Avec TheIsland

TheIsland

Re: Avec TheIsland

Bericht door TheIsland » 30 aug 2019, 18:05

Ik wil haar alleen maar een beetje laten ontdooien. Ik probeer gewoon wat open naar haar te zijn. Een beetje te geinen. Maar ik denk dat ze het serieus opvat. Ik begin met het gevecht.
''Ohana means family, Family means nobody gets left behind or forgotten''

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 30 aug 2019, 18:17

Allison
Het gevecht gaat prima, tot dat ik domweg struikel en val, voor de tweede keer in zijn armen. Alleen deze keer belanden we samen op de grond en lig ik boven op hem. Lachend kijk ik hem aan in zijn ogen. "Is het goed gekeurd kapitein?" Zeg ik met een lieve lach, echt aanstalten maken om op te staan deed ik nog niet, puur omdat dat niet zo makkelijk gaat met een arm.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 30 aug 2019, 18:50

Wanneer we samen op de grond liggen, kijk ik naar haar. Ze ziet het wel als een grapje dus? Gelukkig. Want ik bedoelde het helemaal niet serieus. Ik grinnik kort. '' Ligt eraan, of je elke tegenstander tegen de grond werkt op deze manier''

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 30 aug 2019, 23:32

Allison
"Meestal eindig ik er dan niet bovenop." Zeg ik lachend en kijk hem met een speelse blik aan. "Maar meestal zijn mijn tegenstanders ook niet zo leuk." Zeg ik wat zachter met een kleine knipoog. Doordat ik zo dichtbij was kon ik niet anders dan in zijn ogen kijken en zodra ik dat deed was ik eigenlijk meteen verloren.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 16:05

Ik lach even omm haar opmerking. '' Nee eindig je er dan niet bovenop?'' Vraag ik lachend. Natuurlijk heb ik ook wel weer wat rum genuttigt dat hoort er nou eenmaal een beetje bij hier op het schip. '' Leuk? Je vind me leuk?'' Ik trek mijn wenkbrauw op. '' Laatst nog niet'' Ik haar trouwens ook niet toen. Maar ik merk wel dat er een bepaalde aantrekkingskracht is. Al probeer ik dat weg te duwen en te ontkennen

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 06 sep 2019, 17:36

Allison
"Laatst was je een zak." Zeg ik simpel en kijk hem met een lieve glimlach aan. "Maar gisteren liet je een andere kant zien, zo erg ben je nog niet." Grijnzend geef ik hem een knipoog en krabbel dan met moeite overeind. "Maar goed, ben ik geslaagd voor de test?" Terwijl ik het hem vraag doe ik mijn mitella weer goed en haar ik dan een hand door mijn haar.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 17:39

'' Oei je bent wel heel erg eerlijk'' Zeg ik als ze mij een zak noemt. Ik sta op wanneer ze weer echt staat en kijk haar aan. '' Nou oke dan je bent geslaagd maar toch vind ik het fijn als je dan toch wat in mijn buurt bent'' Ik zeg niet dat ik haar kan redden. Ik ga er zelf niet vanuit dat ik oud word op deze manier. Maar toch

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 06 sep 2019, 17:44

Allison
"Kan beter eerlijk zijn dan erom heen praten." Mijn glimlach vertederd iets als hij dat zegt. "Dankjewel." Ik zet een paar stappen dichterbij. "Zullen we dan maar proberen de kaart te lezen?" Weer glimlach ik even en kijk dan omhoog. "De hemel is prachtig." Zeg ik dan met een zuchtje en blijf er nog even naar kijken terwijl de wind zachtjes door mijn haar blaast.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 17:45

''Dat is waar maar de meeste mensen draaien er liever omheen'' Zeg ik tegen haar. Ik knik wanneer ze over de sterren begint en het lezen van de kaart. Ik pak de kaart dan tevooschijn. '' Nou eens zien..''

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 06 sep 2019, 17:50

Allison
Al snel focus ik me weer op hem en de kaart. Om goed mee te kijken moet ik dicht naast hem gaan staan en raak ik hem iets. "Kijk, als dat de pool ster is dan is die daar." Ik wijs hem vervolgens aan in de lucht. "Dan zouden we dus de tegengestelde richting op moeten.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 17:52

Ik kijk naar haar wanneer ze dichterbij mij komt staan en de sterren aanwijst. Ik ben een klein beetje afgeleid wanneer ze zo dichtbij staat. Dat is nou eenmaal zo. '' Oké dus eigenlijk gaan we nu de verkeerde kant op'' Zeg ik

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 06 sep 2019, 18:09

Allison
Wanneer hij dat zegt begin ik te lachen en knik dan. Mijn hand leg ik even om zijn arm. "We moeten dus 180 graden draaien." Ik kijk even naar de kaart en dan naar de sterren. "En volgens mij weten we morgen welke kant we daarna op moeten." Bedenkelijk tuit ik mijn lippen even terwijl ik naar de kaart kijk.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 18:12

Ik kijk meer naar haar dan naar de sterren. Als ze haar lippen tuit, bijt ik zacht op mijn lip. '' Goed dan kijken we morgen weer naar de sterren''

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 06 sep 2019, 18:16

Allison
Als hij dat zegt kijk ik hem aan, waar ik had verwacht dat hij naar de sterren keek, keek hij naar mij. Even valt ik stil en voel ik mijn mond wat droog worden. "Morgen kijken we verder." Herhaal ik zacht terwijl ik hem blijf aankijken in zijn prachtige ogen. Mijn hand rust nog steeds op zijn onderarm en door de kleine afstand voel ik zijn warme adem op mijn huid.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 18:18

Ze staat erg dichtbij en ik kijk kort naar haar, mijn ogen dwalen iets af naar haar lippen. Maar ik houd mezelf in. Ik ken haar amper, dan kan ik me toch niet zo aangetrokken voelen? Ik weet amper wie ze is. Ik schraap mijn keel even. '' Uh.. En nu?'' Vraag ik zacht.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 06 sep 2019, 19:02

Allison
Even blijf ik stil naar zijn vraag en lik over mijn eigen lippen heen. "En nu gaan we drinken met de crew, we zijn een stapje verder." Zeg ik dan met een glimlach en verbreek het contact tussen ons. Er ging een vreemde spanning door mijn lijf die ik niet helemaal kon plaatsen.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 06 sep 2019, 22:35

Ik heb 1 keer eerder een gevoel gehad als dit bij eem vrouw. Ze brak mijn hart. Dus ik weet heel goed wat dit soort gevoel en spanning is. Maar ik heb het liever niet. Ik knik. "Wie het eerst bij de bar is " grijns ik en ren dan naar beneden toe waar iedereen gezellig aan het drinken is

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 07 sep 2019, 10:18

Allison
"Hé!" Ik trek een sprintje achter hem aan en kom op het laatste moment voor hem, hierdoor voel ik niet veel later zijn lichaam tegen het mijne botsen en kort kijk ik met een grijns over mijn schouder. Vervolgens bestel ik twee drankjes en geef ik er een aan hem.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 07 sep 2019, 10:47

Als ze dan sneller gaat dan ik grijns ik even. Wanneer we bij de bar zijn pak ik een glas dat net is gevuld en neem een paar slokken. De mannen lijken het naar hun zin te hebben.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 07 sep 2019, 12:35

Allison
Rustig neem ik en paar slokken terwijl ik tegen de bar leun en de mannen even observeer. "Ik had iets meer onrust verwacht." Zeg ik dan tegen hem met een kleine glimlach. "Maar ze gedragen zich, het maakt me bijna bang." Vervolg ik lachend en neem een paar slokken.

Plaats reactie