ORPG ~ Born to be enemies but defying all rules

ShakenAngel
Re: ORPG ~ Born to be enemies but defying all rules

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 20:06

Jep. Het is maar goed dat ik hem niet heb gekust. Dat had echt alles verpest. Dit heeft alles al verpest. Ik kijk hem heel even liefdevol aan als ik het mes schoonwrijf op de handdoek. Ik hoop dat ik hem weer in een iets betere stemming kan krijgen. Ik positioneer zijn hoofd zachtjes een stukje beter en scheer geconcentreerd zijn hals en de onderkant van zijn kaken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 20:11

Heel diep van binnen, in die alternatieve wereld waarin ik terecht kwam toen Ty zijn handen tegen mijn wangen legde, zag ik de kus wel zitten, onbewust. In die alternatieve wereld zag ik hem telkens zijn handen tegen mijn wangen leggen en met zijn duimen mijn tranen wegvegen. Op die manier had hij uiteindelijk ook zacht zijn lippen op de mijne kunnen drukken. Heel diep van binnen, enorm onbewust, zou ik willen dat die alternatieve wereld de werkelijke wereld was geweest. Mijn leven was nog steeds kut geweest, met al dat vluchten en het plotsklaps kwijt zijn van alles en iedereen, maar het idee dat Ty me achterna zou gaan en me elke avond stiekem op zou zoeken om me warmte en liefde te geven en zo, dat zou alles een stukje zachter, draaglijker en meer de moeite waard maken. Ik laat Ty zijn ding toen terwijl ik mijn kaken en mijn handen aangepannen houd. Misschien dat ik zo onverwacht nog een beetje opwarm, ik weet niet wat Ty gaat doen, of hij het weer goedmaakt met de warme vochtige handdoek nadien.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 20:32

De klus is vrij snel geklaard eigenlijk. Sneller dan ik zou willen. Ik rek nog wat tijd door alle stukjes extra te controleren maar dan is het echt tijd hem schoon te maken. Ik veeg met de vochtige handdoek de restjes scheerschuim weg en spoel hem dan weer even uit met het warme water zodat ik hem nog even aan kan raken. Dat leek hij namelijk wel fijn te vinden. Ik ook toen hij het bij mij deed. Zacht dep ik met de warme handdoek wat over zijn kaken. Af en toe maak ik oogcontact met hem.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 20:34

Ik mis de onderzoekende vingers eigenlijk eenbeetje, iets wat ik altijd bij mezelf doe. Maar dat is hem vergeven als ik de warme vochtige handdoek weer voel. Hmm... Mijn kaken ontspannen weer en al snel heb ik mijn ogen weer dicht. Hm, niet stoppen... Laat me dit moment nu gewoon echt even hebben. Na het ontspannen van mijn kaken ontspannen mijn handen na een tijdje ook weer.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 20:38

Ik vraag me ergens echt wel af waarom hij dit zo prettig vind. Zou het een liefdevolle aanraking imiteren? ik zie hem namelijk direct ontspannen als ik de warme handdoek tegen hem aan houd. Heel voorzichtig laat ik de handdoek plaats maken voor mijn handpalm tegen zijn kaak. Mijn duim tegen zijn jukbeen. Zijn hoofd en kaak passen precies in mijn hand op deze manier. Oh god ik val zo hard voor hem. Niet normaal. Ik voel mijn blik naar zijn lippen schieten maar ook snel weer terug naar zijn ogen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 20:42

De overgang van handdoek naar handen doet Ty eigenlijk heel soepel en subtiel, ik heb het niet eens direct door. Ik houd mijn ogen gesloten, mijn gezichtsuitdrukking is ontspannen en verder wat verdrietig, een lichte verdrietige frons tussen mijn wenkbrauwen. Dit is zo fijn... Als ik opmerk dat de handdoek vervangen is door Ty's handen, dwaal ik weer af naar dat ene alternatieve universum met hem.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 20:46

Het kost me alles wat ik in me heb om hem nu niet te kussen. Zijn beschermende muur is gemaakt van ijzersterk gewapend beton omringd door een enorme diepe gracht vol krokodillen. Af en toe laat hij zijn ophaalbrug een klein stukje zakken. Maar als ik die te snel betreed klapt hij net zo hard weer dicht en ben ik buiten gesloten. Met als risico dat hij nooit meer open gaat. Dat wil ik niet riskeren. Dan maar wachten. Als de handdoek af begint te koelen neemt ook mijn andere hand die plek op zijn kaak in. Zijn gezicht nu liefkozend tussen mijn handen in.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 20:51

Hoe langer dit duurt, hoe dieper ik in het alternatieve universum verzeild raak en hoe meer emotie ook weer op mijn blik te zien is; hoofdzakelijk pijn en verdriet en iets vaags wat duidelijk maakt dat ik hier enorm naar verlang, naar die warmte. Die warmte tegen mijn wangen symboliseert voor mij echt pure liefde en zorgzaamheid. En in mijn alternatieve universum zit ik dicht tegen Ty aan, al knuffelend, een hand tegen mijn wang en een wang tegen zijn borst.. Of beide handen tegen mijn wangen, weer die tranen wegstrelend... Wat heb ik zo'n Ty gemist al die jaren...

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 21:21

Hij blijft zo stil zitten met zijn ogen gesloten. Hij lijkt er echt wel van te genieten. Dat doet me enorm goed. Ik zie ook zoveel in zijn blik nu. Zoveel meer dan wanneer zijn ophaalbrug gesloten is en hij verstopt zit achter zijn veilig muur. Heel voorzichtig schuifel ik wat dichter naar hem toe en laat ik mijn ene hand afglijden naar achterin zijn nek. Met als doel hem dalijk tegen me aan te nemen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 21:29

Zolang Ty voorzichtig beweegt en er niets abrupts gebeurd, kan ik in deze staat heel veel accepteren van hem, puur omdat ik in mijn hoofd in dat andere universum ben, het universum dat eigenlijk heel goed zichtbaar maakt wat ik in het diepste van mijn hart verlang. Ik heb hier altijd al naar verlangd maar ik heb Ty zo lang volledig uit mijn geheugen gewist... Nu is hij weer terug, met alle herinneringen die aan hem hangen, goed en pijnlijk tegelijk. Maar dat maakt ook dat dit alternatieve universum is ontstaan en daar ben ik nu wel graag, veilig en warm.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 21:34

Geen protest. Geen boze blik of nare opmerking. Ik voel mijn borst vullen met warmte en uiteindelijk maak ik dan de stap om hem heel voorzichtig in mijn armen te nemen. Ik trek hem langzaam tegen mijn borst aan maar houd mijn hand tegen de zijkant van zijn hoofd. De andere komt rond zijn schouders te liggen. Oh god, hier durfde ik niet eens van te dromen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 21:41

Ik ben zo in die alternatieve wereld dat ik ook gewoon zo goed als kan met mijn gewonde been meer tegen hem aan kruip en mijn wang niet tegen zijn schouder leg maar meer tegen zijn borst, dat ligt lekkerder. Mijn frons wordt moeilijker door alle emotie en ik pak de zijkanten van zijn shirt vast met mijn handen. Niet weggaan... Dit voelt zo warm en veilig... Niet weggaan, dit is alles wat ik al die jaren gewild heb en nooit gekregen heb. Na al die jaren kou en pijn, dit is wat ik altijd al wilde.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 21:46

Tijdenlang heb ik van dit moment gedroomd en nu het er eindelijk is overvalt het me behoorlijk. Wat me nog meer overvalt is hoe hij me beetpakt. Haast uit volledige doodsangst, alsof hij of ik dood gaat als hij loslaat. Maar ik protesteer niet. In tegendeel. Ik sla mijn armen beter om hem heen en trek hem dichter tegen me aan. Ik verlang hier net zo veel naar als hij. Dus no way dat ik hem los ga laten. Ik leg mijn wang tegen zijn hoofd en heb mijn ogen inmiddels gesloten.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 28 okt 2020, 22:23

Oh, dit is fijn... In mijn alternatieve universum zitten we in mijn grot. Die bewuste grot was een tijdje mijn verblijfsplek. We zitten daar bij mijn vuurtje en na en zware en slopende dag zit ik zo in zijn armen, knuffelend na het huilen. Hij straalt zoveel warmte en veiligheid uit... En zo vermoed als ik ben door die kutdag... ik val zo in slaap, in die alternatieve wereld. In de echte wereld begint mijn been weer meer pijn te doen en dat maakt me moe. Daardoor doezel ik in de echte wereld ook wat in.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 28 okt 2020, 22:29

Als ik nou net iets anders had gezeten zou ik in de kussens kunnen zakken met hem. Maar nu gaat dat lastig. Ik hoop dat ik zo de hele avond nog kan blijven zitten eigenlijk wel. Het voelt te goed. Te fijn. Het brengt me terug naar vroeger.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 29 okt 2020, 00:04

Uiteindelijk val ik echt in slaap. Ik ben moe en voor het eerst sinds al die jaren na mijn geforceerde comming-out voel ik me echt weer 100% veilig. Dat is echt super zeldzaam, maar dan ook echt. Niemand kan me veilig laten voelen. Maar Ty heeft dan ook een bijzondere plek in mijn hart, eentje die ook super complex is door zijn verraad naar mij toe, wantzo zie ik dat wel. Hij heeft me verraden en onze eed gebroken.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 29 okt 2020, 08:45

Stilletjes blijf ik zo zitten met hem. Ik ga zeker niet de eerste zijn die deze knuffel gaat verbreken. Absoluut niet. Niet nu zijn poorten open zijn en hij me binnen laat. Mijn hele borst is gevuld met warmte en voor het eerst sinds een hele lange tijd voel ook ik me fijn nu. Dit klopt gewoon. Dit brengt een gevoel terug wat diep van binnen verstopt zat. Een gevoel wat alleen de kleine Max en Ty kenden. Oh god wat ben ik nu blij...

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 29 okt 2020, 09:58

Ik blijf gewoon lekker zitten zo, al slapend. Dit is echt wel dat waarover ik elke nacht droomde in het begin, dat waarover ik het meest gehuild heb, dat wat me het meest pijn deed. Dat wat ik het meest nodig had. In mijn slaap kreun ik zacht als ik een gemene steek in mijn been voel. Ik murmel nog wat en slaap verder.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 29 okt 2020, 10:19

Ik geef hem wat ruimte als hij wat kreunt, bang dat hij dit niet meer wil. Dan pas valt me op dat hij slaapt. Oh dat lieve gezicht van hem... Ik ga iets anders zitten en laat mijn rug in zijn kussens zakken, hem nog steeds goed in mijn armen. Ik beweeg erg voorzichtig zodat ik hem niet wakker maak. No way dat ik nu nog weg ga. Ik ga hier de hele avond blijven zitten als het moet. Heel subtiel druk ik zacht een kus in zijn haren.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 29 okt 2020, 17:51

Ik murmel wat als de fijne warmte beweegt en kreun nog eens wat vanwege mijn been. Dit ligt verder wel goed zo. Zonder dat ik het echt door heb, leg ik mijn gezicht in zijn hals, mijn neus en lippen zacht tegen zijn huid aan. Het is maar goed dat ik dit niet doorheb want in mijn volledige bewustzijn zou ik dit echt niet doen.

Plaats reactie