ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

ShakenAngel
Re: ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

Bericht door ShakenAngel » 30 apr 2021, 20:16

We hebben nog een poosje wakker gelegen ‘s avonds maar zijn uiteindelijk toch in slaap gevallen. Tijdens de nacht word ik nog regelmatig wakker. Van een droom, wat geluiden buiten of wat dan ook. Elke keer word ik er opnieuw aan herinnerd dat Luke bij me ligt en dat we in mijn tuin liggen en dan is het weer goed. Ik word vroeg wakker van de vogels die fanatiek fluiten en rek me even uit. Mijn hand glijd kort wat over mijn lichaam wat me ook weer herinnerd dat ik naakt ben. Ik brom wat uit frustratie en grabbel naar mijn telefoon. Ik druk op de knop die de tijd aan geeft en zucht terwijl ik nog wat door mijn gezicht wrijf. Ik voel me niet heel erg uitgerust... Mijn telefoon geeft ook aan dat ik een berichtje heb. Hmm. Ik zet het volume wat zachter om Luke niet wakker te maken en luister het bericht dan af. Het bericht is in het Spaans. Wat ik op zich best vreemd vind want het is niet van een familie lid. Die hebben ook gewoon mijn telefoonnummer en dit is via mijn social media pagina. Het bericht gaat als volgt:

“Hallo, dit gaat vast heel vreemd klinken maar ik denk dat we familie zijn. Mijn naam is Pablo Gonzalez en samen met mijn vrouw Felicia zijn we in verwachting van ons eerste kindje. 29 jaar geleden heeft jouw vader, onze vader, een kortdurende relatie gehad met mijn moeder. Zij is toen zwanger geraakt maar heeft dit altijd geheim gehouden, voor haar eigen veiligheid. Inmiddels moet ik tot grote spijt mededelen dat zij niet meer onder ons.
Bij het opruimen van haar huis zijn we documenten, brieven en foto’s tegengekomen van hun tijd samen en na een hoop speurwerk ben ik jouw naam tegengekomen. Toen ik wat foto’s op je pagina zag wist ik zeker dat we familie moeten zijn. We lijken echt als twee druppels water op elkaar!
Hoe dan ook, ik zou het ontzettend leuk vinden om jou en onze vader te leren kennen. Ik snap dat dit vast een grote schok moet zijn en dat je tijd nodig hebt om dit te verwerken. Voel je dan ook niet gehaast contact op te nemen.
Veel liefs, je halfbroer, Pablo”

Vol schok laat ik de woorden op me inwerken. Een halfbroer!? Wist mijn vader dit? Nee, hij zegt van niet. Zou het echt zijn? Wat als het iemand is die me in de maling wil nemen? “Luke...” zeg ik, mijn stem zachter dan ik zou willen. Ik stoot wat lomp opzij. “Luke, wakker worden” zeg ik nu luid en duidelijk en ik kom overeind. Hij moet dit zien.
EB6CA9D4-C5C2-4168-8A4C-0EEAAC6CCC03.jpeg
EB6CA9D4-C5C2-4168-8A4C-0EEAAC6CCC03.jpeg (139.08 KiB) 86 keer bekeken
Pablo Gonzalez, 28

Plaats reactie