loop naar hem toe. Body trekt het mes eruit. Ik haal de blinddoek van zijn hoofd af en kijk hem aan. “Ik heb een voorstel voor je.” Zeg ik zacht. Ik bekijk zijn gezicht. “Heb je al een fijne behandeling gehad?” Zeg ik hem en kijk kort om naar Jeanette. Dit was voor haar de eerste keer dat ze hier is geweest. Body stapt netjes opzij zodat ik er prima bij kan. Ik leg mijn vinger onder zijn kin en duw deze zachtjes omhoog om hem naar mij te laten kijken. Een grijnsje staat op mijn gezicht.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 08:44

Toch wel wat nerveus loop ik achter Annabella aan. Zelfs met al mijn jaren was ik nog nooit in de kelder geweest. Een van de voordelen van discipline. Bij de ingang bleef ik kort staan en keek ik naar een geblinddoekte Harm die het uitschreeuwde van de pijn. Het lichaam van Vince viel me pas op toen Body het mes uit Harm zijn rug trok en de stilte wederkeerde. Kort glimlachte ik naar Anna toen ze omkeek, maar ik was nog teveel bezig met wat hier gebeurde. Ja, ik wist ook wel dat ze hier gemarteld werden, maar het beeld was misschien nog wel erger dan mijn verbeelding.

In mijn schreeuw van pijn had ik niet gehoord dat er iemand binnen was gekomen. Met een zware ademhaling hing ik voorover, nog altijd kreunend en lachhuilend van de pijn. Mijn lichaam verstrakte weer wat toen ik Anna haar stem hoorde. Ik keek haar niet aan, door haar zat hier. "Rot op." Gromde ik. Een voorstel om me hieruit te halen, dat kon nooit iets goeds voor mij zijn. Ik wilde het niet eens weten. Ze trok mijn kin omhoog, maar ik keek haar niet aan. Mijn blik viel op de zak bloed. Bloed. "Wat wil je?" Vroeg ik haar schor.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 09:04

“Nou nou, je mag best wat aardiger tegen mij zijn, ik wil je iets aanbieden.” Zeg ik hem en trek een wenkbrauw op. “Ik wilde wat weten over je vriend Finn.” Zeg ik en kijk hem strak aan. “Maar dat gaat alleen als jij je netjes kunt gedragen.” Knik ik vervolgens. “Mijn voorstel is.. Je neemt dit bloed, je heelt je lichaam.. Je gaat naar Finn en zoekt uit wat er met hem aan de hand is.” Ik kniel voor zijn stoel neer om naar hem te kijken en het zak bloed goed te laten zien. “Vers bloed Harm..” Mompel ik zagt. “Het volgende.. Finn sluit zich op in zijn kamer, Alexa weet van niks meer en dus wil ik weten wat er speelt.” Vertel ik hem eerlijk. “Daarmee geef ik jou strafvermindering, je mag naar het feest van vanavond en je hoeft nog maar 2 keer naar de kelder te komen.” Zeg ik hem. Het zak bloed houd ik nog in mijn hand vast. “Dus aan jou de keuze Harm.. Ik wilde je hier zeker nog zo’n 2 weken houden als je deze keuze niet hoefde te maken.. Ik zou dus wel weten wat ik zou kiezen.” Vertel ik hem en kijk hem wat doordringend aan. Ik wilde weten wat er door zijn gedachte heen ging en wat hij zou gaan kiezen. Als hij verstandig was, koos hij voor het makkelijkste, maar ik gok dat er een tegen eis voor komt. Al ben ik daar niet van gediend.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 15:42

Mijn blik blij de zak bloed en luister naar haar woorden. "Finn?" Vroeg ik haar fronsend en liet mijn hoofd weer naar beneden zakken. Wat had hij nu weer gedaan? Ofja, weer? Ik kon mijn gedachtes niet helemaal op een rij houden. Zeker niet toen de zak bloed voor mijn neus hing. Dat het geen vers bloed was maakte me niets uit. Alles klonk goed. Niets moeilijkst enkel met Finn praten. "Vince?" Vroeg ik haar, doelend op of hij ook voordelen ervan zou hebben, of dat hij hier nog twee weken zou moeten zitten. Het was zo ontzettend lastig om helder te denken als ze zo deed. Met moeite wendde ik mijn blik af en kneep ik mijn ogen dicht. "Wat gebeurd er met Vince?" Zei ik opnieuw. "We doen het samen, of niet."

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 16:37

Mijn blik blijft bij Harm en ik scheur het zakje een klein stukje open, zodat de geur zich verspreid door de ruimte. Kort houd ik mijn hoofd wat schuin “Hm Vince.. Uit bronnen heb ik gehoord dat hij en Finn niet zo goed gaan samen.” Vertel ik hem. Aan de andere kant, was 2 ook misschien te veel. “Luister.. Ik weet niet in wat voor staat Finn op dit moment is.” Zeg ik hem eerlijk. “Ik wil voor Vince dezelfde vermindering geven als voor jou, maar het is misschien beter als hij er niet bij is met het gesprek wat jij gaat hebben met Finn.” Zeg ik, dat was wijzer. “Zodra je informatie hebt, wil ik het gelijk weten.”

Een kreun komt uit mijn mond als mijn nek weer geheeld is en mijn zintuigen langzaam weer terug komen. Mijn ogen doe ik rustig open en kijk nog wat wazig voor me uit. Vervolgens til ik rustig mijn hoofd op en zie ik Annabella met Jeanette, praten tegen Harm. Hoe lang was ik weg geweest. De geur van bloed kruipt door mijn neusgaten en mijn ogen verkleuren meteen. “Harm..” Mompel ik wat kreunend van de pijn. Ik knijp mijn ogen dicht en probeer mezelf wat omhoog te duwen van de grond af.

Inuka

Bericht door Inuka » 13 feb 2020, 17:48

Grommend keek ik op naar het zakje en voelde mijn ogen verkleuren. "Kut streek." Gromde ik naar Annabella. Ze wilde me beïnvloeden, zo kon ik toch niet goed nadenken. "Klopt." Vince en Finn konden prima met elkaar door een deur, maar hadden verder geen verbinding. "Ik wil je woord." Zei ik haar en kneep mijn ogen dicht voor concentratie, ook al hielp het vrijwel niets. "Als ik dat doe, dat Vince ook vermindering krijgt." Zei ik haar en keek naar haar op. "Je hoort alles, je hebt mijn woord." Zei ik haar. In mijn ooghoek zag ik Vince bewegen. De geur van bloed moet hem wakker hebben gemaakt. "Tot die tijd geen marteling. Ook niet voor hem." Mompelde ik nog.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 13 feb 2020, 17:56

Een grijns ontstaat op mijn gezicht. “Dan hebben we een deal Harm.” Zeg ik hem en gebaar dat Body hem moet los maken. Als hij dat doet, houd ik de zak naar hem uit. “Je hebt mijn woord Harm.” Fluister ik naar hem en ga weer recht op staan. Hopelijk ging het iets worden en werden we er wijzer van. Mijn blik richt zich op Vince en merk dat ook hij hongerig was geworden.

Ik hoor half wat ze zeggen en kijk op als Harm een zak bloed krijgt. Was het al zo laat dan? Mochten we vrij uit? Maar als ik zie dat alleen Harm wordt losgelaten, laat ik mijn hoofd een beetje zakken. Body maakte geen aanstalten om mij ook los te maken. Ergens vond ik dat teleurstellend. Ik trek met mijn polsen aan de kettingen en merk dat ook nu mijn tanden gegroeid zijn. De geur van het bloed was op dit moment verschrikkelijk. Verschrikkelijk lekker.

Plaats reactie